Szukaj

Spadają obroty , gaśnie.
Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW 1997-2003

  • Autor: ~pyzatachrupka
  • Kategoria: inne
W momencie hamowania i redukcji biegu na niższy przed skrętem co 10ty raz spadają obroty i gaśnie. Czemu?

Komentarze

jak wam obroty faluja w 1.6 sr lub 16v to wypiąc czujnik wspomagania jest na pompie i pojezdzic 2 dni i zobaczycie ze problem zniknie ja smiga z odpiętym i falowanie ustało :D na 100% pomogłem
Odpowiedz
paweł_szpak
Witam.posiadam golfa 4 1.4 16V 98 rok . Silnik AKQ. wszystko wymienione oraz przepustnica i kable zapłonu i świece i jak go odpalam to spada z obrotów i gaśnie, wcale nie trzyma obrotów ? to mój e-mal jrkmama123@gmail.com
Odpowiedz
Hej. Mam golf IV 1,6 8v w benzynie dwa lata. Od początku obroty lekko falowaly ale to tylko czasami. Potem sytuacja się pogarszala. Zaczął gasnąć na zimnym silniku, nawet 3 razy zanim wogule wyjechałem na drogę ( około 8 metrów). Potem też na skrzyżowaniach i rondach. Obroty wariowały. Jeszcze przedwczoraj jak odpaliłam to dosłownie w ciągu 2 sekund gasł, więc musiałam trochę dodać gazu na luzie i dopiero potem ruszać. Wymieniane było : przepustnica, cewka, świece, przewody wysokiego napięcia i nic, dalej to samo albo i gorzej. A wczoraj ojciec z bratem dali dobrego silikonu w miejsce uszczelek pod kolektorem ssącym, bo tata zauważył że ich tam wogule nie było od czasu kupna samochodu, a nie chciał znowu wydawać kasę w ciemno podczas gdy miał już wiele razy sprawdzony, świetny mocny silikon ... efekt... odpaliłam silnik dziś rano i chodzi o niebo lepiej ... wogule nie faluje... nie gaśnie...
Pozdrawiam
Odpowiedz
witam mam problem z obrotani i szarpaniem auta
Odpowiedz
Do : Witajcie,
(Golf 4 1,6 sr ? 1999, 220tyś za sobą - falujące obroty i 13l100km i inne tam...)
Chrzaniłem się z kilkoma mechanikami i radykalnie żaden mi nie pomógł. Natomiast wyczyścili kieszeń. Ci ?fachowcy? zaczęli wymieniać: kolektor ssący, świece, jeden z wtrysków (uznali, że zawór wtrysku zacina się i natychmiast trzeba wymienić ? a rzeczywiście po demontażu kolektora ssącego widać było wyróżniający się nagar ? we wlocie powietrza do komory zaworu ? czyli jeden z cylindrów źle pracował). Wymienili sondę lambdę, pompę paliwa, dobili alternator i potem został zniszczony akumulator. Podłączali oscyloskop i inne mierniki, by mi udowodnić, że jest upływność elektryczna, stąd silnik źle pracuje. A to wszystko okazało się nieprawdą. W związku z czym poniosłem już niemałe koszta, a silnik nadal źle pracował.
Mam słuszne lata i obawiałem się, że fizycznie tego problemu nie usunę. Gdy miałem dość cymbałów i wyrzucania w błoto pieniędzy podjąłem działanie. Według wskazań (internet) zdemontowałem przepustnicę. Owszem, była zanieczyszczona. W trakcie zakładania jej dostrzegłem niewielką dziurę w poniższej metalowej rurce EGR, która m.in. łączy (od góry) przepustnicę z zaworem EGR (zdaje się ten ustala jałowe obroty). Po wymianie kompletu metalowych rur EGR (fatalna wymiana) silnik pracuje jak złoto (od pierwszego odpalenia) i nie wymaga żadnej adaptacji. Po mieście silnik teraz pali 8l. Chyba warto zainteresować się szczelnością tego (zdaje się wydechowo-ssącego) układu. To moje doświadczenie, może niektórym z Was pomóc.
Odpowiedz
pomocy mam golfa 3 1.9tdi 90km auto wkreca sie na postoju do 2500 obrotow w jezdzie tylko do 2000 obrotow tak samo na kazdym biegu wie ktos moze co mu dolega
Odpowiedz
Witam mam golfa IV 1.9 TDI 90KM. Mam w nim taki problem że gaśnie podczas jazdy. Po zgaśnięciu miga kontrolka od oleju i słychać jakieś pipczenie (tak jak gdy zapomni się wyłączyć światła i otworzy drzwi) po kilku sekundach kontrolka gaśnie i samochód mozna normalnie odpalić. wczym może być problem. Zaznaczam że diagnostyka komputerowa nie wykazała żednych błędów.
pozdrawiam
Odpowiedz
Witam mam golfa IV 1.9 TDI 90KM. Mam w nim taki problem że gaśnie podczas jazdy. Po zgaśnięciu miga kontrolka od oleju i słychać jakieś pipczenie (tak jak gdy zapomni się wyłączyć światła i otworzy drzwi) po kilku sekundach kontrolka gaśnie i samochód mozna normalnie odpalić. wczym może być problem. Zaznaczam że diagnostyka komputerowa nie wykazała żednych błędów.
pozdrawiam
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,8
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf IV Hatchback