Szukaj

Skoda Superb II Kombi 1.8 TSI 160KM 2010 Skoda Superb 1.8 Benzyna 160KM

38 700 PLN
Skoda
Superb
2010
benzynowy
160 KM
+48
Kościerzyna (woj. pomorskie)
Rocznik 2010
Przebieg 149 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

AUTO HANDEL EWCARS OFERUJE PAŃSTWU DO SPRZEDAŻY SKODA SUPERB

TEN SAMOCHÓD MOŻESZ KUPIĆ Z FINANSOWANIEM NAWET BEZ WKŁADU WŁASNEGO PODCZAS JEDNEJ WIZYTY W NASZYM KOMISIE

SKODA ZAREJESTROWANA W POLSCE. WAŻNE OC I BADANIE TECHNICZNE DO LIPCA 2024r.

Dla osób oglądających ogłoszenie na portalu OLX informuję iż więcej zdjęć można zobaczyć na www.ewcars.pl

***KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ 2%***FAKTURA VAT-MARŻA ***

ZAWIESZENIE SAMOCHODU W BARDZO DOBRYM STANIE-Przed wystawieniem samochodu do sprzedaży każdy pojazd sprawdzamy w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.

Przed zakupem umożliwiamy sprawdzenie pojazdu na stacji diagnostycznej

WYPOSAŻENIE:

- ŚWIATŁA XENONOWE

- ELEKTRYCZNA KLAPA

- SKÓRZANA TAPICERKA

- KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA DWUSTREFOWA

- SYSTEM NAWIGACJI GPS

- TYLNE CZUJNIKI PARKOWANIA

- OPTYCZNY ASYSTENT PARKOWANIA

- PODGRZEWANE PRZEDNIE FOTELE

- ELEKTRYCZNY FOTEL KIEROWCY Z PAMIĘCIĄ

- ELEKTRYCZNY FOTEL PASAŻERA

- TEMPOMAT

- PODUSZKI POWIETRZNE

- ELEKTRYCZNE SZYBYx4

- ELEKTRYCZNE LUSTERKA

- KOMPUTER POKŁADOWY

- SKÓRZANA WIELOFUNKCYJNA KIEROWNICA

- CENTRALNY ZAMEK NA PILOTA

- ORYGINALNE RADIO CD

- RELINGI DACHOWE

- ISOFIX

OFERUJEMY FINANSOWANIE POSIADANYCH SAMOCHODÓW:

► Procedura One Day Visit- Decyzja kredytowa w 15 minut i możliwość załatwienia wszystkich formalności nawet w ciągu 1 godziny

► Nie wymagamy wkładu własnego, a przy minimum 5% wpłaty procedura jest maksymalnie uproszczona

► Okres kredytowania od 12 do 120 miesięcy,

► Finansowanie dla osób fizycznych i firm.

O szczegóły finansowania zapytaj naszego handlowca ☎ telefonicznie lub podczas wizyty w naszym salonie tel: 510-299-121

Przed przyjazdem skontaktuj się z nami ☎ telefonicznie, aby upewnić się, że samochód jest wciąż dostępny.

Świadczymy usługę dostarczenia nie zarejestrowanego samochodu we wskazane przez Państwa miejsce za pomocą auto-lawety (usługa dodatkowo płatna).

MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU SAMOCHODU Z GWARANCJĄ DEFEND CarProtect NA OKRES OD sześciu miesięcy do TRZECH LAT

Szczegóły Gwarancji na stronie www.defendinsurance.eu

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową

I nie stanowi oferty w myśl Art 66&1 kodeksu cywilnego

Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub

nieaktualność ogłoszenia

44FOX-ID: 589

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Średnie spalanie
7,3 l/100 km
Długość
4 838 mm
Szerokość
1 817 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
9,8
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Przesiadłem się z Astry z LPG, gdzie paliwo kosztowało grosze, teraz widzę jak tanie w eksploatacji to było auto. TSI pali całkiem sporo. W mieście wychodzi mi średnio 12l/100km. Na trasie da się zejść do 8l/100km przy niezbyt dynamicznej jeździe. Jak się cisnie gaz do dechy, na trasie wychodzi 10-11 l/100km. Serwis kosztuje, ale do przełknięcia (ale w porównaniu do Astry, kosztuje więcej). Dostępność części dobra, choć ostatnio miałem awarię pompy paliwowej i nie dało się znaleźć sensownego zamiennika ani wkładu, a nowa kosztowała 1k:/
7,6
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Autem jeżdżę od lutego tego roku. W tej chwili przejechane 8 tys. km. Zacznę od początku czyli dlaczego wziąłem akurat benzynę. Po pierwsze ceny ropy i benzynki w momencie zakupu były bardzo zbliżone, po drugie na forach straszyli filtrami cząstek stałych, że niedopracowane i się psują (może akurat nie w skodzie ale dmuchałem na zimne)poza tym ropniak był droższy o 10 tys, co również istotne na dłuższych trasach benzynka jest doskonale wyciszona także komfort super. Trochę poczytałem o docieraniu silnika w necie i zastosowałem te sugestie w moim przypadku. Powiem tylko tyle, że były one zupełnie inne niż sugeruje producent czyli delikatnie do 2 tys km). U mnie sprawdziło się to, że najważniejsze jest pierwsze przejechane 30 km. W skrócie jak już silnik osiągnie temperaturę pracy dajemy w palnik po obrotach oraz hamujemy biegiem, 10% takiej jazdy z całości. Po 2 tys. przejechanych średnio palił mi 7,4l a minimalne przy spokojnej jeździe do 90km - 6,3l. Oczywiście jest to silnik turbodoładowany i jak się zastrzega producent poziom oleju trzeba sprawdzać - u mnie wyjdzie około jednego litra dolewki na 10 tys. Wczoraj wracałem z Radziejowa w sumie Włocławek i Lipno po drodze, do domu 100km. Z ciekawości chciałem sprawdzić jak zmieniło się spalanie minimalne po dotarciu ( po tym jak pojawiła się news o fordzie mondeo w dieslu, który spalił poniżej 3l). Dodam tylko, że jechaliśmy w komplecie czyli dwie dorosłe i dwójka dzieci plus bagaże. Opon nie chciałem większych tzn. szerszych niż standard czyli 205mm ze względu na opory toczenia ( ciśnienie na poziomie 2,5 atmosfery czyli ciutke większe a i same opony CONTINENTAL SPORT CONTACT polecam. No więc uwaga średnia prędkość wyszła 65km/h, kilka razy mocniejsze wyprzedzanie, generalnie na budziku 90-95km/h trzymałem, odstępy od pojazdów przede mną i przede wszystkim hamowanie biegami, czasami luz, KOMPUTER POKAZAŁ 5,6L.Jak przyjechałem do domu sprawdziłem ile podaje producent i byłem w szoku. Także myślę, że technika jazdy, parametry silnika i opory toczenia są tutaj najistotniejsze. Jak widać można jeździć ekonomicznie a jednocześnie niekoniecznie jak emeryt.
8,3
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Superb! Taak, bałem się spalania przy tej masie ale jestem mile zaskoczony. Mam przejechane 8000 km i zaczyna palić mniej, niż kiedy był na tzw. "dotarciu" (oponentów, sądzących, że czegoś takiego jak docieranie już nie ma, odsyłam do lektury instrukcji obsługi tego auta) ze spalania na wolnych obrotach 0,8 litra/h teraz ciągnie 0,6/ h :-) i to przy mrozach. Na pewno za mały bak - 60 litrów to mało. Wychodzi, że w mieście zrobisz nim 450-500 km i to max. Generalnie ssie paliwko jak trzeba kiedy tylko naciśniesz gaz i turbinka zacznie sączyć, to wtedy 12 spokojnie osiągniesz ale po dłuższym czasie jazdy w tym stylu!!. Podsumowując: kiedy chcesz jechać spokojnie mało spali a satysfakcja z prowadzenia taka sama jak, wtedy kiedy chcesz gwałtownie pokazać innym, że ten wielki samochód to nie ślimak :-) Uwierz mi pooglądasz ich samochody we wstecznym lusterku :-)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Superb