Szukaj

Volkswagen Polo III Sedan 1.4 i 60KM 2001 Volkswagen Polo Volkswagen Polo 1.4 Comfortline

3 999 PLN
Volkswagen
Polo
2001
benzynowy
60 KM
+48
Katowice Bogucice (woj. śląskie)
Rocznik 2001
Przebieg 198 655 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 60 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Zielony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewana przednia szyba, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB

Informacje o samochodzie

Volkswagen Polo Volkswagen Polo 1.4 Comfortline

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
157 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,6 s
Średnie spalanie
6,7 l/100 km
Długość
4 164 mm
Szerokość
1 640 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
7,9
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Jestem właścicielem samochodu od 2 lat. Przejechałem nim 30tys km. Jest to dobry samochód miejski z dużym bagażnikiem. Silnik niestety nie jest dynamiczny i przydałby się minimum 100 konny na taką "budę". Średnie maksymalne spalanie jest wynikiem krótkich 3km odcinków do pracy w zimę przy 5 osobowej załodze. Minimalne spalanie w trasie wyszło mi 5.6l/100km nie przekraczając 90km/h lecz nie uwzględniłem go, ponieważ to nie była jazda lecz toczenie się(dla testów). Samochód ma 145tys przebiegu i jeszcze długo pojeździ. Ważne żeby dbać o samochód i naprawiać usterki na bieżąco. I z dala od niedoświadczonych mechaników popijających piwo w pracy, przez których będziemy mieli dodatkowe wydatki.
9,3
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Tak jak mówiłem, założyłem gaz IV generacji (sekwencyjny) i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony, choć spalanie do najmniejszych nie należy. Za średnie spokojnie należy przyjąć 9,5l gazu na 100km (8,8 osiągnąłem jeżdżąc poniżej 90 km/h), a mam na czym się opierać ponieważ przejechałem już ok 8 000 km na tej instalacji. Mały silnik szybko osiąga temperaturę odpowiednią do pracy na gazie, komputer sam wtedy przełącza auto na gaz, jest to praktycznie niezauważalne (żadnych szarpnięć). Najlepsze jest jednak to, że nie odczułem żadnej straty mocy (co jest ważne przy i tak mizernych osiągach tego silnika). Zauważyłem tylko, że gdy szybko nacisnę pedał gazu to silnik nie reaguje od razu, tylko z opóźnieniem i nagle (jakby zbierał moc i nagle ją uwalniał) jednak nie przeszkadza to zbytnio gdy się przyzwyczaimy i odpowiednio będziemy operować gazem. Polecam, jeżdżenie jest o ok 45% tańsze niż na benzynie, a koszt instalacji (1900 zł) zwróci się po ok. 12 000 km.
7,7
Volkswagen Polo III
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Po zatankowaniu pod korek (do drugiego odbicia) do następnego, identycznego tankowania przejechałem 566,1 km, a wlałem 44 litry benzyny (95). Trasa mieszana, dziennie głownie trasa 40 km plus miasto (stosunek moim zdaniem to 60% trasa, 40% miasto) i spalanie wyszło 7,76 l/ 100 km. Jeździłem w miarę oszczędnie, rzadko przekraczałem 100, od czasu do czasu dawałem mu trochę w gaz, więc 8 l spokojnie można uznać za średnie... Co mogę powiedzieć - jak na takiego malucha to trochę pije, benzyna idzie w gorę... Więc w następnym tygodniu zakładam sekwencje i zdam relacje po testach.

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Polo