Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Kombi 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007

Lata produkcji: 2005 – 2007
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.
czytaj więcej
Produkowany od 2005 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 90,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Åšrednie spalanie dla Fiat Stilo Kombi 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007
6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Fiat Stilo
Kombi 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Spalanie super, w mieście nie używając klimatyzacji można zejść poniżej 6.5 litra i to wcale nie przy ospałej jeździe, z klimatyzacją spalanie wchodzi już powyżej 7.5 litra. Trasa najmniej udało się zejść do 4.6 przy prędkości 120 km/h. Nadmieniam że mam w 100% sprawny silnik i regularnie wypala się filtr DPF (ma to duży wpływ na spalanie z moich obserwacji).
6,3
Fiat Stilo
Kombi 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Auto przyzwoite, za niewielki pieniadze całkiem fajny samochód. Nie ma co liczyc na spalanie po mieście w granicach 5litrów , przy normalnej jeździe jest to ok 8l. tanie koszty utrzymania. Duzy problem z wymiana żarówek trzeba sie namęczyc aby je wymienic. mi pierwszy raz zeszło 2 godziny.
7,1
Fiat Stilo
Kombi 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Styl jazdy dynamiczny. Mam ciężką nogę, nie dłubię w nosie ani w majtach na skrzyżowaniu, tylko kiedy do czerwonego zapala się żółte światło - ruszam. Częściej wyprzedzam niż jestem wyprzedzany - zarówno w mieście jak i na trasie. Przeważnie jeżdżę w mieście, dłuższa trasa (>150km) raz do trzech razy na miesiąc.

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 47
Zapalenie ASR, ESP i gasniecie pojazdu
  • Fiat Stilo Kombi
  • instalacja elektryczna
  • 206 tys. km
Witam, mam problem od dnia wczorajszego z moim Stilo. Jest to wersja silnikowa 1.8 (133km). Przebieg auta 206000 Podczas trasy zapaliła się najpierw kontrolka ASR i Check engine oraz były 2 sygnały dźwiękowe. Mimo wszystko auto jechało dalej normalnie. Na postoju został odpiety akumulator i podpięty znowu-błąd zniknął. Podczas jazdy po ok 10 minutach zapalił się błąd ESP i auto zgaslo podczas jazdy. Następna taka sytuacja miała miejsce po ok 20 km, a jeszcze kolejna po przejechaniu ok 100 km. Przy czym po ostatnim zgasnieciu auta podczas jazdy temperatura na zewnątrz zdaniem komputera pokazywała - 39,5 stopnia i pojazd zaczął grzać w środku. Odrazu powiem, że temperatura cieszy była w porządku. Co robić?
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
SpadajÄ…ce obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: matisound@interia.pl awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Fiat Stilo Kombi