Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Jetta Sedan 1.4 TSI

Sedan niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 1979 roku. Jeden z najlepiej sprzedających się samochodów Volkswagena na świecie. Przez ponad 30 lat, powstało ponad 9,6 mln egzemplarzy auta. Nazwa Jetta pochodzi od słowa „jetstream”, co oznacza silny prąd powietrza. W Europie trzecia i czwarta generacja modelu były oferowane jako Vento i Bora (nazwy wiatrów). Razem z piątą, przywrócono nazwę Jetta, która nieprzerwanie obowiązuje m. in. w USA, gdzie model jest od lat jednym z najpopularniejszych aut VW. Od 2011 roku oferowana jest szósta generacja Jetty.

Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI Hybrid 170KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI Hybrid 170KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI Hybrid 170KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI Hybrid 170KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI Hybrid 170KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI Hybrid 170KM - galeria redakcyjna - kierownica
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI Hybrid 170KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa

Generacje Volkswagen Jetta

  • Wybierz generację: Volkswagen Jetta VI (2011 - teraz)
    Volkswagen Jetta VI

    Volkswagen Jetta VI

    Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (opatrzona przydomkiem NCS – New Compact Sedan) produkowana od 2011 roku. Nowa Jetta została wystylizowana zgodnie z obowiązującą koncepcją VW i szczególnie wyglądem pasa przedniego upodobniła...

    więcej o Volkswagen Jetta VI

  • Wybierz generację: Volkswagen Jetta V (2005 - 2010)
    Volkswagen Jetta V

    Volkswagen Jetta V

    Piąta generacja modelu produkowana w latach 2005-2010. Drugi, po New Beetle samochód Volkswagena, którego debiut odbył się nie w Europie, a w Stanach Zjednoczonych. Po eksperymentach z modelami Vento i Bora, niemiecki koncern zdecydował się powrócić do...

    więcej o Volkswagen Jetta V

  • Wybierz generację: Volkswagen Jetta IV (1998 - 2005)
    Volkswagen Jetta IV

    Volkswagen Jetta IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała na rynku w 1998 roku. Na większości rynków samochód oferowano pod zmienioną nazwą Bora. Oryginalna nazwa Jetta została zachowana jedynie w Ameryce Północnej i RPA, gdzie model cieszył się największą popularnością....

    więcej o Volkswagen Jetta IV

  • Wybierz generację: Volkswagen Jetta III (1991 - 1998)
    Volkswagen Jetta III

    Volkswagen Jetta III

    Trzecia generacja modelu debiutowała w 1991 roku. W Europie Volkswagen zrezygnował z nazwy Jetta na rzecz Vento. Z racji dużego sukcesu rynkowego w Ameryce, w USA (od 1993 roku) model nadal oferowano pod oryginalną nazwą Jetta. Wersje europejska i amerykańska...

    więcej o Volkswagen Jetta III

  • Wybierz generację: Volkswagen Jetta II (1984 - 1991)
    Volkswagen Jetta II

    Volkswagen Jetta II

    Druga i najdłużej produkowana generacja modelu produkowana w latach 1984-1992. Jetta II została oparta na VW Golfie II. W porównaniu do swojego poprzednika, model był dużo większy, zyskał bardziej opływowe nadwozie i w przeciwieństwie do Jetty I, mógł...

    więcej o Volkswagen Jetta II

  • Wybierz generację: Volkswagen Jetta I (1979 - 1984)
    Volkswagen Jetta I

    Volkswagen Jetta I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 1979-1983. W ofercie aut kompaktowych Volkswagena, Jetta zajęła miejsce obok Golfa, z którym była zresztą spokrewniona pod względem technicznym. Podobnie, jak w przypadku Golfa, projektantem Jetty był Giorgetto...

    więcej o Volkswagen Jetta I

Jetta VI

W odróżnieniu od poprzedników, których nadwozia można było ochrzcić mianem „Golfa z plecakiem”, Jetta szóstej generacji swoim designem mocno odcina się od swojego kompaktowego „brata”. Już na pierwszy rzut oka widać, że jej styliści starali się opatrzyć karoserię bardzo elegancką linią nadającą autu prestiżowego wizerunku. Pojawiła się więc klasyczna trójbryłowa sylwetka oraz proste, acz dostojne kształty detali. Co ciekawe, całość do złudzenia przypomina pozycjonowanego wyżej Passata sedan – niektórzy mogą nawet pomyśleć, że właśnie ten model był bazą do stworzenia Jetty.

Przejrzeć na oczy można zaglądając do środka – kokpit otaczający kierowcę to tak naprawdę kopia tego z Golfa. Na tablicy rozdzielczej próżno więc szukać stylistycznych „fajerwerków” czy miłej dla oka kolorystyki. Łatwo dostrzec natomiast rozsądnie rozplanowane przyrządy pokładowe, wzorowo czytelne zegary, jak i solidnie zmontowane materiały. Same tworzywa są przyzwoitej jakości, choć co niektórzy po ekskluzywnie zaprojektowanym nadwoziu mogliby spodziewać się czegoś więcej.

Kabina pasażerska Jetty ma do zaoferowania wygodne fotele, które opatrzono w niezłe trzymanie boczne. Pod względem obszerności wnętrze również nie ma się czego wstydzić, ale wyższe osoby zajmujące miejsca z tyłu mogą narzekać na niedostatek przestrzeni nad głową. Jest on efektem opadającej linii dachu, która na domiar złego utrudnia wejście na tylną kanapę. Jeżeli chodzi o „plecak”, pod tylną pokrywą wygospodarowano multum miejsca, co pozwala zapomnieć o problemach z przewozem bagaży na wakacyjny wypoczynek. Szkoda tylko, że klapę kufra osadzono na niczym nie osłoniętych zawiasach – możliwość zgniecenia pakunków kłóci się z wizerunkiem limuzyny.

Konstrukcja podwozia zaadoptowana z Golfa oznacza, że kompaktowy sedan ze znaczkiem VW udanie łączy właściwości jezdne z komfortem resorowania. W obu tych kategoriach nie jest liderem segmentu, jednak trzyma odpowiedni poziom. Prowadzenie auta w znaczący sposób ułatwia fantastyczny układ kierowniczy. Nie bez znaczenia są oczywiście skuteczne hamulce.

Ofertę rynkową Jetty trudno uznać za korzystną. Nie dość, że w jej cenniku królują nadspodziewanie wysokie kwoty zakupu, to w bogatszych odmianach występują nadmierne braki w wyposażeniu seryjnym. Standard najtańszej z wersji jest na szczęście w zupełności zadowalający – bez dopłaty klient dostaje od Volkswagena ASR, ESP, kurtyny powietrzne, wszystkie szyby boczne sterowane elektrycznie, podgrzewane lusterka zewnętrzne, jak i klimatyzację półautomatyczną.

Jetta V

Jetta nawet nie próbuje ukryć swoich rodzinnych powiązań - jej klasyczne, dość nudnawe kształty już z daleka informują o pokrewieństwie z Golfem V. Z właśnie tego modelu kompaktowy sedan VW przejął wystarczająco obszerną kabinę pasażerską, ale dorzucił do tego znacznie pojemniejszy, choć gorzej dostępny kufer. Z popularnego "brata" auto zapożyczyło także kokpit, który może nie budzi emocji swoim wyglądem, ale jest czytelny, poukładany i bardzo solidnie zmontowany. Szkoda, że z przełączników często schodzi farba, co mocno postarza wnętrze.

Pod maskę Jetty trafiło wiele nowoczesnych jednostek, ale zarówno benzynowy motor 1.4 TSI, jak i wysokoprężny 2.0 TDI z pompowtryskiwaczami to konstrukcje narażające właściciela na poważne, drogie w naprawie usterki. Niemal niezniszczalne okazują się za to dwa inne silniki - benzynowy 1.6 8V (który świetnie współpracuje z LPG) i wysokoprężny 1.9 TDI (który potrafi spalić naprawdę mało). Na prowadzenie niemieckiego sedana trudno narzekać - zawieszenie jest twarde, ale zapewnia wystarczający komfort, zaś układ kierowniczy cechuje się precyzyjną pracą.

Poza wspomnianymi problemami z jednostkami 1.4 TSI oraz 2.0 TDI, Volkswagen Jetta V okazuje się całkiem niezawodnym samochodem (otwierającą się samoczynnie klapę bagażnika można przeboleć). Na jego korzyść przemawiają też łatwo dostępne i tanie części zamienne. Niestety, za samo auto trzeba zapłacić bardzo dużo, a rynek obfituje w egzemplarze ze sporymi przebiegami i/lub powypadkową przeszłością.

Komentarze redakcji

Powagosław: Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta.
Luzacjusz: Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem.

Silniki Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta V - jaki silnik wybrać?

Tutaj najlepszym kompromisem będzie benzynowy motor 1.4TSI. Mały, podwójnie doładowany, podejrzanie wysoko elastyczny, całkiem oszczędny i do tego dostępny w kilku wariantach mocy. 122KM to minimum, które zupełnie wystarcza, 140KM potrafi podnieść ciśnienie, a 160-170KM zabić. W nieodpowiednich rękach oczywiście. Wszystkie żwawo wchodzą na obroty i pracują cicho, a mocniejszy będzie już tylko 2.0TSI, lub jak kto woli – TFSI, bo ma jedną turbosprężarkę i moc 200KM. Z tą jednostką auto dosłownie lata, bo pomimo tego, że turbina napędzana jest gazami spalinowymi, to i tak załącza się odczuwalnie szybko. Pewnie dużo osób będzie też myślało nad wersjami wolnossącymi. 2.0l 150KM to w sumie aż nadto do tak niedużego auta, a najtańszy 1.6FSI 115KM lub zwykły 1.6 102KM można podsumować dwoma słowami – nic specjalnego. Z tym, że ten pierwszy jest elastyczniejszy i zrywniejszy. Wśród diesli znalazł się poczciwy 1.9TDI 105KM. Przy odpowiednim serwisowaniu jest nieśmiertelny, dlatego jeśli zależy wam na niskim spalaniu i niezawodności, to warto nad nim pomyśleć. Jeśli nie – to są nowsze jednostki. Delikatny, ale równie oszczędny i o wiele dynamiczniejszy 2.0 TDI 140KM, a jeśli to mało – jego wzmocniona wersja ma 170KM. Ten motor bardzo chętnie wkręca się na obroty, a 1.9TDI to przy nim relikt. Szczególnie, jeśli chodzi o sposób pracy.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta Hybrid - ekologicznie i ... szybko ?
 
Nasz test Volkswagen Jetta Hybrid

"Szybka hybryda" jest zwrotem, który brzmi zupełnie tak samo jak "uczciwy złodziej" czy chociażby "sucha woda". Czy tego chcemy, czy nie, rozwiązania proekologiczne coraz częściej znajdują swoje miejsce w samochodach. Co za tym idzie, pojawia się coraz więcej głosów kierowców,...

Jetta Hybrid - zmiana kursu
 
Nasz test Jetta Hybrid

Volkswagen i Toyota - dwa ogromne i konkurujące ze sobą koncerny zdawały się do niedawna okopać po dwóch stronach hybrydowej barykady. Toyota od wielu lat z powodzeniem lansuje modele wyposażone dodatkowo w silnik elektryczny, a Volkswagen starał się ignorować fakt, że technologia ta znalazła na świecie...

Między Golfem a Passatem - Volkswagen Jetta
 
Nasz test

Jetta od zawsze była czymś w rodzaju anomalii w gamie Volkswagena. Ten kompaktowy sedan, pozycjonowany gdzieś między Golfem a Passatem, pozostawał nieco w cieniu swoich popularnych braci. Obecnie, szósta generacja Jetty nabrała indywidualnego charakteru i stanowi bardzo ciekawą propozycję w swojej klasie.

Więcej niż Golf, mniej niż Passat - Volkswagen Jetta (2005-2010)

Jetta ma wszystko, czego kierowcy oczekują od samochodu. Jest elegancka, dobrze wykonana, trwała i pewna w prowadzeniu. Za renomę trzeba jednak dużo zapłacić.

VW Jetta II - Volkswagen z charakterem

To, o czym teraz napisze kilka zdań teoretycznie nijak się ma do motoryzacyjnej rzeczywistości. Jednak głębsze ujecie tematu, szersze na niego spojrzenie, pozwala nam odkryć jego nowe płaszczyzny. Zatem do rzeczy - 20 października 2011 roku świat obiegła sensacyjna wiadomość - człowiek, tyran, bezwzględny...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen JettaautoWcentrum - społeczność Volkswagen Jetta

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta 31,65

Volkswagen Jetta GT Sport 39,74

Volkswagen Jetta  G6O 1991r 59,72

Volkswagen Jetta SAHARA 79,80

Volkswagen Jetta Comfortline 52,76

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Jetta

kris8526 29,58

VWManiak75 40,15

kedob 30,14

cars2348 30,04

alfa159 70,69

Phill4 87,46

borxon1 30,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Jetta

Wrażliwy na punkcie felg aluminiowych
Wrażliwy na punkcie felg aluminiowych Po długim namyślaniu i zbierani sił postanowiłem wymyć i wypolerować felgi. Po n...
Nasze VW
Nasze VW patrząc na ulice nasze auta są ponad czasowe...
:)
:) coraz rzadzkiej tu zaglądam brak czasu ale miałem przygode w ostatnie dzień roku...
Swiatla do jazdy dziennej LED
Swiatla do jazdy dziennej LED Wiec tak ,pewnego dnia zdecydowałem zalozyc do samochodu światła do jazdy dzienn...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Jetta

od 68 780 zł do 124 990

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (105 - 210 KM): 1.2 TSI, 1.2 TSI BlueMotion, 1.4 TSI, 1.4 TSI Hybrid, 2.0 TSI

 

Diesel (105 - 140 KM): 1.6 TDI CR DPF, 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Jetta
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta 1.4 TSI 122KM - 5 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
radio / CD
komputer
skórzana tapicerka
system nawigacji
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 1 460
Czujnik deszczu - 760
Pakiet "990" - 990
Pakiet Tapicerka Skórzana - 8 690

Cena katalogowa

79 690

Zobacz ofertę Volkswagen Jetta 1.4 TSI 122KM - 5 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Jetta najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.6 e-HDi (114 KM)
Alfa Romeo Giulietta Nuova
2.0 JTD 16v (170 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (120 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta
1.9 diesel
179 000 km, 2006
26 500 PLN
Volkswagen Jetta
2.0 diesel 140 KM
89 043 km, 2006
27 999 PLN
Volkswagen Jetta
1.2 benzyna 105 KM
2013
64 900 PLN
Volkswagen Jetta
2.0 diesel 140 KM
75 000 km, 2011
49 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Jetta Sedan 1.4 TSI

  • Średnia ocena
    na podstawie 8 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta VI Sedan Hybrid 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Jetta 2.0 TDI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Jetta VI Facelifting (2015) - wersja amerykańska Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta V - galeria społeczności Volkswagen Jetta 2011 - wersja europejska Volkswagen Jetta Hybrid Volkswagen Jetta V - galeria redakcyjna Volkswagen Jetta VI Sedan 2.0 TDI CR DPF 140KM - galeria redakcyjna Volkswagen Jetta II - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Jetta

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta

105 komentarzy

77 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Sylwia~Sylwia

Mam pytanie, co ile km wymienia się olej silnikowy (wg. serwisu co 30tyś.wg mechaników co 15tyś). Moje autko jest z sierpnia 2013 roku i ma przejechane ok. 16tyś. km. to jest Jetta 2.0 TSI automat i jeżdżę dynamicznie jeżeli to ma znaczenie.
A co do spalania w mieście faktycznie smok, a na trasie jadąc do 200km/h ok.8,3-8,6, powyżej wiadomo więcej ale nie przekracza 10l.

adamus75adamus75

Do ~hmc. Jeżeli w takim aucie jak jetta i to z roku 2007 gniją progi, to znaczy że lakier i ocynk jest gó..no wart. Gadka że poprzednik nie przecierał progów po myciu jest śmieszna. To co? Za każdym razem jak wjadę w kałużę muszę zasuwać ze szmatką progi? Śmiech na sali. Mam golfa z 92 roku i dbam o niego, ale nie muszę sobie zaprzątać głowy duperelami typu, szmatka i wycieranie progów Niedługo kupuje nowe auto, golf 3 to solidna bryka, ale nie wiem czy pozostanę przy tej marce. Za dużo złych opinii na jej temat słyszałem.

~HmC~HmC

Do ~W.S......: Posiadam Jette z 2006r to ze kupil pan w serwisie samochód nie oznacza że auto będzie w świetnym stanie,kolejna rzecz jak pan zostawia auto w ASO to własnie tak zostaje pan skrojony a po co??. Rdzewiejący próg to niedbałość poprzedniego właściciela poniewaz po umyciu samochodu nie kwapił sie zeby przetrzeć progi bo pewnie jezdzil do automatycznych myjek,tam się zbiera woda i to normalne że tak się stanie. Jezdze moją Jetta 2.5 roku i mnie ani razu nie zawiodła,jeżeli się dba i robi wszystko na czas to auto jest po prostu wspaniałe oczywiście z silnikiem 1.9 105km bo 2.0 szczególnie z roczników przed 2008 p się strasznie... Trzeba patrzeć co się kupuje przykro mi...

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 195
Przejechany dystans
39 260 892 km
Zatankowanego paliwa
1 990 697 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 064
Wydanych pieniędzy
3 026 197 zł
Średnie wydatki na auto
1 241 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 263
Wydanych pieniędzy
3 253 277 zł
Średnie wydatki na auto
1 334 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 439)

Testy zderzeniowe Volkswagen Jetta

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Jetta przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Jetta 1.2 TSI 'Trendline', LHD
2011

Volkswagen Jetta
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Jetta Sedan 1.4 TSI

Na podstawie 12 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Matryx, dodano: 16.04.2012 14:55

W trasę pojechałem tylko raz przy przebiegu 500 km, więc spalanie nie było miarodajne gdyż silnik był na dotarciu. Przy prędkości stałej 130 km/h (tempomat) wyszło 6,4 l/100km. Teraz jeżdzę tylko po mieście, korki, swiatła itp (przebied auta 1900 km). Na dystansie 8-9 km spalanie w granicach od 6,3 do 8,1 l/100km (zależy od korków). Średnia z 640 km jezdy miejskiej wyszła 7,8 l/100 km.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.2 TSI

autor: Edvard, dodano: 14.11.2012 12:45

Auto podatne na operowanie gazem. Długo utrzymuje zadaną prędkość, dzięki temu wystarczy muskać pedał gazu. Da się zejść bez problemu poniżej 8 litrów po Warszawie poza korkami, ale równie łatwo przekroczyć 10. Na trasie autostradowej (b.szybko) 9.5 litra, średnio 130-140 km/h około 8. Jadąc spokojnie, przy małym natężeniu ruchu 6.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.4 TSI

autor: peter, dodano: 10.02.2012 20:30

Samochod pali wiecej niz podaje producent- norma, autkiem poruszam sie w UK po zatloczonym miescie dochodzi prawie do 8L ale benzyna 1.4 palila mi w tych samych warunkach prawie 10. Polecam ten silnik bo to niestety ostatnia dobra jedno0stka VW, 2.0 Tdi to szmelc, mase bylo juz art. o uzywanych 2.0 tdi, Fsi tez kiepskie-nagar na tlokach, tsi podobno rowniez tragedia, wiec nastepne autko nie bedzie juz niemcem. Silnik glosniejszy niz konkurencja, jezdze 90% po bardzo, bardzo zatloczonym miescie gdzie rzadko mozna wrzucic 4-ke wiec 8 litrow w tych warunkach to niezle, autko ma 80tys mil przejechane- dobra rada - przed zakupem Jetty obejrzyj tylna klape- tam gdzie jest podswietlanie tablicy- lubi wystapic korozja, z niektorych plastikow schodzi powloka - luszczy sie - powiem szczerze ostatni niemiec - nastepne bedzie astra 4 lub najnowszy focus ale benzyna bo nowsze diesle sa za bardzo przeladowane tymi nowinkami a w miescie dpf potrafi uprzykrzyc zycie- nie mam ale kolega ma i narzeka

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Jetta Sedan 1.4 TSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Jetta Sedan 1.4 TSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI 122KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Jetta, oglądali także