Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Chevrolet Aveo

Model należący do segmentu B produkowany od 2002 roku. Po ogłoszeniu upadłości Daewoo i zajęciu tej spółki przez Chevroleta, Aveo na wielu rynkach zastąpił Daewoo Lanosa. Z kolei m.in. w krajach azjatyckich bliźniaczym modelem Aveo jest Daewoo Kalos. Oba auta (w niektórych państwach Europy model ten w wersji hatchback funkcjonował też jako Chevrolet Kalos) bazowały na prototypie Kalos Dream z 2000 roku, zaprojektowanym przez studio Italdesign. W latach 2007-2011 Aveo było produkowane w zakładach FSO w Warszawie. Od 2011 roku na rynku oferowana jest trzecia generacja modelu.

Generacje Chevrolet Aveo

T300

Spoglądając na Aveo trzeciej generacji trudno uwierzyć, że jego poprzednik był jedynie niczym nie wyróżniającym się "toczydełkiem" do miasta. Nowy model rzuca się w oczy niezależnie od tego, z której strony na niego spojrzymy. Największą uwagę zwraca pas przedni, który za sprawą dwuczęściowego grilla i reflektorów bez żadnej osłony nadaje autu agresywny, "młodzieżowy" wizerunek. Linia boczna wyróżnia się z kolei wyraźnymi przetłoczeniami i wąskimi szybami, a w hatchbacku wręcz zachwyca zwartością formy. Tył sedana nie pasuje niestety do reszty karoserii - kufer wydaje się być "doczepiony" na siłę. Hatchbackowi problem ten jest na szczęście nieznany.

Nadwozie Aveo pozwala kierowcy wyróżnić się w tłumie, ale czy designerską oryginalność udało się uzyskać także wewnątrz? Wystarczy rzut oka na miejsce pracy kierowcy, aby dowiedzieć się, że tak. Najbardziej wyróżnia się elektroniczny zestaw wskaźników (inspirowany motocyklami), który choć wymaga przyzwyczajenia, jest naprawdę czytelny. Pozostałe elementy kokpitu również nie odpychają stylistyczną monotonią i - co ważniejsze - wszelkie przełączniki są tu dobrze rozplanowane. Plastiki użyte do wykończenia są twarde, ale jak na auto tej klasy i tak wypadają bardzo dobrze.

Wyśmienicie jak na swój segment Aveo wygląda przy ocenie wygody podróżowania na przednich siedzeniach. Fotele są odpowiednio obszerne i wystarczająco komfortowe, a dzięki szerokiej regulacji pozwalają dobrać należytą pozycję do jazdy. Największą uwagę zwraca jednak ilość miejsca wygospodarowanego z przodu - i na łokcie, i na głowy, a zwłaszcza na nogi przestrzeni jest zaskakująco dużo. To wszystko sprawia, że na fotelach miejskiego Chevroleta siedzi się jak w kompakcie. Niestety, wszystko to uzyskano kosztem wygody na tylnej kanapie - jest tam naprawdę ciasno. Jeśli chodzi o bagażnik, jest on przyzwoicie pojemny i łatwo dostępny, ale do funkcjonalnych nie należy.

Nie tylko pod względem stylistycznym, ale i w kwestii dynamiki jazdy trzecie wcielenie Aveo to krok milowy w stosunku do poprzednika. Układ kierowniczy nie dający wyczucia tego, co dzieje się z autem został zastąpiony przez precyzyjny mechanizm zapewniający poczucie bezpieczeństwa. Poprawiono też zachowanie na zakrętach, jednak zawieszenie nadal zachowuje się w takich warunkach nerwowo, a karoseria mocno przechyla się. Powodów do narzekań nie daje z kolei skuteczność resorowania - komfort jest naprawdę wysoki.

Ładniejszy, lepiej wykonany, wygodniejszy, stabilniejszy, a do tego znacznie bezpieczniejszy - przy konfrontacji z poprzednikiem, Aveo trzeciej generacji posyła go na łopatki. Pytanie tylko, ile za tą udoskonaloną całość trzeba zapłacić? Cena jest mocno uzależniona od tego, co pracuje pod maską - bo podczas, gdy najsłabsze wersje są w miarę tanie, te mocniejsze okazują się droższe niż propozycje konkurencji. Na plus zaliczamy wyposażenie - standard jest w zupełności wystarczający, a lista płatnych opcji długa.

T200/T250

Nadwoziu Aveo możemy wybaczyć stylistyczną nijakość modeli sprzed 2008 roku, ale już słaby lakier, przeciętne zabezpieczenie przed rdzą i fatalny poziom zapewnianego bezpieczeństwa trzeba uznać za poważne wady. O tym, że auto było projektowane i produkowane "po kosztach" możemy dowiedzieć się także zaglądając do środka - morze tanich plastików idzie w parze z nie najlepszym montażem. Drobne zastrzeżenia możemy mieć także do przejrzystości kokpitu, ale mimo to okazuje się on łatwy w obsłudze. Przestrzeni dla podróżnych jest z przodu pod dostatkiem, ale w drugim rzędzie i pod klapą bagażnika przydałoby się więcej miejsca.

Pod maskę Chevroleta Aveo I. generacji trafiały wyłącznie silniki benzynowe - wszystkie proste konstrukcyjnie, całkiem niezawodne i tanie w serwisowaniu. Spośród nich najrozsądniejszą propozycją wydaje się jednostka 1.4 8V, która zapewnia wystarczające osiągi i świetnie współpracuje z LPG. Zasilanie gazem dobrze znosi też podstawowy motor 1.2 8V, jednak wystarczy on tylko bardzo spokojnym kierowcom. Auto nie zachwyca zachowaniem na zakrętach, lecz może się pochwalić przyzwoitym komfortem resorowania.

Choć nosi emblemat amerykańskiego producenta, Aveo to tak naprawdę koreańska konstrukcja, ściśle związana z popularną w naszym kraju marką Daewoo. I podobnie jak produkty tej ostatniej, mały Chevrolet przekonuje do siebie banalnie prostą budową, tanimi częściami zamiennymi oraz umiarkowaną awaryjnością. Użytkownicy skarżą się głównie na defekty elementów elektrycznych (zarówno tych pokładowych, jak i osprzętu silnika) oraz przedwcześnie zużywające się drobne części zawieszenia.

Komentarze redakcji

Powagosław: Duże i pozytywne zaskoczenie. Po niemrawym początku w Europie, Chevrolet obrał właściwy kurs. Te słowa trochę ciężko wychodzą spod palców, ale Aveo wyrósł na jedno z najładniejszych aut w swoim segmencie.
Luzacjusz: Wielkie NIE dla sedana, wygląda jak chłopska kiszka. Hatchback rzeczywiście wyzgrabniał. Wyobraźcie sobie chłopaka, klasowe popychadło z podstawówki, który dziesięć lat później wygrywa program Top Model. Kto by pomyślał.

Silniki Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo T250 - jaki silnik wybrać?

Słowo „Chevrolet” już nie oznacza gigantycznych silników, które przyczyniają się do utraty 90% zasobów ropy naftowej na świecie. Przynajmniej nie w Europie. Teraz można mieć niedużego Chevroleta z niedużym silnikiem. Jakiś pierwiastek amerykanizmu musiał jednak pozostać i nie kupicie go z dieslem. Najmniejsza „benzyna” ma 1.2l, 72KM i tylko 2 zawory na cylinder. Pracuje cicho i całkiem przyjemnie, osiągi nie są takie złe, ale żeby wycisnąć z auta możliwości podane na papierze, to trzeba ją męczyć – późno zmieniać biegi i dusić gaz w podłogę. Najmniejszy silnik można też mieć w wersji 84-konnej, która działa podobnie. Najrozsądniejszy wybór to motory 1.4l. Wersje 100-konne jeżdżą naprawdę całkiem nieźle, dlatego auto sprawdzi się i w trasie i w mieście. W tym drugim jednak trochę gorzej, bo zużycie paliwa powala – może przekroczyć nawet 10l/100km.

Publikacje o Chevrolet Aveo

Triumf rozsądku - Chevrolet Aveo LTZ 1.3d
 
Nasz test Chevrolet Aveo LTZ 1.3d

Jest ciekawą propozycją dla osób zainteresowanych zakupem funkcjonalnego, komfortowego, przestronnego i oszczędnego samochodu za rozsądne pieniądze. Chevrolet Aveo w wersji sedan nie dorównuje urodą hatchbackowi, co rekompensuje przepastnym bagażnikiem.

Chevrolet Aveo - czas na innowacyjnego gracza

Z auta, które przez ostatni czas ciągle szukało własnego stylu, Aveo stało się jednym z bardziej rozpoznawalnych modeli w segmencie. Ogromna atrapa chłodnicy i skośne reflektory nadają mu sporo dynamiki, a finezyjne wnętrze to dowód na to jak bardzo ten model się zmienił w stosunku do poprzednika. Ale...

Bezpieczny na piątkę - Chevrolet Aveo
 
Nasz test

Wyniki ostatnich testów zderzeniowych Euro NCAP potwierdziły, że w nowym Aveo możemy czuć się bezpiecznie podczas podróży. Pasażerowie, szczególnie dzieci, mogą liczyć na dobrą ochronę w razie kolizji, ale czy bezpieczeństwo to wszystko czego oczekujemy od miejskiego kompaktu?

Nowe Aveo - nowa era w dwóch odsłonach?
 
Nasz test

Przed wprowadzeniem na rynek modelu Cruze, Aveo było najlepiej sprzedającym się na świecie samochodem Chevroleta. Najnowsze Aveo wchodzi do sprzedaży latem tego roku, a producent chce dzięki niemu jeszcze bardziej rozpowszechnić markę na bardzo konkurencyjnym rynku małych samochodów. Chevrolet twierdzi,...

Opis techniczny Chevrolet Aveo

Nazwa koncernu CHEVROLET jeszcze do niedawna kojarzona była z dużymi samochodami z USA oraz potężnymi jednostkami napędowymi. Zmiany zaszły z momentem wprowadzenia na rynek samochodów tej marki pod nazwami handlowymi Spark, Aveo czy Lacetti.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Chevrolet Aveo

Społeczność kierowców Chevrolet AveoautoWcentrum - społeczność Chevrolet Aveo

najwyższe oktanyAuta - Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo Czarny koń 59,01

Chevrolet Aveo II Sedan 62,68

Chevrolet Aveo 1.2  16V 46,83

Chevrolet Aveo 62,20

Chevrolet Aveo 48,55

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Chevrolet Aveo

Omnitrx 30,00

miziel 30,06

Agunia17 37,91

madzka_aveo 30,16

westsajd 78,91

Marivsz 30,05

Raphael 94,48

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Chevrolet Aveo

Każda sroczka swój ogonek chwali, ale...
Każda sroczka swój ogonek chwali, ale... Witam wszystkich Bardzo długo nie pisałem nic nowego. Cóż obowiązków, jak każdy,...
Pierwsze obliczenia spalania niezbyt optymistyczne
Pierwsze obliczenia spalania niezbyt optymistyczne Po spaleniu prawie całego baku obliczenia wykazują średnie spalanie 5,75 litra p...
Czujniki parkowania
Czujniki parkowania Po roku użytkowania zamontowałem czujniki parkowania z wyświetlaczem diodowym, b...
wyjechałam autem a salonu
wyjechałam autem a salonu Słyszałam takie powiedzenie, że ktoś wyjechał z salonu nowym autem, jednak nie s...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Chevrolet Aveo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Chevrolet Aveo
 

Najpopularniejsza wersja Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Chevrolet Aveo
 

Chevrolet Aveo najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Chevrolet Aveo LS Plus Chevrolet Aveo LS Plus
Rocznik: 2012. Przebieg: 42 650 km. Silnik: 1.2 63KM .
Cena: 27 900 zł 27 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Chevrolet Aveo LS plus Chevrolet Aveo LS plus
Rocznik: 2012. Przebieg: 45 062 km. Silnik: 1.2 63KM .
Cena: 29 900 zł 29 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo
1.2 benzyna 70 KM
12 500 km, 2012
32 900 PLN
Chevrolet Aveo
1.2 benzyna 84 KM
40 500 km, 2011
22 000 PLN
Chevrolet Aveo
1.4 benzyna 83 KM
100 300 km, 2005
11 900 PLN
Chevrolet Aveo
1.4 benzyna 94 KM
123 000 km, 2007
9 999 PLN

Ocena auta Chevrolet Aveo

  • Średnia ocena
    na podstawie 403 opinii
  • 4,05
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Chevrolet Aveo Hatchback 1.2 i (72 KM)

Wczesniej jezdzilem roznymi samochodami ale najwiecej Seicento i Fiatem Brava JTD. Daje Aveo 4. Gdyby auto odznaczalo sie nieco innymi charakterystykami silnika, nieco lepsza jakoscia i odrobine nizszym spalaniem dalbym mu na pewno 5. Ale kazde auto ma jakies swoje wady. Sa w tej klasie autka z lepszymi silnikami i staranniej wykonane ale cos za cos - maja za to gorsze wyposazenie. W moim przypadku: Za mniej niz 35 tys. mam dwie poduszki, wspomaganie, centralny zamek z pilotem, elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka przednie, elektr szyby z przodu, radio z CD (4 glosniki). Mysle, ze to naprawde sporo i czyni to samochod praktycznym i przyjaznym w wielu sytuacjach. Kto co woli. Jesli ktos ma chroniczne uczulenie na nadmiar plastiku, wczesniej jezdzil jakims BMW i nie moze sie odnalezc we wnetrzu Aveo, to bedzie to auto krytykowal. Rowniez osoby ktore wola mocny silnik a nie zalezy im na bajerach wezma predzej Getza z silnikiem 82KM (byl niemal w identycznej cenie gdy bralem Aveo)....

dodał: Born
Chevrolet Aveo Hatchback 1.2 i (72 KM)

W tej cenie, z tym wyposażeniem, z 3-tnią gwarancją (tylko te 6 lat na perforację mnie nieco martwi; konkurencja daje 7-10 lat) to wart zakupu. Wygląd nowoczesny, wyróżniające się autko; moja wersja 3D jest ładna; m.in. ten tylni spojler dodaje uroku. Made in Korea dla jednych to śmiech na sali, dla drugich "prawie" jak japończyk. Bo wielu użytkowników Nexii, Nubir i innych sobie chwali, za właśnie niezawodność. Hmmm, zobaczymy... mnie tylko drażnią te tanie plastiki, ale cena... Mogłem kupić Fabię dla "kapeluszników" niby VW, ale wygląda jak... no comments... po prostu badziewnie, już wolę tego Koreańczyka. Czy wybór był słuszny? To się okaże.

dodał: DrOOcik_01
Chevrolet Aveo Hatchback 1.2 i (72 KM)

ekonomiczne sprytne autko o obszernym wnętrzu i zadawalającym komforcie, ze względu na egzotyczną na polskim rynku markę pod którę występuje wzbudza duże zainteresowanie, dość się wyróżnia ma swój styl, szkoda że model podstawowy nie ma przynajmniej obrotomierza i drugiej poduszki powietrznej, wtedy byłby bezkonkurencyjny w tej klasie, bez wspomagania kierownicy można się obejść jak się trochę rozrusza - chodzi lekko - myślę że GM podszedł zbyt skąpo do polskiego rynku który juz jest dość wymagający a konkurencja nie śpi i ma tu ugruntowane tradycje, byle tylko tym sknerstwem nie spalili dość dobrego technicznie produktu w tej klasie aut .

dodał: glt882000@poczta.onet.pl
Chevrolet Aveo Hatchback 1.2 i (72 KM)

Jestem jak dotąd bardzo zadowolony, wiadomo nowe auto zawsze da zadowolenie, zobaczymy co dalej będzie ale producent daje 3 lata mechanicznej gwarancji i mimo być może wysokich opłat za przeglądy (wiadomo ASO) to i tak będę je serwisował do końca gwarancji, nie ma to jak świadomość darmowej ewentualnej naprawy. Kiedyś też miałem nowe auto i dałem spobie spokój z przeglądami gwarancyjnymi i potem żałowałem, zawsze coś może się popsuć - nie polecam takiego podejścia, lepiej jechać na przegląd i mieć spokój jakby co. Również po to się kupuje autko nowe i tyle płaci by nie martwić się o naprawy.

dodał: Tomasz P.
Chevrolet Aveo Hatchback 5d 1.2 i (72 KM)

Wg mnie porównując do immych aut tej klasy z którymi miałem doczynienia, najgorsze auto w tej klasie. W dodatku słabo wyposażone (1 poduszka). Wykończenie na fatalnym poziomie, Wnętrze, szczególnie tablica roździelcza zasługuije na miano ohydnej i to nie ze względu na prosty design tylko na toporność materiałów użytych do jej zrobienia. Wszelkie czarne plastiki na zewnątrz auta są w dwuletnim samochodzie wyblakłe do białości co urody nie dodaje, ze zderzaków miejscami odchodzi lakier, można doszukać się wielu niedoskonałości i braków w montażu. Samochód sprawia wrażenie strasznie tandetnego.

dodał: Tombar
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - skrzynia biegów
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo hatchback 2011 Chevrolet Aveo T300 - galeria redakcyjna Chevrolet Aveo T250 3d 1.2 84KM - galeria redakcyjna Chevrolet Aveo sedan 1.4 - galeria redakcyjna Chevrolet Aveo RS Concept Chevrolet Aveo II Sedan Chevrolet Aveo 2006 Chevrolet Aveo 1.4 16V SX (5d.) - galeria redakcyjna Chevrolet Aveo 2008 Chevrolet Aveo sedan 2011
Zobacz inne galerie Chevrolet

Opinie o instalacji LPG

Chevrolet Aveo

  • 1.
  • 5,00 Chevrolet Aveo T250 1.2 DOHC (84KM) 2008r.
    dodał: Karolina, 11.12.2014

    Witam, znajomi odradzali mi zalozenie instalacji do tak malej pojemnosci w samochodzie. Mimo tego zdecydowalam sie zamontowac instalacje w Eko w Rumi. Jestem bardzo zadowolona, samochod pali bardzo malo. Mila obsluga. Polecam.

  • 2.
  • 5,00 Chevrolet Aveo T250 1.2 DOHC (84KM) 2011r.
    dodał: Adam, 22.11.2013

    Samochód zagazowany w salonie, na gazie od samego początku. Instalacja działa bezproblemowo. Spalanie na poziomie 7,6l/100 przy jeździe miasto/trasa 40/60.

  • 3.
  • 4,50 Chevrolet Aveo T250 1.2 DOHC (84KM) 2008r.
    dodał: nadamus, 05.07.2013

    pomimo dużego przebiegu instalacja pracuje bardzo dobrze. trochę duże spalanie- ok. 8,5l/100km ale przy włączonej klimie. zimą spada do 7,5/100km

  • 4.
  • 5,00 Chevrolet Aveo T250 (KM) 2011r.
    dodał: 416Si, 28.07.2011

    jestem pozytywnie zaskoczony sprawnością instalacji, nie ma zauważalnej różnicy ani w mocy ani pracy silnika.

  • 5.
  • 5,00 Chevrolet Aveo T250 1.2 i (72KM) 2006r.
    dodał: Polc, 01.02.2011

    Bardzo dobra instalacja. Płynne przełaczanie na gaz. Żadnych problemów

  • 6.
  • 4,25 Chevrolet Aveo T250 1.2 DOHC (84KM) 2010r.
    dodał: radzio10, 28.04.2011

    lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym, jakieś 30-50 obr. na min

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo

220 komentarzy

144 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AveosAveos

schevrolet aveo sedan traci wolne obroty, dlaczego?

~Stefan~Stefan

mam aveo 2006 zapalila mi sie pomaranczowa ikonka po jej skasowaniu mialem chwile spokoju ale znowu sie pojawila jaka oze byc teo przyczyna po wyskoczeniu tej ikony szarpie samochodem

conductornineconductornine

Do ~misio: Jesli to jeszcze aktualne to brzmi jak krzywe tarcze hamulcowe. W T 250 to była ich bolączka, koreanskie sa do chranu, trzeba zalozyc dobre zamienniki i wtedy będzie spokój. ja zmieniałem tarcze dwa razy.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Chevrolet

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
6 280
Przejechany dystans
2 123 841 km
Zatankowanego paliwa
167 481 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
359
Wydanych pieniędzy
155 424 zł
Średnie wydatki na auto
942 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
1 012
Wydanych pieniędzy
455 836 zł
Średnie wydatki na auto
2 763 zł
Zobacz dzienniki kosztów Chevrolet (165)

Testy zderzeniowe Chevrolet Aveo

Najnowsze testy zderzeniowe Chevrolet Aveo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Chevrolet Aveo 1.2 LT, LHD
2011

Chevrolet Aveo
Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Chevrolet

Zużycie paliwa Chevrolet Aveo

Na podstawie 372 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: henryk, dodano: 09.06.2014 22:23

Trochę za dużo. Po przejechaniu 100km (aktualny przebieg 2400km) ze średnią prędkością 69km/godz., spokojna jazda na drodze pozamiejskiej i autostradzie, nie przekroczyłem prędkości 120km/godz., średnie spalanie 6,9l/100km. Serwis stwierdził, że wszystko jest ok. Jestem tym zawiedziony, trochu za duża rozbieżność pomiędzy danymi fabrycznymi, a rzeczywistością.

pełny raport Chevrolet Sedan 1.2

autor: Cruise, dodano: 24.11.2011 09:38

Przy codziennej, spokojnej (ale nie mułowatej) jeździe w cyklu mieszanym (60% trasa, 40% miasto) pali mniej więcej 5,6-5,8 95-tki. Przy dłużej trasie bez mniejszego problemu schodzi się poniżej 5,5 litra. Najmniejsze spalanie jakie udało mi sie uzyskać to 4,9 na trasie Katowice-Gdynia (bez stosowania EcoDrivingu). Z kolei maksymalne spalanie uzyskałem zimą, przy przewadze poruszania się po mieście (30/70), dość dynamicznej jeździe i "grzaniem" auta podczas skrobania szyb i wyniosło... 6,5 l. Tak oszczędnego i niezawodnego autka jeszcze nie miałem. Dla osoby bez ciężkiej stopy i którą nie rajcują wyścigi spod świateł, zresztą gdzie z takim silniczkiem ;) uzyskanie wyniku spalania zbliżonego do 5,5 l nie sprawi najmniejszego problemu. Pozdrawiam

pełny raport Chevrolet Sedan 1.2 DOHC

autor: ekspert, dodano: 18.09.2004 15:41

jak sie dociera pali coraz mniej, jednak te 72 kM o ktorych pisza w danych tech. to chyba jakas bajka, auto nie ma dynamiki jest mulowata, szczegulnie przy wiekszych predkosciach, wczesniej mialem fiata uno 1,4 podobno 75 kM ale przeszedlby nad tym aveo g

pełny raport Chevrolet Hatchback 1.2 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Chevrolet Aveo

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Chevrolet Aveo

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Chevrolet Aveo

Nazwa koncernu CHEVROLET jeszcze do niedawna kojarzona była z dużymi samochodami z USA oraz potężnymi jednostkami napędowymi. Zmiany zaszły z momentem wprowadzenia na rynek samochodów tej marki pod nazwami handlowymi Spark, Aveo czy Lacetti.

Zobacz dane techniczne Chevrolet Aveo
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Chevrolet Aveo, oglądali także