Szukaj

Łączniki i zegar
Jeep Compass II SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW 2017-2020

  • Autor: Daisy813
  • Kategoria: zawieszenie
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 4 tys. km
Dzień dobry. Potrzebuje rady. Zakupiłam samochód nowy z salonu. Salon odkładał wydanie samochodu ponad miesiąc ... okazało się ze podczas przeglądu salonowego zatrzymał się zegar... licznik musiał zostać wymieniony powiedziano ze to jest usterka fabryczna... potem zauważyłam brak pokrywy akumulatora... niewyregulowany bagażnik ... a teraz po przejechaniu 4 tysięcy auto bije od dołu co jak się okazało jest wina zawieszenia... dzisiaj miałam serwis wymienili łączniki!!!!! Po 4 tysiącach? Zaczyna się mi to niepodobac... Czy powinnam sprawdzić gdzieś stan samochodu pomimo iż jest to autko salonowe? Proszę o radę;/ przecież części zawieszenia psują się po 100 tysiącach a nie 3-4 ....tym bardziej po spokojnej jeździe i drodze bez dziur...

Komentarze

Ten sam rodzaj napędu, łączniki padły po 30 tyś, też byłem mocno rozżalony. Niestety auto ma kilka wad, największą jest chyba automat w połączeniu 4×4. Już sam nie wiem dokładnie czy to wyje skrzynia czy napęd tylny, a troszkę floty auto kosztowało.
Odpowiedz
W Compassie to norma, po zakupie swojego w oddziale warszawskim w przeciągu pierwszego pół roku pojawiłem się w serwisie aż 4 razy w tym miałem również problem z zawieszeniem zostały wymienione łączniki stabilizatora, problem ze skrzynią biegów, problem z odpalaniem, problem z nierówna praca silnika po odpaleniu tyle że mój ma 140 koni, nie 170
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Jeep Compass II SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Compass II SUV