Szukaj

Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 2010 VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Serwis ASO, Klima

27 999 PLN
Volkswagen
Golf
2010
benzynowy
122 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 134 006 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Serwis ASO, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 199 mm
Szerokość
1 779 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
7,7
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
W trasie jadąc 120 spalanie nie przekracza 6,8, na dłuższym odcinku bez żadnych zatrzymań przy prędkości 80-90 da się nawet zejść do 5,8. W mieście minimalne spalanie to ok. 8,4 - jeżdżąc dynamicznie, ale eco :) Szarżowanie od świateł do świateł spokojnie da wynik nawet 14 l. Jak na benzynę to w trasie spalanie bardzo zadowalające (choć chcąc jeździć powyżej prędkości autostradowych trzeba się liczyć z bardzo dużym wzrostem), w zakorkowanym mieście polecam nie patrzeć na wskazania komputera - tragedia :p
5,4
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Da się nim jeździć oszczędnie ale nie jest to zbyt komfortowe. Najniższe spalanie uzyskałem jadąc w nocy bez żadnego ruchu , wyłączona sygnalizacja świetlna gładkimi asfaltami w południowych Czechach ,tempo niezbyt pośpieszne bo noc, lasy a 2 dni wcześniej znajoma spotkała się na drodze przez las z sarną więc byłem wyczulony.Chłodne powietrze tak jak lubią małe turbo benzynki. Niskie zużycie da się uzyskać tylko na drogach "motocyklowych" ekspresówki i autostrady to ok 7-8 litrów. Miasto to cos czego nienawidzi ten silnik i ja też więc widok dwucyfrowy nie dla mnie i jeżdzę tylko gdy muszę.
7,1
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Bardzo miłe zaskoczenie po przesiadce z 1,9 TDI PD 100 KM w Golfie IV, spodziewałem się czegoś gorszego a tu tylko średnio 1,5 litra więcej niż TDI.(tyle że benzyny). Jest haczyk - nigdy tego nie stosowałem bo 15 lat ujeżdżałem Diesle, w tym silniku ogromne oszczędności daje jazda na "luzie"(oczywiście w granicach rozsądku) a nie hamowanie silnikiem.Auto ma bardzo małe opory toczenia co pozwala na przejechanie długich odcinków bez straty prędkości.Zmieniłem przyzwyczajenia i o litr lub półtora mniej pali.Najgorzej sytuacja wygląda w korkach i na światłach gdzie więcej stoimy niż jedziemy - 10 km przez ścisłe centrum miasta ok.10 skrzyżowań ze światłami i wynik 8,2 litra.To moje wnioski po skromnych 16 tys.przebiegu

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf