Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 3

Renault Clio I - Typowe usterki

Renault Clio I - szczegóły typowej usterki

Belka tylna.

Renault Clio I
~Dawid
dodał 11.04.2009 15:11:22

Komentarz

Jedna z bardzo ciekawych rozwiązań jest belka samoskrętna tylnego zawieszenie auto nie posiada sprężyn tylko amortyzatory ,ale tez szybko się zużywa po zużyciu zaczyna piszczeć co straszne denerwuje podczas jazdy a koszt wymiany to jakieś 600zl.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

1
18

od 15 do 30

2
16

od 30 do 45

1
15

od 45 do 60

0
15

od 60 do 75

0
15

od 75 do 90

1
14

od 90 do 105

1
13

od 105 do 120

1
12

od 120 do 135

0
12

od 135 do 150

1
11

od 150 do 165

2
9

od 165 do 180

1
8

od 180 do 195

1
6

od 195 do 210

4
2

więcej niż 210

2
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (4 komentarze)

~Przyjaciel

Oceń przydatność:

0
0

Potwierdzam kolege nizej. To rozwiazanie jest prawie nie zniszczalne jak sie uzytkuje je z glowa a nie laduje 0.5 tony cegiel na tyl a potem belka pada

25.11.2012 19:48:04 napisz odpowiedź
~Michał

Oceń przydatność:

0
0

Ja w swojej wymieniałem tuleje i obeszło się bez żadnego problemu koszt jaki był to 70 zł za tuleje.

24.08.2012 19:50:40 napisz odpowiedź
~marianek_k

Oceń przydatność:

0
0

Chyba najgorsze rozwiązanie jakie można wymyślić. Brak możliwości naprawy takiej belki. A przy próbie założenia nowej (wątpliwa sprawa z powodu kosmicznych kosztów) na 90% nie odkręci się starej bez urwania śrub mocujących w podwoziu – i klops.

11.02.2011 11:15:54 napisz odpowiedź
~leo-55

Oceń przydatność:

0
0

Po dużym przebiegu wszystkie RENIE

22.04.2010 20:14:20 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Clio, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Clio

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Clio

Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu
Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu Duża doza praktyczności i rozsądku z domieszką sportowych emocji. Tak w telegraficznym skrócie można opisać Clio Grandtour w wersji GT. Szkoda, że dobrze jeżdżące kombi francuska marka wyceniła na okrągłe 70 000 zł.

Renault Clio - zobacz filmy

Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC, 2014 - test AutoCentrum.pl Renault Clio Grandtour GT to bardzo intrygujące auto, które posiada bardzo wiele zalet, ale wad również mu nie brakuje. Jedną z tych wad jest cena, która jak za auto z segmentu B odrobinę odstrasza. Druga to mierne, jak na auto z plakietką GT osiągi. Na szczęście Clio nie brakuje też cech, które przemawiają na jego korzyść. Zapraszamy do oglądania naszego testu!
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h Renault Clio Grandtour GT z silnikiem 1.2 TCe o mocy 120 KM - dokładny pomiar przyspieszenia wykonany za pomocą DroftBoxa.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Renault Clio I