Szukaj

Volvo S40 II 2.0 D 136KM 2008 Volvo S40 Krajowy, super stan.

18 400 PLN
Volvo
S40
2008
diesel
136 KM
+48
Goczałkowice-Zdrój (woj. śląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 288 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka jasna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Samochód kupiony w Polskim salonie zarejestrowany drugi właściciel.

Stan samochodu bardzo dobry możliwość sprawdzenia w ASO lub dowolnej stacji diagnostycznej.

Wystawiamy fakturę Vat-Marża kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.

Badanie techniczne ważne do 02.2025, oc 04.2025.

Możliwość zamiany oraz kredytowania.

Identyfikator:AKL1821VG

5,3
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Jak na markę, której jest bliżej do premium niż do reszty przeciętniaków to rewelacja. Ze względu, że auto jest zbudowane od nowa na podzespołach z Forda Focusa 2.0 TDCi 136 KM to części są łatwo dostępne i duża gama zamienników. Przeglądy co 20 000 km lub co rok (o czym odpowiednio wcześniej przypomina komputer sam.) Ja je podzieliłem na duże i małe. Mały: olej, f. olej., f. kab. Duży: olej, f. olej., f. kab., f. pow., f. paliw. Dodatkowo co 60 tys km, płyn ham., i płyn chłodniczy. Przy około 160 - 180 tys km rozrząd i olej skrzyni biegów. To wszystko w opinii mojego mechanika. Koszty zależne od tego jakich części się użyje a wybór jest dość spory.
6,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Samochodem jeżdże rok w trybie mieszanym 50/50 trasa/miasto. spalanie średnio wychodzi mi ok 7 l. wskazania komputera 6,6 l. Jeżdze w miarę dynamicznie ale przy zachowaniu rozsądku. Naj niższe średnie spalanie wyszło mi przy jeździe na długiej trasie w granicach 120km/h spalanie ok 4,5 - 5 l. przy jeździe 90km/h na 6 biegu + tempomat obroty w granicach 1500 obr/min spalnie ok 4l. Auto bardzo przyjemne znakomicie się prowadzi, dynamiczny silnik. Jak na razie bez awaryjne przebieg to 170 tyś km. Serwisuje u mechanika wymiana filtrów ( paliwo,olej.powietrze,kabina) + olej koszt ok 300-350 zł.
6,6
Volvo S40 II
Sedan 2.0 D 136KM 100kW
Zużycie 7,2 l/100 . W mieście i poza , bez różnicy. Przy 50 tyś. km. Teraz przy 130 tyś. km . zużycie spadło do6,8 l/100 .Serwis jest drogi i fatalny. Ani nie jest szybki ani skuteczny. Samochodów zastępczych nie mają. Jak na o mało co markę klasy "premium" to lekki obciach. Naprawa zamka pokrywy bagażnika udała się dopiero za 5-tym razem. Zanim wymenili zepsuty zamek, zafundowali mi wymianę wiązki klapy bagażnika.Wymiana akumulatora to 800 złotych. Tłumik z kawałkiem rury z wymianą kosztował 2000 złotych. Drogi olej silnikowy. Nigdy więcej autoryzowanego serwisu i oryginalnych części zamiennych.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S40