Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Dziesiąta generacja modelu (oznaczenie E140) produkowana w latach 2007-2012. Nazwa Corolla dotyczyła już jedynie wersji sedan, bo kompaktowy hatchback Toyoty przeznaczony dla młodszej klienteli sprzedawany był pod szyldem Auris (wyjątkiem była Australia, gdzie obowiązywała wyłącznie nazwa Corolla). Corolla X, większa od swojej poprzedniczki, została zbudowana na płycie podłogowej Toyota MC platform, którą dzieliła m.in. z modelem Camry, a także Lexusem ES. W 2010 roku samochód został poddany faceliftingowi.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla X

Silniki Toyota Corolla X Verso

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Jeśli oczekujecie od samochodu tego, żeby jeździł tak jak wygląda – czyli spokojnie i bez emocji, to najmniejsze motory benzynowe 1.33l oraz 1.4l o mocy około 100KM będą w sam raz. Jeżeli jednak ma to być wilk w owczej skórze to gorzej, bo takich jednostek po prostu nie ma. Jest za to kompromis - 1.6l z kilkoma wariantami mocy. Najsłabszy, 110-konny trafił pod maskę Corolli Verso, czyli bardziej rodzinnego wydania sedana. W zwykłej Corolli najrozsądniejszy jest ten 125-konny wariant. Niby sporo, ale jego moment obrotowy ma dość dziwny przebieg, dlatego czuć w nim wigor dopiero przy naprawdę wysokich obrotach. W razie czego jest też jego mocniejsza o parę koni wersja. Różnice w osiągach są jednak minimalne, ale w cenie niestety już nie. Diesle są dwa – 1.4l ma 90KM. Można by się spodziewać znacznie gorszych osiągów patrząc na jego moc, ale wbrew pozorom nie jest źle. Trzeba tylko utrzymywać wyższe obroty – turbodziura jest duża i poniżej 2000 obr./min. auto woła o pomoc. Większy motor ma 2.0l i 126KM – tu do oszczędności dochodzą osiągi na poziome mocniejszych motorów benzynowych. Prawdziwa, wysokoprężna perełka, 2.2 D-4D o mocy 136 i 177KM trafiła do Corolli Verso – trochę szkoda, że nie ma jej w sedanie.

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla 78,06

Toyota Corolla G6 91,55

Toyota Corolla LALUNIA 65,99

Toyota Corolla 64,88

Toyota Corolla Limited Edition 65,76

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

glosny 91,24

ahmet20 30,97

PacoRacing 63,14

kedarrr 41,78

scrag 90,81

dax127 40,04

wojteklw 69,04

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Dodatek do oleju w Corolli.
Dodatek do oleju w Corolli. Z racji specyficznej budowy silnikow Toyoty i zalecenia producenta co do oleju p...
Rok nie wyrok, dwa lata jak za brata...
Rok nie wyrok, dwa lata jak za brata... Parę dni temu stuknęły nam dwa lata razem! Z czarną Corollą oczywiście :) Auto...
Nowe opony letnie
Nowe opony letnie Samochód otrzymał nowy komplet letnich gum marki Toyo T1R o mniejszym profilu 19...
Kolejny smutny wydatek
Kolejny smutny wydatek A więc po odebraniu samochodu z poprzedniej naprawy byłem szczęśliwy że wszystko...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.0 EcoBoost (100 KM)
Hyundai i30
1.6 CRDi (LOW) (110 KM)
Volkswagen Golf
1.2 TSI BlueMotion Technology (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 11 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Wybrane opinie

Toyota Corolla Verso 1.8 i (130 KM)

Niezawodność Toyoty to legenda (niestety odchodzi w zapomnienie). Za wysoką ceną nie idzie odpowiednio wysoka jakość. Po m-cu jazdy trochę się rozczarowałem. Zbyt często odwiedzam serwis. Na szczęście jeszcze za to nie płacę (gwarancja).

dodał: grzegorz l
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D (136 KM)

Auto z Turcji - fatalna jakość wykończenia szczegółów i użytych materiałów. Po pierwszym zachłyśnięciu się samochodem zaczynam dostrzegać coraz więcej niedoróbek.

dodał: alvearium@wp.pl

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla Facelifting - wersja USA Toyota Corolla XI E160 (2014) Toyota Corolla Sedan 2010 Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna Toyota Corolla Verso 2007 Toyota Corolla Verso Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla Toyota Corolla XI (E160) - wersja europejska Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 393
Przejechany dystans
24 676 678 km
Zatankowanego paliwa
864 349 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 044
Wydanych pieniędzy
1 123 111 zł
Średnie wydatki na auto
1 148 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 367
Wydanych pieniędzy
2 412 974 zł
Średnie wydatki na auto
2 467 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (978)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Na podstawie 34 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kris, dodano: 07.02.2014 07:41

Samochód użytkuję ponad 1 rok, przejechane ponad 13 000km i jestem mile zaskoczony. Świetny samochód jeżeli chodzi o niezawodność (przesiadłem się z przereklamowanego swą bezawaryjnością i trwałością turbo diesla z grupy VW o którego bardzo dbałem a sprawił mi tyle kłopotów...). Cicha praca silnika oraz moim zdaniem optymalna jednostka napędowa do miasta (bo tam głównie się poruszam),która na trasie również daje sobie dobrze radę (sierpień 2013 trasa nad nasze morze i z powrotem, łącznie 1800km przejechanych, średnie spalanie wyszło 5.8 z prędkościami 120-140km/h na autostradzie i krajówki do 100km/h). Jak dla mnie dobra dynamika tego małego silnika przy niewielkim zużyciu paliwa (średnio w ciepłe miesiące ok 7l, z klimą 7.5l na 100km, zimą max 8-9l na często na niedogrzanym silniku - krótkie odcinki jeżdżąc głównie po mieście. Na trasie spokojnie można zejść do 6l lub mniej. Ważne aby nauczyć się obserwować komputer spalania chwilowego, który pomaga oszczędzać i zasad eko-drivingu, oczywiście bez zamulania). Szatan po przekroczeniu 4000 obr/min, zadziwiające jest również to, że potrafi więcej spalić kiedy się go zamula niż na wyższych obrotach (ale to własnie chyba największa zaleta silników wysokoobrotowych). Odkąd pozbyłem się awaryjnego "klekota", zapomniałem prawie gdzie mieszka mój mechanik:). Na razie tylko wymieniony olej (którego pije tak 1l między wymianami, na szczęście) i płyny, świece oraz zrobione hamulce tuż po zakupie, aha i wymieniona żarówka świateł mijania. Poprzednia skoda octavia 1.9tdi 110KM średnio co 2 miesiąc u mechanika z powodu usterek. Nie muszę się teraz martwić przy mrozach czy zapali, bo zawsze zapala, a akumulator już 7 rok idzie. Komfort jazdy pomimo, że mniejszy samochód wydaje mi się znacznie większy niż w Octavii (w której były dość twarde siedzenia i zawieszenie). Na minus na pewno będzie niewielka ilość miejsca na tylnych siedzeniach oraz niezbyt ładna sylwetka samochodu do której już się przyzwyczaiłem (ale przynajmniej śpię spokojnie bo pewnie złodziejom też się nie podoba:). Szkoda tylko że silnik niezbyt toleruje LPG (podobnie jak ja przed zakupem nie miałem przekonania do tego paliwa), a dziś chętnie bym założył, byłoby prawie za darmo jeżdżenie (tylko obawiam się że moja toyota mogłaby przestać już wtedy być taka bezawaryjna, no i cena instalacji którą mi zaproponowali min 3000zł też mnie ostudziła). Także polecam to autko naprawdę za prostotę, funkcjonalność i bezawaryjność! DIESLE STANOWCZO ODRADZAM na własnym bolesnym przykładzie!

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 VVti

autor: JacKaw, dodano: 05.03.2012 23:17

Super autko. Jeżdżę jakiej 1,5 roku. Oprócz wymiany oleju i akumulatora (naturalne zużycie) żadnych problemów. Silnik raczej słaby i nie oferuje sportowych osiągów ale do jazdy po mieście wystarcza. W trasie za słaby, szczególnie do wyprzedzania. Przy jeździe powyżej 110km/h to spalanie rośnie o 1-1,5l. Spalanie zimą przy -20stC na odcinkach 8-9km w mieście skacze do 8,9l nawet przy oszczędnej jeździe. Latem z włączoną klimą ta sama trasa (zdecydowanie mniejszy ruch) nawet 1l mniej. Autko przy dynamicznej jeździe lubi „wypić” i pewnie nawet 10l było by mało ale jak się chce to w sprzyjających warunkach (cykl mieszany 50/50 dojazdy do pracy w mieście i częste wycieczki na działkę pod miastem latem) Corola zadowalała się 7,3-7,6l. W długie trasy autko wyjeżdżało rzadko ale nawet gdy mi się nie spieszyło to trudno było zejśc poniżej 6,5l (co nie znaczy że ktoś dysponujący większą samokontrolą nie potrafiłby osiągnąc lepszego rezultatu). Pomimo niedostatku mocy i małego bagażnika zdecydowanie polecam ten model. Nawet najtańsza wersja wyposażenia Terra (jak moja) zapewnia całkiem przyzwoity komfort bez wygórowanych kosztów eksploatacyjnych. Naprawdę warto nawet jeśli trzeba na początku na zakup wydac kilka tysi więcej niż na produkt innej firmy.

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 i 16V

autor: Farfocel, dodano: 11.12.2013 23:40

Śmieszni ludzie chcą się chwalić, ale jeśli wasza Corolla spaliła na trasie mniej jak 6 litrów to albo jechaliście między 2 - 4 w nocy, a jeśli w normalnych godzinach to gratuluję jazdy 60 km/h poza miastem, pewnie jeszcze za ciągnikiem albo grupą kolarzy żeby za szybko się krajobraz nie zmieniał;-). Przy naszym natężeniu ruchu na trasie pali koło 7 litrów, ale jak go pociśniecie na autostradzie powyżej 180 (licznik wchodzi do 190) to spalanie powyżej 15 litrów. Jazda 160 km.h na autostradzie to około 7-8 litrów więc warto darować sobie żyłowanie powyżej tych wartości. W mieście zimą w korkach spali wam 10 lub więcej, w sezonie wiosenno - letnim koło 7,5 do 8 w mieście to rozsądne granice. Moje minimum 6,2 na trasie to jazda 200 kilometrów między 1 - 4 w nocy przy znikomym ruchu. Przy bezpiecznym wyprzedzaniu z redukcją na 3 przy 90 i rozpędzeniu do 130 z końcem na 4 - no taka chwilowa operacja warta jest spalanie powyżej 20;-). To auto fajne do jazdy po mieście, na trasie brakuje mu mocy, zwłaszcza w górach, gdzie najzwyczajniej się dusi...I nadmienie że nie piszę o Bieszczadach tylko Alpach, tam z tym autem lepiej zimą nie jeżdzijcie,zwyczajna strata nerwów , musicie się wałęsać za niedojdami drogowymi bo wasza toyotka dostaje kaszelku i ledwo dyszy przy podjazdach kilkusetmetrowych pod strome wzniesienie. Fajne auto dla kobiety,dla początkujących kierowców. Dla facetów z jajami jednak już nie,zwłaszcza tych którzy nie boją się jeżdzić powyżej 200 na autostradzie i znają swoje umiejętności. Mnie w nim brakuje mocy, choć mimo że mam ją od nowości 9 lat to jednak jeżdzi się komfortowo,co trzeba przyznać

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla X Verso
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także