Niestety spasowanie plastików wewnątrz pozostawia sporo do życzenia. Niestety też nie obywa się bez trzeszczenia tych elementów na bardziej wyboistej drodze.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 40
Nie wystąpiła: 7
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
karolek
11 lat temu
1
fotel pasazera trzęsie sie, tapicerka drzwi kierowcy porusza sie jak opuszczam szybę, dosc hałaśliwe zawieszenie, przy 38000 km wymiana tylnych klocków (2010 rocznik, 1.8, wersja Sport, aktualny przebieg 40000 km). Podobno najwyższe wersje wyposażenia mają lepsze materiały i są lepiej spasowane...
w poliftingowych zostały poprawione materiały,nie ma tragedii jakiejs ..sam jestem pedantem wv takich sprawach i jadąc swoją rygorystycznie ją oceniam..moze nie jest tu tak jak w mercedesie ale jest naprawde dobrze ,pamietajmy w jakim segmencie jest honda civic i nie oczekujmy tez jakiejs wysokiej premium. Mysle ze sa rózni uzytkownicy i stąd rózne opinie,jak jezdzimy po nierównosciach tłuczemy tu i tam a mamy wymagania zero szmerów to problem tkwi w takich uzytkownikach
jestem wyjatkowo roczarowany jakoscia plastikow wnetrzxa i ich spasowaniem - trzeszczy skrzypi i bardzo latwo plastik sie rysuje co pozniej brzydko wyglada.
To razem z bardzo kiepskim wyciszeniem i twardym zawieszeniem najwieksze wady.Spodziewalem sie wiecej ale to typowe przypadlosci japonskich samochodow.Wiecej Hondy nie kupie - za droga i zbyt duzo irytujacych wad.Zwlaszcza z e mam bzika ma punkcie jakosci wykonczenia
Hondy Civic z roku 2011 pozbawione są wszelkich pisków i trzasków w okolicach plastików i nie tylko. Cichutko, jak makiem, tylko muzyczka płynie z radia. Wiem, bo posiadam taką czarnulkę (sedan), a piszę to, ku pokrzepieniu serc tym wszystkim, którzy jeszcze zastanawiają się nad zakupem tego auta. Na prawdę warto!!
Jestem rozczarowana na maksa! Zawsze chciałam mieć honde civic, piękna stylistyka, niezawodna marka! No i mam Honda Civic 2007. Plastik skrzypi jak w taksówce, która przejechała 370 tyś.km. moja ma 37 km.
Martwią mnie komentarze na temat nowej hondzi, bo słyszałem od użytkowników o problemach ze skrzypiącymi plastikami, co do mnie jeżdżę hondzianką z 2003 r. sedan też turek i pomimo już 8 lat i przebiegu 150 tyś. nie wiem co to skrzypiące plastiki, coś widocznie przedobrzyli- szkoda bo radia mogę sobie posłuchać w domu a nie po to żeby zagłuszyć trzaski.
honda civic 2009 1,8 sedan base
witam, panowie i panie miałem ten sam problem z tymi nieszczesnymi plastkimai, strasznie mi skrzypiały obydwa słupki między przednia szyna a bocznymi ale po wizycie w serwisie problem zniknol jak reka odjol, naprawde trzeba tylko umowic sie na wizyte i chlopaki dzialaja naprawde niezle, podczas jeden wizyty 1 godz wieczorkiem wszystko zostało usuniete, jak macie problem ze swoim serwiesem polecam salon hondy HONDA PLAZA W WARSZAWIE maja naprawde dobre podejscie do klienta poczawszy od zakupu i pozniej
jasiu, zona miala farta, ja mialam nowke francuza, kierownica skrzypiala w zimie, uszczelki odstajace reklamowalam po przyjezdzie ze salonu do domu!! nie wsponminajac o 2 biegu wentylacji. nawet w serwisie nie mogli poradzic sobie.Silnik ok, przejezdzilm nim 6 lat, ale nigdy w zyciu francuza, sa nie dopracowane.Przerzucam sie na honde!!!i mam nadz. bede zadowolona
ciekawe jaki turek Wam składał Hanie bo u mnie nic nie trzeszczy... a słuch mam doobry. Polecam dźwięk diesla w VW Passat..... tak głośno, że nie słychać nawet co i gdzie by trzeszczało hehe ;)
trzeszczalo - 2 wizyty w serwisie - pod czas drugiej wymontowano radio i od tego momentu trzasków brak juz ponad pół roku - aktualny przebieg 42 000km ;)
zalezy od samochodu - u mnie trzeszczal panel od radia u innego szybka od kilometrow - spasowanie ogolnie jest slabe i tyle... - dobrze ze to poprawiaja w ramach gwarncji a po lifcie juz jest chyba wszytko ok ?
trzeszczy plastikowa kratka umieszczona na zewnątrz szyby jak dostanie się tam piasek i kurz a dostaje się bardzo szybko, wystarczy wsunąć pod kratkę coś cienkiego i wszystkie trzeszczenia znikną raz na zawsze
Najbardziej trzeszczy zewnętrzne podszybie, szczególnie zimą. Inne trzeszczenia są do przeżycia, bo trzeba się w nie wsłuchać, tzn. na niskich obrotach i bez radia.
trzeszcza niestety, w koreanskiej nubirze byly lepiej spasowane, bo nic nie trzeszczało. za to radyjko mozna podgłosnic i tyle. zreszta oprocz plastikow trzeszczy mi kregosłup od sztywnozestrojonego zawieszenia ale to akurat plus tego auta
fakt!mam ten samochod 2 tygodnie i tez trzeszczy po lewej stronie kierowcy....im bardziej nie rowna droga tym głosniej to słysze..... hmmm reszta jak narazie supcio :)
To prawda :( trzeszczy i w górnej części deski dźwięk "luźnego" plastiku, trochę irytujące. Reszta rewelacja(1.8 i-shift).Skrzynia sekwencyjna - miłośnicy takich skrzyń (w motorach również) wiedzą o czym mówię:)Błyskawica. Kocham ten silnik i i-shift.
Potwierdzam skrzypiące plastiki kokpitu szczególnie te z lewej strony kierowcy przy przycisku do startu motoru. Wydaj mi się ze jest to konsekwencja słabej jakości materiałów (twardy plastik) oraz specyficznej konstrukcji kokpitu który składa się z kilkunastu elementów. CIVIC 2.2 i-CTDI 11.2008 3700km przebiegu
Samochód w końcu jest "nowy". Mam taki od 2006r. - plastiki tablicy przyrządów trzeszczą i skrzypią jak cholera, a serwis nie potrafi sobie z tym poradzić. Nie tego się spodziewałem w samochodzie, który wtedy kosztował sporo powyżej 70tys.PLN. Tak na marginesie w poprzednim, dziesięcioletnim "francuzie", którym obecnie jeździ żona nic nie skrzypi ani nie trzeszczy.
Ludzie za te pieniądze byście życzyli sobie Infinity ...haha ...obudźcie się ...za tą kasę nie dostaniecie nic nowego-lepszego.A jak ktoś ma wymagania to niech sobie kupi Mercedesa za 200 000 a i tak jakieś minusy znajdzie .Pozdrawiam
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu