Szukaj

Informacje o Volvo S70 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000

Lata produkcji: 1997 – 2000
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1997 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 10
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~hstl365
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Bardzo solidne Volvo, chyba ostatnie takie. Silnik produkcji VW a więc części od groma, bezawaryjny. Hamulce trochę za słabe na masę auta. Układ kierowniczy w porządku. Zawieszenie potrafi coś stuknąć, ale bez tragedii, komfortowe. Wyposażenie jak na tamte lata bardzo dobre, problem był tylko z panelem sterującym elektrycznymi szybami. Nadwozie i podłoga ogromny plus za zabezpieczenie antykorozyjne, na aucie lata nie robią w ogóle wrażenia, zero rdzy, nawet nalotów. Samochód bardzo komfortowy w trasie, i na to nastawiony, spalanie śmiesznie niskie, autko w ogóle nie męczy dłuższą jazdą. Do miasta też w porządku, choć trzeba pamiętać o gabarytach. Nigdy mnie nie zawiodło, na pewno będę dobrze wspominać ten samochód.
2,1
~ManiekWawa
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Malo pali,mocna blacharka ale silnik i mechanika to gownolit.Nie polecam.Droga eksploatacja ,co miesiac naprawa.Auto jest dobre do jazdy niezbyt daleko od domu to nie trzeba wydawac za duzo na holowanie.Jak ktos szuka samochodu w trase to polecam starego mercedesa czy toyote lexusa. Nawet lexus z duzym silnikiem benzynowym wyjdzie w efekcie taniej bo czesci do volvo i uciazliwosc napraw nie rekompensuje straty czasu na holowanie,uzeranie sie z serwisem i wieczne naprawy niedorobionego badziewia.
4,8
~dzony_lopata@wp.pl
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Zakochać się w tym można, auto z charakterem, duszą i z charyzmą, jasne wnętrze dodaje uroku, rzadkość na Polskich drogach, auto konserwatywne, ale z oryginalnym stylem nie żadna kopia. Następne bedzie Volvo C70 z MOCNYM szwedem pod maską.
Åšrednie spalanie dla Volvo S70 2.5 TDI 140KM 103kW 1997-2000
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Witam!! Tym autem jeżdżę już od 6 lat. Zakupiony przy przebiegu 180 tys. Obecnie 260 tys. Jeździłem już wieloma autami, octavia, golf, mercedes, peugeot 406, passat, volvo 740. Volvo S70 oceniam bardzo dobrze. To solidny samochód, wykonany z dobrych jakościowo materiałów. Mój silnik chipowany do 170 KM. Auto prowadzi się doskonale. Bardzo wygodny i dynamiczny, doskonałe fotele. Zużycie paliwa średnio to 8,5l (w tym głównie miasto) w zimie 9,5l. Na trasie w okolicach 7,0l. Oczywiście przy wykorzystaniu pełni możliwosci silnika potrafił wziąść i 13l. W tym okresie naprawy oczywiście były, u kogo ich nie ma, jednakże w większości to części eksploatacyjne: wahacze, łożyska, klocki. Niestety na minus powiem, że części zamienne do tanich nie należą, nawet zamienniki. Ogólnie polecam ten samochód.
7,8
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
To taki sobie wynik przy rozsądnej jeździe spalanie nie przekracza 10l bo wynosi 9,5l no ale przy wciskaniu pedału gazu w podłogę no to 10-11l trzeba uznać za dobry wynik biorąc pod uwagę że silnik mój jest z chipowany i ma 185km w trasie nie powinno spalanie przekroczyć 6,5l no ale jak z jeżdżeniem szybkim z piskiem opon no to około 2l różnicy średnio pali 7,5l i znowu jak z piskiem opon to jakieś też 2l różnicy.Moim zdaniem jak na 185 km to niezły wynik no ale wersja standard 140km powinna o dwa lub trzy litry mniej w tych cyklach palić.
6,3
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Tu największe zdziwienie !!!!! Silnik 2,5 TDi 140km 290Nm. Miasto - 7,5 > 8,2 Trasa - 5,5 > 6,2 Zawsze tankowany "pod korek" Ceny części, niestety drogie - ale wymieniając systematycznie nie powinno być żadnych przykrych i nie miłych niespodzianek.
Volvo S70