Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Renault Clio I - Typowe usterki

Renault Clio I - szczegóły typowej usterki

Belka tylna.

Renault Clio I
~Dawid
dodał 11.04.2009 15:11:22

Komentarz

Jedna z bardzo ciekawych rozwiązań jest belka samoskrętna tylnego zawieszenie auto nie posiada sprężyn tylko amortyzatory ,ale tez szybko się zużywa po zużyciu zaczyna piszczeć co straszne denerwuje podczas jazdy a koszt wymiany to jakieś 600zl.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

1
18

od 15 do 30

2
16

od 30 do 45

1
15

od 45 do 60

0
15

od 60 do 75

0
15

od 75 do 90

1
14

od 90 do 105

1
13

od 105 do 120

1
12

od 120 do 135

0
12

od 135 do 150

1
11

od 150 do 165

2
9

od 165 do 180

1
8

od 180 do 195

1
6

od 195 do 210

4
2

więcej niż 210

2
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (4 komentarze)

~Przyjaciel

Oceń przydatność:

0
0

Potwierdzam kolege nizej. To rozwiazanie jest prawie nie zniszczalne jak sie uzytkuje je z glowa a nie laduje 0.5 tony cegiel na tyl a potem belka pada

25.11.2012 19:48:04 napisz odpowiedź
~Michał

Oceń przydatność:

0
0

Ja w swojej wymieniałem tuleje i obeszło się bez żadnego problemu koszt jaki był to 70 zł za tuleje.

24.08.2012 19:50:40 napisz odpowiedź
~marianek_k

Oceń przydatność:

0
0

Chyba najgorsze rozwiązanie jakie można wymyślić. Brak możliwości naprawy takiej belki. A przy próbie założenia nowej (wątpliwa sprawa z powodu kosmicznych kosztów) na 90% nie odkręci się starej bez urwania śrub mocujących w podwoziu – i klops.

11.02.2011 11:15:54 napisz odpowiedź
~leo-55

Oceń przydatność:

0
0

Po dużym przebiegu wszystkie RENIE

22.04.2010 20:14:20 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Clio, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Renault Clio

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Renault Clio

Renault Clio R.S. - nowe rozdanie
Renault Clio R.S. - nowe rozdanie Turbodoładowany silnik, wyłącznie pięciodrzwiowe nadwozie i tylko dwusprzęgłowa skrzynia. Nowa odsłona Clio R.S. odcina się grubą linią od swojego bezkompromisowego poprzednika. Czy można mówić o zmianach na gorsze?

Renault Clio - zobacz filmy

Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Renault Clio R.S. Monaco GP z silnikiem 1.6 Turbo o mocy 200 KM wykonany za pomocą DriftBoxa.
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h
Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 KM - acceleration 0-100 km/h Renault Clio Grandtour GT z silnikiem 1.2 TCe o mocy 120 KM - dokładny pomiar przyspieszenia wykonany za pomocą DroftBoxa.
[HD] Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM, 2014 – prezentacja AutoCentrum.pl
[HD] Renault Clio R.S. Monaco GP 1.6 Turbo 200 KM, 2014 – prezentacja AutoCentrum.pl Tym razem szybki test lub jak ktoś woli, prezentacja, ale i w aucie zmian nie ma zbyt wielu w porównaniu do konwencjonalnej wersji. Ale czy to źle? W tym przypadku okazuje się, że nie, gdyż Renault Clio R.S. w wersji Monaco GP to delikatnie ulepszona wersja i tak świetnego auta. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Renault Clio I