Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Dziesiąta generacja modelu (oznaczenie E140) produkowana w latach 2007-2012. Nazwa Corolla dotyczyła już jedynie wersji sedan, bo kompaktowy hatchback Toyoty przeznaczony dla młodszej klienteli sprzedawany był pod szyldem Auris (wyjątkiem była Australia, gdzie obowiązywała wyłącznie nazwa Corolla). Corolla X, większa od swojej poprzedniczki, została zbudowana na płycie podłogowej Toyota MC platform, którą dzieliła m.in. z modelem Camry, a także Lexusem ES. W 2010 roku samochód został poddany faceliftingowi.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla X

Silniki Toyota Corolla X Verso

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Jeśli oczekujecie od samochodu tego, żeby jeździł tak jak wygląda – czyli spokojnie i bez emocji, to najmniejsze motory benzynowe 1.33l oraz 1.4l o mocy około 100KM będą w sam raz. Jeżeli jednak ma to być wilk w owczej skórze to gorzej, bo takich jednostek po prostu nie ma. Jest za to kompromis - 1.6l z kilkoma wariantami mocy. Najsłabszy, 110-konny trafił pod maskę Corolli Verso, czyli bardziej rodzinnego wydania sedana. W zwykłej Corolli najrozsądniejszy jest ten 125-konny wariant. Niby sporo, ale jego moment obrotowy ma dość dziwny przebieg, dlatego czuć w nim wigor dopiero przy naprawdę wysokich obrotach. W razie czego jest też jego mocniejsza o parę koni wersja. Różnice w osiągach są jednak minimalne, ale w cenie niestety już nie. Diesle są dwa – 1.4l ma 90KM. Można by się spodziewać znacznie gorszych osiągów patrząc na jego moc, ale wbrew pozorom nie jest źle. Trzeba tylko utrzymywać wyższe obroty – turbodziura jest duża i poniżej 2000 obr./min. auto woła o pomoc. Większy motor ma 2.0l i 126KM – tu do oszczędności dochodzą osiągi na poziome mocniejszych motorów benzynowych. Prawdziwa, wysokoprężna perełka, 2.2 D-4D o mocy 136 i 177KM trafiła do Corolli Verso – trochę szkoda, że nie ma jej w sedanie.

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla E10 66,36

Toyota Corolla 67,82

Toyota Corolla 76,80

Toyota Corolla Liftbeck 63,85

Toyota Corolla E11 64,68

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

kedar37 35,12

Phill4 91,39

pitpiterson 64,50

pokrucek 41,38

wojteklw 61,04

cubikon 41,12

andrzej1313 42,55

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Sentyment
Sentyment Jedno z pierwszych moich aut, przemierzyłem z nią wiele kilometrów, miałem wiele...
Uhu-ha, nasza zima zła!
Uhu-ha, nasza zima zła! W końcu, doczekaliśmy się! Śnieg! Zima! Białe szaleństwo! Co prawda, w chwili k...
No i wyszło kupowanie samochodu po kosztach
No i wyszło kupowanie samochodu po kosztach Ech, muszę się wyżalić ;) Corollka od początku dziwnie zachowywała się na zim...
Wymiana sprzęgła + olej w skrzyni i olej w silniku
Wymiana sprzęgła + olej w skrzyni i olej w silniku Wymiana sprzęgła na Valeo, łącznie 550PLN Olej do skrzyni Motul, olej do silnik...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.6 THP (165 KM)
Skoda Octavia
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
Ford Focus
1.6 TDCi (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Citroen C4 1,6 HDI 90KM 5 drzwi Comfort Citroen C4 1,6 HDI 90KM 5 drzwi Comfort
Rocznik: 2011. Przebieg: 139 427 km. Silnik: 1.6 66KM .
Cena: 36 500 zł
Hyundai i30 Comfort Hyundai i30 Comfort
Rocznik: 2011. Przebieg: 87 052 km. Silnik: 1.6 66KM .
Cena: 34 900 zł

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Wybrane opinie

Toyota Corolla Verso 1.8 i (130 KM)

Niezawodność Toyoty to legenda (niestety odchodzi w zapomnienie). Za wysoką ceną nie idzie odpowiednio wysoka jakość. Po m-cu jazdy trochę się rozczarowałem. Zbyt często odwiedzam serwis. Na szczęście jeszcze za to nie płacę (gwarancja).

dodał: grzegorz l
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D (136 KM)

Auto z Turcji - fatalna jakość wykończenia szczegółów i użytych materiałów. Po pierwszym zachłyśnięciu się samochodem zaczynam dostrzegać coraz więcej niedoróbek.

dodał: alvearium@wp.pl

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla Facelifting - wersja USA Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla Verso 2007 Toyota Corolla XI (E160) - wersja europejska Toyota Corolla Sedan 2010
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
30 194
Przejechany dystans
26 282 217 km
Zatankowanego paliwa
954 892 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 224
Wydanych pieniędzy
1 197 508 zł
Średnie wydatki na auto
1 116 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
7 004
Wydanych pieniędzy
2 749 666 zł
Średnie wydatki na auto
2 563 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (1 073)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Na podstawie 36 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: matthies00@gmai, dodano: 12.07.2012 19:24

sprawa wygląda prosto. minimalne spalanie na poziomie 5,2 l/100 km udało się osiągnąć mojemu ojcu w roku 1999, jadąc naprawdę bez pośpiechu, max 90 km/h na trasie ok 520 km z Iławy do Mielca, więc raczej odkładam to w ciekawostki niż realne spalania, ale można takie osiągnąć więc takie zaznaczyłem. odkąd ja używam auta (2007r) minimalne spalanie zanotowane w tym aucie to ok 6,5 l/100 km. co ciekawe jeżdżąc po mieście przy czym miasto to niewielkie (35k mieszkańców) i mierzone głównie na dojazdach do pracy (ok. 3-4 km) gdzie od wyjazdu spod domu zatrzymywałem się chyba tylko na jednym skrzyżowaniu, i wtedy przy spokojnej jeździe bez pośpiechu można zejść bez problemu do poziomu 6,8 l/100 km. ostatnie lata średnią notuję na poziomie między 7-7,5 l/100 km co mnie zadowala, nawet jak na cykl mieszany czy pozamiejski. w trasie już nigdy nie mogę zejść poniżej 7,5 l/100 km. nie jeżdżę szybko (średnio max 120 na zwykłych drogach, ok 140-150 na 2-pasmówkach) niestety nie cierpię jechać za kimś więc praktycznie każdego wyprzedzam, stąd stosunkowo wysokie spalanie w trasie ;) a muszę dodać że jak na 1332 ccm, to auto zbiera się nad wyraz dobrze jeżeli ktoś potrafi odpowiednio dobrać biegi. niejeden był zaskoczony że to raptem taki mały silniczek :> maxymalne spalanie trochę przegiąłem, ale udało mi się nawet przekroczyć 12 l/100 km, ale to w zimie (u nas w warm-mazur. potrafią być srogie) jednak trzeba tutaj doliczyć grzanie silnika podczas odśnieżania i odkuwania auta z lodu no i jednak male wyglupy na śniegu :P normalnie w zimie spalanie wzrasta do około 9 l/100 km. reasumując, nawet pomimo tego iż moja rolka w grudniu tego roku skonczy 20 lat, trzyma się całkiem nieźle nawet jak na przygody które ją spotkały (niewielkie kolizje). rdza wychodzi mi na tylnej klapie (bo tam była obcierka kolizyjna) oraz mam ok 5-7 cm ogniska korozji na czarnych progach, po lewej z przodu, a po prawej z tyłu. o dziwo nadkola itp mam zdrowiutkie. Jak ktoś potrafi zadbać o auto, to naprawde pojeździ nim wiele wiele wiele lat. ktoś już tu w komentarzach wspominał, że to właśnie m.in. na tym modelu toyota zbudowała swoją opinię o autach niedozajebania - i to jest prawda. parę ciekawostek: auto w roku 1995 trafiło do polski jako składak do rąk starszego Pana, od którego auto odkupił mój ojciec, przy licznikowym przebiegu 74kkm co wydaje się dość wiarygodne, zważywszy na fakt, że jak pojechał oglądać auto przed zakupem, to stało w garażu i jeszcze pod plandeką :D tak więc auto jest już u nas w rodzinie 14 lat, ja je użytkuję od roku 2007 od przebiegu ok 146 kkm, w tej chwili stuknęło mi 178 kkm. łatwo policzyć że w naszym niewielkim mieście przez 14 lat zrobiła tylko około 100 kkm :) w dłuższe trasy jeździła żadko, średnio raz/dwa razy na rok (ok 500km w jedną stronę) a średnio raz na tydzień leciała rano 33km i wieczorem spowrotem. na dzień dzisiejszy stan techniczny auta mogę ocenić na 6- (minus ponieważ ma swoje lata i w każdej chwili coś może wyskoczyć) a tak wysoko ponieważ w tym roku zakończyłem wymieniać elementy które się pozużywały przez te lata (aku, tarcze, klocki, wcześniej swiece, kable wn, całe kolanko, sprzeglo itd dużo by wymieniał). wizualnie to niestety na 4, bo po tylu latach stania pod chmurką lakier wyblakł (kolor czerwony - najbardziej niewdzięczny, ale +15 do mocy :P) widać na niej ślady użytkowania i niewdzięczności parkujących obok mnie ... no i szyby, są dość porysowane od skrobania mrozu zimą. koszty części wcale nie są duże, wystarczy tylko umiejętnie poszukać. druga sprawa, że części szuka się niezmiernie żadko!! jako przyklad podam kompletne sprzęgło Valeo (tarcza, dociść, łożysko) oraz pompa sprzęgła wyniosło mnie 240zł + robocizna. no chyba niewiele jak na sprzęgło prawda? a wymieniać musiałem ponieważ właśnie pompa sprzęgła siadła i przez nią sprzęgło poszło się kochać. wizyty u mechanika naprawde żadkie, jedynie moj egzemplarz dość często odwiedzał elektryka, ale to są skutki sprowadzenia auta w ´95 jako składak >.< auto jak najbardziej można polecić osobom młodym jako pierwsze auto do szlifowania swoich umiejętności jako kierowca, ponieważ wiele błędów wybacza jak się ją pogłaszcze, bardzo dobrze się trzyma drogi (przy odpowiednik kapciu ;P) i jest autem bardzo ekonomicznym w utrzymaniu. wymiana oleju z filtrami mieści się poniżej 200zł już z robocizną i to tak w sumie jedyne koszty jakie ponoszę poza tankowaniem. aha, jeszcze np wymiana amortyzatorów (japońskie KYB) o ile dobrze pamiętam to 150 zł/szt czyli 300 zł na oś. nie można ukrywać że auto jest już prawie przed epokowe, ale gdyby teraz ktokolwiek robił tak niezajebywalne auta jakim jest corolla e10, nawet przy tak ubogim wyposażeniu kupiłbym ponownie. swoj egzemplarz pewnie będę sprzedawać, gdyż rozglądam się w tej chwili z konieczności za większym autem. jeżeli ktokolwiek ma jakiekolwiek pytania to smiało pytać, co nieco o tum aucie wiem i jak trzeba to pomogę. pzdr!

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 16V XLi

autor: Wodnik Szuwarek, dodano: 14.03.2012 13:03

Auto jest dość ekonomiczne, przy czym ekonomiczna jazda wymaga jednak od kierowcy zaangażowania. Zbyt częste i gwałtowne ruchy gazem trzeba będzie okupić wyższym zużyciem paliwa, przy czym też nie będą to jakieś makabryczne wartości. W długiej i nie za szybkiej trasie z lekkim wiatrem (zazwyczaj w plecy) udało mi się zejść ze średnim spalaniem do 5,5 l/100. Przy dynamicznej jeździe i swobodnym traktowaniu ograniczeń prędkości,komputer wyświetlił średnie spalanie 8,3 l/100. Update z 7. maja 2012 r. - po przekroczeniu 10 tys. przebiegu, samochód pali ewidentnie mniej benzyny. Średnie zużycie z włączoną klimatyzacją w trybie 70% autostrada (120-140 km/h) + 30% Berlin w godzinach szczytu - 6,6 - 6,7 l/100 km. Wcześniej ta sama trasa w dobrych warunkach atmosferycznych rzadko dawała wynik lepszy niż 7,2 - 7,4.

pełny raport Toyota Sedan Facelifting 1.6 Valvematic

autor: Wojtaz13, dodano: 26.11.2013 10:35

Moja Corolla pali średnio 5,5. Średnio tankuję co 750-800 km kiedy pokazuje się rezerwa, wchodzi wtedy do baku około 44-45l paliwa. Jeżdżę codziennie do pracy 40km w jedna stronę 50% trasa szybkiego ruchu ( autostrada i drogi ekspresowe) i 50% ( teren zabudowany i miasto Katowice oraz Oświęcim). Na trasie lubię się rozpędzić do 130-140 gdy jest prosta droga komputer pokazuje wtedy 5.0, natomiast wystarczy żeby droga była z nimimalnym wzniesieniem i pojawiają się wartości 7-8 przy tej prędkości. Minimalne spalanie zanotowane w Chorwacji (drogi lokalne prędkości do maks 90km/h), Maksymalne spalanie również w Chorwacji 100% autostrada 140 ( teren wybitnie górzysty). Komputer zawyża średnie spalanie o co najmniej 10%. Pozdrawiam

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 D-4D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso X Verso

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla X Verso
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także