Szukaj

Informacje o Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2953 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW)
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Stopień sprężania 16,9 : 1 : 1
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010
10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Renault Master III
Furgon 3.0 dCi 136KM 100kW
Powiem tak autem zrobiłem 50 000 km wiec spalanie znam na pamięc. Odcinek 200km codziennie 100km załadowany 100 na pusto, trasa 80% miasto 20%: -załadunek do 1000 kg minimalne średnie 7.5l predkosc 80-110km/h -załadunek do 2000 kg minimalne ok 8.5l -załadunek do 3000 kg (jechałem tak tylko kilka razy) minimalne 12.0l Auto jest bardzo rozbieżne w spalaniu może spalic przy spokojnej jezdzie 7.5l ale może też wypic 17l przy wyższym załadunku i bardzo ostrej jezdzie. Co do silnika to bardzo żwawy przyśpiesza od samego spodu co dziwne przy tych koniach jedzie lepiej od Craftera 160hp. Co do serwisu to jestem mechanikiem robię sam ale części drogie jedyna moja awaria oprócz zawieszenia i hamulców. To napinacz paska wieloklinowego koszt najtańszego to 900 zł lecz wystarczyło go rozbroic i nalac mu troszkę oleju(działa na zasadzie szklanek zaworowych). Ogólnie auto w porównaniu do Sprinterów Crafterów dużo lepsze.
9,2
Renault Master III
Furgon 3.0 dCi 136KM 100kW
Renault master L3H3, silnik 3.0 Nie wiem kto wypisuje takie głupoty że pali jak smok. Obecnie użytkuje z silnikiem 3.0 i jazda tym autkiem to przyjemność. Trasa 2200 km w jedną stronę na pusto w drugą stronę towar około 1600kg. Tankowałem pod korek i przepaliłem tylko 200L. Czyli srednia 9L. Przy czym bardzo dynamiczne auto, prędkości w trasie między 100 a 120 km. Poprzednio użytkowałem mastera 2.8dti rocznik 1999, przejeździłem nim około 200tys i też nie mogę słowa złego powiedzieć. Spalanie około 10 do 11 L w trasie tylko ze miał kontener wysoki w srodku na 2,2m i długi na 4,2m potrafił nieraz wozić powyzej 2t. Ogólnie polecam jeżeli dbamy o samochód to bedziemy zadowoleni. A jak komuś duzo pali to nie umie jeździć bądź ma samochód niesprawny..
8,6
Renault Master III
Furgon 3.0 dCi 136KM 100kW
Witam, moje auto (z obawami po wcześniejszych komentarzach,że żre jak smok) kupiłem 3 lata temu z przebiegiem 398tys km; na dzień dzisiejszy mam przebieg prawie 500 więc mogę coś napisać: na zbiorniku 90 l robię od 930 km w zimie do 1100 km latem przy normalnych załadunkach(1200-1800kg). auto bardzo żwawe; nie mam zamiaru na razie przesiadać się na nic innego; jedyny mankament to elektronika-jak w każdym Renault z tego okresu produkcji

Usterki Renault Master III

Liczba wpisów: 11
Świszczenie paska klinowego
  • Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010
  • silnik
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać poszczególne kółka, ale obawiali sie konsekwencji w postaci jeszcze wiekszych problemów. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Mój nr kom 606 498 109 lub proszę o mail na zibak83@wp.pl Do dziś nieznana niestety
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Mały skręt
  • Renault Master III
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 0
W tym aucie skręt jest tak tragiczny że w ciasnych miejscach nie da się nim parkować. Mam w firmie kilka aut i wszystkie mają duży skręt niestety master ma bardzo słaby. W nowym masterze IV podobno jest to samo!!
3 komentarze
przedmuchy na wtryskiwaczach
  • Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010
  • układ wtryskowy
nawet kilka kilometrów po naprawie pojawiają się przedmuchy, uszczelki były założone nowe. Uważam, że wtryski powinny być mocowane szpilkami, a nie śrubami. Gwinty w aluminium są zbyt delikatne, narażone na uszkodzenie. Do tej pory nie ma mocnych.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Renault Master III