Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Fiat Stilo

Lata produkcji: 2001 - 2007
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.

Komentarze redakcji

Ostre kształty Stilo mogą się podobać - zwłaszcza w stylizowanej na sportowo odmianie 3-drzwiowej. Niezależnie od gustu, spodobać powinno się za to wnętrze. Jest bowiem elegancko urządzone, wykonane z dobrych materiałów, zwykle dobrze wyposażone, a przede wszystkim przestronne - ilość miejsca dla pasażerów to absolutna czołówka segmentu C, a 5-drzwiowy hatchback i kombi są dodatkowo bardzo pakowne. Niestety, podróżowanie mogą uprzykrzać skrzypienia deski rozdzielczej oraz "wariujące" od czasu do czasu kontrolki zestawu wskaźników.

Kupując Fiata Stilo, najlepiej poszukać egzemplarza z niezajeżdżonym dieslem 1.9 JTD - niezależnie od wariantu mocy, zapewnia dobry kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem i jest stosunkowo trwały. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, polecamy jedynie najmniejsze - dość powolne, ale bardzo niezawodne - motory 1.2 i 1.4. Większymi "benzyniakami" lepiej nie zawracać sobie głowy. Nie licząc sztywniej zestrojonej "3-drzwiówki", zawieszenie gwarantuje wysoki komfort podróżowania, ale przeciętne właściwości trakcyjne.

Odradziliśmy kupno większych "benzyniaków", bo w tym 1,6-litrowym psują się m.in. cewki zapłonowe, w 1,8-litrowym trzeba dolewać oleju, a w 2,4-litrowym uszkodzeniom ulega zautomatyzowana skrzynia Selespeed. Poza tym - oraz wspomnianych na początku problemach z elektryką - pękają sprężyny i przedwcześnie zużywają się drobne elementy zawieszenia, a z przekładni kierowniczej dochodzą stuki. Niezawodność Stilo nie jest wysoka (choć znacznie wyższa, niż się powszechnie uważa), ale niskie koszty części i prosta obsługa ułatwiają tanią eksploatację. Jako, że to niedoceniany model, ceny używanych są bardzo korzystne.

Dane techniczne Fiat Stilo

Silniki

Moc silników 80-170 KM

Poj. silników 1 242-2 446 cm3

Prędkość maks. 170-215 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,5-13,8 s

zobacz dane techniczne

Oceny Fiat Stilo

Średnia ocena modelu

na podstawie 929 opinii

4.19

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Silnik

Wady

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

- Drobne usterki

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (86%)
NIE (14%)

Wybrane oceny kierowców Fiat Stilo

Stilo Abarth – komfortowy (na gładkiej nawierzchni) utwardzone zawieszenie i mały profil opony nie tłumi dobrze nierówności, dynamiczny zapewniający płynne ... więcejwyprzedzanie. Polecam młodym osobom którzy lubią dynamiczna jazdę i mają trochę grosza bo samochód ma swoje wymagania. ukryj
dodano 19.10.2008 przez
Wprowadzeniu Stilo na rynek towarzyszyło kilka poważnych błędów marketingowych. Dla przypomnienia jego premierą praktycznie zbiegła się z premiera toyoty corolli, ... więcejz którą stilo usiłowało konkurować zaawansowaniem technologicznym. O ile corolla była ikoną światowej motoryzacji produkowaną od lat obaj 70tych, o tyle Stilo było czymś zupełnie nowym. Reklama vs reputacja? Domyślacie się jak to musiało się skończyć. Włoskie samochody są cenione za styl, polot, osiągi i... stosunkowo atrakcyjne ceny. Czy wiecie, że dobrze wyposażone stilo 1,8 na przełomie 2001 i 2002 roku kosztowało ponad 70 tys zł? To się nie mogło udać:) Stilo to całkiem przyzwoity samochód, który stał się chłopcem do bicia dziennikarzy motoryzacyjnych. Do dziś korzystają z tego kompetentni nabywcy rynku wtórnego. Kilkuletnie stilo, z polskiego salonu, z dobrym wyposażeniem to wydatek kilkunastu tysięcy. W zamian kupujemy oryginalne, wbrew pozorom niezawodne auto, o bardzo fajnej stylistyce (3d:), ponadprzeciętnych osiągach i wysokim poziomie bezpieczeństwa. Często od pierwszego właściciela, który na samochód chuchał i dmuchał. ukryj
dodano 11.05.2009 przez
Witam posiadam Fiata stilo 1,2 80 KM, który to spełnia moje wszystkie oczekiwania. Posiadam wersję DYNAMIC, czyli FULL ... więcejWYPAS za małe pieniążki. Szkoda , że nie mam wersji ABARTH z SILNIKIEM 2,4 ehhh marzenie – to dopiero jest FULL WYBAS – SUPER NAVI, SUPER MOC, SUPER WYGLĄD. A teraz troszkę o moim samochodzie: z silnika nic słychać (jak by go nie było), autko ma 12 lat gwarancji na blachę, prowadzi się jak marzenie, komfortowe zawieszenie Nic się nie psuje i wymieniam tylko to co się zużywa np.: rozrząd wraz z walkami i pompą wody, paskami po 6 latach użytkowania, akumulator też po 6 latach i oponki, filtry i jeszcze trzeba wymienić wysprzęglik. Na liczniku mam już 93 tyś. i dalej autko jest jak nowe. STILO jest o wiele lepsze niż jego marka FIAT. Chyba najbardziej udane autko tej marki. Szkoda, że cena jego była jak za HONDE CiVIC i dlatego bardzo się źle sprzedawał i nie jest tak popularny jak golf, który przy stilo jest DROGIM GOLASEM z rdzewiejącą blachą. Kocham swoje autko i polecam je innym. Naprawdę warto. Autko tanie w utrzymaniu. Małe ubezpieczenie, gdyż autka nikt nie kradnie. POLECAM kupować STILO TYLKO NIEBITE, gdyż autko ma wrażliwa instalację elektryczna i trzeba naprawdę fachowca od ELEKTRYKI STILO a nie złotą rączkę co sobie z jej naprawą nie poradzi. Po numerze nadwozia (VIN) w ASO można sprawdzić co było oficjalnie robione na gwarancji, ogólnie jeżeli jest dokumentacja napraw to oczywiście bardzo dobrze. Stilo należy do tej grupy aut, w których elektronika pokazuje błedy, ale jedzie się dalej. Wiele z tych problemów można rozwiązać samemu (nowy akumulator, złącza poduszek powietrznych pod fotelami zlutować) ukryj
dodano 07.08.2009 przez
Posiadam dwa stilony 5d 1.6 02r i 3d 1.8 02r.Jesli chodzi o awarie to silnik 1.6 sporo usterek.Auta znakomicie sie ... więcejprowadza, szczegolnie 3d.Trzeba jednak nadmienic ze wersje z sinikami 1.8 i 2.4 maja troche inny (lepszy)uklad kierowniczy,niz pozostale . Ogolnie wiadomym jest ze wersje 3d sprawiaja mniej problemow,tak tez jest na moim przykladzie . Obydwoma przejechalem podobna ilosc km przez 2,5 roku okolo 30 tys W 5d wymienialem laczniki stabilizatorow ,tuleje belki, 3d praktycznie jezdzi bezawaryjnie (spalone zarowki ,pozycyja tyl i prawa mijania ). Juz 20 tys jak w siniku (1.8)slychac lekki klekot ,wiadomo regulator zmiennych faz rozrzadu. Jednak zadnych negatywnych objawow z tego tytulu , wrecz przeciwnie -super brzmienie silnika ,zwlaszcza powyzej 4 tys obrotow .Poprzednie auta jakie mialem to vw golf IV kombi i seat leon I . Decydujac sie na porownaie , stilony to jakby auta o klase wyzej (usteki na podobnym poziomie).Wersje 3d kupilem od znajomego,ijedynie zaluje ze nie jest srebrny- stalowy ,moim zdaniem ten kolor prezentuje sie jednak najlepiej zwlaszcza z nakladkami na progach i daszkiem ,i przod super wyrozniaja sie - gril i zaslepki w zderzaku. natomias kolega od ktorego kupilem zdecydowal sie na brawo 1.9 td 150 km 2007 r i totalne rozczarowanie ,notoryczne usterki .Podsumowujac 5d a 3d to jednak auta troche inne (5d jest wyzszy i wezszy, oczywiscie dluzszy)ale obydwa godne polecenia, zwlaszcza ze ceny sa smiesznie niskie . samo wyposazenie rewelacja , materialy wykonczenia i ich spasowanie ,zadnych nechcianych zgrzytow trzaskow pomimo nie malego przebiegu 170tys.Obydwa auta sa w wersij Dynmic- ABS,EBD ,BAS,,MSR,ESP + dwustefowa autoklima . Szkoda ze fatalny marketing i niby wysokie ceny zawazyly iz mamy powrot fiacika brawo .Byl drozszy od aut konkurencij ale z takim wyposazeniem w roku 2002 musial tyle kosztowac.Pseudodziennikarze maniacy vw audi seata tez zrobili swoje, ( ale to wszystko tez toczy sie w kregu biznesu) . ukryj
dodano 28.11.2011 przez
Zobacz oceny Fiat Stilo Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Fiat Stilo

Pb
4,77 - 15,67
Na podstawie 342 raportów spalania
ON
4,07 - 9,00
Na podstawie 413 raportów spalania
LPG
5,73 - 14,83
Na podstawie 80 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Fiat Stilo

Moje auto to jakiś pozytywny "wybryk" mechaniki. Stilon 3D, ma 9 latek, na liczniku niecałe 99 tys. i jestem bardzo ... więcejzadowolony ze spalania. Średnie maksymalne spalanie 7,7l osiągnąłem na pierwszym baku (49 l i przejechaniu 640 km). Była to jazda w zasadzie miejska (Nowa Huta w Krakowie). Krótkie trasy od 2-20 km. Ale bez stania w wielkich korkach. Średnia prędkość z komputera to 33 km. Średnie minimalne spalanie mam z drugiego baku (48l i przejechane 700 km). Wynik: 6,8 l. Tu było tak na oko 50/50 jazdy miejskiej i pozamiejskiej. Z tym, że jazda pozamiejska to były trzy ponad 100 km wypady w góry (Beskid Wyspowy). Przedstawione do tej pory wyniki podaję na podstawie tankowania od korka do korka. Komputer trochę zaniża mi wskazania pierwszy bak 7,7 (komp. 7,4), drugi bak 6,8 (komp. 7). Minimalne spalanie na dłuższej trasie miałem na trasie górskiej Kraków Dobczyce - Kasinka Wielka - Jurków: 5,6 l (wynik z komputera). Zrobiłem ok 140 km. Ale najmniejsze spalanie z komputera osiągnąłem na trasie z Nowej Huty do Niepołomic i dalej za Szarów (ok. 60 km) Wynik 4,8 l. Co do techniki jazdy, to nie wkręcam cały czas czterech tysięcy, ale też nie jeżdżę jak babcia. Jak się da to hamuję silnikiem, zwłaszcza w górach z jadąc z góry praktycznie nie używam hamulca. Wrzucam odpowiedni bieg i się "toczy" w rytmie kolumny. U innych widzę ciągle światła stopu. Ich wybór. Jak na dwójce go wkręcę w obroty to od razu czwórka. Jak wkręcam go na trójce pod 70 km to od razu piątka. Jak jadę w kolumnie stałą prędkością 35-40 km to na czwórce. O dziwo żwawo pracuje i nie dusi go. Generalnie zadziwiła mnie dynamika tego silnika na wysokich biegach. Praktycznie od 40 km wystarczą mi czwórka i piątka. No chyba że trzeba się ratować... Przez ostatnie dwa lata jeździłem seicento 900. Spalało mi PB95 niecały litr mniej. Dlatego jestem zachwycony moim egzemplarzem Stilo:). ukryj
Witam. Panowie to auto dla mnie łamie reguły dotyczące spalania w poszczególnych cyklach. Dla mnie Stilo pali najmniej na drogach ... więcejpodmiejskich, bez dużej ilości świateł, gdzie rzadko hamujemy, wystarcza puszczenie gazu. Średnia prędkości wychodzi koło 50km/h. I nigdy nie zeszło poniżej 5.4... Teraz inna bajka- Wykonuje co tydzień trasę Wrocław-Sieradz przez Ostrzeszów wioząc 3 osoby i pełny bagażnik. 150km kładę w 1h55min. Średnia prędkość dochodzi do 78km/h. Styl jazdy: dużo wyprzedzania z butem w podłodze, ale do 2.8tyś obr maksymalnie. Na ekspresówce około 130km/h. Spalanie= 6.1l. Natomiast jazda na tej samej trasie, to samo obciażenie trybem delikatnym aczkolwiek z zachowaniem przepisu: 15km/h wiecej niż ograniczenie prędkości w danym miejscu. Spalanie: 5.5l, czas:2h10min. Czyli oszczędzność 0.6l kosztem 15 minut (a głowa o ile bardziej spokojna podczas jazdy). Potwierdzone tankowaniem do pełna (pokrywa się w 100% z komputerem dlatego opieram się na jego wskazaniach). Nawet jadąc sam na ekspresówce przy 120km/h mam 6.2 litra na blacie. 140km/h sam bez bagażu - w granicach 7l. Przy 90km/h nie schodzi poniżej 5l. Auto mam odpicowane pod względem technicznym, bez błędów, parametry w FES idealne, mocy nie brakuje. Opony nadmuchane do 2.6bara. Nie piszcie że schodzicie poniżej 5l przy 120kmh. Pewnie patrząc na licznik podświadomie luzujecie nogę na gazie. Polecam robić testy uwzględniając średnią predkość na odcinku (Avr Speed). Auto jest szerokie i wysokie. Ktoś powiedział kiedyś że to auto im szybciej jedzie tym bardziej wciska się w drogę. Może coś w tym jest. ukryj
dodano 11.11.2013 przez
Myślę, że nie ma rewelacji. Minimalne wpisane przeze mnie spalanie to 3,7 osiągnięte łagodną zimą, na 130-kilometrowej warmińskiej trasie, opony ... więcejzimowe, temperatura około 0 stopni, prędkość średnia z trasy około 60 km/h. Sekret? Stała prędkość około 75 km/h, przewidywanie, gdzie można wrzucałem luz. Nie mam świateł to jazdy dziennej, po prostu bardzo się pilnowałem. Jechałem z żoną i bagażami dla nas dwojga. Nie był to odosobniony przypadek bo miałem na tej trasie też 3,9, innej 4,1, znowu innej 4,2, Wypad do Wilna z 4 osobami na pokładzie zamknął się spalaniem 4,4. Więc czemu nie ma rewelacji? Ponieważ gdy człowiek się nie pilnuje to bardziej realne w trasie jest spalanie 5 litrów/100, a w mieście 7,5. Teraz zimą w mieście miałem 5,7, ale bardzo uważając, dużo luzu i przewidywania. Poczytajcie o specyfice common rail-a i stratach, które niesie za sobą utrzymywanie wysokiego ciśnienia na listwie. Wydaje mi się (mogę się mylić), że utrzymywanie stałego obciążenia silnika, a więc i ciśnienia na listwie pomaga lepiej wykorzystać ten system wtrysku. Spalanie liczone oczywiście z kompa, ale testowałem go kiedyś i zaniżył wynik tylko o 0,1 litra/100 ukryj
Auto mam w zasadzie od 6 miesięcy. Dojeżdżam do pracy ok. 10 km dziennie w jedną stronę, głównie poruszam się ... więcejpo mieście, często stoję w korkach. Moje raporty opierają się wyłącznie o wskazania komputera pokładowego. Średnie spalanie kształtuje się na poziomie ok. 6,5 litrów na trasie ok. 10 km, większość w mieście, przy włączonym radiu nawiewach, a nierzadko sprężarki klimatyzacji. W zimie jest więcej. Teraz przy dużych mrozach średnie spalanie wychodziło ok. 7,5 l, a nawet więcej - maksymalne jakie osiągnąłem to 8 litrów - jazda głównie po mieście. Minimalne spalanie na trasie jakie udało mi się osiągnąć to ok. 4,8/4,9 l, ale było to na trasie, przy bardzo oszczędnej jeździe. Nie wiem jak udaje Wam się osiągnąć średnie spalanie w granicach 5,5 litra, a w trasie sporo poniżej 5 l. Owszem, pewnie się da, ale muszą to być idealne warunki. Prawdopodobnie w sezonie letnim, na oponach letnich uda mi się jeszcze obniżyć spalanie. Jak na gabaryty oraz moc tego niedocenianego "autka", spalanie i tak uważam za duży plus! ukryj
dodano 09.01.2011 przez
Witam. Nie ukrywam, że przed kupnem auta, dużo czasu spędziłem na czytaniu opinii kierowców nt. wybranych modeli. Dlatego sam dodaję ... więcejrzetelną i szczerą opinię o spalaniu. Jeżdzę raczej ekonomicznie, choć zdaża się czasami przycisnąć i pojchać szybciej. Silniki fiata są specyficzne, przez jednych uwielbiane, a przez innych wyśmiewane. Mi 1.9 jtd 115km daje dużo frajdy, a przy ekonomicznej jeździe pozwala daleko zajechać. Pomiary spalania wykonane w okresie IX-X.2013. Cały bak Sitlo (55l) przy jeździe po mieście, klima używana czasami, starcza na około 750km. Spalanie na poziomie 7,5 - 8l. Natomiast w trasie (Gdańsk-Karpacz), 2 osoby + bagaże cały bak starczył na około 1000km. Spalanie ok. 5,5l. Jak dla mnie rewelacja. Wypady za miasto (do 100km) 5 osób na pokładzie, załadowany bagażnik, włączona klima, spalanie wynosi ok 6l. Paliwo to zwykły diesel, tankowany na stacjach Lotos, BP, Shell. Pozdrawiam. ukryj
dodano 10.11.2013 przez
Zobacz raporty spalania Fiat Stilo Dodaj raport spalania

Dealerzy Fiat

PARTNER J.Pączyński, W.Puczka S.J.

Fiat Partner Bytom

śląskie, Bytom, Strzelców Bytomskich 40B

Więcej

AUTO SERVIS

AUTO SERVIS MICHAŁ BOROŃ Fiat Nowy Targ

małopolskie, Nowy Targ, Krakowska 3

Więcej

GANINEX GAZDA GROUP

GANINEX GAZDA GROUP Fiat Pszczyna

śląskie, Pszczyna, Bielska 31C

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Fiat Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 60A

Więcej

MOTO SOWA

MOTO SOWA Wojciech Sowa

małopolskie, Nowy Sącz, Wielopole 140

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Fiat Stilo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

4 121

Przejechany dystans

664 895 zł

Zatankowanego paliwa

147 235 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

859

Wydanych pieniędzy

301 920 zł

Średnie wydatki na auto

2 013 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 322

Wydanych pieniędzy

330 559 zł

Średnie wydatki na auto

2 204 zł

ZOBACZ 150 dzienników kosztów Fiat Stilo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Fiat Stilo

Liczba wpisów: 15
komentarzy(20)
komentarzy(5)
komentarzy(8)
komentarzy(7)
komentarzy(1)
komentarzy(8)
Zobacz inne typowe słabe punkty Fiat Stilo dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Fiat Stilo

Liczba wpisów: 37
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Fiat Stilo Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Fiat Stilo

Liczba wpisów: 20
RATUNKU - proszę o namiary na seerwis który zna się na rzeczy w okolicy trójmiasta. Przez pierwsze miesiące było ok ... więceja potem obroty zaczęły falować a przy hamowaniu gaśnie . 6 wizyt w serwisie MASTERGAS (nie polecam) oraz dwie w ELPIGAZ - ograniczyły się do wgrywania nowych map do kompa i przeprogramowywania. Za każdym razem przy odbiorze zapewniano że już jest OK, a faktycznie zmiany żadnej.Komp auta nie pokazuje błędów. Zszarpane nerwy , zmarnowany czas i pieniądze - nie wiem co robić. Możesz pomóc? Mój mail: slawicz@wp.pl ukryj
dodano 15.03.2009 przez
Instalacja ELPIGAZ nie toleruje temp. poniżej 5*C . Obroty skaczą a przy każdym zatrzymaniu pojazdu lub choćby wysprzegleniu silnik gaśnie. ... więcej4 Wizyty w warsztacie na gwarancji +2 w Elpigazie i NIC . Na benzynie żadnych problemów a sugestie producenta :"może winna jest pańska technika jazdy" . Producent nieodpowiedzialny i nie potrafiący poradzić sobie z własnym wyrobem. Nie wiem co będzie dalej bo skończyły się wszystkim pomysły... ukryj
dodano 26.03.2009 przez
Gaz sequensa 24 zakładałem w Kusiętach w Vis-eko. Stilacz sprawuje się jak dotąd super. Spalanie gazu wynosi średnio 8,6 litra/100km ... więcejjakies 40% miasto 70% trasa.. Jak się pociśnie na samej trasie 140-160 km/h to w granicach 11 litrów LPG. Licząc średnio 8,6 litra po 2,60 zł daje 23 zł na 100km. Na Pb palił 7,6 litra po 5,60 zł daje 43 zł. Różnica to 20 zł!!!! Przez ponad 10 lat byłem pezeciwnikiem gazu.... aż dorosłem. ukryj
dodano 12.10.2014 przez
Do tej pory miałem o zakładzie dobre opinie i poleciłbym każdemu zakład montujący instalacje gazowe. Jednak przy ostatnim montażu zawiodłem ... więcejsię w 100%. Podzespoły nie dość, że były inne niż te umówione przed montażem to i w dodatku za słabe do parametrów auta. Chłopaki odwalili druciarstwo wycinając kawałek dolotu i izolując go taśmą. Wycieli mi rezonator w dolocie. Zmieniłem o nich zdanie o 180 stopni. ukryj
dodano 24.02.2013 przez
Zalecam nie przekraczać 4500obr/min bo można spalić sondę lombda co ja już zrobiłem(40km z prędkością 180km/h )wymieniam filtr gazu co ... więcej20000km, olej co 15000km,i powinno być OK.W moim samochodzie zmiana z bęzyny na gas następuje po 2000obr/min i po osiągnięciu temp. 40stop/C no w zimie jest mały problem i muszę przejechać trochę km zanim przeskoczy na gas. ukryj
dodano 11.04.2009 przez
Jakie problemy z instalacj± ,zamontowa³em przy przebiegu 560 km czyli w nówce jeszcze na gwarancji i jak dotej pory ¿adnych ... więcejproblemów . Jakie¶ ga¶niêcie spadek mocy BZDURY .Spalanie przy spokojnej je¿dzie ok 8 l przy ostrej ok 12 . Ludzie sk±d wy macie takie problemy Pozdrawiam ukryj
dodano 19.09.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Stilo

Skarbnica wiedzy o Fiat Stilo

Ciekawostki
dodano 09.08.2011 przez
Model ten był bardzo intensywnie reklamowany na rynku polskim. W pewnym okresie jednostkowe koszty reklamy w przeliczeniu na jednego sprzedanego Fiata Stilo wynosiły 7 tysięcy…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą