Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso IX Kombi

Produkcja dziewiątej generacja Corolli ruszyła w 2002 roku (w Japonii dostępna od roku 2000), a zakończyła się w roku 2007. Auto pod żadnym względem nie przypominało swojego poprzednika. Najbardziej w oczy rzucała się zmieniona stylistyka. Projektanci Toyoty stworzyli samochód zgodnie z modą na zgrabne kompakty o zwartej bryle. W 2004 roku model przeszedł modernizację. Corolla po raz pierwszy dostępna była również w wersji kompaktowego minivana nazwanego Verso lub Corolla Spacio (w Japonii). Na rynku azjatyckim oferowano też luksusową wersję Corolli – Altis.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla IX

Silniki Toyota Corolla IX Kombi

Lista silników:

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla e11 in progress 77,82

Toyota Corolla 78,17

Toyota Corolla 66,17

Toyota Corolla Toyotałke 65,55

Toyota Corolla 62,36

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

ginter21 36,39

Golden_Flyer 54,81

DeusZ 66,71

jaworznianin 82,42

scrag 90,45

bigdickbuster 64,04

andrzej1313 47,27

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Aktualne potrzeby Corolli
Aktualne potrzeby Corolli Ponieważ czas już się pożegnać z tym autkiem wymienię tutaj jego aktualne wady. ...
Naprawca z AC - otarcie
Naprawca z AC - otarcie Lakierowanie błotnika lewego z tyłu i tylnego zderzaka - otarcie o słup parkingo...
Dodatek do oleju w Corolli.
Dodatek do oleju w Corolli. Z racji specyficznej budowy silnikow Toyoty i zalecenia producenta co do oleju p...
Oleje silnikowe cz.1 syntetyk vs mineral
Oleje silnikowe cz.1 syntetyk vs mineral Na poczatek w kwestii mitow olejowych. To, ze po 100K przebiegu polsyntetyk a po...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Renault Megane
1.6 16V (110 KM)
Citroen C-Elysee
1.6 VTi (115 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso IX Kombi

Wybrane opinie

Toyota Corolla Kombi 1.4 i 16V (97 KM)

Długo decydowałem się na zakup auta.Szukałem czegoś małego do miasta.Przypadkiem któryś ze sprzedających zainteresował mnie tym modelem. Bałem się z początku japończyka,ze względu na podobno wysokie koszty utrzymania i serwisu, ale jak na razie jestem bardzo zadowony. Znajomi którzy jeździli tym modelem bardzo go chwalili.Dodatkowym argumentem za zakupem akurat tego auta było jego powodzenie na rynku wtórnym. Otóż te auta na rynek wtórny wchodzą bardzo rzadko. A jeśli się pojawiają natychmiast znikają. Według mnie świadczy to o ich jakości. Im dłużej jeżdżę tym autem tym bardziej rozumiem ten mechanizm. To naprawdę dobry samochód.

dodał: Bartek
Toyota Corolla Kombi 1.4 i 16V (97 KM)

Słaby silnik 1.4. Choć 1.6 ponoć znowu strasznie "pije". Nie wiadomo co lepiej :-). Zawieszeniem i wyciszeniem nie dorównuje Focusowi Silnik rekompensuje ergonomia wnętrza. Autko przyjemne dobrze się prowadzi. Wykończenie wnętrza miło zaskakuje w tym segmencie cenowym. Pasy z tyłu mają tendencję do zacinania się ( nie chcą puścić jak się zadzieżgną) Nietypowe żarówki bez trzcionka - drogie jak diabeł. Ciekawe jak się sprawdzi słynna niezawodność Toyoty w przypadku europejskiego wykonania. ..

dodał: buziaczek@TO_ANTY_SPAM_onet.pl
Toyota Corolla Kombi 1.4 D-4D (90 KM)

W porównaniu z poprzednim samochodem - Mitsubishi Space Star lata świetlne lepiej. Obawiam się tylko że hatchback jednak może być przyciasnawy. Zupełnie przypadkiem kupiłem kombi i błogosławię ten wybór. A różnica w cenie tylko ( a może aż ) 2 tys. zł. Swoją drogą kombi robią w Turcji i jakoś specjalnie tego nie widać, wręcz chyba niektóre elementy spasowane chyba lepiej niż w hatchbackach.

dodał: vagabunda
Toyota Corolla Kombi 1.6 i 16V (110 KM)

samochód bardzo dobry, chyba najlepszy w swojej klasie na polskim rynku, ładnie wykończony w środku (wersja sol), bardzo dobre hamulce, sprzęgło i kierownica chodzą super. radio/cd + wyświetlacz czytelne. 6 głośników daje dobry odbiór. bardzo czytelne zegary w dzień. fotele wygodne, dużo schowków, przyjemna nieduża kierownica. dobre światła mijania. ogólnie samochód godny polecenia.

dodał: adamk@tlb.pl
Toyota Corolla Kombi 1.6 i 16V (110 KM)

Jeżeli priorytetem jest auto solidne i niezawodne ale bez finezji i sportowych zacięć to jest to super furka. Nudne jak flaki z olejem, nawet jeżeli chodzi o eksploatację .. lać paliwo i robić okresowe przeglądy... nuuuda :) Design mocno zachowawczy, dość ascetyczne wyposażenie. Słabe silniki - być może nowoczesny 1.4 D4D jest dynamiczniejszy.

dodał: cubikon

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla XI E160 (2014) Toyota Corolla Verso 2007 Toyota Corolla IX Verso - galeria społeczności Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla Verso Toyota Corolla Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 460
Przejechany dystans
24 147 825 km
Zatankowanego paliwa
837 093 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 969
Wydanych pieniędzy
1 089 945 zł
Średnie wydatki na auto
1 147 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 142
Wydanych pieniędzy
2 338 692 zł
Średnie wydatki na auto
2 462 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (950)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso IX Kombi

Na podstawie 185 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: iPrzemo, dodano: 29.01.2008 00:12

313 tyś km na liczniku. Silnik spisuje się doskonale. Brak gwizdu turbiny, ciśnienie itp. w normie. Ostatnio wymiana 1 wtrysku (bolało!!! - 2,3 tyś.zł) Chyba jeszcze 200 tyś ją czeka ;-) . Aby zrobić ten wynik niestety należy powoli ZAGRZAĆ silnik i NIE !!! kręcić go pow. 2000 obr./min. do zagrzania się silnika. Przed wyłączeniem na końcu trasy odczekać ok. 1-2 do 4 minut. Warto !!! Zwróci się to z nawiązką. Amortyzatory z tyłu oryginał, przód po 245 tyś.km wymiana. Ostatnio wymieniane tarcze przód i tył przeleciały z 1 szlifem 115 tyś.km. Przeglądy tylko w ASO chociaż ostatnio zrezygnowałem z nich po przejechaniu 290 tyś km (ostatnia pieczątka w książce) i serwisuje tutaj: Polecam - po prostu fachowiec z krwi i kości - nie wróży w fusów, realista. Robotę zaczyna od najprostszych rzeczy !!! POLECAM

pełny raport Toyota Kombi 2.0 D-4D

autor: niki, dodano: 10.04.2009 14:34

Witam wszystkich. ok 2 tygodnie temu nabyłem corolle D4D 2,0 116KM. Jest to moja pierwsza Toyota. Jeździłem różnymi markami, wszystkie w dieslu. Zastanawia mnie zapalanie rano tego silnika. Mimo iż nie jest zimno silnik nie pali od tyku. Rozrusznik musi kilka razy przekręcić aż silnik zapali. Przy temp. +4 stopnie C zapalił za 2 razem (już bez problemu ale za 2 razem). Zastanawiam się jak zapali przy - 25st.C. Filtr paliwa prawdopodobnie wymieniony, świece sprawdzone - grzeją. Nie wiem czy wszystkie te silniki tak palą czy trafiłem na na felerny. Samochód jest z 2006r, na liczniku 65tys.km, ale biorę poprawkę więc nie ma więcej niż 165 tys.km. w najgorszym wypadku. Rozmawiałem ze znajomym, też narzekał na zapalanie. Prosze o jakieś opinie na tenat tego silnika

pełny raport Toyota Hatchback 2.0 D-4D

autor: Kris, dodano: 07.02.2014 07:41

Samochód użytkuję ponad 1 rok, przejechane ponad 13 000km i jestem mile zaskoczony. Świetny samochód jeżeli chodzi o niezawodność (przesiadłem się z przereklamowanego swą bezawaryjnością i trwałością turbo diesla z grupy VW o którego bardzo dbałem a sprawił mi tyle kłopotów...). Cicha praca silnika oraz moim zdaniem optymalna jednostka napędowa do miasta (bo tam głównie się poruszam),która na trasie również daje sobie dobrze radę (sierpień 2013 trasa nad nasze morze i z powrotem, łącznie 1800km przejechanych, średnie spalanie wyszło 5.8 z prędkościami 120-140km/h na autostradzie i krajówki do 100km/h). Jak dla mnie dobra dynamika tego małego silnika przy niewielkim zużyciu paliwa (średnio w ciepłe miesiące ok 7l, z klimą 7.5l na 100km, zimą max 8-9l na często na niedogrzanym silniku - krótkie odcinki jeżdżąc głównie po mieście. Na trasie spokojnie można zejść do 6l lub mniej. Ważne aby nauczyć się obserwować komputer spalania chwilowego, który pomaga oszczędzać i zasad eko-drivingu, oczywiście bez zamulania). Szatan po przekroczeniu 4000 obr/min, zadziwiające jest również to, że potrafi więcej spalić kiedy się go zamula niż na wyższych obrotach (ale to własnie chyba największa zaleta silników wysokoobrotowych). Odkąd pozbyłem się awaryjnego "klekota", zapomniałem prawie gdzie mieszka mój mechanik:). Na razie tylko wymieniony olej (którego pije tak 1l między wymianami, na szczęście) i płyny, świece oraz zrobione hamulce tuż po zakupie, aha i wymieniona żarówka świateł mijania. Poprzednia skoda octavia 1.9tdi 110KM średnio co 2 miesiąc u mechanika z powodu usterek. Nie muszę się teraz martwić przy mrozach czy zapali, bo zawsze zapala, a akumulator już 7 rok idzie. Komfort jazdy pomimo, że mniejszy samochód wydaje mi się znacznie większy niż w Octavii (w której były dość twarde siedzenia i zawieszenie). Na minus na pewno będzie niewielka ilość miejsca na tylnych siedzeniach oraz niezbyt ładna sylwetka samochodu do której już się przyzwyczaiłem (ale przynajmniej śpię spokojnie bo pewnie złodziejom też się nie podoba:). Szkoda tylko że silnik niezbyt toleruje LPG (podobnie jak ja przed zakupem nie miałem przekonania do tego paliwa), a dziś chętnie bym założył, byłoby prawie za darmo jeżdżenie (tylko obawiam się że moja toyota mogłaby przestać już wtedy być taka bezawaryjna, no i cena instalacji którą mi zaproponowali min 3000zł też mnie ostudziła). Także polecam to autko naprawdę za prostotę, funkcjonalność i bezawaryjność! DIESLE STANOWCZO ODRADZAM na własnym bolesnym przykładzie!

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 VVti

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso IX Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso IX Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla IX Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także