Szukaj

Informacje o MG

Morris Garages to brytyjskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, założone w 1924 roku w Oksfordzie. Koncern był znany przede wszystkim z produkcji niewielkich sportowych kabrioletów, ale sprzedawał również coupe i sedany. W 2005 roku firma ogłosiła bankructwo, a produkcję samochodów zakończono. Markę wykupiło chińskie Nanjing Automobile Group i w 2007 roku powróciło na rynek ze wznowionym modelem TF.

MG – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o MG

Sprawdź co kierowcy
myślą o MG

Oceny Aut 82 oceny

4,7
~KlEMENS
Sedan 2.5 190KM 140kW
MG ZT
Bardzo ciekawe auto wygląd w miare nowoczesny ,piękne wnętrze z ładnymi i wygodnymi fotelami. To auto nie jest dla każdego to dla tych co lubią auta sportowe a chcieli by jezdzić limuzyną. Mg trzeba zaznaczyć że nie jest za specjalnie nastawione zawieszenie na wygodę ale na pewność prowadzenia czyli sztywno i trochę twardo . Hamulce to bardzo mocna strona zatrzymuje się w miejscu . Osiągi jak na 190 koni nie są jakieś robiące wrażenie ale mułem też nie można go nazwać to takie minimum do bezstresowej jazdy , żużycie paliwa potrafi zdziwić bo średnio na paliwie wychodziło mi 12.5-14.3 a na lpg jest 14-16. Gdyby ten silnik był trochę żywszy było by idealnie. Ale mi pasuje i czuje że szybko go nie sprzedam.
4,0
~dawciok310
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
MG ZR
Auto uzytkowałem 1,5 roku, 31k km, Zaletą jest głownie niska cena i namiastka sportowego auta. Niezdecydowałbym się kupić go drugi raz, bo widzę ze tego typu auta nie są wygodne, raz ze małe dwa ze sztywne. To auto jest na prawde sportowe i przez co nie nadaje sie na polskie drogi a raczej na tor. Powazne minusy: sztywne zawieszenie ktorym jeździ sie jak taczką, słabe wyciszenie, słaby skręt, wysokie zurzycie paliwa biorąc pod uwage masę auta, ruda, opadająca podsufitka. Zalety: Niska cena(ja za swojego dałem 4500zł), dynamiczny silnik(v-tec z hondy), sportowy wygląd(spoiler), auflegi 17, ładny gril, ładne brzmienie wydechu, oraz wysoka bezawaryjność, zawieszenie jest absolutnie bezawaryjne. Z częściami nie miałem problemu, karoserię kupowałem do rovera 25, z naprawami również, Nieprawdą jest ze pękają uszczelki pod głowicą, ja i poprzednik tego niedoświadczyliśmy. Z silnikiem akurat nie sie nie działo. Przed zakupem wahałem sie miedzy MG ZR a Honda civic aerodeck, myśle ze na hondzie bym lepiej wyszedł. Autko nie jest niskie prześwit nad podłożem ma wysoki jakies 14cm. Wiele tych jest z Niemiec, dużo ma powypadkową przeszłość (mój miał)ale to nie wszytko w moim egzemplarzu ktoś robił naprawy na odwal sie i po kosztach. Jezeli ogladacie MG ZR a śmierdzi wam patologią zrezygnujcie. Myśle ze za tą cene to E36 da wiecej radości z jazdy i nie spadnie na wartości. ZUŻYCIE PODAŁEM W LPG
3,9
~Kwaśniak
Hatchback 1.8 120KM 88kW
MG ZR
Całokształt jest ok autko świetne silnik ma naprawdę dużego buta nie jedna v6 była zdziwiona co to maleństwo potrafi, Ja zakupiłem 1.8 vvc 160 km ze zmiennymi fazami pojeździłem trochę i pękła głowica nie mogłem znaleźć takiej samej w rozsądnych pieniądzach to wrzuciłem zwykłą bez zmiennych faz z 1.8 Freelander tym momencie auto zrobiło się bajeczne dużo lepiej ciągnie już z wolnych obrotów od vvc aż do 6800 potem traci moc. Małe zwinne autko z naprawdę ostrymi heblami staje dęba , mimo że jest twarde zawiedzenie to w trasie nie męczy jedyny minus to dźwięk wydechu mimo że seria to wyje dość głośno a wydech mam idealny ten typ tak ma. Tego auta drugi raz bym nie kupił wolałbym kupić e46 compact z 2 litrami pod maską to auto kipi sportem mimo że tego tak nie widać łatwiej kupić zadbaną bemkę niż mg zr z reguły to są auta po małolatach którzy potrafią tylko katować a inwestycja w auto to ostateczność mnie to auto urzekło tylko połowicznie jednym słowem szału niema ale jest to autko niesamowicie rzucające się w oczy ten jasnoniebieski metalik na 17 calowych felgach robi wrażenie . Mimo że auto szybkie to nie do końca czuje się w nim pewnie .
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli MG przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena