Szukaj

Informacje o Fiat Ulysse I 2.0 JTD 109KM 80kW 1999-2002

Lata produkcji: 1999 – 2002
Segment: VANy
Model należący do klasy minivanów (segment K) produkowany w latach 1994-2010. Obie generacje auta powstały w ramach projektu „eurovan” realizowanego przez koncerny PSA (Peugeot i Citroen) oraz Fiat (Fiat i Lancia). Bliźniaczymi modelami Ulysse I były Citroen Evasion, Peugeot 806 oraz Lancia Zeta. W latach 1998 i 2001 samochód przechodził drobne modernizacje. Od 2002 roku dostępny był Ulysse II. Jego bliźniaczymi modelami były Peugeot 807, Citroen C8 oraz Lancia Phedra. Następcą Ulysse jest model Freemont.
czytaj więcej
Powagosław
Van Fiata powstał przy współpracy z koncernem PSA. Jej efektem były aż cztery samochody, swoje modele stworzyły też Lancia, Peugeot i Citroen. Ich projektanci musieli się chyba umówić, bo żadne z tych aut nie powala na kolana swoim wyglądem. Ulysse nie jest wyjątkiem. ~Powagosław
Luzacjusz
To chyba auto dla rodzin będących na bakier z antykoncepcją. No dobra, wielodzietną rodzinę też można zaplanować. W Ulysse jest osiem miejsc. Jeśli to ci nie wystarczy, możesz dokupić przyczepę. Mało? To może napisz do Fiata, żeby zaczął produkować rodzinne gimbusy. ~Luzacjusz
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM (80 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,5
~RK
Fiat Ulysse I
Van 2.0 JTD 109KM 80kW
Samochód idealny dla mojej 5-osobowej rodziny. Mamy też Mercedesa E 210 3.0 turbodiesel kombi. Choć kultura jazdy w MB jest dużo wyższa to nie wiedzieć czemu, jadąc razem, wszyscy lepiej czujemy się w Fiaciku Ulysse. Może to efekt VANa czyli dużej przestrzeni, siedzenia na fotelach z kątem prostym w stawach kolanowych i patrzenia na większość aut z góry... Poza zaletami VANa doceniam ekonomiczny silnik, ogólną prostotę konstrukcji, trwałość karoserii (blacha cynkowana dwustronnie ogniowo) czego dowodem jest mój egzemplarz z 2002 roku, który nie ma najmniejszych śladów korozji, oraz ciekawy wygląd pomimo kanciatych kształtów. Fiat Ulysse I to dobry samochód dla dużych rodzin (7 miejsc) oraz wszystkich ludzi o wolnych umysłach i ceniących tzw. rytm ziemi. Nie nadaje się natomiast dla korporacyjnych matołów, szpanerów, lemingów, hipsterów, przedstawicieli handlowych, \"managerów\" oraz innego tego typu planktonu ludzkiego.
4,5
~RK
Fiat Ulysse I
Van 2.0 JTD 109KM 80kW
Samochód idealny dla mojej 5-osobowej rodziny. Mamy też Mercedesa E 210 3.0 turbodiesel kombi. Choć kultura jazdy w MB jest dużo wyższa to nie wiedzieć czemu, jadąc razem, wszyscy lepiej czujemy się w Fiaciku Ulysse. Może to efekt VANa czyli dużej przestrzeni, siedzenia na fotelach z kątem prostym w stawach kolanowych i patrzenia na większość aut z góry... Poza zaletami VANa doceniam ekonomiczny silnik, ogólną prostotę konstrukcji, trwałość karoserii (blacha cynkowana dwustronnie ogniowo) czego dowodem jest mój egzemplarz z 2002 roku, który nie ma najmniejszych śladów korozji, oraz ciekawy wygląd pomimo kanciatych kształtów. Fiat Ulysse I to dobry samochód dla dużych rodzin (7 miejsc) oraz wszystkich ludzi o wolnych umysłach i ceniących tzw. rytm ziemi. Nie nadaje się natomiast dla korporacyjnych matołów, szpanerów, lemingów, hipsterów, przedstawicieli handlowych, \"managerów\" oraz innego tego typu planktonu ludzkiego.
4,9
~husky
Fiat Ulysse I
Van 2.0 JTD 109KM 80kW
Bardzo pojemny (3 m3 pojemności) 7 osobowy, komfortowy VAN, cena zakupu: 1/2 faszystowskich produkcji (ja za swojego dałem 5 tys E gdzie cena Sharana z 2001 roku = dwa razy tyle) świetnie wykończony, cichy, ekonomiczny - spalania jakby z osobówki a nie z ważącego 1,6 tony autobusu :D zazwyczaj dobrze wyposażone już wersja EL (którą posiadam) ma ABS, klimatronik, el. podgrzewane i regulowane lusterka, el. szyby, centralny zamek + alarm z pilotem w kluczyku, el. szyby, halogeny, alufelgi etc. polecam auto o nazwie Lancia Z - jest to to samo co Ulysses ale ma bogatsze wyposażenia (tempomat, skóra te sprawy) Gorąco polecam !
Fiat Ulysse I