Szukaj

Informacje o Chrysler 300C I Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Flagowa limuzyna Chryslera, klasyfikowana w segmencie E (wyższa klasa średnia), choć bywa też zaliczana do wyższego segmentu F (auta luksusowe). Produkcja 300C ruszyła w 2005 roku. Model zastąpił Chryslera 300M oraz Chryslera Concorde. Został świetnie przyjęty na rynku, zdobył szereg nagród (np. Samochód Roku wg „Motor Trend” i „Car and Driver”; zwycięstwa w plebiscytach na Samochód Roku w USA oraz Kanadzie). Auto nawiązuje do tradycji słynnej serii 300 produkowanej w latach 50. i 60. Jest również drugim modelem Chryslera o tej nazwie – pierwszy 300C powstał w 1957 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Największy indywidualista w swojej klasie, a może i nawet na europejskim rynku. 300C to genialny wygląd, bezkompromisowy rozmach, świetne osiągi i bardzo atrakcyjna cena. Kawał imponującego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
300C to prawdopodobnie najbardziej mafijno-stylowe auto na rynku. Ponoć już przy zakupie dealer jest gotów całować cię w sygnet. Mafijny, czy nie, ale ja patrząc na ten samochód jestem jak optymista na cmentarzu: widzę same plusy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 5654 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 525 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Chrysler 300C I Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW 2004-2010
13,4
l/100 km
18,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,5
Chrysler 300C I
Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Nie wiem jak inni kierowcy osiągają spalanie rzędu 10-12 l/100km bo ja szczerze nie jestem w stanie osiągnąć nic poniżej 14 litrów na setkę. Nigdy nie ludzilem sie ze auto będzie jeździć o kropelce ale jeżdżąc do pracy 17 km w jedną stronę w terenie zabudowanym z odrobiną miasta i korków nie schodze poniżej 18tu. Być może w długiej trasie z lekką nogą uda mi sie zejść na niższe spalanie niż 14 litrów choć w to szczerze wątpię. Jestem natomiast pewny że jestem w stanie osiągnąć większe spalanie niż wspomniane 18/100 i to bez większego wysiłku:-) Może mój egzemplarz już tak ma ze lubi sobie chlipnac więcej niż inne. Założenie lpg do tego auta wydaje sie wręcz koniecznością jako że nie wyobrażam sobie ciagania za sobą cysterny paliwa i wydawania połowy pensji na tejże cysterny zaopatrzenie:-) Potraktowanie tego silnika pedalem gazu jak na to zasługuje owocuje wirem w baku jakiego jeszcze nie widziałeś. Coś za coś. Jeśli chcesz sie wyróżnić od przeciętnego kowalskiego na ulicy lepiej nie trafisz ale nie przyjdzie ci to tanio. Auto godne polecenia każdemu indywidualiscie o zasobnym portfelu, względnie mafiozie czy tesz arabskiemu szejkowi.
20,3
Chrysler 300C I
Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Jak to na duży silnik nie ma się co spodziewać, że będzie jeździł na oparach. Jednakże rewelacyjny system MDS w tym silniku, który odłącza 4 cylindry w trakcie jazdy z jednostajną prędkością pozwala na spalanie 10L wachy na 100km. Po mieście gdzie nie da się jednostajnie jechać spalanie wskakuje już na 18L/100km
16,9
Chrysler 300C I
Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Uzytkuje samochód od 4 miesięcy i średnio spala 18 litrów LPG na 100 km. Wynik dla mnie znakomity jak na tę moc i przyjemność z jazdy!!!

Usterki Chrysler 300C I

Liczba wpisów: 9
Czasem gaśnie na wolnych i przy manewrach typu parkowanie. Czasem podczas jazdy chwilowa przerwa, odcięcie.
  • Chrysler 300C I Touring 2.7 i V6 24V 193KM 142kW 2004-2010
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Chrysler 300c 2.7 rok 2007. Jak w opisie. Czasem czekając na światłach. Jak zimny winduje obroty a za moment niemal do zgaśnięcia i po paru chwilach jest poprawnie ( ale to nie reguła i problem ten czasem nie jest tak drastyczny). Po nagrzaniu się uspokaja. Jeżeli gaśnie to za każdym razem odpala od dotyku. Przy nowych świecach pracuje tylko na mniejszej przerwie niż dedykowana, perfekcyjnie do przejechania ok. 150 km. Potem problem wraca. Diagnoza egr, sond, czyszczenie przepustnicy i synchronizacja, sprawdzenie kompresji silnika na garkach, serwa, podciśnień, ścieżka diagnostyczna, parametry pokazuje o.k Nie wpłynęło to na rozwiązanie problemu. Dodam, że auto ma gaz od nowości Landi, świeży parownik, wtryski i gaziarze pokazują, że O.k. Objawy na benzynie i gazie. Problem wystąpił około 5 tyś.km temu. Może to jednak sondy lub egr a może PCM albo jakieś podciśnienia w baku? . Może ktoś z Szanownych Państwa z czymś takim się spotkał. Z wyrazami szacunku. Arek
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik nagle traci obroty
  • Chrysler 300C I
  • silnik
  • 14 tys. km
Chrysler 300C 3.0CRD 218 KM 2006 Po jakimś czasie nie działa pedał gazu. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko działa normalnie, (żadnej usterki nie pokazuje). Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Samochód był sprawdzany na komputerach w różnych zakładach naprawczych i nic nie znaleziono. Tel.798 487 311
Oczekuje na rozwiązanie
błąd P1207, brak mocy i błyskający piorun
  • Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010
  • silnik
Auto traci moc, prędkość obrotowa silnika ograniczona do 3000 obrotów, swieci sie check engine i błyska czerwony pioru. Komputer pokazuje błąd P1207. zerwanie cięgła sterownika lub uszkodzenie sterownika przepustnicy demontaz połowy silnika :-) wymiana kompletu uszczelek i w zaleznosci od potrzeby zalozenie ciegla lub wyminana siliniczka sterownika przepustnicy
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Chrysler 300C I Touring