Szukaj
Jaguar S-Type
Jaguar S-Type

Wyszukiwarka

Informacje o Jaguar S-Type
Zobacz informacje o Jaguar S-Type
Raporty zużycia paliwa Jaguar S-Type
Zobacz 114 raportów zużycia paliwa Jaguar S-Type
Opinie Jaguar S-Type
Zobacz 99 opinii kierowców o Jaguar S-Type
Dane Techniczne Jaguar S-Type
Zobacz i porównaj dane techniczne Jaguar S-Type
Jaguar S-Type - śmierć klasyki?
publikacje
Rodzajów aut jest więcej od kreacji estradowych Maryli Rodowicz - jedne są tanie, drugie luksusowe, a jeszcze inne mają sportowy charakter. Jednak pewna grupa jest szczególnie ciekawa - samochody, których nie kupuje się z rozsądku. Jaki jest Jaguar S-Type? var url= /testy-aut-uzywanych/jaguar-s-type-smierc-klasyki/zdjecia/1/ ;...
Czy warto kupić: używany Jaguar S-Type (od 1999 do 2008)
publikacje
Klasyczny, świetnie wyposażony i niezwykle komfortowy. Przed laty był godnym rywalem Audi, BMW i Mercedesa. Obecnie brytyjską limuzynę można kupić za niecałe 20 tysięcy złotych. Czy warto kupić używanego Jaguara S-Type? W przededniu XXI wieku Jaguar był w kropce. Produkował luksusowy model XJ oraz sportowy XK. To stanowczo zbyt mało, by firma...
Jaguar S-Type, Jaguar S-Type V6 2,7 diesel 207KM Executive, rocznik: 2007, cena: 19 tys.
Samochody używane
2007 Jaguar S-TYPE Executive, V6 2,7 diesel 207KM + automatyczna skrzynia biegów ☑ Produkcja auta: 2007r. Pierwsza rejestracja: 27,08,2017r. ☑ Auto zarejestrowane i użytkowane w Polsce od stycznia 2017r. ☑ Kraj pochodzenia: Niemcy. ☑ Jeden właściciel w Polsce od 6 lat,- od lutego 2017r, ☑ Okresowe badanie techniczne ważne do: 04.01.2024r....
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Uważam, że jaguar s type 3.0 v6 jest to auto niepozorne, które wygląda jak ciche 1.3 ale gdy trzeba potrafi pokazać swojego pazura i przekształcić się w szybkiego kota. Utrzymanie tego samochodu również nie należy do najdroższych nie licząc spalania. Komfort jazdy tych samochodem jest moim zdaniem wysoki. Silnik 3.0 v6 moim zdaniem jest idealnym...
Jaguar S-Type I Sedan 4.2 i V8 32V Type R 400KM 294kW od 2001
oceny
REWELACJA!!! chociaż czasami szarpie w wolnej jeździe miejskiej, jakby nie mogła się zdecydować na konkretny bieg. Ale może to tylko ten egzemplarz? muszę to zgłosić w serwisie niezbyt wygodne są przyciski wokół ekranu dotykowego. Sam ekran - ok. klimatyzacja jest głośna, zwłaszcza schładzanie nagrzanego na słońcu samochodu przy włączonym trybie...
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Jednym słowem: SUPER!!! Silnik działa bez zarzutów. Charakteryzuje się wielką kulturą pracy, a przy większych obrotach do wnętrza dochodzi sportowo-elegancki pomruk Jedyne co NIE podoba mi się w automatycznej skrzyni to pogorszanie osiągów auta. W manualu przyspieszenie jest lepsze o 1s, V-max o 10kmh większy, nie wspomne juz o spalaniu....
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Jaguar to marka, która jest kwintesencją własnego stylu, wyjątkowości i oryginalności. Jaguar posiada zarówno sportowy charakter jak i styl komfortowej limuzyny. Polecam osobom ceniącym indywidualność i wyszukany styl. Jaguar w kolorze czarnym, z skórzanymi fotelami w wersji sport, przyciemnianymi bocznymi szybami oraz statuetką, jest...
Jaguar S-Type I Sedan 4.2 i V8 32V Type R 400KM 294kW od 2001
oceny
Jezeli wiesz na co sie piszesz to jest super. To jest auto bardzo drogie w utrzymaniu, sportowe, ciasne w srodku(jak na 5m limuzyne). Jezeli ma sie tego swiadomosc a od auta oczekuje sie niepowtarzalnego stylu i bajecznych osiagow to jest to:-). Silnik z kompresorem rotexa jest fantastyczny. Moc rozwijana jest od najniższych obrotów....
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Miałem BMW, miałem AUDI, miałem Mercedesy, Lancie, Fordy, Renault, to jest mój 11 samochód - zdecydowanie NAJWYŻSZY komfort jazdy, największa przyjemność z użytkowania! Cewki zapłonowe lubią siadać, koszt sprawnej używanej z gwarancją nie jest duży, wymiana u dobrego mechanika to koszt około 150pln - tragedii nie ma Nic dodać, nic ująć! Tanie...
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Auto bardzo dobre, dla ludzi którzy zastanawiaja sie czy warto kupić to odpowiadam że tak. Dostęp do części jest rzeczywiście mały ale jest duzo zamienników wiec nie ma problemu (chyba że ktos chce jezdzic tylko na oryginałach to wtedy juz jest problem) elektryka w aucie jest średniej jakości czesto wariuje, spalanie realne w silniku 3.0 dla...
Jaguar S-Type I Sedan 2.5 i V6 24V 200KM 147kW od 2001
oceny
Super auto. Za kwotę około 17 tys. nie kupi się nic tak wygodnego i z klasą. Bo co innego skoda, opel ? Zniszczone BMW ? Nudny passat ? Jazda jaguarem z skórami szczególnie jasne i do tego zielony kolor kojarzący się tylko z Jaguarem to czysta przyjemność. Wyciszenie na świetnym poziomie w końcu przy prędkości powyżej 120 nie trzeba głośno z...
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
spalanie
Jestem posiadaczem S-type 3.0 automat tył napęd od około miesiąca. Spalanie zależy w dużej mierze od wielkości felg, szerokości opon, trybu jazdy i ciężaru buta - to każdy wie. Przetestowałem już 3 wielkości obręczy i... Jazda miejska: Warszawa, przede wszystkim godziny szczytu - dramatu chyba nie trzeba przedstawiać większości kierowców (dla...
Jaguar S-Type I Sedan 2.5 i V6 24V 200KM 147kW od 2001
oceny
Wspaniałe auto, niezawodne, serwisuję w JLR CENTRUM i nigdy nie miałem najmniejszego problemu. Polecam S-Type każdemu kto ma klasę i nie wsiądzie do niego ubrany bez klasy...
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Przyjemne, atrakcyjne, nietuzinkowe auto z przyzwoitymi osiągami. Doskonała jednostka, w wyższym zakresie obrotów potrafi bardzo ładnie rozpędzać to prawie dwutonowe auto które z założenia miało być sportową limuzyną ... daleko jej do osiągów 4 litrowego motoru czy 4.2 turbo z s-type R, ale w moim odczuciu te 238KM z 3 litrów przy dużej...
Jaguar S-Type I Sedan 4.2 i V8 32V 300KM 221kW od 2001
oceny
jak masz kupic s-type to tylko z silnikiem nie mniejszym niz 4.2l gdyz 3.0l na trasie jest troszke za słaby a pali tyle samo, wiem bo mialem 3 litrowego i kupilem 4.2 bez porownania goraca polecam jak stac cie na taka zabaweczke
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Jak tu ktoś już napisał - Jaguara kupuje się sercem a nie rozumem. Myślałem, że opinia mówiąca o tym, że nikt nie przepuści mnie z podporządkowanej, że sąsiedzi przestaną się odzywać a przechodnie nie pozostaną obojętni są grubo przesadzone.I tu się myliłem... Faktycznie, ciężko znaleźć kierowcę który chętnie wpuści mnie przed swoją maskę gdy...
Jaguar S-Type I Sedan 4.2 i V8 32V Type R 400KM 294kW od 2001
spalanie
Naprawy, przeglady i czesci sa bardzo drogie. Zamiennikow jest bardzo malo. Wziawszy pod uwage 400KM, 560Nm, przyspieszenie do 100 km/h w 5 s. i niesamowita elastyczność spalanie nie jest tragiczne. Oczywiscie mozna znalezc auto ktore spala duzo mniej i przyspiesza w 6.0 s do 100 km/h, ale elastycznosc wersji R jest niebywala. Gdy wcisniemy...
Jaguar S-Type I Sedan 4.2 i V8 32V Type R 400KM 294kW od 2001
spalanie
naprawy są b. kosztowne. W drugim S-typie w naszej firmie zepsuł się właśnie komputer i nie działa cały ekran dotykowy w rok po gwarancji. koszt naprawy ok. 4000 euro
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Jaguar ma wiele wad, ale ma również jedną niekwestionowaną zaletę - jest jaguarem. Bez względu na to, za ile go nabędziesz, z którego roku będziesz miał egzemplarz i jaki będzie to model zapomnij o szczerości i prawdziwej życzliwości względem Twojej osoby. Jedni uważają Cię za pakującego się w kłopoty wariata, którego celem stało się...
Jaguar S-Type I Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW od 1998
oceny
Samochód z duszą dla osoby, która nie chce jeździć kolejnym nudnym dupowozem. W moim przypadku jest to przedlift 2000r. w automacie. Z największych wad należy wymienić elektronikę, dostęp do nowych części (głównie elektronika) i przede wszystkim dostęp do ogarniętych mechaników. Również jakość wnętrza nie powala na kolana. Mimo tych wad jestem w...