Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Daihatsu Feroza

Lata produkcji: 1988 - 1997
Segment: Małe SUVy

Dane techniczne Daihatsu Feroza

Silniki

zobacz dane techniczne

Oceny Daihatsu Feroza

Średnia ocena modelu

na podstawie 68 opinii

3.88

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.17

Zalety

+ Widoczność

+ Silnik

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Ergonomia

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (90%)
NIE (10%)

Wybrane oceny kierowców Daihatsu Feroza

Jeśli ktoś szuka przeprawówki na rajdy, niech raczej szuka dalej, choć oczywiście dobry spawacz i z kiosku Mercedesa skroi. Osoby ... więcejchcące popróbować trochę atrakcji w terenie, gdy przesiądą się z tzw. plaskacza, stwierdzą, że to zupełnie inna jakość, a na pewno żadnym SUV-em nie da się wjechać i wyjechać tam , gdzie Ferozą. Wystarczające również dla przeciętnego leśnika lub myśliwego. Gdy się chce coś przewozić - oczywiście, składanie tylnych siedzeń, dołączany bagażnik lub przyczepa (silnik 1,6). Auto większe, z mocniejszym silnikiem i nie palące więcej niż Samuraj, Jimny, Vitara, Wrangler, RAV4, no i na mój gust ładniejsze. Osobom o niewysokim i średnim polecam. Ferozą można nawet jeździć na codzień bez ujmy w portfelu oraz progów i felg pogiętych na krawężnikach. Ja zmieniam Ferozę na inne tylko z uwagi na moje potrzeby użytkowe (ciężki teren). ukryj
dodano 27.03.2009 przez
Moja pierwsza własna terenówka - wcześniej jeździłem różnymi 4x4 (Sportage, Navara), ale "sużbowo". A to fajny samochód za niewielkie pieniądze, ... więcejo ile kogoś nie przestraszy rocznik. Ale dla tych aut czas płynie wolniej. Wg. mnie ładniejsza niż Vitara (ma też kilka innych zalet - nie rdzewieje aż tak bardzo). Dość niskie koszty utrzymania (paliwo). Wygląda nieźle, wjedzie prawie wszędzie, a w dodatku jeszcze wyjedzie. Tu najwięcej robią dobre opony. Patrol to nie jest, ale nie takie miałem oczekiwania. Na asfalcie wymaga przyzwyczajenia (jedziesz jak autobusem PKS - powoli, ale generalnie do celu). Ma wgnieciony zderzak i nie jest co sobotę polerowane woskiem - ale to taki samochód, że wcale nie wygląda to źle. Nie ma strachu, jak ktoś przyhaczy na parkingu, albo gdy otrzesz lakier o małe drzewko na wąskiej polnej drodze. Prawdziwe, małe autko terenowe - ale jeszcze z poprzedniej epoki i nie do topienia w błocie - jeśli ktoś tego szuka, to będzie zadowlony. ukryj
dodano 10.10.2010 przez
Wszystko na 5 to nawet te fabrycznie nowe nie mają.Auto kupiłem jako hobby i rekreację i po raz pirewszy od ... więcejlat odzcuwam przyjemność jazdy i posiadania.Mam skale porównawcza,miałem wiele aut i jeżdżę od 30 lat.Lepsze od disco blysco VITARA i SAMURAI.Tańszy w utrzymaniu i zakupie niż PATROL.Obrotność w zakupie części zam. i eksploatacyjnych wynagradza włascicielowi czasem brudne ręse.Nadaje się dla faceta mającego pojecie jak to działa,nie nadaje się dla chłopaczków kr=tórym tatus do dzisiaj reperuje rowerek. Czesci demontować i kupowac w skepach np.tyko z zimeringami,tylko z łożyskami,tyjko z elementami ukł hamulcowego. ukryj
dodano 17.06.2006 przez
to nie jest plastikowy samochodzik pod dyskoteke, choc na taki wyglada - to prawdziwy terenowy wymiatacz, nie ma sily, ktora ... więcejgo zatrzyma. przezyl przypadkowy skok z prawie trzymetrowej skarpy, trzasnalem przednia osia, tylna za chwile tez dobila. ZERO USZKODZEN, nawet zbieznosc nienaruszona. problemem jest rdza, gnije gorzej niz polonez. trzeba sprawdzic i zakonserwowac. ukryj
dodano 13.09.2008 przez
Zobacz oceny Daihatsu Feroza Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Daihatsu Feroza

Pb
7,63 - 12,67
Na podstawie 45 raportów spalania
LPG
9,37 - 12,97
Na podstawie 15 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Daihatsu Feroza

Po założeniu LPG - super (spalanie podałem dla gazu, bo nigdy nie zużyłem całego baku benzyny na raz - u ... więcejkolegi pali ok. 9-10l) - jazda nie droższa niż osobowym. Nieraz zjeździłem cały zbiornik na nie wyłączając 4x4 po śniegu i górkach, a zużycie nie przekroczyło 14 l. O terenie się nie wypowiadam, bo to jakbym próbował liczyć ile traktor pali na 100. Większość podstawowych części dostępna w zamiennikach o przyzwoitych cenach, ale dostępne oryginały, są zwykle drogie. Ogólnie zależy od części - wymiana rozrządu w mojej Mazdzie to 1500 PLN, a w Ferozie zapłaciłem 400 PLN, a z kolei oryginał przegub ok. 800 PLN i to niedostępny. Bywają części niedostępne jako nowe (np. wydech), bo samochód wyszedł z produkcji ponad 10 lat temu, ale przyzwoitych używek nie brakuje. ukryj
dodano 27.03.2009 przez
Parametry dotyczą Etyliny - maksymalne średnie spalanie dotyczy okresu zimowego jazdy tylko w mieście i prawie cały czas na 4x4 krótkimi ... więcejodcinkami po 3.5 km - minimalne spalanie zarejestrowane na trasie Wrocław - Sławno - Wrocław , jedna odsoba (kierowca) 0.0 kg bagażu , brak bagażnika dachowego , osiagnięta srednia prędkość samej jazdy to 72 km/h Dla LPG w tych samych warunkach mamy : 12,4 /100km 15,5 /100km 10,7 /100km. ukryj
Zużycie paliwa to spore zaskoczenie. Na plus. Myślałem, że 10 litrów to minumum. A w trasie - bez szleństw - ... więcejudaje się spokojnie zejść do 8. Pod znakiem zapytania staje sens instalacji gazu. Części - dość drogie i generalnie trudniej dostępne niż do Golfa czy Corsy (ale to chyba oczywiste) - ale tragedii nie ma. To auto z poprzedniej epoki - podatne na takie tanie zamienniki i przeróbki, jak wstawienie amortyzatora od Poloneza. Trzeba tylko dobrego mechanika z weną i inwencją, lubiącego takie "zabawy". ukryj
dodano 10.10.2010 przez
Jak na piętnastoletnie autko z silnikiem 1.6 pali niedużo. Na trasie do 90km/h - 8,6l w mieście około 10,5l oczywiście ... więcejw terenie znacznie wiecej ale cysterny nie trzeba za sobą ciągnąć. Awaryjność niewielka - jeśli się dba o samochód będzie działał bez zarzutu. Słaby punkt to karoseria w okolicach tylnich nadkoli - zazwyczaj mocno przerdzewiała. ukryj
dodano 04.07.2007 przez
podaję tylko jeden pomiar ponieważ dokonałem go w następujących warunkach: - częste wyjazdy typu "podwieź syna na angielski" (silnik nawet się ... więcejnie zagrzał); - wszystkie dalsze wyjazdy kończą się użyciem napędu 4x4 i nierzadko reduktora; - większość przebiegu to przynajmniej jedna trzecia szutry, drogi leśne, słabo utwardzone; ukryj
dodano 09.01.2013 przez
Zobacz raporty spalania Daihatsu Feroza Dodaj raport spalania

Lista nadwozi Daihatsu Feroza


Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym
Super oferty
Peugeot Boxer
Peugeot Boxer
cena 56 900 PLN
Peugeot 308
Peugeot 308
cena 39 900 PLN
Suzuki Swift
Suzuki Swift
cena 37 900 PLN

Dziennik kosztów Daihatsu Feroza

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

69

Przejechany dystans

3 586 zł

Zatankowanego paliwa

1 451 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

9

Wydanych pieniędzy

7 390 zł

Średnie wydatki na auto

1 056 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

34

Wydanych pieniędzy

6 381 zł

Średnie wydatki na auto

912 zł

ZOBACZ 7 dzienników kosztów Daihatsu Feroza Załóż dziennik kosztów