Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Polo

Czołowy pod względem popularności model segmentu B. Jeden z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Volkswagena. Od rozpoczęcia produkcji w roku 1975 Polo znalazł ponad 9 milionów nabywców i wielokrotnie był laureatem prestiżowych plebiscytów (trzykrotnie na podium Europejskiego Samochodu Roku – 1982, 1995 i 2010) Nazwa Polo pochodzi od nazwy elitarnej dyscypliny sportu. Polo pierwszej generacji w wersji sedan oferowano również jako Volkswagena Derby (później Polo Classic). Od 2009 roku na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.

Generacje Volkswagen Polo

  • Wybierz generację: Volkswagen Polo V (2009 - teraz)
    Volkswagen Polo V
    Volkswagen Polo V Hatchback 3d 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Volkswagen Polo V Hatchback 3d 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Volkswagen Polo V Hatchback 3d 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna - prawy bok Volkswagen Polo V Hatchback 3d 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Volkswagen Polo V Hatchback 3d 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu Volkswagen Polo V Hatchback 3d 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

    Volkswagen Polo V

    Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, którą wprowadzono na rynek w 2009 roku. Polo V powstał na płycie podłogowej Volkswagen PQ25, którą wcześniej wykorzystano w najnowszym Seacie Ibiza. Samochód jest nieco większy, ale też znacznie...

    więcej o Volkswagen Polo V

  • Wybierz generację: Volkswagen Polo IV (1999 - 2009)
    Volkswagen Polo IV

    Volkswagen Polo IV

    Czwarta generacja modelu trafiła do sprzedaży w 2001 roku. Płytę podłogową samochód dzielił z Seatem Ibiza i Skodą Fabią, zaś wygląd nadwozia nawiązywał Lupo, najmniejszego auta w ofercie Volkswagena. W 2005 roku, na trzydzieste urodziny, Polo poddano...

    więcej o Volkswagen Polo IV

  • Wybierz generację: Volkswagen Polo III (1994 - 2001)
    Volkswagen Polo III

    Volkswagen Polo III

    Trzecia generacja Polo debiutowała w 1994 roku. Stylistycznie i technologicznie model został całkowicie odmieniony. Opływowy, zgrabny samochód zbudowano na płycie podłogowej Seata Ibiza. W 1995 roku Polo III zajął drugie miejsce w konkursie na Europejski...

    więcej o Volkswagen Polo III

  • Wybierz generację: Volkswagen Polo II (1981 - 1994)
    Volkswagen Polo II

    Volkswagen Polo II

    Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w 1981 roku. Pod względem stylistycznym, Polo II nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Choć minimalnie powiększyły się również jego rozmiary, Volkswagen nadal sprzedawał auto jako model segmentu A....

    więcej o Volkswagen Polo II

  • Wybierz generację: Volkswagen Polo I (1975 - 1981)
    Volkswagen Polo I

VW Polo V

Ford Fiesta, Mazda 2, Seat Ibiza – oto przykłady samochodów miejskich, które przyciągają uwagę swoją stylistyką. Na przeciwnym biegunie znajduje się bohater naszego opisu, Volkswagen Polo. Nie znajdziemy w nim ni krzty designerskiej ekstrawagancji, a zamiast tego ujrzymy prostą sylwetkę i równie prosto wystylizowane detale. Trochę sportowych „smaczków”, takich jak ospojlerowanie nadwozia czy dwie końcówki wydechu, zaznamy w sportowej odmianie GTI.

Równie nudny jak nadwozie jest kokpit miejskiego Volkswagena. Ale poza niewyszukaną stylizacją trudno mu cokolwiek zarzucić – wszelkie przyciski pokładowe obsługuje się intuicyjnie, zegary okazują się bardzo czytelne, a jakość wykończenia jest wyższa niż w niektórych kompaktach. Prowadzenie samochodu umila kierowcy także wygodna pozycja za kierownicą, umieszczony pod ręką drążek skrzyni biegów oraz perfekcyjna widoczność we wszystkich kierunkach.

To jednak nie koniec zalet wnętrza. Kolejne ujawniają się, gdy przyjrzymy się wymiarom kabiny pasażerskiej. Podczas, gdy ilość miejsca wygospodarowanego z tyłu można uznać za normę w klasie, z przodu przygotowano przestrzeń, której nie powstydziłby się model segmentu C. Nie zapomniano ponadto o fotelach, które odpowiednio trzymają ciało na zakrętach i nie męczą przy pokonywaniu dłuższych tras. Niespecjalnie pojemny jest natomiast bagażnik, choć trzeba go pochwalić za foremność kształtów oraz wykończenie.

Konstruktorzy Volkswagena postarali się, aby jazda Polo idealnie łączyła wygodę, dynamikę oraz bezpieczeństwo. W efekcie, kategoria „komfort i prowadzenie” jest kolejną już przywołującą na myśl samochody kompaktowe. Zawieszenie niemieckiego „malucha” świetnie sprawdza się na zakrętach, skutecznie resoruje nierówności, a do tego okazuje się bardzo ciche. Odpowiednio zestrojony układ kierowniczy pozwala natomiast łatwo wyczuć, co dzieje się z przednimi kołami. Do tego dochodzą hamulce, które wręcz zachwycają swoją wydajnością.

Po wychwalaniu Polo wzdłuż i wszerz przyszedł czas na łyżkę dziegciu. Dużym minusem małego Volkswagena są jego wysokie ceny. W podstawowych wersjach auto kosztuje wyraźnie więcej od swoich konkurentów, zaś w bogatszych wariantach celuje w rewir cenowy modeli kompaktowych. Pocieszeniem może być fakt, że w ofercie pojawiają się odmiany promocyjne łączące niższe ceny z bogatszym wyposażeniem.

VW Polo IV

Pod względem stylistycznym IV. generacja Volkswagena Polo jest typową "szarą myszką" - próżno w niej szukać jakichkolwiek ekstrawagancji, przez co ginie w tłumie innych aut. Stonowane kształty ujrzymy również w kokpicie, który zachęca do siebie czytelnością i logicznym rozplanowaniem przycisków, odpycha zaś morzem tanich plastików i wszechobecnych zaślepek, które znajdziemy w najczęściej spotykanych, podstawowych wersjach wyposażeniowych. Mocnym punktem wnętrza jest jego obszerność - i dla pasażerów, i dla ich bagaży przygotowano wystarczającą ilość miejsca.

Bazowym silnikiem stosowanym w Polo był 3-cylindrowy motor 1.2 - nie polecamy go, bo jest powolny, niespecjalnie oszczędny, hałaśliwy i nieco awaryjny. Godne uwagi są za to większe jednostki benzynowe 1.4 (z późniejszych lat produkcji, ale bez wtrysku FSI) oraz 1.6, które są udanym kompromisem między osiągami i spalaniem oraz gwarantem taniej eksploatacji. Z diesli najbardziej polecamy sprawdzoną, choć drogą w zakupie wersję 1.9 TDI. Mocnym punktem małego Volkswagena jest jego zachowanie podczas jazdy - okazuje się stabilny, przyjemnie się prowadzi i zapewnia należyty komfort.

Liczba typowych usterek niemieckiego "malucha" może niektórych zaskoczyć, ale faktem jest, że większość z nich to drobiazgi. Nadwozie jest świetnie zabezpieczone przed korozją, ale okazuje się nieszczelne (woda dostaje się do kabiny), elementy wyposażenia wnętrza lubią strajkować, a w przednim zawieszeniu dość często trzeba wymieniać drobne podzespoły. Jeśli ominiemy wersje 1.2, wczesne 1.4, 1.4 FSI oraz wysłużone TDI, układ napędowy powinien pracować bezawaryjnie. Do zakupu Polo zachęcają tanie części zamienne, zniechęcają zaś przesadnie wysokie ceny samych aut.

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.
Luzacjusz: Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

Silniki Volkswagen Polo

Volkswagen Polo V - jaki silnik wybrać?

Na początek złota rada - czego w tym aucie nie kupować. 1-litrowy motor w Polo to nie ta bajka, znacznie bardziej pasuje do modelu Up! W Polo ma raczej nędzną dynamikę i nieco irytujący dźwięk z powodu 3 cylindrów. Za to benzynowa jednostka 1.2 TSI 90-110 KM to już kusząca propozycja. Dzięki doładowaniu jest elastyczna, chętnie reaguje na ruchy prawej stopy i jest całkiem zrywna na drodze. Szczególnie mocniejszej wersji nie trzeba mocno wkręcać na obroty, by auto zaczęło jechać. Diesel jest z kolei dość drogi, ale wyjątkowo oszczędny, przez co zwróci się przy dużych przebiegach rocznych. Najsłabszy wariant 1.4TDI 75KM sprawdzi się głównie we flotach, bo jest ospały, ale wersje 90KM i 105KM to już bardziej uniwersalna propozycja.

Publikacje o Volkswagen Polo

Czy warto kupić: używany Volkswagen Polo (od 2001 do 2009)

Funkcjonalny, pewnie jeżdżący, solidnie wykończony i nieprzesadnie drogi w naprawach. Niemiecki przedstawiciel segmentu B ma wiele do zaoferowania. Jego wartość topnieje wolno, więc zainteresowani muszą przygotować sporą ilość gotówki. Czy warto kupić używanego Volkswagena Polo IV?

Volkswagen Polo - zmiany na lepsze
 
Nasz test Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology

Polo przeszło kurację odmładzającą. Z zewnątrz tylko wprawne oko dostrzeże zmiany. Dużo więcej dzieje się pod karoserią, gdzie pojawiły się nowe silniki oraz duża porcja zaawansowanej elektroniki.

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Hot or Not? - Volkswagen Polo GTI
 
Nasz test Volkswagen Polo GTI, 1.4 TSI, 180 KM

Większości skrót "GTI" kojarzy tylko z Golfem, co wydaje się zrozumiałe biorąc pod uwagę kultowy status należny temu modelowi. Tymczasem okazuje się, że niewiele krócej trwa historia sportowych wersji Polo. Pierwsza powstała ponad 25 lat temu.

Mniej awaryjny od Golfa - Volkswagen Polo (1994-2001)

Używane egzemplarze nie kosztują wiele i są tanie w utrzymaniu. Cztery wersje nadwoziowe oraz różnorodność wersji silnikowych ułatwia znalezienie optymalnego egzemplarza. Niezbyt skomplikowane Polo zaskakuje również wysoką trwałością.

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PoloautoWcentrum - społeczność Volkswagen Polo

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Polo

Volkswagen Polo Bączek 81,99

Volkswagen Polo żółte szaleństwo 75,43

Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI 105KM 86,13

Volkswagen Polo Highline DSG 7-Gang 90,18

Volkswagen Polo Highline + DSG 7 79,67

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Polo

brera 91,76

CzasiU 90,04

giernal 96,70

dawid1989 44,85

Schopen91 46,57

lukasn 49,66

lukas_auto 91,66

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Polo

Gruntowne czyszczenie, korekta lakieru oraz woskowanie Poli
Gruntowne czyszczenie, korekta lakieru oraz woskowanie Poli Hej Już od jakiegoś czasu przygotowywałem się do gruntownego mycia mojej Polów...
Drugi przegląd w ASO VW
Drugi przegląd w ASO VW Drugi przegląd w ASO VW. Przebieg: 20975km. Napiszę same konkrety; FILT...
Uchwyt samochodowy - Kenu Airframe
Uchwyt samochodowy - Kenu Airframe Cześć, Chciałbym wam zaprezentować ciekawych uchwyt samochodowy marki KENU. Maj...
Wymiana oleju
Wymiana oleju Hej Korzystając z wolnej i pięknej soboty wymieniłem po roku olej silnikowy wraz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Polo

od 47 990 zł do 86 730

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (60 - 192 KM): 1.0, 1.0 BlueMotion Technology, 1.2 TSI BlueMotion Technology, 1.8 TSI

 

Diesel (75 - 90 KM): 1.4 TDI, 1.4 TDI BlueMotion Technology

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Polo
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Polo

Volkswagen Polo 1.0 60KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet "Cool&Sound" - 2 490
Pakiet "Zimowy" - 2 050
Pakiet "Drogowy" - 1 780
Pakiet "Czujnik deszczu" - 680

Cena katalogowa

49 130

Zobacz ofertę Volkswagen Polo 1.0 60KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Volkswagen Polo najczęściej porównywane z:

Ford Fiesta
1.0 EcoBoost (100 KM)
Seat Ibiza
1.6 TDI CR (105 KM)
Citroen C4 Cactus
1.2 PureTech (110 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Polo Trendline Volkswagen Polo Trendline
Rocznik: 2010. Przebieg: 115 391 km. Silnik: 1.2 51KM .
Cena: 24 900 zł
Volkswagen Polo Trendline 5dr Volkswagen Polo Trendline 5dr
Rocznik: 2010. Przebieg: 90 100 km. Silnik: 1.2 51KM .
Cena: 26 500 zł

Używane Volkswagen Polo

Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
50 130 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.2 benzyna 105 KM
5 km, 2013
57 390 PLN

Ocena auta Volkswagen Polo

Wybrane opinie

Volkswagen Polo Sedan 1.4 i (60 KM)

Srodze się zawiodłem na jakości VW. Może to był tylko taki egzemplarz, ale niesmak pozostanie. Specjalnie szukałem Polówki, choć mogłem wybrać inne auto, bo myślałem, zę kupię najlepsze auto za takie pieniądze. Najlepsze wrażenie pozostawił silnik, choć spalanie było trochę zbyt wysokie (nie mam cięzkiej nogi) oraz układ jezdny. Oczywiście Polówka nie miała wspomagania, wiec kręcenie na ciasnych parkingach to był koszmar. Za taką cenę mogli chociaż dodawać ten element wyposażenia, a nie kazać sobie płacić za dosłownie wszystko duże pieniądze.Ceny części to koszmar, całe szczęście że jest sporo zamienników.Najwieksze zaskoczenie to korozja na zgrzewach drzwi, nadkolach z tyłu i progu. Tego bym się nigdy nie spodziewał po VW. Wszyscy robili wielkie oczy jak im to pokazywałem, mówili, że Golfy II, które mają ponad 10 lat tak nie wyglądają. Reasumując jeśli jeszcze kiedyś VW to tylko taki, który będzie montowany w Niemczech, ale ceny nowych i ich wyposażenie podstawowe stawia VW daleko w tyle....

dodał: d.kunikowski@poczta.fm
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 i (60 KM)

Zauważyłem, że szyby są "miękkie". Przy zeskrobywaniu szronu, lodu, zarysowywały się. Mam bardzo dużo rys i to na wszystkich szybach. W poprzednich samochodach czegoś takiego nie miałem. Jeżdziłem również ciężkimi autami i takich zarysowań nie powodowałem. Dotyczy to również lakieru - jest miękki. Ponadto uważam, ż zraszacz tylnej szyby jest nieprecyzyjnie zamontoway. Przy próbie przetarcia tylnej szyby, płyn kieruje się za bardo pionowo, i efekt nawilżenia jest mało skuteczny, nawet przy długim spryskiwaniu. Powoduje to niepotrzebną stratę płynu. Co jeszcze? Może nie takie istotne, ale denerwujące. Pasy bezpieczeństwa po zwolnieniu słabo się zwijają. Trzeba je ręką wyrównywać, aby następnie powoli się zwinęły. Narazie więcej słabszych punktów sobie nie przypominam. Jak na dzień dzisiejszy, gdybym miał kupowac nowy samochód, to prawdopodobnie wybrałbym ten sam model. Chociaż niedawno dowiedziałem się od mojego siastrzeńca, że w jego młodszym modelu, 16V, zatarł się wałek rozrządu,...

dodał: Tadeusz Katolik@widok.ipl.net
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

W klasie aut małych ten model VW Polo, po liftingu w 1999, w którym zmieniono go wizualnie i wprowadzono nowe silniki 16V jest udanym samochodem. Wizualnie wygląda jak po fabrycznym tuningu (m.in. szerokie opony i progi, jednobarwne światła, prawie wszystkie elementy lakierowane). Optycznie jest więc atrakcyjny. Silnik 1.4 16V daje mu niezłą dynamikę i osiągi, zwł. już od niskich prędkości obrotowych. Max. moment 126Nm i jego przebieg przy tej wadze auta pozwala pojeździć. Spalanie raczej nie wychodzi oszczędnie, ale głównie zależy od stylu jazdy, bo daje się jeździć od 2000 do 3000 tys. obrotów i wówczas spali względnie niewiele. Wnętrze jest wygodne, dość obszerne z przodu. Za to wyposarzenie standardowe jest ubogie, a opcje dodatkowe drogie. Usterkowość drobiazgów denerwująca, ale brak awarii i usterek poważnych. Za wygląd i osiągi 4, za wyposarzenie i drobne usterki 3.

dodał: gak
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Auto kupiłem używane, akurat takie się trafiło. Volkswagen reprezentuje klasę podobną do konkurencji typu np. Opel. Pozytywie oceniam zawieszenie, niezła jest również pojemnośc bagażnika, Poważnych napraw nie doświadczyłem. Naprawę zawieszenia uznaję za typową przy takim przebiegu i naszych drogach. Miałem dość krytyczne opinie o tym samochodzie bo kupiłem auto uzywane z drobnymi defektami z którymi uporałem się sam. Typowa bolączka to świecąca się lampka EPC. Potwierdzam to co inni piszą serwis autoryzowany bardzo drogi (usługa) nie mówię o cenie części zamiennych która kształtuje się na średnim poziomie. Materiały eksploatacyjne kupuję różnie ale niekoniecznie w serwisie i wychodzi dużo taniej tak samo serwis nie autoryzowany i zaufany będzie duuużo tańszy ale to każdy o tym decyduje sam. Dużo części jest takich samych jak do Skody Fabi.

dodał: Leszek
Volkswagen Polo Kombi 1.4 i (60 KM)

coraz gorzej, duże pieniądze trzeba mieć na takie auto, zaczynam podejrzewać, że ci wszyscy ludzie, którzy piszą o takim g... dobrze, to chyba, Polo jest ich drugim autem po Daci, lub Ładzie (przepraszam użytkowników wcześniej wymienionych marek - to są pogłoski, że te auta awaryjne, chociaź... ale...), i nie widzą albo nie chcą zauważyć, jak to na prawdę jeździ, (do głosu ,że auto jest bez awaryjne, nie powinni dochodzić Ci którzy Polówką przejechali, 12tyś. na przełomie 2 albo 3 lat. Wydaje mi się, że ja przejeżdzając, przez dokładnie 6 misięcy i 17 dni , po przejechaniu 24 564 kilometrów, mogę coś powiedzieć. Szybka i intensywna eksploatacja, i wychodzi szydło z worka. he,he,he;)))))

dodał: Tomek Tomboss@poczta.onet.pl

Galerie Volkswagen Polo

Volkswagen Polo R WRC Street Volkswagen Polo Sedan Volkswagen Polo III Hatchback - galeria społeczności Volkswagen Polo 1.9 TDI (130 KM) Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Polo 2007 Volkswagen Polo V GTI Hatchback 5d Facelifting (2015) Volkswagen Polo BlueGT Volkswagen Polo 2009 Volkswagen Polo V GTI Hatchback 3d Facelifting (2015) Volkswagen Polo V BlueGT Facelifting (2014)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Polo

  • 1.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i (60KM) 1996r.
    dodał: Paweł, 11.02.2010

    Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko nią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu właścicielowi. Nie widać znacznego ubytku mocy, wymiana oleju co 10 tyś w tym ok 0.5 l dolewki. Świece co ok 30-40 tyś km. Filtry gazu co ok. 30-40 tyś (jak już dostaje czkawki albo sam przerzuca na benzynę)Przewody co ok. 80 tś.Instalacja regulowana jeden raz od założenia.Jedną z wad którą muszę wymienić to jest długie rozgrzewanie silnika w spore mrozy zimą a co za tym idzie długi czas przejazdu na benzynie.Ok 3 km przy temperaturach ok 0d 5 stopni na plus do -10. Przy bardzo niskich poniżej 20 to ok.5 km. w lecie praktycznie po 200 metrach bądź wcześniej.Dlatego przy małych silnikach i tego typu instalacjach gaz przy małych przebiegach w mieści zimą to za bardzo się nie sprawdzi...:)

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Polo IV 1.2 i 12V (64KM) 2005r.
    dodał: Magda, 27.12.2010

    Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że chcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W ciągu godziny byli-zholowali i na poczekaniu tę usterkę usunęli.Byłam wtedy mile kolejny raz zaskoczona.Bardzo polecam.Pełen profesjonalizm.

  • 3.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i 16V (100KM) 1998r.
    dodał: smarek, 16.04.2009

    Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza tym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej temperatury

  • 4.
  • 4,75 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2002r.
    dodał: MAX, 22.10.2013

    Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!

  • 5.
  • 4,25 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Zygmunt, 06.01.2009

    Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.

  • 6.
  • 4,00 Volkswagen Polo V 1.2 i (60KM) 2014r.
    dodał: Pośrednictwo Finansowe &#8222;KREDYTY-Chwilówki&#8221; Sp. z o.o., 03.04.2014

    System BRC SEQUENT 24 (który jest rekomendowany przez Volkwagen Group Polska)w naszych autach instalowała nam firma Auto Gaz Aries. Pracownicy tej firmy to profesjonaliści  serdecznie polecamy. Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

445 komentarzy

333 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~MICHAŁ~MICHAŁ

Witam pomownie dzisiaj z kolegą osłuchaliśmy silnik na zimnym wiadomo co dwie głowy to nie jedna przy dodawaniu gazu a najbardziej przy ruszaniu czyli pod obciązeniem słychac to charczenie dzwięk ten wydobywał się z okolicy klawiatury zaworowej wmiare rozgrzewania się silnika lub przejechaniu 500 lub 600 metrów dzwieku nie słychac.Co ten mechanik tam porobił choc przyznam ze raz czy dwa słyszałem ten dzwięk przez chwile jeszcze zanim wypaliło mi uszczelkę pod głowicą prosze o rade. Dobze ze mało jerzdzę nie chcę narobic wiekszych kosztów

~MICHAŁ~MICHAŁ

wita mam polo classic 1.4 8v 97r wypaliła mi sie uszczelka pod głowicą oddałem do mechanika samochód gdy go odbieralem silnik pracował jak w zegarku nastepnego dnia gdy go odpalilem silnik zaczeło cs w nim charczec albo klekotac przy dodawaniu gazu nie moge okreslic dokladnie co to za dzwiek zaczołem ruszac a to charczenie było głosniejsze pod obciążeniem, przejade około 700metrów ten dzwiek staje sie mniej słyszalny a zanika powyżej 2000tyś obrotów jak go zostawie na godzine lub dwie dzwiek powraca dodam ze głowica była planawana uszczelka grubsza uszczelniacze zaworowe wymienione i 4 zawory wydechowe moje polo jest na hydro popychaczech czy to one zaczynaja szwankowac czy cos innego powiem jeszcze ze wymieniłem olej na 10w40 castrol ale przejechalem pare kilometrów na oleju z mołą iloscią plynu okolo 3 setek prosze o pomoc POZDRO

~Ja~Ja

Kupiłem po raz pierwszy diesla 1,6 TDI i na pewno ostatni. Zużycie paliwa, to jakaś porażka. Zanim się rozgrzeje komputer pokazuje średnio 8,5 / 9 l. Ceny części, to kolejny horror. Zawór EGR z chłodnicą (tylko tak występuje) 1500 zł + wymiana 1000 zł. Nie wspomnę o innych elementach elektronicznych. Gwarancja się skończyła, a zaczęły się problemy z autem. Mówią w tv, że ten model jest najmniej awaryjny ze wszystkich, tylko w którym momencie. Nigdy więcej diesla i Volkswagena. Miałem wcześniej Astrę III i nic się nie działo. Wracam do Opla.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
59 744
Przejechany dystans
48 214 261 km
Zatankowanego paliwa
2 327 470 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 230
Wydanych pieniędzy
3 467 670 zł
Średnie wydatki na auto
1 228 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 420
Wydanych pieniędzy
3 781 988 zł
Średnie wydatki na auto
1 339 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 824)

Testy zderzeniowe Volkswagen Polo

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Polo przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Polo 1.2 Trendline, LHD
2009

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo 2002

Volkswagen Polo
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Polo

Na podstawie 1669 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kolega z Katowi, dodano: 11.01.2011 11:27

Jestem właścicielem samochodu od 2 lat. Przejechałem nim 30tys km. Jest to dobry samochód miejski z dużym bagażnikiem. Silnik niestety nie jest dynamiczny i przydałby się minimum 100 konny na taką "budę". Średnie maksymalne spalanie jest wynikiem krótkich 3km odcinków do pracy w zimę przy 5 osobowej załodze. Minimalne spalanie w trasie wyszło mi 5.6l/100km nie przekraczając 90km/h lecz nie uwzględniłem go, ponieważ to nie była jazda lecz toczenie się(dla testów). Samochód ma 145tys przebiegu i jeszcze długo pojeździ. Ważne żeby dbać o samochód i naprawiać usterki na bieżąco. I z dala od niedoświadczonych mechaników popijających piwo w pracy, przez których będziemy mieli dodatkowe wydatki.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.4 i

autor: Cristiano749, dodano: 17.02.2011 12:26

Witam! Czytając różne opisy o spalaniu polówki łapię się za głowę!!!! Serwis został stworzony aby porównywać oryginalne spalania a nie wyssane z palca!!!Jeżeli komuś wychodzi 10,11 litrów przy silniku 1.4 to zalecam odwiedzić mechanika.Mi takie spalanie wychodzi przy integrze 1.8 190KM! Co do mojej polówki mam ja 4 lata, zrobiłem nią ponad 50tys.km i jestem bardzo zadowolony ze spalania! Najwięcej spalanie wyszło mi w zimie przy -20C gdzie samochód zimny,ogrzewanie i jazda na trójce bo więcej się nie da. Najmniej to sam byłem zaskoczony. Był taki moment że V-power racing był po 4.11zł zalałem za 20zł wyszło 4.85litra i zrobiłem na tym 115km. Przy dzisiejszych cenach paliw za 20 zł robie 70-80km zależy od stylu jazdy. Polówka pali mi w mieście około 6.2litra jak mam ciężką nogę to 7litra zmiana 3500obrotów i nie ma mowy żeby wzięła więcej!!!!! Trasa około 5-5.8 zależy czy jedziesz sam czy w parę osób i czy jedziesz 100km/h czy cisniesz ją tak 120-140km/h. Co do niektórych komentarzy tym silnikiem do się pojechać dużo!!!! mój rekord to 190km/h w 4 osoby....nie katuję samochodu zrobiłem to raz w ubiegłe wakacje...Pozdrawiam posiadaczy VW!!!!

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 i

autor: majk, dodano: 18.06.2014 14:57

Gdyby nie poprzedni właściciel, przez którego poszło sprzęgło to ok (szczegóły poniżej). Mojemu tacie w identycznym egzemplarzu przy ok. 100k padł komputer sterujący, nie było zamiennika wówczas, koszt 2000k. 1. Cewka 4 cylindra + 4 świece (270 PLN). 2. Sprzęgło - sama część około 450 PLN za valeo lub sascha, robocizna zależy. W Wawie w Feuvercie 500 PLN. 3. Tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora - 240 PLN. 4. Duży przegląd z rozrządem (2 paski) kosztuje 1 400 PLN poza Wawą. 5. Zwykły przegląd, filtry, płyny, ok. 450 PLN poza Warszawą. Generalnie takie rzeczy jak klocki, tarcze i elementy zawieszenia można kupić tanio z racji dużej liczby zamienników.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Polo

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Polo

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Polo III

VW polo to jeden z mniejszych samochodów koncernu, mniejszy od niego jest tylko model Lupo. Samochód występuje w wersji classic oraz standard. Pierwsza wersja to sedan z wyraźnie zaznaczoną klapą bagażnika, pozostałe to wersja trzy i pięciodrzwiowa.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Polo
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Polo, oglądali także