Szukaj

Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 2019 Toyota Hilux 2.4 D-4D 150 KM, 4x4 Dakar, Kamera,

149 900 PLN
Toyota
Hilux
2019
diesel
150 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2019
Przebieg 110 536 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 393 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia pick-up
Kolor Pomarańczowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Hilux Dakar 2.4 Diesel (150 KM) 27.06.2019 rok, przebieg 110.536 km.

Cena: 159.900 zł

NOWA CENA: 149.900 zł

Opis:

Elektryczne szyby przód I tył, elektryczne lusterka, wspomaganie kierownicy, wielofunkcyjna skórzana kierownica, komputer pokładowy, tempomat, ogranicznik prędkości, radio CD mp3 z AUX I USB, Bluetooth, nawigacja, menu w języku Polskim, kamera cofania, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane fotele przednie, skórzana tapicerka, elektrycznie sterowany fotele kierowcy, automatyczna skrzynia biegów, napęd 4x4, blokada mostu, poduszki powietrzne przednie I boczne, kurtyny powietrzne, isofix, ABS, ESP, kontrola trakcji, lakier metaliczny, alufelgi, światła przeciwmgłowe, światła do jazdy dziennej LED, reflektory Bi-Xenon, światła przeciwmgłowe, halogeny LED Bar, wyciągarka na pace.

Auto z Polskiego salonu, pierwszy właściciel od nowości.

Auto zarejestrowane w Polsce z ważnym przeglądem I OC.

Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Możliwość finansowania.

Możliwość pozostawienie swojego auta w rozliczeniu.

Możliwość wykupienia gwarancji na 3 lub 12 miesięcy.

Cena: 159.900 zł

NOWA CENA: 149.900 zł

Auto w ciągłej eksploatacji, przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny.

Identyfikator:AKL182ZRY

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,8 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
5 330 mm
Szerokość
1 855 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
9,0
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
120 tyś i średnie spalanie 9.8l, jazda dużo po górach jakieś trasy, czasami przyczepka i spory ładunek. Jak ktoś się nie spieszy to można uzyskać bardzo ekonomiczną jazdę Jak na auto takich gabarytów rekord poniżej 6 l/100km na trasie zakopane-szczyrk ale było trochę z górki. Jednak jak się przyciśnie na autostradzie to i 18l spali
8,7
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Tylko jazda jak stary pryk pozwoli na osiągnięcie wyniku 8czy nawet delikatnie poniżej 8 litrów, z ppa+minikoparka 17-18. Ogólnie nie wart swojej kosmicznej ceny ale cóż....spłacę i sprzedaję. Nalot rdzy na ramie w serwisie nie robi wrażenia. Przebieg 40tyś.

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Układ jezdny
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Hilux