Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Stilo

Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.

Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - lewy bok
Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - widok z przodu
Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - prawy bok
Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - prawy bok
Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - radio/cd
Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - podłokietnik tylny
Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - widok ogólny wnętrza z przodu

Ostre kształty Stilo mogą się podobać - zwłaszcza w stylizowanej na sportowo odmianie 3-drzwiowej. Niezależnie od gustu, spodobać powinno się za to wnętrze. Jest bowiem elegancko urządzone, wykonane z dobrych materiałów, zwykle dobrze wyposażone, a przede wszystkim przestronne - ilość miejsca dla pasażerów to absolutna czołówka segmentu C, a 5-drzwiowy hatchback i kombi są dodatkowo bardzo pakowne. Niestety, podróżowanie mogą uprzykrzać skrzypienia deski rozdzielczej oraz "wariujące" od czasu do czasu kontrolki zestawu wskaźników.

Kupując Fiata Stilo, najlepiej poszukać egzemplarza z niezajeżdżonym dieslem 1.9 JTD - niezależnie od wariantu mocy, zapewnia dobry kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem i jest stosunkowo trwały. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, polecamy jedynie najmniejsze - dość powolne, ale bardzo niezawodne - motory 1.2 i 1.4. Większymi "benzyniakami" lepiej nie zawracać sobie głowy. Nie licząc sztywniej zestrojonej "3-drzwiówki", zawieszenie gwarantuje wysoki komfort podróżowania, ale przeciętne właściwości trakcyjne.

Odradziliśmy kupno większych "benzyniaków", bo w tym 1,6-litrowym psują się m.in. cewki zapłonowe, w 1,8-litrowym trzeba dolewać oleju, a w 2,4-litrowym uszkodzeniom ulega zautomatyzowana skrzynia Selespeed. Poza tym - oraz wspomnianych na początku problemach z elektryką - pękają sprężyny i przedwcześnie zużywają się drobne elementy zawieszenia, a z przekładni kierowniczej dochodzą stuki. Niezawodność Stilo nie jest wysoka (choć znacznie wyższa, niż się powszechnie uważa), ale niskie koszty części i prosta obsługa ułatwiają tanią eksploatację. Jako, że to niedoceniany model, ceny używanych są bardzo korzystne.

Wersje nadwozia Fiat Stilo

Silniki Fiat Stilo

Lista silników:
1.2 16V (80KM), 1.4 i 16V (95KM), 1.4 i 16V (95KM), 1.4 16V (90KM), 1.6 16V (103KM), 1.6 16V (105KM), 1.8 16V (133KM), 2.4 20V (170KM), 1.9 JTD (100KM), 1.9 16V JTD (140KM), 1.9 8V JTD Multijet (120KM), 1.9 8V JTD Multijet (120KM), 1.9 JTD (115KM), 1.9 16V JTD Multijet (150KM), 1.9 JTD (80KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Fiat Stilo

Wyjątkowy, ale niedoceniony - Fiat Stilo

Auta włoskie od lat postrzegane są jako ciekawe stylistycznie, ale awaryjne i niedopracowane. Z kolei niemieckie wydają się być ich przeciwieństwem - nudne, ale zaawansowane technicznie. A ponieważ wyniki sprzedaży jednoznacznie wskazywały, że klienci zdecydowanie bardziej wolą samochody z tej drugiej...

Chybiona koncepcja - Fiat Stilo (2001-2008)

Fiat Stilo miał być nową jakością. Mocne silniki, bardzo bogate wyposażenie oraz "niemiecka" stylizacja. Po serii pierwszych zachwytów testujących i trzecim miejscu w konkursie Car of The Year przyszedł czas na powrót do rzeczywistości. Ta dla Stilo okazała się wyjątkowo brutalna...

Nie dla mas

Produkty Fiata od dawna cieszą się dużym powodzeniem i popularnością, zwłaszcza w klasie samochodów małych. Nieco gorzej w samochodach kompaktowych, gdzie konkurencja jest bardzo silna, a dotychczasowe próby Włochów nie okazywały się rynkowym sukcesem.

Włoski lider

W dwa lata po rynkowym debiucie, Fiat Stilo doczekał się pierwszych zmian w swoim wyglądzie.

Tylko kombi ?

Łatwo ulec słowom reklamy. Jednak w przypadku Stilo Multi Wagon, nie są one przesadzone.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Stilo

Społeczność kierowców Fiat StiloautoWcentrum - społeczność Fiat Stilo

najwyższe oktanyAuta - Fiat Stilo

Fiat Stilo Kameleon 66,68

Fiat Stilo 68,12

Fiat Stilo 56,78

Fiat Stilo Shtilo 53,74

Fiat Stilo 1.4 Bryka 71,63

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Stilo

megite 31,23

miki_stilo 30,15

turista 30,09

sztyrlitz-bis 30,13

CanUsee666 60,67

autre2003 92,96

unimen 30,12

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Stilo

Ksawery
Ksawery Witam wszystkich - zamieszczam filmik z wizyty na Kujawach i skutków tej wizyty ...
Car audio
Car audio Witam dzisiaj do mojego auta wpadł taki sprzęt skrzynia basowa JBL GT5-12 B 110...
Sarna! Czujnik MAP
Sarna! Czujnik MAP Oczywiście tak dobrze, żeby w miesiącu nic do auta nie dokładać być nie może dla...
"Mordercy" na drogach
Zszokowany ostatnimi wiadomościami o kierowcy BMW i nie tylko... przypomniała mi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Stilo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Stilo
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Stilo

Fiat Stilo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Stilo
 

Fiat Stilo najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 869 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 74 990 zł
Zyskujesz: 11 939 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Stilo

Fiat Stilo
1.9 diesel 115 KM
2003
8 800 PLN
Fiat Stilo
1.6 benzyna 103 KM
146 476 km, 2003
11 900 PLN
Fiat Stilo
1.9 diesel 100 KM
171 000 km, 2005
13 500 PLN
Fiat Stilo
1.6 benzyna 103 KM
173 000 km, 2004
10 500 PLN

Ocena auta Fiat Stilo

  • Średnia ocena
    na podstawie 891 opinii
  • 4,16
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V (105 KM)

Witam posiadam Fiata stilo 1,6 ktory to spedza mi sen z powiek, z silnika slychac stuki mimo ze na gwarancji wymieniono juz w nim kompletny rozrzad wraz z walkami, panowie specjalisci z siedleckiego fiata-DARIMEX, popsuli mi podczas innego zlecenia licznik ktory rowniez musielimienic na nowy, wspomaganie wydaje dziwne dzwieki, piski, stuka przednie zawieszenie, jednak serwis nic nie robi bo podobno tak ma byc!!! Mam serdecznie dosyc tego samochodu jak i tragicznego serwisu absolutnie nikomu nie polecam zakupu tego auta, mimo moich interwencji o przedluzenie gwarancji i skarg na serwis i auto do fiat auto poland, ostatnio auto stalo w serwisie 2 miesiace... nikt nie zainteresowal sie moja sprawa, po wymianie rozrzadu oddano mi auto bez oleju w silniku!!! po raz kolejny przestrzegam przed zakupem i serwisem FIATA!!! mam zamiar powolac rzeczoznawce i chce ubiegac sie o odszkodowanie od fiata za ten bubel dzisiaj podczas powrotu z Warszawy - 85 km. migała mi 4 razy kontrolka ENGINE FAULT...

dodał: rafał
Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V (103 KM)

Myślę, że nie jest najlepiej. Nie wiem czy mój model jest pechowy czy niestety jest tak źle z Fiatami i z ich niezawodnością. Miałem naprawdę sporo usterek. Może od końca. Teraz się dowiedziałem, że prawdopodobnie do wymiany jest sonda lambda (nie jestem pewien pisowni) - falują mi obroty na biegu jałowym. Chociaż poprzednio mówili w innym ASO, że do wymiany jest przepustnica paliwa (1500 PLN). Hmmm, przy okazji od nowości się zacinał w niej jakiś czujnik który powodował odcięcie obrotów (brak reakcji auta na wciskanie pedału przyspieszenia, stałe obroty Ok. 1500 - ustępowało po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika) i komunikat na wyświetlaczu komp.: engine failure. No to nie wszystko! W ciągu ostatnich 2 miesięcy auto dwa razy "rozkraczyło się". Pracowały tylko trzy cylindry, powód? Cewka zapłonowa (300 PLN z wymianą). Wymieniany był już wachacz, uszczelniana skrzynia biegów z powodu wycieków (podobno teraz to normalka bo składają je bez uszczelek). A no i malowany był trzy razy na...

dodał: Tomala
Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V (103 KM)

Bardzo źle z niezawodnością. Aczkolwiek autko nawet całkiem przyjemne w jeździe. Oto lista moich usterek za te niecałe 3 lata eksploatacji: przepustnica (3 razy wymieniana raz naprawiana), skrzynia biegów (właśnie mi się kompletnie rozsypała - do wymiany), lusterka boczne wymienione, czujnik temperatury wymieniony, fotel kierowcy raz naprawiany raz wymieniony, oprogramowanie komputera pokładowego wymienione, do tego parę drobiazgów, których już nie spamiętam, no i te permanentnie przepalające się żarówki świateł mijania (za wysokie napięcie w instalacji ?). Do tego wszystkiego dochodzą normalne koszty eksploatacji (wymieniałem już klocki hamulcowe i tarcze, rozrząd, wielokrotnie filtr klimatyzacji, no i oczywiście olej + filtry). Powoli zastanawiam się nad zmianą auta...

dodał: Maciek
Fiat Stilo Hatchback 1.2 16V (80 KM)

Na prima aprilis roku minionego przesiadłem się z Seicento 1.1 do Stilo Actual 1.2 5-drzwiowego. Jestem bardzo zadowolony (początkowo byłem zachwycony, ale teraz ... - apetyt rośnie w miarę jedzenia - mocniejszy silnik, przesuwana kanapa, może klimatyzacja? - tylko ZA CO?!) Auto jest duże, przestronne, stosunkowo nie drogie. Na 5 osób za te pieniądze to chyba nie ma alternatywy Do tego jest PIĘKNE (niektóre inne auta są czasem ładne) - żadnej fałszywej czy zbędnej kreski, wszystko jasne, oczywiste, prawdziwe, męskie, bez udawania (żadnego "i chciałabym i boję się"). Wersja 5-drzwiowa jest najpiękniejsza. Radio z CD gra świetnie (muzyka poważna). Kto chce duże i wygodne auto niech kupuje STILO (oceny musiałem trochę zaokrąglić, powinno być 4 x 4,5, a jest 2 x 4)

dodał: babn@amuz.gda.pl
Fiat Stilo Hatchback 1.9 JTD (115 KM)

Nie ma opcji "ZAWIESZENIE", a tu mam największe ale. Dlaczego; przesiadłem się z auta (AstraII) o dość twardym i jak dla mnie bezpiecznym zawieszeniu ale w miarę komfortowym. Tamto auto bardzo dobrze zachowywało się w zakrętach. Natomiast Stilo jak na mój gust jest za miękkie (trochę buja). Szybkie pokonywanie zakrętów, a nie daj Boże z poprzecznymi nierównościami może doprowadzić do palpitacji serca. Auto idealne na spokojne wypady, no ale jak z takim motorem nie pogonić czasem. Ja już znalazłem na to sposób; spręzyny progresywne Eibach za 769zł brutto i wymiana w serwisie z wpisem w książkę. I polecam to wszystkim którzy w tym aucie chcą się czuć bezpieczniej. Generalnie jakość (komfort) podróżowania na tym nie ucierpi, a satysfakcja gwarantowana.

dodał: Mefik
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Stilo

Fiat Stilo 1.9 JTD Active (115 KM) - galeria redakcyjna Fiat Stilo Kombi - galeria społeczności Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD Dynamic - galeria redakcyjna Fiat Stilo Fiat Stilo  Hatchback - galeria społeczności Fiat Stilo Multiwagon
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Stilo

  • 1.
  • 2,75 Fiat Stilo 1.8 16V (133KM) 2002r.
    dodał: slawicz, 15.03.2009

    RATUNKU - proszę o namiary na seerwis który zna się na rzeczy w okolicy trójmiasta. Przez pierwsze miesiące było ok a potem obroty zaczęły falować a przy hamowaniu gaśnie . 6 wizyt w serwisie MASTERGAS (nie polecam) oraz dwie w ELPIGAZ - ograniczyły się do wgrywania nowych map do kompa i przeprogramowywania. Za każdym razem przy odbiorze zapewniano że już jest OK, a faktycznie zmiany żadnej.Komp auta nie pokazuje błędów. Zszarpane nerwy , zmarnowany czas i pieniądze - nie wiem co robić. Możesz pomóc? Mój mail: slawicz@wp.pl

  • 2.
  • 2,50 Fiat Stilo 1.8 16V (133KM) 2002r.
    dodał: Slaw, 26.03.2009

    Instalacja ELPIGAZ nie toleruje temp. poniżej 5*C . Obroty skaczą a przy każdym zatrzymaniu pojazdu lub choćby wysprzegleniu silnik gaśnie. 4 Wizyty w warsztacie na gwarancji +2 w Elpigazie i NIC . Na benzynie żadnych problemów a sugestie producenta :"może winna jest pańska technika jazdy" . Producent nieodpowiedzialny i nie potrafiący poradzić sobie z własnym wyrobem. Nie wiem co będzie dalej bo skończyły się wszystkim pomysły...

  • 3.
  • 3,25 Fiat Stilo 1.8 16V (133KM) 2002r.
    dodał: pawelt89, 24.02.2013

    Do tej pory miałem o zakładzie dobre opinie i poleciłbym każdemu zakład montujący instalacje gazowe. Jednak przy ostatnim montażu zawiodłem się w 100%. Podzespoły nie dość, że były inne niż te umówione przed montażem to i w dodatku za słabe do parametrów auta. Chłopaki odwalili druciarstwo wycinając kawałek dolotu i izolując go taśmą. Wycieli mi rezonator w dolocie. Zmieniłem o nich zdanie o 180 stopni.

  • 4.
  • 4,25 Fiat Stilo 1.6 16V (103KM) 2002r.
    dodał: siumen, 11.04.2009

    Zalecam nie przekraczać 4500obr/min bo można spalić sondę lombda co ja już zrobiłem(40km z prędkością 180km/h )wymieniam filtr gazu co 20000km, olej co 15000km,i powinno być OK.W moim samochodzie zmiana z bęzyny na gas następuje po 2000obr/min i po osiągnięciu temp. 40stop/C no w zimie jest mały problem i muszę przejechać trochę km zanim przeskoczy na gas.

  • 5.
  • 4,50 Fiat Stilo 1.8 16V (133KM) 2003r.
    dodał: brzozowiak3, 19.09.2010

    Jakie problemy z instalacj± ,zamontowa³em przy przebiegu 560 km czyli w nówce jeszcze na gwarancji i jak dotej pory ¿adnych problemów . Jakie¶ ga¶niêcie spadek mocy BZDURY .Spalanie przy spokojnej je¿dzie ok 8 l przy ostrej ok 12 . Ludzie sk±d wy macie takie problemy Pozdrawiam

  • 6.
  • 5,00 Fiat Stilo 1.6 16V (103KM) 2003r.
    dodał: michajlo, 27.04.2010

    Obsługa w serwisie Motogaz bardzo mile mnie obsłużyła, kontakt telefoniczny był sprawny i na poziomie. Widać, że właścicielowi zależy na każdym kliencie i nawet dość młodych osobników (ja) traktuje poważnie. Wszystko zostało mi wytłumaczone w przystępny sposób i uzyskałem porady we wszystkich nurtujących mnie kwestiach. Polecam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Stilo

Fiat Stilo

271 komentarzy

195 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~janek~janek

gadasz głupstwa kupiłeś jakaś pa dake i teraz narzekasz

~MikołajM~MikołajM

Do ~piotrek: Errory czasem się pojawiają ale nie przeszkadzają w użytkowaniu. Klikasz OK i znikają. Chyba, że jesteś strasznie nerwowy i za byle co miotasz pięściami w kokpit. Jeśli kupisz dobre wachacze służyć będą długo. A co do żarówek... Daj spokój z tym nadkolem... Mam grube łapy i jakoś sobie radzę

~MikołajM~MikołajM

Rozważając nad wyborem Stilo kombi a Toyotą Avensis kombi polecam Stilo! Toyota prowadzi się fatalnie, gdy nią jadę czuję jak bym prowadził jakąś wielką pływającą kanapę... Masakra. Układ kierowniczy jest niedopracowany o szybkich manewrach nie ma mowy. W dodatku jest słabe wspomaganie i kierownica nie odbija płynnie... Stilo bije na głowę Awensisa choć też nie będzie to auto do wyczynowej jazdy. Ale na codzień spisuje się wspaniale. Dobre wyposażenie, pewne prowadzenie i wspomaganie zwykłe jak i CITY, fajne wnętrze. A najlepsze na koniec... Silniki JTD ! Fajna fura za małe pieniądze. Polecam !

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 654
Przejechany dystans
25 940 448 km
Zatankowanego paliwa
1 353 332 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 209
Wydanych pieniędzy
1 927 777 zł
Średnie wydatki na auto
989 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
9 914
Wydanych pieniędzy
2 285 544 zł
Średnie wydatki na auto
1 173 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (1 949)

Testy zderzeniowe Fiat Stilo

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Stilo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Stilo

Fiat Stilo
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Stilo

Na podstawie 782 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: szymqw, dodano: 09.01.2011 00:25

Auto mam w zasadzie od 6 miesięcy. Dojeżdżam do pracy ok. 10 km dziennie w jedną stronę, głównie poruszam się po mieście, często stoję w korkach. Moje raporty opierają się wyłącznie o wskazania komputera pokładowego. Średnie spalanie kształtuje się na poziomie ok. 6,5 litrów na trasie ok. 10 km, większość w mieście, przy włączonym radiu nawiewach, a nierzadko sprężarki klimatyzacji. W zimie jest więcej. Teraz przy dużych mrozach średnie spalanie wychodziło ok. 7,5 l, a nawet więcej - maksymalne jakie osiągnąłem to 8 litrów - jazda głównie po mieście. Minimalne spalanie na trasie jakie udało mi się osiągnąć to ok. 4,8/4,9 l, ale było to na trasie, przy bardzo oszczędnej jeździe. Nie wiem jak udaje Wam się osiągnąć średnie spalanie w granicach 5,5 litra, a w trasie sporo poniżej 5 l. Owszem, pewnie się da, ale muszą to być idealne warunki. Prawdopodobnie w sezonie letnim, na oponach letnich uda mi się jeszcze obniżyć spalanie. Jak na gabaryty oraz moc tego niedocenianego "autka", spalanie i tak uważam za duży plus!

pełny raport Fiat Hatchback 1.9 JTD

autor: Szczepan, dodano: 22.02.2014 14:15

włożyłem w to auto kupę kasy. pasek wieloklinowy rozpadł się i wkręcił w rozrząd-remont silnika. potem padła turbina. ciągle pojawiał się błąd świec żarowych. naprawiana była centralka i automat, aż znajomy mechanik kazał mi z nim uciekać i jak najszybciej się pozbyć. świeciły się też błędy poduszki powietrznej-kostki pod siedzeniami i padła mata w fotelu pasażera. szwankował zawór EGR, popsuł się zamek w drzwiach, męczyłem się z hamulcami. dobrze, że trochę rzeczy umiem robić sam, bo mechanicy zniszczyliby mnie finansowo.

pełny raport Fiat Hatchback 1.9 JTD

autor: lukaszSZ999@op., dodano: 11.11.2013 21:41

Witam. Panowie to auto dla mnie łamie reguły dotyczące spalania w poszczególnych cyklach. Dla mnie Stilo pali najmniej na drogach podmiejskich, bez dużej ilości świateł, gdzie rzadko hamujemy, wystarcza puszczenie gazu. Średnia prędkości wychodzi koło 50km/h. I nigdy nie zeszło poniżej 5.4... Teraz inna bajka- Wykonuje co tydzień trasę Wrocław-Sieradz przez Ostrzeszów wioząc 3 osoby i pełny bagażnik. 150km kładę w 1h55min. Średnia prędkość dochodzi do 78km/h. Styl jazdy: dużo wyprzedzania z butem w podłodze, ale do 2.8tyś obr maksymalnie. Na ekspresówce około 130km/h. Spalanie= 6.1l. Natomiast jazda na tej samej trasie, to samo obciażenie trybem delikatnym aczkolwiek z zachowaniem przepisu: 15km/h wiecej niż ograniczenie prędkości w danym miejscu. Spalanie: 5.5l, czas:2h10min. Czyli oszczędzność 0.6l kosztem 15 minut (a głowa o ile bardziej spokojna podczas jazdy). Potwierdzone tankowaniem do pełna (pokrywa się w 100% z komputerem dlatego opieram się na jego wskazaniach). Nawet jadąc sam na ekspresówce przy 120km/h mam 6.2 litra na blacie. 140km/h sam bez bagażu - w granicach 7l. Przy 90km/h nie schodzi poniżej 5l. Auto mam odpicowane pod względem technicznym, bez błędów, parametry w FES idealne, mocy nie brakuje. Opony nadmuchane do 2.6bara. Nie piszcie że schodzicie poniżej 5l przy 120km\h. Pewnie patrząc na licznik podświadomie luzujecie nogę na gazie. Polecam robić testy uwzględniając średnią predkość na odcinku (Avr Speed). Auto jest szerokie i wysokie. Ktoś powiedział kiedyś że to auto im szybciej jedzie tym bardziej wciska się w drogę. Może coś w tym jest.

pełny raport Fiat Hatchback 1.9 JTD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Stilo

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Stilo

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Fiat Stilo

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Stilo, oglądali także