Szukaj

Ssangyong Rexton – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Ssangyong Rexton

Lata produkcji: 2002 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2001 średniej wielkości SUV (segment I). W naszym kraju SsangYong Rexton oferowany był od roku 2004, w którym marka SsangYong pojawiła się w Polsce. Jest to flagowy samochód koreańskiego producenta. W ofercie marki Rexton zastąpił model Musso, z którego zapożyczył m.in. platformę podłogową. Innym autem, z którym początkowo dzielił część podzespołów, jest Mercedes Klasy M. Samochód projektowało m.in. biuro Italdesign Giorgetto Giugiaro (generacja trzecia – Rexton W). Czwarta generacja SsangYonga Rextona zadebiutowała na rynku w roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

To nie pierwszy Ssangyong, który prezentuje się godnie, ale wciąż pozostanie on egzotyką, nawet w segmencie budżetowych SUV-ów. Tym razem marka próbuje znaleźć dla siebie niszę, oferując potężne rozmiary i zaskakująco dobre wyposażenie. Pomysł, przynajmniej w teorii, słuszny.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Taki trochę SUV premium z dyskontu. To znaczy – ma wszystko to, co trzeba, wygląda jak należy, produkuje go marka, której nazwę trudno wymówić, a kosztuje tyle, że starczyłoby ci na dwa. No i co? Co mówi ci serce, a co rozsądek?

~Luzacjusz

Oceny Ssangyong Rexton

Liczba ocen: 67
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,9
~Marcin F
Ssangyong Rexton IV
SUV Facelifting 2.2 Diesel 202KM 149kW
To jest tak. Jak mówisz komuś, że kupiłeś Sangyoung to druga strona myśli "chińczyk" i lekko się uśmiecha. Wszystko się zmienia jak ktoś wsiądzie do pojazdu i zobaczy z czym mamy tu do czynienia. Gość, który robił mi konserwację podwozia stwierdził, że dawno nie widział tak solidnego podwozia. Samochód bardzo dobrze wykonany. Komfort jazdy jak w LC Toyoty. Spalanie na 8,5/10 l / 100km. Wg mnie fakt, że normalnie auto ma napęd na tył jest atutem. Dzięki temu można osiągnąć naprawdę rozsądne spalanie jak na auto tej wielkości. Silnik naprawdę daje radę. Dynamika wystarczająca.
Dodane 14 dni temu
4,2
~whd
Ssangyong Rexton IV
SUV 2.2 Diesel 181KM 133kW
Samochód poprawny dobrze wyciszony, dosyć komfortowy jak na budowę ramową, w moim odczuciu brakuje trochę przestrzeni na nogi za przednimi fotelami, dodatkowo brak możliwości dokupienia koła zapasowego z możliwością montażu pod samochodem no i bak paliwa mógłby być większy. Samochód trochę niedopracowany zbyt nisko otwierająca się klapa bagażnika, niska ładowność (po załadowaniu 150kg do bagażnika siadł tył), brak podgrzewanych spryskiwaczy. Po przejechaniu 140 tys km - psuły się drobiazgi - problemy z rozłączeniem przedniego napędu (jakieś zaciski wymienione na gwarancji), zbyt delikatna skóra siedzeń, rdzewiejące ramię wycieraczki i największy mankament zgrzyty dochodzące z maglownicy przy przebiegu 80 tys km (coś takiego nie powinno się zdarzyć, samochód nie jeżdżony w terenie).
Dodane 2 lata temu
4,5
~PAWEŁ
Ssangyong Rexton I
Terenowy 3.2 RX 220KM 162kW
Auto wygodne i z tym silnikiem dynamiczne. Założona instalacja LPG od 10 lat i 150 tys km przebiegu na gazie pozwala okiełznać wydatki na paliwo. Trochę trzeszczy na nierównościach i przy założonych kołach 18" troszkę trzęsące na drobnych wybojach i nierównościach. Automat 5 biegowy nie pozwala na super oszczędności paliwa, ale sprawnie dobiera biegi i można osiągnąć setkę w okolicach 10 sekund (tylko 25l LPG trzeba wtedy wlać) Normalnie mieści się w 18 litrach w cyklu mieszanym. I ruda atakuje ramę. Nadwozie się opiera, ale o ramę trzeba dbać.
Dodane 4 lata temu

Usterki Ssangyong Rexton

Liczba wpisów: 6
Ssangyong Rexton

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów