Szukaj

Informacje o MG

Morris Garages to brytyjskie przedsiÄ™biorstwo motoryzacyjne, zaÅ‚ożone w 1924 roku w Oksfordzie. Koncern byÅ‚ znany przede wszystkim z produkcji niewielkich sportowych kabrioletów, ale sprzedawaÅ‚ również coupe i sedany. W 2005 roku firma ogÅ‚osiÅ‚a bankructwo, a produkcjÄ™ samochodów zakoÅ„czono. MarkÄ™ wykupiÅ‚o chiÅ„skie Nanjing Automobile Group i w 2007 roku powróciÅ‚o na rynek ze wznowionym modelem TF.

MG – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o MG

Sprawdź co kierowcy
myślą o MG

Oceny Aut 89 ocen

4,8
~Marcin
MG HS
SUV 1.5 T-GDi 162KM 119kW
MG HS niby brytyjsko-chińskie ale zbudowane solidnie na podzespołach europejskich . Zresztą , co teraz nie jest robione w chinach? Amortyzatory marki SACHS, silnik opracowany we współpracy z General Motors Company ( to samo co w oplu insygnia ) . Nic w środku nie skrzypi , nie pęka, nie sprawia wrażenia jednorazówki. Jest wiele bzdur i kłamstw na temat tego samochodu. Po przejechaniu tych paru tysięcy km stwierdzam, że jest to auto komfortowe , ciche w środku , przykuwa zainteresowanie innych ludzi. Za cenę jaką dałem nigdy bym nie dostał VW, Audi, Renault, Citroen, Toyota, Honda..............itd. w takiej konfiguracji i wyposażeniem.
4,2
~Jan Winnicki
MG ZS II
SUV 1.0 T-GDi 111KM 82kW
Dzień dobry, będąc już któryś raz z rzędu w słonecznej Andaluzji, miałem okazję wypożyczać samochód. Często dostawałem tradycyjne marki samochodów jak np Jeep Renegade, Fiat Panda, Citroen c3 Aircross, Reanult Clio itd. Jednak tym razem, marka była zupełnie inna. Pierwszy raz w życiu miałem okazję jeździć chińskim produktem! Pierwsze wrażenie WOW! - auto prezentuje się niezwykle elegancko, w środku zaś jest wyjątkowo dobrze wykończony (w bardzo wielu miejscach znajdują się skórzane obszycia niczym w klasie premium, nie ma porównania do Fiata czy Toyoty już nie wspominając o Suzuki). W środku przestrzeni jest wystarczająco dużo, niemniej jednak w moim prywatnym aucie - Suzuki SX4 S-Cross tej przestrzeni jest odrobinę więcej(ale wykończenie wnętrza japońskiego auta jest żenująco słabe w porównaniu do chińskiego wyrobu). Analogicznie jest w przypadku wyciszenia wnętrza - tutaj Suzuki również zostaje daleko, daleko w tyle. MG niesamowicie się postarało w kwestii wygłuszenia kabiny, w środku jest tak cicho jak w moim byłym Fiacie Bravo 1.9 multijet. Brawa dla Chińczyków!!! Bardzo rzadko można trafić na tak dobrze wyciszony samochód. Większość aut jest niestety głośna w środku. Jeszcze w kwestii wnętrza muszę przyznać że podobnie jak nadwozie, prezentuje się ono bardzo elegancko i nowocześnie. Naprawdę cieszy oko taki nowoczesny, schludny wygląd. Niestety, choć multimedia wyglądają ładnie to niestety ale nie są zbyt wygodne w obsłudze - wolno działają a ustawianie czegokolwiek np mapy może być denerwujące ze względu na mało intuicyjną obsługę. Dodatkowo kilka funkcji chyba klimatyzacja, jest ustawianych właśnie za pomocą multimediów (byłem tam w lutym więc już do końca nie pamiętam wszystkiego). Nie jest to dobre rozwiązanie choćby dlatego że jak multimedia padną to i wszystkie inne funkcje przestają być dostępne. Przykładowo, w Octavii i Golfie praktycznie wszystko jest ustawiane za pomocą multimediów - akurat tak się składa że to auta wyjątkowo awaryjne i jak system zacznie żyć swoim życiem to jest koniec. Warto poczytać opinie o najnowszej Octavii 4 i Golfie 8.... Co do MG to muszę jeszcze wspomnieć o dwóch rzeczach związanych z elektronicznymi zegarami. Otóż, pierwsza sprawa jest taka że ilość obrotów jest podawana wyłącznie za pośrednictwem cyfr! Nie ma standardowego zegaru w kształcie koła, choćby wirtualnego. Za to w bazowej wersji kosztującej poniżej 80 tys zł, klient otrzymuje standardowy obrotomierz o normalnym kształcie. Druga rzecz, wyjątkowo zadziwiająca to brak termometra mierzącego temperaturę na zewnątrz!! Podejrzewam że konstruktorzy MG zwyczajnie o tym elemencie zapomnieli. Jedną z największych zalet MG ZS (oraz innych modeli oferowanych przez tą markę) jest stosunek ceny do wyposażenia. Otóż, za niecałe 80 tys zł dostajemy w standardzie: Kolorowy ekran dotykowy 10,1" Apple CarPlay & Android Auto Szlifowane alufelgi 17" System monitorowania ciśnienia opon Światła do jazdy dziennej LED Klimatyzacja sterowana na ekranie dotykowym Tylne czujniki parkowania Tempomat z ograniczeniem prędkości Srebrne relingi dachowe Kierownica obszyta skórą Odprowadzanie światłami do domu (follow me home) Elektrycznie ustawiane lusterka boczne w kolorze nadwozia Silnik wolnossący 1.5 109HP W wyższej wersji za ok 90 tys zł z silnikiem 1.0 Turbo otrzymujemy dodatkowo: elektroniczne zegary, kamera 360( tylko 1.0), nawigacja, przednie światła przeciwmgielne, ogrzewanie przednich foteli (tylko 1.0), martwe pole (tylko 1.0), elektroniczny hamulec ręczny (tylko 1.0 z automatem). Jak widzimy, stosunek ceny do tego co ten chiński wyrób oferuje jest imponujący. Jest tylko jeden mały problem..........................................................................
2,6
~Franek
MG MG3
Hatchback 5d 1.5 106KM 78kW
Z zewnątrz udaje nowoczesne auto, nawiązujące do sportowych tradycji MG. Technicznie i jakościowo jest to jednak kiepski konstrukcyjnie i materiałowo Chińczyk z przestarzałym silnikiem i układem napędowym. Oczywiście, jest to jeden z tańszych hatchbacków w swojej klasie i faktycznie da się go traktować jako tanią dojazdówkę. Wrażenia są jednak jak sprzed 2 dekad: słaby i głośny silnik, kiepskie wytłumienie, spore zużycie paliwa, niedoróbki jakościowe (takie jak ostre blachy gdzieniegdzie). Ten samochód po prostu bardzo odstaje od wszystkiego innego co mamy na rynku. Zaletą może być prosta konstrukcja, dość przestronne wnętrze i niebrzydka karoseria (choć to rzecz gustu).
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli MG przeprowadzone przez Euro NCAP.
Åšrednia ocena