Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volkswagen Polo

Lata produkcji: 1975 - teraz
Segment: Auta małe
Czołowy pod względem popularności model segmentu B. Jeden z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Volkswagena. Od rozpoczęcia produkcji w roku 1975 Polo znalazł ponad 9 milionów nabywców i wielokrotnie był laureatem prestiżowych plebiscytów (trzykrotnie na podium Europejskiego Samochodu Roku – 1982, 1995 i 2010) Nazwa Polo pochodzi od nazwy elitarnej dyscypliny sportu. Polo pierwszej generacji w wersji sedan oferowano również jako Volkswagena Derby (później Polo Classic). Od 2009 roku na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.
Luzacjusz: Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

VW Polo V

Nie znajdziemy w nim dynamicznej sylwetki, nie ujrzymy finezyjnych przetłoczeń, nie doszukamy się też awangardowych detali. Zamiast tego dostaniemy samochód, który zwartą bryłą, prostymi kształtami i ostro narysowanymi szczegółami przyciąga do siebie miłośników klasyki. Taki jest właśnie Volkswagen Polo - model, w którym designerska ekstrawagancja ustępuje miejsca stylistycznej dyskrecji.

Skromność charateryzuje również projekt wnętrza. Jego oszczędna forma nie powinna jednak zmylić, bo po przyjrzeniu się kokpitowi odkrywamy, że zarówno przy doborze materiałów wykończeniowych, jak i przy montażu zdecydowanie nie oszczędzano. Postarano się również o czytelne wskaźniki, logicznie rozplanowane przełączniki oraz dobrą widoczność na zewnątrz. Niektórym kierowcom może przeszkadzać mocno podniesiona pozycja za kółkiem.

Wysoko trzeba ocenić ilość przestrzeni w środku. Do poziomu kompaktów niemieckiemu autu może brakuje, ale czterech dorosłych podróżnych powinno poczuć się w nim swobodnie. Również pojemność kufra okazuje się wystarczająca, a jego wykorzystanie umilają funkcjonalne dodatki oraz solidne wykończenie. Podobać mogą się ponadto dobrze wyprofilowane fotele i praktyczne schowki, których w kabinie pasażerskiej jest cała masa.

Podczas jazdy Volkswagen Polo V udowadnia, że jest dojrzałą konstrukcją. Dzięki relatywnie niskiej masie, harmonijnie zestrojonemu zawieszeniu oraz dopracowanemu układowi kierowniczemu podróżowanie nim okazuje się nie tylko bezpieczne i komfortowe, ale również pewne za sprawą stabilnego prowadzenia w zakrętach. Co więcej, z racji skromnej średnicy zawracania auto okazuje się bardzo zwrotne.

Po wychwaleniu małego Volkswagena wzdłuż i wszerz pora do beczki miodu dorzucić łyżkę dziegciu. Tę stanowią wręcz horrendalnie wysokie ceny samochodu. Bazowe Polo kosztuje dużo więcej od konkurencji, a na domiar złego ma braki w wyposażeniu. Lepiej skonfigurowany egzemplarz będzie kosztował tyle, co kompakt, zaś mocny i bogato wyposażony - tyle, co limuzyna klasy średniej. Pocieszeniem dla potencjalnych nabywców jest niewielka utrata wartości.

VW Polo IV

Pod względem stylistycznym IV. generacja Volkswagena Polo jest typową "szarą myszką" - próżno w niej szukać jakichkolwiek ekstrawagancji, przez co ginie w tłumie innych aut. Stonowane kształty ujrzymy również w kokpicie, który zachęca do siebie czytelnością i logicznym rozplanowaniem przycisków, odpycha zaś morzem tanich plastików i wszechobecnych zaślepek, które znajdziemy w najczęściej spotykanych, podstawowych wersjach wyposażeniowych. Mocnym punktem wnętrza jest jego obszerność - i dla pasażerów, i dla ich bagaży przygotowano wystarczającą ilość miejsca.

Bazowym silnikiem stosowanym w Polo był 3-cylindrowy motor 1.2 - nie polecamy go, bo jest powolny, niespecjalnie oszczędny, hałaśliwy i nieco awaryjny. Godne uwagi są za to większe jednostki benzynowe 1.4 (z późniejszych lat produkcji, ale bez wtrysku FSI) oraz 1.6, które są udanym kompromisem między osiągami i spalaniem oraz gwarantem taniej eksploatacji. Z diesli najbardziej polecamy sprawdzoną, choć drogą w zakupie wersję 1.9 TDI. Mocnym punktem małego Volkswagena jest jego zachowanie podczas jazdy - okazuje się stabilny, przyjemnie się prowadzi i zapewnia należyty komfort.

Liczba typowych usterek niemieckiego "malucha" może niektórych zaskoczyć, ale faktem jest, że większość z nich to drobiazgi. Nadwozie jest świetnie zabezpieczone przed korozją, ale okazuje się nieszczelne (woda dostaje się do kabiny), elementy wyposażenia wnętrza lubią strajkować, a w przednim zawieszeniu dość często trzeba wymieniać drobne podzespoły. Jeśli ominiemy wersje 1.2, wczesne 1.4, 1.4 FSI oraz wysłużone TDI, układ napędowy powinien pracować bezawaryjnie. Do zakupu Polo zachęcają tanie części zamienne, zniechęcają zaś przesadnie wysokie ceny samych aut.

Dane techniczne Volkswagen Polo

Silniki

Moc silników 40-192 KM

Poj. silników 895-1 896 cm3

Prędkość maks. 135-229 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,9-21,4 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Volkswagen Polo

Średnia ocena modelu

na podstawie 1620 opinii

3.96

Średnia dla segmentu: Auta małe 3.96

Zalety

+ Widoczność

+ Silnik

+ Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Stosunek jakość/cena

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (79%)
NIE (21%)

Wybrane oceny kierowców Volkswagen Polo

Moim zdaniem zdecywanie lepszy samochód od "zwyklego" ok stu konnego kompakta ze zwyklym wyposazeniem. A zdecydowanie nalepszy w swojej klasie! ... więcejSzczególnie polecam silnik! ukryj
dodano 23.01.2011 przez
Samochód idealnie nadaje się do miasta dzięki niewielkim wymiarom i żwawemu silnikowi. Martwi spore spalanie oraz sporo drobnych usterek, które ... więcejpsują dobre wrażenie. Mimo wieku, samochód wygląda bardzo ładnie i świeżo. Kiedy za kółkiem siądzie kompetentna osoba, polówka jest w stanie zmazać uśmieszek z twarzy wielu ulicznych "cwaniaków" ukryj
dodano 24.07.2011 przez
Raczej przecietny samochod. Kiepsko wyposazony (nawet w wersji Advance). Korby z tylu, brak blokady tylnych drzwi. Kiepska dynamika, a spalanie ... więcejwyzsze niz deklarowane przez producenta. Twarde plastiki we wnetrzu. Za taka cene mozna zakupic o wiele bardziej komfortowy pojazd konkurencji. Ludzie kupuja ten model chyba tylko z powodu znaczka VW i potencjalnie nizszej niz konkurencji utraty wartosci oraz latwiejszej odsprzedazy. ukryj
dodano 31.03.2012 przez
Samochód od uczciwego sprzedawcy godny polecenia. Przestronny, dobrze spasowany i trzyma cenę. Z silnikiem 1.4 75 KM naprawdę niezawodny i ... więcejfajnie przyspiesza. Ciekawa alternatywa dla Golfa IV, szczególnie w wersji htb 5d. Ja swój kupiłem 10 letni z przebiegiem 33 000 km od sąsiada z polskiego salonu, więc pewne źródło :) Poprzedni właściciel, niedzielny kierowca, zajechał sprzęgło, które musiałem wymienić pomimo symbolicznego przebiegu. Z racji wieku rozrząd również wymieniłem (poniżej koszty) więc w zasadzie mam mało jeżdżony egzemplarz, jak na 12 lat. Ponieważ identyczny miał mój tata i końcowy przebieg ok. 160 km, mogę powiedzieć że to niezawodny wóz i bezpieczny. Skasowany w wypadku okazał się twardą sztuką, poduszki prawidłowo odpaliły (przednie i boczna) więc w porównaniu do dzisiejszych sztywnych aut nie ma się czego wstydzić. Aha, żarówkę wymienia się samemu na stacji w 1 minutę bez latarki :) ukryj
dodano 18.06.2014 przez
Zobacz oceny Volkswagen Polo Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volkswagen Polo

Pb
3,70 - 13,13
Na podstawie 1124 raportów spalania
ON
3,57 - 8,10
Na podstawie 407 raportów spalania
LPG
4,80 - 11,27
Na podstawie 173 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volkswagen Polo

witam, moje polo to bluemotion 1.4 TDI, mam go prawie od nowosci i dobrze go opcykałem spalanie spisywałem z ... więcejpokładowego, przed każdym pomiarem kasowałem kompa. minimalne średnie spalanie zanotowałem na autostradzie z opola do wrocławia z srednią prędkoscią 90Km/h na 5biegu, ale silnik ma zbyt wolne obroty przy tych prędkosciach i wszystko drzy przy obciążeniu np pod małą góreczke czy przy przyspieszaniu, jak chce sie nim bardzo szybko, wmiare ekonomicznie i cicho jeczać to najlepiej 160km/h na obrotomierzu pokazuje równe 3000 obr/m spala wtedy ok 6,3 l/100km przy większych prędkościach spalanie gwałtownie rosnie a silnik coraz bardziej słabnie ale przy wcisniętym do podłogi chwilowe spalanie nie przekroczy 9,9 bez. To auto najlepiej wypada poza miastem jadąc przez wioseczki, wtedy średnio spala 4 l bez extra oszczędzania, najlepiej szybko przyspieszyć do danej prędkości, i ją utrzymywać, a pózniej chamować silnikiem ( jest malutki więc nie chamuje tak jak 1.9tdi) po odjęciu nogi z gazu auto pali 0,0 więc nie jezdzić na luzie! Jesli chodzi o miasto to też jest ok, przy sprawnej jezdzie, nie wlocząc sie auto pali 4,5 l, ale komp nie liczy krótkich postojów na swiatłach. wtedy pokazuje 0,5 l/h, czyli jeśli w 2 godz. jazdy będziemy 1 godz stali w miejscu to doliczyć te 0,5l. w tym autku nie ma jeszcze START/STOP, ale to dobrze, nie chciałbym żeby mi sie na każdych światłach wyłanczał i znowu włanczał. cierpi rozrusznik i akku. Ogólnie jestem zadowolony z autka, ale chcę coś większego, równie oszczędnego to będzie VW Passat kombi 1.6 TDI BlueMotion 105KM średnio spala 4,4 l/100km. umówiłem sie na jazde próbną sprawdzę ile pali pod moją ciężką nogą hehe. Pozdrawiam ukryj
dodano 23.02.2011 przez
Witam, ponownie opisze raporcik ktory poprzednio dodalem 2 lata temu, wtedy jeżdziłem spokojniej, teraz troszkę bardziej cisnę po mieście ale ... więcejróznica w czasie bywa nawet dwokrotnie mniejsza, w zwiazku z czym spalanko uroslo. Poprzednio pisalem ze zeszlem nawet ponizej 4l, teraz juz chyba tak delikatnie nie jeżdżę ;>. 4.5 trasa prędkość 100-110/115 km/h, średnie spalanie mierzone rok temu tak jak poprzednio trasa 200km i 100 miasto(łódź), to za pierwszym razem 5l jadąc średnio te 200km w 4 osoby i dość załadowanym. a drugim razem bardzo podobnie z tym ze przy pierwszym miałem w oponach cisnienie 2.2 przod i 2.0 lub 2.1 tyl., natomiast teraz dobiłem troszkę bardziej, 2.3 przod i 2.2 tyl. norma przy zaladowanym to 2.4 przod i 2.7 tyl ale ja nie zawsze jezdzae w 4/5 osob wiec nie pozwolilem sobie na takie maximum. i spalanko odrazu zmalało do 4.8 średnio. Sposób pomiaru od zapalania kontrolki o rezerwie, zalanie do pełna, pod sam korek(sposobem taty do pełna to do pełna czyli tak że już wiecej nie wejdzie z bujnieciami samochodem na boki ;>) i przeliczenie przez il km. Samochod do dzis uwazam za malo awaryjny. Od tamtego czasu doszła mi tylko wymiana rozrządu koszt to około 900zł + klocki+ tarcze+ akumulator(poprzednio był włożony za słaby, jak do mocnej benzyny a nie diesla). Obecnie po juz chyba 5 lata zastanawiam się nad zmiana, ale szkoda mi zamienic na wiecej palący bo szarpnie po kieszeni, bardzo prawdopodobne, że zostanie w rodzinie bo ciezko kupic cos tak ekonomicznego w utrzymaniu, a dodam jeszcze ze ubezp ponizej 300 zł, wiec tez atutu. Na minus te zamki przymarzające. Pozdrawiam i polecam. ukryj
dodano 11.04.2012 przez
wiec tak, chcialem pochwalic sie troszke spalaniem, srednie spalanie 5 l wyszlo mi przy ok 200 km trasa zaladowanym 4/5 ... więcejos + pelny bagaznik i okolo 100 km miasto(Łódź)w różnych porach lecz wiekszosc w szczycie, a jesli chodzi o dluzsza droge to 110 min do 120/130 wiec taz nie zaekonomicznie.-to 5 srednia wyszla. natomiast jesli chodzi o maks sr spalanie nie potrafie okreslic dokladnie i podaje orientacyjnie 5,7. natomiast minimalne na dl. no coz tu dwa razy udalo mi sie calkiem niezle wyniki osiagnac, przy przejechaniu okolo 1000 km z predkoscia okolo 100 w nocy bez dochamowan czestych starajac sie ekonomiczne jechac w 5 osob i zaladowanym osiagnalem 3.8, nie byla to jedyneczka lecz drogi krajowe i ekspresowki. no i teraz dla nie dowiarkow dodam ze jadac bardzo ale to bardzo ekonomicznie w 1 lub 2 os (juz nie pamietam)i pustym A1 predkosc 90/100 ..... 3,4 ... ciezko go jednak jest mi teraz powtorzyc gdyz mimo ze mykam A1 to z regoly predkosc 110/120 to norma wiec szacuje ze jak lece sam to kolo 4l pali. natomiast tak normalna przy zaladownym to jakies 4,5. jesli chodzi o spalanie i dynamike to polecam, bezawaryjnosc na poziomie b.wysoki, wada to glosnosc i przymarzajace zamki i uszczelki. narazie w rodzinie jest 2/3 lata i poza wymianami oleji itp standardowymi wymianami to tylko raz musialem jakis stoper od alternatora czy cos takiego wymienic koszt 100zl, a jak sie potem okazalo to wystarczylo przetrzec styk i wlozyc i od dobre by bylo ale no coz.(nalocik mialem na styku i przerywal ze czasem kontrolka od ladowania sie zapalala). POLECAM ukryj
dodano 02.10.2010 przez
Moje Polo spaliło najmniej jak jechałem nim z Belgii cały czas autostradami. Wyszło 4.0l/1000km przy prędkości ok 100-120. Ta sama ... więcejtrasa przy prędkościach do 170 wtedy spala ok 5.0 W Polsce do 100km/h spala ok 4.2 W miescie zależy od 5.5 (jadąc jak emeryt) do 6.8 (w zime dość dynamicznie) W sumie nie łyknie więcej. Swego czasu lałem wszystko do niego nawet BIO no poza opałem, ale z racji że zaczął kopcić czarnym dymem teraz leje tylko BP Ultimate Diesel. Naprawdę warto. Przestał kopcić i lepiej się zbiera - super. Polo Classic z tym silnikiem to mała rakieta. Wycisnąłem z niej 190km/h, do setki zbiera się niesamowicie, i w silniku nic nie grzebałem poza oczywiście sprawami serwisowymi. Reszta auta jak to VW. Troche gdzieniegdzie rdzewieje, wymieniłem przegub łożyska końcówki, nad wydechem też trza było popracować. Ale auto ma już 16 lat i dobija do 300000. Przebieg ma raczej oryginalny kupiłem go od szwagra Belga. Naprawdę warte polecenia do auto. Ceny części śmiesznie niskie nawet te z wyższej półki np. przegub który kupiłem (Lobro) najdroższy jaki był 160zł najtańszy był po 60 :) kompletny rozrząd 160, łożyska przód po 60/koło tył 30/koło, końcówki od 15 do 60. Tani w utrzymaniu ale ma też swoje wady jak np. jest trochę głośno w środku, zawieszenie nadaje się raczej do spokojnej jazdy no i nie grzeszy przestronnością. Polecam ukryj
dodano 11.05.2013 przez
Zazwyczaj pali w granicy 6L, dokładniej mówiąc, miasto 5,8 trasa 5,5 ... przy spokojnej jeździe w trasie można spokojnie zejść ... więcejponiżej 5 L, najmniej z zmierzonych jakie zanotowałem to 4,2 litra / 100 km, wyliczone poprzez tankowanie do pełna przed i po jeździe, na trasie przy prędkościach 120 / 130 km/h pali w granicy 7 - 8 litrów, więc autko typowo miejskie, przy prędkości około 120 km/h obrotomierz 4 000 obrotów, robi się już nieprzyjemnie, głośno, szumy itp, jeśli chodzi o prowadzenie, to polecam, przyjemny układ kierowniczy, awaryjność ? przez 5 lat użytkowania oprócz filtrów, olejów itp, wymieniłem, tarcze przód + klocki, z tyłu 2 razy szczęki + tłoczki, tuleje, gumy zawieszenia przód, z tyłu odboje + osłony amortyzatora, wszystkie naprawy robione na bieżąco, koszty bardzo niskie, gumy 20 - 30 zł, odboje, osłony 19 zł itp, poważniejszych napraw, nie związanych z eksploatacją auta nie było, 2 razy zapaliła mi się kontrolka oleju na chwilę, ale zanim pojechałem na serwis już nie świeciła, oraz zimą często świeci mi się kontrolka płynu chłodniczego, choć wszystkie oleje, i płyny wymieniane zgodnie z książką serwisową, rozrząd na łańcuchu, 135 000 km i jest sprawny, ogólne wrażenia z samochodu ok, ale bardzo doskwiera brak uchwytu na napoje :) ukryj
dodano 19.07.2013 przez
Zobacz raporty spalania Volkswagen Polo Dodaj raport spalania

Publikacje o Volkswagen Polo

Przeczytaj pozostałe 26 publikacje o Volkswagen Polo

Newsy o Volkswagen Polo

Przeczytaj pozostałe 33 newsy o Volkswagen Polo

Generacje Volkswagen Polo

Nowe Volkswagen Polo

nowe Volkswagen Polo
Volkswagen Polo
ceny od 42 890 zł do 84 540

Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90KM od 2014

w pakiecie Comforline

w cenie katalogowej brutto

54 340 zł

Wyposażenie standardowe
Klimatyzacja z regulacją manualną - "Climatic"- schowek z funkcją chłodzenia
Poduszki powietrzne boczne z przodu, z dodatkowym systemem ochrony głowy (typu Thorax)
Światła główne, halogenowe i kierunkowskazy, we wspólnej obudowie
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet "Drogowy" (1 580 zł)
Pakiet "Czujnik deszczu" (690 zł)
Pakiet "Zimowy" (2 070 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet "Drogowy" (1 580 zł)
Pakiet "Czujnik deszczu" (690 zł)
Pakiet "Zimowy" (2 070 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 36 oferty Volkswagen Polo

Dealerzy Volkswagen

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Modlnica

małopolskie, Modlnica, Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

WOJTANOWICZ

WOJTANOWICZ Volkswagen Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Strachowskiego 21-25

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Nowy Sącz

małopolskie, Nowy Sącz, Tarnowska 159

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Suchy Las

wielkopolskie, Suchy Las, Obornicka 149

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Volkswagen Polo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

9 195

Przejechany dystans

1 112 543 zł

Zatankowanego paliwa

240 165 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 224

Wydanych pieniędzy

319 280 zł

Średnie wydatki na auto

771 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 885

Wydanych pieniędzy

408 001 zł

Średnie wydatki na auto

986 zł

ZOBACZ 414 dzienników kosztów Volkswagen Polo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volkswagen Polo

Liczba wpisów: 41
komentarzy(25)
komentarzy(3)
komentarzy(5)
komentarzy(1)
komentarzy(16)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volkswagen Polo dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volkswagen Polo

Liczba wpisów: 75
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volkswagen Polo Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volkswagen Polo

Liczba wpisów: 21
Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko ... więcejnią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu właścicielowi. Nie widać znacznego ubytku mocy, wymiana oleju co 10 tyś w tym ok 0.5 l dolewki. Świece co ok 30-40 tyś km. Filtry gazu co ok. 30-40 tyś (jak już dostaje czkawki albo sam przerzuca na benzynę)Przewody co ok. 80 tś.Instalacja regulowana jeden raz od założenia.Jedną z wad którą muszę wymienić to jest długie rozgrzewanie silnika w spore mrozy zimą a co za tym idzie długi czas przejazdu na benzynie.Ok 3 km przy temperaturach ok 0d 5 stopni na plus do -10. Przy bardzo niskich poniżej 20 to ok.5 km. w lecie praktycznie po 200 metrach bądź wcześniej.Dlatego przy małych silnikach i tego typu instalacjach gaz przy małych przebiegach w mieści zimą to za bardzo się nie sprawdzi...:) ukryj
dodano 11.02.2010 przez
Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że ... więcejchcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W ciągu godziny byli-zholowali i na poczekaniu tę usterkę usunęli.Byłam wtedy mile kolejny raz zaskoczona.Bardzo polecam.Pełen profesjonalizm. ukryj
dodano 27.12.2010 przez
Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza ... więcejtym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej temperatury ukryj
dodano 16.04.2009 przez
Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem ... więcejczyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam! ukryj
dodano 22.10.2013 przez
Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po ... więcej14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę. ukryj
dodano 06.01.2009 przez
Zakładałem tą samą instalacje w 3 autach VW Polo, VW Golf III, oraz w Subaru Forester 2,0 i jestem cały ... więcejczas jednakowo zadowolony z parametrów pracy silnika oraz z obsługi serwisu. Pełen profesionalizm. Oby tak dalej Panowie a na pewno jeszcze kiedyś wstawie Wam coś do ,,zagazowania" ;-) ukryj
dodano 08.06.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Polo

Ciekawostki
dodano 11.01.2012 przez
Polo (Volkswagen BlueMotion (Golf, Passat, Polo)) otrzymał także, przyznawany w ramach odbywającego się corocznie konkursu World Car Awards, tytuł World Green Car, który stał się…
dodano 11.01.2012 przez
Volkswagen Polo otrzymał jedną z najważniejszych nagród branżowych na świecie - World Car of the Year 2010. Model uzyskał ten niezwykle prestiżowy tytuł pokonując 30…
dodano 11.01.2012 przez
Car of the Year 2010 Polo zostało wcześniej wybrane Samochodem Roku 2010. Zaszczytny tytuł w plebiscycie „Car of the Year” to ukoronowanie pracy inżynierów i…
dodano 26.08.2011 przez
V generacja Volkswagena Polo została wybrana Samochodem Roku 2010.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą