Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Skoda Superb

Lata produkcji: 2001 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Model klasy średniej (segment D; czasem pozycjonowany na granicy segmentów D i E), produkowany od 2001 roku. Swoją nazwą i specyfiką nawiązuje do przedwojennego modelu 640 Superb (lata 1934-1942), jednego z najbardziej luksusowych limuzyn w historii Skody. Współczesny Superb to również flagowy model w ofercie czeskiej marki. Od początku współczesnego istnienia, oparty konstrukcyjnie na Volkswagenie Passacie. Od 2015 roku dostępna jest jego trzecia generacja tego samochodu. Model okazał się dużym sukcesem rynkowym Skody – sprzedano go już w liczbie ponad 500 tys. egzemplarzy.

Komentarze redakcji

Powagosław: Już prototyp VisionC zwiastował kierunek, który obrał nowy Superb. Nie jest to przełom w klasie i pewnie nigdy nie będzie (bo jest przecież VW), ale można mówić o dużym kroku naprzód w ewolucji tego konkretnego modelu. Dziś to naprawdę elegancka, dobrze wystylizowana limuzyna bez kompleksu Passata.
Luzacjusz: Nie rozumiem, dlaczego Czesi mieliby robić nudne samochody – mają przecież ładne kobiety, mają poczucie humoru i luźny stosunek do świata. U Niemców natomiast jest dokładnie odwrotnie. Tym niemniej z tego niemiecko-czeskiego małżeństwa wychodzą czasem zaskakująco sympatyczne dzieci. Taki Superb na przykład.

Superb II

Opinie na temat atrakcyjności stylistycznej Superba są podzielone. Jedni mówią, że prezentuje się dostojnie i elegancko niczym limuzyny z najwyższej półki. Drudzy zaś twierdzą, że wygląda ociężale, a w wersji sedan – za sprawą udziwnionej linii okien, szerokich słupków C i nietypowych lamp tylnych – nieco pokracznie. Obie grupy mają trochę racji, jednak ostatecznie wygląd to i tak kwestia indywidualnych upodobań. A o gustach nie zamierzamy dyskutować, zamiast tego zajrzymy pod nadwozie.

Ale również po zaglądnięciu do środka musimy powiedzieć trzy słowa o designie – a powiemy jedynie tyle, że kokpit jest na tyle konserwatywny i pozbawiony jakichkolwiek stylistycznych „smaczków”, że trudno rozpoznać, iż siedzimy w nowoczesnym aucie. Komu to jednak nie przeszkadza, ten zajmując miejsce kierowcy powinien poczuć się wyśmienicie. Projektantom wnętrza do perfekcji udało się dopracować pozycję za „kółkiem”, ergonomię obsługi, czytelność wskaźników, jak też widoczność na zewnątrz. Aby nie zepsuć idealnego obrazu, postarano się jeszcze o wysokogatunkowe tworzywa wykończeniowe oraz solidny montaż poszczególnych detali.

Jeśli myślicie, że to koniec walorów kabiny pasażerskiej, to znaczy, że jesteście w dużym błędzie. Kolejny z atutów jest jednocześnie jedną z najważniejszych cech całego auta. A mowa o przestronności – podczas, gdy na przednich fotelach miejsca jest po prostu bardzo dużo, tylna kanapa oferuje przestrzeń, o której mogą tylko pomarzyć konkurencyjne modele. Powiemy więcej, w tej kwestii Superb depcze po piętach samemu Mercedesowi klasy S, i to w wersji przedłużonej! Ok, ale czy w takim razie zostało w ogóle miejsce na bagaż? Zdecydowanie tak! Także w kwestii pojemności kufra czeskie auto posyła swoich konkurentów na łopatki. Zresztą nie tylko obszerność jest zaletą bagażnika – jego funkcjonalność podnoszą zarówno regularne kształty, jak i łatwy dostęp (w tym miejscu wspomnieć trzeba, że 4-drzwiowy model może być otwierany dwójnasób – jak klasyczny sedan lub niczym liftback, razem z szybą).

Flagowa limuzyna Skody swoje waży, ale dzięki staraniom inżynierów nie prowadzi się ociężale. Wręcz przeciwnie – przyczepnością podczas pokonywania zakrętów oraz precyzją przenoszenia ruchów kierownicą na koła auto góruje nad wieloma rywalami. Ustępuje im za to w innej kwestii – aby zagwarantować stabilne zachowanie się na łukach, konstruktorzy opatrzyli zawieszenie w twarde nastawy, co niekorzystnie wpłynęło na skuteczność resorowania. Poprawić przydałoby się ponadto wydajność układu hamulcowego.

Nie da się ukryć – Superbowi brakuje prestiżu. Choć to świetne auto pod wieloma względami, dla niektórych po prostu nie ma racji bytu. Dlaczego? Znaczek Skody widniejący na grillu informuje, że mamy do czynienia z produktem „taniej” marki, co nijak pasuje do wizerunku limuzyny. Ale ma to też swoje zalety – samochód oferowany jest w atrakcyjnych cenach, a na dodatek jest całkiem bogato wyposażony. Co ważne, niezły standard wyposażenia połączono z długą listą dodatków.

Superb I

Jeśli szukasz limuzyny, która nie afiszuje się wśród tłumu, zapewniając maksimum dyskrecji, to znaczy, że Superb jest dla Ciebie. Co najważniejsze, mimo znaczka Skody to najprawdziwsze auto klasy wyższej - z gigantyczną ilością miejsca dla pasażerów (zwłaszcza na tylnej kanapie!), komfortowymi fotelami oraz luksusowym wyposażeniem. Podobnie jak nadwozie, miejsce pracy kierowcy zostało zaprojektowane bardzo zachowawczo. Na szczęście, niedostatki w stylu nadrabia ono czytelnością i ergonomią obsługi. Kokpit został wykonany z niezłych materiałów, ale z przełączników błyskawicznie schodzi farba.

Czeski sedan oparty został na Volkswagenie Passacie B5 i właśnie z niego przejął większość podzespołów. Wśród nich znalazło się zawieszenie, które udanie łączy właściwości trakcyjne z komfortem jazdy, a także silniki, z których odradzić możemy jedynie diesle 2.0 TDI oraz 2.5 V6 TDI, narażające właściciela na drogie w usunięciu awarie. Pozostałe jednostki okazują się mało kłopotliwe, a benzynowa wersja 1.8T i wysokoprężna 1.9 TDI dodatkowo świetnie łączą dynamikę z niewygórowanym spalaniem.

W ślad za swoim niemieckim "dawcą organów", Skoda Superb I. generacji to samochód, który psuje się raczej sporadycznie, a jego naprawy nie należą do kosztownych (prócz wspomnianych usterek większych diesli oraz uszkodzeń skomplikowanego i przeciętnie trwałego zawieszenia przedniego). Czesi nie uniknęli jednak niedociągnięć - karoserie aut sprzed liftingu potrafią korodować, a elektryka miewa swoje "humory". Pomijając elementy blacharskie, części zamienne są tanie i łatwo dostępne, co w połączeniu z niską ceną zakupu samego auta (emblemat na grillu robi swoje) zapewnia niewygórowane koszty.

Dane techniczne Skoda Superb

Silniki

Moc silników 101-280 KM

Poj. silników 1 390-3 597 cm3

Prędkość maks. 185-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,8-12,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Skoda Superb

Średnia ocena modelu

na podstawie 380 opinii

4.34

Średnia dla segmentu: Wyższa klasa średnia 4.31

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Silnik

Wady

- Drobne usterki

- Widoczność

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Skoda Superb

Bardzo lubię Skodę, ale nie mogę pogodzić się z tym, że nie jestem już pewny tego, czy znowu coś nie ... więcejwyskoczy. Z powodu uszkodzonej navi miałem stracony wyjazd do D. Tryb awaryjnej pracy silnika 300 km od domu nie należał do przyjemnych doświadczeń. Miałem wcześniej Peugeota 407 sw 2.0 hdi- nie powiem- też się psuł, ale nigdy nie miałem TAKICH problemów jak teraz ze Skodą. ukryj
dodano 21.11.2010 przez
wsumie przez całe 130 tyś km raz odmówił posłuszeństwa na drodze [ w tym wina kierowcy bo notorycznie jeździł na ... więcejrezerwie szukając stacji Shell ] - uszkodzona pompa paliwa ukryj
dodano 20.01.2009 przez
Długo się wahałem co wybrać. Szukałem kombi średniej klasy. Brałem pod uwagę Passata /schodzący model, nie podobał mi się w ... więcejśrodku/, Avensis /nijakość do potęgi i szarość ponad wszystko, wersja ciężarowa tylko 4 osobowa/, Mazda 6 /wysoka cena, brak wersji ciężarowej wtedy/ Honda Accord /ciasnota, duży okres oczekiwania, cena/ Nie żałuję wyboru, nie przeszkadza mi brak prestiżu marki. Opinię o tym aucie uzupełniłem po pół roku eksploatacji, a więc po okresie który pozwala na szersze poznanie wad i zalet tego samochodu. Oczywiście podsumowanie potwierdziło dokonanie słusznego wyboru, tak więc z czystym sumieniem mogę polecić ten samochód dla osób oczekujących od auta tego co ja: dużej przestrzeni, niebrzydkiego wyglądu, mocnego i ekonomicznego silnika, no i oczywiście dobrej ceny. ukryj
dodano 19.06.2010 przez
Poszedłem do salonu kupić Octawię 1.4 TSI. Po jeździe próbnej wyszło że fajna, silnik zaskakująco dobrze daje sobie radę, ale ... więcejjak wysiadałem to obok stał Superb i zajrzałem do środka ... Nie było o czym dyskutować, cena wyższa od Octavii z tym samym wyposażeniem o zaledwie kilka tysięcy a auto perfekcyjne. Kupiłem więc Superba w najniższej wersji Active, bo taka była "od ręki", a ona ma na pokładzie więcej wyposażenia niż potrzebuję od samochodu. Jeździłem wieloma samochodami starymi i nowymi, a Superbem jestem zachwycony. Najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie silnik 1.4 TSI, który po przejechaniu pierwszych 1400 km stał się bardzo żywy, niesamowicie elastyczny i spala tylko ok. 2 litry więcej paliwa niż o 20 tys. droższy 2.0TDI (różnica w cenie zwróci się w 5 lat, dokładnie wtedy kiedy za kilkanaście tysięcy trzeba będzie w TDI powymieniać wtryski :-)))). No i nie klekocze i nie będzie kopcił. Fakt, jeśli ktoś potrzebuje samochód do rajdów ulicznych to pewnie są szybsze niż 1.4 TSI, ale jeśli komuś wystarczy, żeby prawie na każdych światłach widzieć jak inni oddalają się w lusterku, to ten silnik w Superbie spokojnie mu to zapewni. Elastyczność silnika jest doskonała i przyspiesza już od 1.500 obrotów/min - tak jak diesel. Oczywiście, tak jak prawie wszyscy, bałem się tego silnika, że za mały, ale teraz bardzo się cieszę, że właśnie ten wybrałem. Jeździ świetnie i pali niewiele. Reszta jest w mojej szczegółowej ocenie. ukryj
dodano 15.07.2012 przez
Zobacz oceny Skoda Superb Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Skoda Superb

Pb
5,90 - 13,67
Na podstawie 95 raportów spalania
ON
4,30 - 12,27
Na podstawie 276 raportów spalania
LPG
7,13 - 13,17
Na podstawie 17 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Skoda Superb

Autem jeżdżę od lutego tego roku. W tej chwili przejechane 8 tys. km. Zacznę od początku czyli dlaczego wziąłem akurat ... więcejbenzynę. Po pierwsze ceny ropy i benzynki w momencie zakupu były bardzo zbliżone, po drugie na forach straszyli filtrami cząstek stałych, że niedopracowane i się psują (może akurat nie w skodzie ale dmuchałem na zimne)poza tym ropniak był droższy o 10 tys, co również istotne na dłuższych trasach benzynka jest doskonale wyciszona także komfort super. Trochę poczytałem o docieraniu silnika w necie i zastosowałem te sugestie w moim przypadku. Powiem tylko tyle, że były one zupełnie inne niż sugeruje producent czyli delikatnie do 2 tys km). U mnie sprawdziło się to, że najważniejsze jest pierwsze przejechane 30 km. W skrócie jak już silnik osiągnie temperaturę pracy dajemy w palnik po obrotach oraz hamujemy biegiem, 10% takiej jazdy z całości. Po 2 tys. przejechanych średnio palił mi 7,4l a minimalne przy spokojnej jeździe do 90km - 6,3l. Oczywiście jest to silnik turbodoładowany i jak się zastrzega producent poziom oleju trzeba sprawdzać - u mnie wyjdzie około jednego litra dolewki na 10 tys. Wczoraj wracałem z Radziejowa w sumie Włocławek i Lipno po drodze, do domu 100km. Z ciekawości chciałem sprawdzić jak zmieniło się spalanie minimalne po dotarciu ( po tym jak pojawiła się news o fordzie mondeo w dieslu, który spalił poniżej 3l). Dodam tylko, że jechaliśmy w komplecie czyli dwie dorosłe i dwójka dzieci plus bagaże. Opon nie chciałem większych tzn. szerszych niż standard czyli 205mm ze względu na opory toczenia ( ciśnienie na poziomie 2,5 atmosfery czyli ciutke większe a i same opony CONTINENTAL SPORT CONTACT polecam. No więc uwaga średnia prędkość wyszła 65km/h, kilka razy mocniejsze wyprzedzanie, generalnie na budziku 90-95km/h trzymałem, odstępy od pojazdów przede mną i przede wszystkim hamowanie biegami, czasami luz, KOMPUTER POKAZAŁ 5,6L.Jak przyjechałem do domu sprawdziłem ile podaje producent i byłem w szoku. Także myślę, że technika jazdy, parametry silnika i opory toczenia są tutaj najistotniejsze. Jak widać można jeździć ekonomicznie a jednocześnie niekoniecznie jak emeryt. ukryj
dodano 25.06.2012 przez
Przesiadłem sie z Audi A4 B6 2003r 1.9 TDi 131PS Skoda Superb 2.0 TDi CR 4x4 2010 zaskoczyła mnie samymi plusami. Przestrzeń ... więcejwewnątrz o niebo większa, silnik chodzi zdecydowanie ciszej ( na początku musiałem pilnować obrotów bo auto wchodziło mi na 3,5-4 tyś obr a spod maski dochodzi tylko delikatny pomruk , w poprzednim dieslu przy 2,5 tyś bylo głośno) , samo wyciszenie auta przy wys predkościach ( testowałem do 170 km/h rewelacja) . Przy 130km/h mozna mówić niemalże szeptem z pasażerem siedzącym z przodu obok. Silnik bardzo zrywny,jest przepaść miedzy 1.9 TDi 131Ps a tym 170 konnym CR. Na autostradzie czesto jeżdże na tempomacie 145km/h ( ma wtedy 2800 obr/min ) spala 6.0 L/100 ( w aucie przewoże dodatkowo 100-150kg towaru ) Na trasie 12 km ze wsi do miasta ( troje światel po drodze ) -jazda spokojna bez szaleństw ( zmiana biegów do 2500obr ) spalanie 6,5-7,2 L/100 Dobra jakość wykonania ( nie takie dobre plastiki jak w Audi ) ale całkiem akceptowalne . jakość skóry na fotelach i sam profil siedzeń Super ! Prowadzenie po łukach,zakręty - nie ustępuje o dziwo poprzedniemu audi A4 S Line 2003r jaki posiadałem ( może to zasługa napędu 4x4 jaki jest w Skodzie ) Oświetlenie Xenon -świetne NAPRAWDE BARDZO TRUDNO MI ZNALEŹĆ JAKIEŚ WYRAŹNE WADY W TYM AUCIE (na minus kanapa bagażnika nie składa sie tak płasko jak w Audi a4) Przed zakupem testowałem też A4 B8 2009r 2.0 Tdi Quatro a jednak zdecydowałem odejść od Audi i wybrałem dobrze wyposażonego SUPERB-a. NIE ŻAŁUJE. Auto ma teraz przejechane 156tyś km, przywiezione z Niemiec- w Polsce był mały wybór tych Skód z 4x4 ( silnik, zawieszenie chodzi jak igła) zdecydowanie polecam . Masz pytania -dzwoń 507 47 15 27 ukryj
dodano 19.08.2014 przez
Autko super jak na jego masę i osiągi spalanie rewelacja. Nogę mam ciężką, a spalanie na długich trasach prawie zawsze ... więcejwynosi 6,2 l. Na trasie Poznań-Włochy-Poznań wyszło 5,10 l (mierzone z rachunków, nie z komputera pokładowego) przy prędkościach 160-170km/h (ale takiej prawdziwej - odczytywanej z GPS´u, a nie z predkościomierza, który zawyża o 10-15 km/h - zwykle pokazuje 180km/h, a jedzie się 167-168km/h). Auto użytkuje od 5 miesięcy i prowadzę statystykę zużycia - średnia za cały okres wychodzi mi 7,27 l/100km przy czym jakieś 90% jazd odbywa się w mieście. Dynamika jest wystarczająca, choć audi a3 z tym silnikiem (moje poprzednie auto) było sporo szybsze na 3 pierwszych biegach. Pozostałe koszty eksploatacji rewelacja też: wymiana rozrządu (bez pompy wody) same części wyniosło: ok. 550zł. Jedyny minus to to, że jak się spali żarówka to trzeba jechać do serwisu i kosztuje to 45zł (wymiana + żarówka). Samemu nie dostaniesz się do lampy, a szczególnie chyba lewej ;) W serwisie jak się umawiasz na wymianę to zawsze pytają która strona, bo na tę z lewej potrzebują o 20min więcej tyle tam jest do rozkręcania. ukryj
dodano 02.09.2009 przez
Przesiadłem się z Audi A4 S-line 1.9TDi 131kM.jest wyraźna różnica w w kulturze pracy silnika (na +), Spalanie w porównaniu ... więcejdo poprzednika wyższe o około 1L/100km (tylko w cyklu mieszanym i mieście).Silnik 2.0 TDi 170kM jest bardzo cichy i na pierwszych biegach w porównaniu do 1.9TDi bardzo szybko nabiera obrotów i "ma buta".opis spalania w sezonie zimowym i na nowych oponach 205/55/16 NOKIAN. Test przeprowadzony "dolewając pod korek" po przejechaniu niecałych 600km, z czego ponad 200km na odcinkach po 10km (dom-praca+powrót) reszta w trasach po 50-70km ( w trasach predkość 110-150km/h ). wyszło 7,5L/100 Jadąc przez Bielsko-B przy małym ruchu ulicznym i nie rozgrzanym silniku trzeba liczyć 8-8,5L/100km Trasa Latem (2 osoby+walizki) np do Budapestu przy powiedzmy przepisowej jeździe 5,8-6L/100km ,śpiesząc się spowrotem:) i przekraczając prędkość zawsze o minimum 20km/h czyli autostradą 150 wychodzi już 6,5-6,7 L/100km tankuje zwykłego Diesla na Schell-u. Każdy pomiar robiłem dolewając pod korek. Komputer zwykle pokazuje spalanie o około 0,3-04L niższe ukryj
dodano 19.02.2015 przez
Jestem bardzo zadowolony z mojego Superb´a. To auto jest dla ludzi z klasą cieszącym się życiem, a nie co liczą ... więcejspalanie. To jest limuzyna swoje musi wciągnąć! Spalanie: Miasto (lato) krótkie trasy 100km/14,0 l. (1 l. benzyny); trasa: dynamiczna (sprawiająca wiele radości) - 10 l. oszczędna (dla emerytów i dziadków - czyt. nie przekraczać 80km/h) 6 l. Zima trzeba dodać w mieście 1 litr więcej i LPG i benzyny. Usterki silnika: nic się nie dzieje, mechanicy zarabiają na wymianie części mechanicznych typu klocki hamulcowe, zawieszenie i inne pierdoły. Mankamentem jest nudne radio, wolę bardziej z bajerami typu nawigacja i funkcją telefonu. Prowadzenie: cudownie się nim jeździ zimą i latem. Zimą w szczególności. Komfort dla pasażerów jest nie do opisania. Nikt mi jeszcze nie marudził, że coś nie tak. Osobiście polecam. Dodam, że kiedyś jeździłem Fordem Mondeo (młodszym), ale co tam się w nim działo to jest nie do opisania. Przy przesiadaniu przed wejściem do superba byłem załamany lecz jak wsiadłem to już nie wychodziłem. ukryj
dodano 15.03.2013 przez
Zobacz raporty spalania Skoda Superb Dodaj raport spalania

Publikacje o Skoda Superb

Przeczytaj pozostałe 40 publikacje o Skoda Superb

Newsy o Skoda Superb

Przeczytaj pozostałe 35 newsów o Skoda Superb

Testy zderzeniowe Skoda Superb Euro NCAP

Skoda Superb 2.0 TDI 'Ambition', LHD
Skoda Superb 2.0 TDI 'Ambition', LHD
2015
Zobacz szczegóły
Skoda Superb 2.0TDI 'Ambition', LHD
Skoda Superb 2.0TDI 'Ambition', LHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Skoda

Generacje Skoda Superb

Nowe Skoda Superb

nowe Skoda Superb
Skoda Superb
ceny od 79 500 zł do 155 600

Skoda Superb III Sedan 2.0 TDI 190KM od 2015

w pakiecie L&K

w cenie katalogowej brutto

155 600 zł

Wyposażenie standardowe
Boczne poduszki bezpieczeństwa z przodu
Elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, elektrycznie sterowany fotel pasażera (bez schowka pod fotelem), oświetlenie przestrzeni wokół nóg z tyłu
Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera chłodzony i oświetlony
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Simply Clever (500 zł)
Pakiet w kolorze chromu we wnętrzu (0 zł)
Pakiet zewnętrznego oświetlenia LED (0 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Simply Clever (500 zł)
Pakiet w kolorze chromu we wnętrzu (0 zł)
Pakiet zewnętrznego oświetlenia LED (0 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 54 oferty Skoda Superb

Dealerzy Skoda

MARSZAŁEK

P.H.-U. M & M MARSZAłEK Skoda Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 70/72

Więcej

PLICHTA - Aleksander Plichta

Plichta - Aleksander Plichta Skoda Gdańsk

pomorskie, Gdańsk, Grunwaldzka 339

Więcej

AUTO CENTRUM ZBIGNIEW KIERAT

AUTO CENTRUM ZBIGNIEW KIERAT Skoda Tychy

śląskie, Tychy, Begonii 12

Więcej

AUTO VIVA

SUNNY SP.Z O.O. Skoda Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 249

Więcej

ELCAR SP. Z O.O.

Elcar Sp. z o.o. - Autoryzowany Salon i Serwis Škoda Auto nr 14

dolnośląskie, Wrocław, Grunwaldzka 49-51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Skoda Superb

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 156

Przejechany dystans

271 844 zł

Zatankowanego paliwa

52 549 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

126

Wydanych pieniędzy

70 724 zł

Średnie wydatki na auto

1 473 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

308

Wydanych pieniędzy

141 685 zł

Średnie wydatki na auto

2 952 zł

ZOBACZ 48 dzienników kosztów Skoda Superb Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Skoda Superb

Liczba wpisów: 23
komentarzy(0)
komentarzy(3)
komentarzy(4)
komentarzy(6)
komentarzy(1)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty Skoda Superb dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Skoda Superb

Liczba wpisów: 6
1.8T z założenia kupiony do zagazowania. Instalacja dedykowana do samochodów do 200KM i słusznie bo po założeniu chipa ma 180KM ... więceji jeździ super. W trasie spalanie przy prędkości 100-110 km/h potrafi spaść do 9litrów, w mieście 12,5 to jest naprawdę standard. Przy tak dużym samochodzie i autentycznie żadnych problemów od roku szczerze polecam. ukryj
dodano 06.05.2010 przez
Super! Miałem obawy, ale wszystko się udało :) Nowa instalacja w SuperB 1.8TSI :) Wszystko opisałem tutaj: http://www.serwis.arche.com.pl/skoda-superb-1-8tsi-i-gaz-vi-generacji/ ... więcej ukryj
dodano 13.04.2015 przez
Płynna,bezproblemowa jazda,trzecia skoda montowana w tym warsztacie.Spalanie w zależności od stacji,ale najlepsze na Bliskiej,prawie 1 do 1. Polecam ... więcej ukryj
dodano 16.10.2014 przez
czekałem prawie półroku na instalację , ale teraz mogę tylko się śmiać z tych , którzy muszą tankować 98 pb.
dodano 21.03.2010 przez
Bardzo porządny montaż.Mechanicy w serwisie skody powiedzieli ,ze wygląda jak fabryczny
dodano 18.03.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Skoda Superb

Skarbnica wiedzy o Skoda Superb

Ciekawostki
dodano 23.08.2011 przez
Firma Škoda zaprojektowała także wersję kombi Superba. Model ten nigdy nie wszedł jednak do seryjnej produkcji, ponieważ szefostwo Grupy Volkswagena obawiało się, że może przejąć…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą