Szukaj

awaria układu napędowego
Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW od 2019

  • Autor: krzysiek
  • Kategoria: układ napędowy
  • usterka fabryczna
od czasu do czasu auto traci moc i wyskakuje komunikat -sprawdź w instrukcji - oraz świeci się pomarańczowy kluczyk . niestety gaśnie i auto wraca do normy . oby tak się nie stało podczas wyprzedzania bo może to być ostatnie wyprzedzanie tego forda i jego kierowcy . Serwis nie jest w stanie rozwiązać tego problemu bo lampka sie nie pali jak podjeżdżam do serwisu także zapłaciłeś to jedz dalej nie zasłaniaj wystawy z raptorem , bo czekamy aby naciągnąć następnego na swój nic nie warty pseudoraptorek.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 17
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

to wtrysk , pompa baku wyje jak ma się rozwalić , słychać jak włączysz zapłon bez hamulca
Odpowiedz
Mam ten sam problem odkąd ranger miał 1000km przebiegu , auto oddane na serwis kolejny raz, podejrzewają pompę paliwa w baku, zobaczymy na dniach
Odpowiedz
Serwis kontaktował sie z ford Polska, Ci zalecili wgranie nowego oprogramowania silnika, było dobrze przez 2 tygodnie i ostatnio znowu podczas jazdy utrata mocy. Zobaczymy jakie rozwiązanie znajda teraz. Auto odebrane w styczniu, w serwisach spędziło już z miesiąc
Odpowiedz
Auto trafiło do serwisu w Szwecji, wymienili pompę paliwa w baku, bo wydawała dziwne dźwięki i póki co spokój
Odpowiedz
Było dobrze przez 2 tygodnie
Odpowiedz
Bo to wina wtrysków - była nawet ogłoszona akcja serwisowa na auta ( produkcja chyba do 2020) i wymieniali bez szemrania.
Każdy producent ma podobne problemy i Ford nie jest w tym odosobniony.
Odpowiedz
Gwarancja do bramy i się nie znamy.
Odpowiedz
Chińczycy robią lepsze samochody niż ten śmieszny pseudoterenowy ulep forda...
Odpowiedz
zauważyłem że w mokre dni częściej sie zapala niż dni bez opadów, zastanawiam się czy to nie jakiś czujnik. tak samo w serwisie nic nie znalezli, pierwsze zgloszenie trzy tygodnie przed koncem gwarancji, auto tydzien w serwisie i nic, a teraz twierdza ze juz jest po gwarancji - nie wiem czy jest to zgodne, poniewaz usterka została zgłoszona w okresie gwarancji a to serwis nie podołał z usunieciem wady? co sadzicie?
Odpowiedz
Zostaje sądzić się z tym patałajstwem z pseudoserwisu ford,lub zgłosić sprawę do miejskiego rzecznika spraw konsumentów i pokazać wydruk,że usterka była zgłoszona .
Odpowiedz
Miałem ten sam problem w fordzie Custom. Awaria pojawiała się i znikała. Zapałał się kluczyk informacja aby sprawdzić w instrukcji. W serwisie na diagnostyce nie było po niej śladu. W Bemo Motors znali przypadek i zdiagnozowali uszkodzenie wtrysku. Po wymianie jednego na gwarancji poszły dwa kolejne. Wszystko bez problemowo rozwiązane. Od wymiany zrobiłem 180 tyś kilometrów. Problem się nie powtórzył. Pozdrawiam
Odpowiedz
Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor