Szukaj

Volkswagen Golf V Hatchback 1.4 80KM 2008 VW Golf 1.4 16V, Salon Polska, Klima

11 499 PLN
Volkswagen
Golf
2008
benzynowy
80 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2008
Przebieg 187 511 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 80 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.4 16V, Salon Polska, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
168 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,9 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 204 mm
Szerokość
1 759 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
60% 40%
8,0
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 80KM 59kW
Witajcie. Tak z miesiąc temu założyłem sekwencje Auto gaz Zenit PRO OBD. W pierwszym miesiącu w mieści przy dość dynamicznej jeździe spalił mi 10.3 L gazu, tak normalnie w mieści gdzieś w granicach 9,7 L Spali. Byłem teraz nad morzem czyli mozna powiedzieć większośc trasa przy całym załadunku auta, czyli cztery osoby i bagaż spalił 7.7 L gazu, uważam to za dobry. Jeszcze musze sprawdzić ile wyjdzie taka naprawdę ekonomiczna jazda na tranie sememu, sądze , żę gdzies tak w 7L powinien się zmieścić. Ogólnie auto wiadomo jak na swoją moc kula się powoli, ale gaz nic mu nie odbiera mocy. Do ekonomicznej jazdy polecam:)
7,3
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 80KM 59kW
Moim zdaniem silnik paliwożerny (jak na oferowaną moc), ale bardzo wdzięczny oraz trwały. U mnie nie ma z nim absolutnie żadnego problemu. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to kwestia subiektywna - dla mnie golf z tym silnikiem "nie jedzie", jednakże nie oczekujmy cudów od wolnossącego 1.4 MPI. Pomimo braku mocy jestem bardzo zadowolony z samochodu oraz ponownie wybrałbym ten silnik z tego rocznika, czyli MPI, a nie FSI.
6,1
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 80KM 59kW
4,8 l/100 km Zakopane - Kraków delikatnie ale raczej lewy pas gdzie tylko można, 6.2 l/100 km na kilkunastu kilometrach w Krakowie, liczne postoje na swiatlach ale bez korków., 7.3 l/100 km - autostrada do 140 km/h, wszystko bez klimatyzacji. "Kultura jazdy" wyniesiona z 3-litrowego benzyniaka automata, jazda "z głową" i "lekką nogą"

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf