Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT

Model należący do segmentu B produkowany od 1976 roku. W momencie wprowadzenia na rynek, Fiesta była pierwszym autem w tej klasie w historii amerykańskiej marki. Do dziś jest nie tylko najmniejszym, ale i jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Forda w Europie. Fiesta odniosła wielki sukces rynkowy, który obrazuje liczba prawie 15 milionów sprzedanych egzemplarzy oraz liczne nagrody zdobyte w trakcie ponad 30 lat produkcji (ostatnia – International Design Award w 2009 r.). Obecnie na rynku dostępna jest siódma generacja Fiesty.

Generacje Ford Fiesta

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VII (2008 - teraz)
    Ford Fiesta VII

    Ford Fiesta VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja Fiesty debiutowała w 2008 roku. Zgodnie z panującym trendem, samochód nawiązuje do stylistyki większych aut Forda – Focusa i Mondeo w ramach koncepcji „kinetic design”. Model oparty jest...

    więcej o Ford Fiesta VII

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VI (2001 - 2008)
    Ford Fiesta VI

    Ford Fiesta VI

    Szósta generacja Fiesty produkowana w latach 2002-2008. Podobnie, jak jego poprzednik, stylistycznie nawiązuje do linii Focusa. W roku 2005 Fiesta VI została poddana face-liftingowi, który objął m. in. przednie i tylne światła, zderzaki oraz wnętrze....

    więcej o Ford Fiesta VI

  • Wybierz generację: Ford Fiesta V (1999 - 2003)
    Ford Fiesta V

    Ford Fiesta V

    Fiesta piątej generacji pojawiła się na rynku w 1999 roku. Stylistycznie auto zbliżyło się do standardów wyznaczonych przez model Focus. Natomiast pod względem technicznym praktycznie nie różniło się od swojego poprzednika. W roku 2000 w takich krajach,...

    więcej o Ford Fiesta V

  • Wybierz generację: Ford Fiesta IV (1995 - 1999)
    Ford Fiesta IV

    Ford Fiesta IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Zmiany stylistyczne, które tym razem dotknęły ten samochód były największe w historii Fiesty. Zupełnie zmienił się przód auta, a także jego wnętrze wzorowane na włoskim stylu. Podobnie, jak jego poprzednik,...

    więcej o Ford Fiesta IV

  • Wybierz generację: Ford Fiesta III (1989 - 1997)
    Ford Fiesta III

    Ford Fiesta III

    Trzecia generacja Fiesty uważana za najpopularniejszą w historii modelu (do dziś bardzo chętnie kupowana również w Polsce). Na rynku pojawiła się w roku 1989. Po raz pierwszy auto dostępne było również w wersji pięciodrzwiowej, a także w wersji towarowej...

    więcej o Ford Fiesta III

  • Wybierz generację: Ford Fiesta II (1983 - 1989)
    Ford Fiesta II

    Ford Fiesta II

    Fiesta II pojawiła się na rynku w 1983 roku. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, wyróżniała się nowocześniejszymi kształtami nadwozia (zmieniony został szczególnie przód auta), choć jej rozmiary pozostały niemal identyczne. Podobnie, jak Fiesta I, model...

    więcej o Ford Fiesta II

  • Wybierz generację: Ford Fiesta I (1976 - 1983)
    Ford Fiesta I

    Ford Fiesta I

    Pierwsza generacja Fiesty debiutowała w 1976 roku jako pierwszy samochód Forda w tym segmencie. Było to również najmniejsze auto w historii amerykańskiej marki. Fiestę zaprojektowano z myślą o europejskim rynku. Prototyp modelu nosił nazwę Bobcat, ale...

    więcej o Ford Fiesta I

Fiesta VII

Nie wiemy, czy projektując Fiestę, designerzy Forda korzystali z czarodziejskich sztuczek, ale wiemy, że naszkicowali samochód mający w sobie pewną dozę designerskiej magii. Jest to bowiem jedno z najbardziej urodziwych aut w klasie, które nie dość, że wygląda dynamicznie nawet podczas postoju, to na dodatek okazuje się szalenie ponadczasowe. Pewne kontrowersje budzi jedynie wprowadzony w ramach liftingu pas przedni, który zamiast łagodnej, wysublimowanej formy zaproponował wybitnie agresywne, nachalne wręcz kształty.

Projektanci postanowili wypuścić wodze fantazji także przy stylizowaniu wnętrza. W efekcie miejsce pracy kierowcy prezentuje się niepowtarzalnie, a niezłe materiały wykończeniowe tylko podkreślają jego wysublimowany charakter. Szkoda tylko, że awangardowy styl nie poszedł w parze z ergonomią - zastrzeżenia budzi zarówno rozplanowanie elementów obsługi, jak i wielkość samych przycisków. Ładnym i czytelnym zegarom towarzyszy niestety zbyt mały wyświetlacz komputera pokładowego.

Ford Fiesta VII. generacji nie jest już najmłodszą konstrukcją, co da się dostrzec, zajmując miejsce na tylnej kanapie - przestrzeń wygospodarowana na nogi jest tam mocno ograniczona. Nad głową miejsca jest na szczęście wystarczająco, a przestronny pierwszy rząd siedzeń i odpowiednio pojemny bagażnik zdecydowanie cieszą. Powody do zadowolenia dają też dopracowane fotele oraz łatwość, z jaką zajmujemy wygodną pozycję do jazdy. Do poprawki kwalifikuje się natomiast widoczność do tyłu, utrudniająca manewrowanie.

Jeżeli potrzebujecie “malucha”, który będzie prowadził się jak marzenie, bez uszczerbku na komforcie jazdy, to trafiliście w dziesiątkę. W dyscyplinie prowadzenia na zakrętach model spod znaku błękitnego owalu pozostawia większość rywali daleko z tyłu, na co wpływ ma zarówno świetnie zestrojone zawieszenie, jak i doskonały układ kierowniczy. Co ważne, jego układ jezdny jest na tyle udany, że oferuje niedościgniony przez wielu konkurentów poziom resorowania nierówności.

Pomimo garści latek na karku, Ford Fiesta trzyma się dziarsko, nie bojąc się konkurencji ze strony dużo młodszych rywali. A jak na ich tle wypada pod względem cenowym? Nieźle, choć na pewno nie jest okazją stulecia, bo lepiej wyposażone odmiany dopiero po uwzględnieniu ewentualnych promocji mają rozsądne kwoty zakupu. Co do samego wyposażenia, to standardowe jest satysfakcjonujące, zaś lista dodatków okazuje się długa i obfituje w nowoczesne elementy, znane do niedawna z samochodów plasowanych oczko wyżej.

Fiesta VI

W odróżnieniu od następcy, Ford Fiesta VI. generacji nie zachwyca swoim wyglądem - nadwozie jest proste aż do bólu. Niestety, złe wrażenie pogłębia podatny na odpryski lakier i coraz częstsza korozja. O wiele lepiej prezentuje się wnętrze - jest całkiem przestronne, wystarczająco pakowne, funkcjonalne za sprawą masy schowków i skrytek, a z punktu widzenia kierowcy także czytelne i łatwe w obsłudze. Do pełni szczęścia brakuje lepszego wykończenia - tworzywa są kiepskie, a montaż bywa niestaranny.

Bazowy silnik "naszej" Fiesty - 1,3-litrowy motor benzynowy - to stara, niemal pancerna konstrukcja, która jako jedyna dobrze współpracuje z LPG, ale jest powolna i niezbyt oszczędna. Podobne spalanie gwarantują wersje 1.25 i 1.6, a są przy tym odczuwalnie bardziej dynamiczne i również niezawodne. Z diesli polecamy natomiast udany motor 1.4 TDCi - bardzo oszczędny i nieprzesadnie skomplikowany. Jeszcze prostsze okazuje się zawieszenie, które przyzwoicie resoruje nierówności, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy serpentynami.

"Maluch" Forda to samochód oparty na sprawdzonych podzespołach, jest dopracowany i dość solidnie wykonany, dzięki czemu może poszczycić się wysokim poziomem niezawodności. Podatniejsze na awarie są odmiany wysokoprężne (w których problemy sprawiają turbosprężarki i układy wtryskowe), ale i one trzeba uznać za trwałe. Czasem może zawieść elektryka, ale już np. zawieszenie jest niemal bezobsługowe. Na korzyść auta przemawiają dodatkowo niskie ceny napraw oraz niewygórowane ceny aut na rynku wtórnym (w którym dominują niestety słabo wyposażone egzemplarze).

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
Luzacjusz: Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

Silniki Ford Fiesta

Ford Fiesta VII - jaki silnik wybrać?

Jest z czego wybierać, ale jeśli dokładniej się przyjrzeć, to tylko do garstki silników pasuje słowo „fajny”. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 82-konną, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Oba spalają średnio 7-8l benzyny na 100km, ale ten drugi lepiej rozwija moc i jest trochę dynamiczniejszy. Wśród diesli dostępne są trzy silniki i już ten najsłabszy o mocy 68KM i pojemności 1.4l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Do miasta idealny, ale poza terenem zabudowanym dużo lepszym wyborem będzie 1.6l o mocy 90KM. Jeśli szukacie bardziej uniwersalnego auta, to warto trochę poczekać i uzbierać te kilka tysięcy złotych więcej na tą mocniejszą wersję.

Publikacje o Ford Fiesta

Ford Fiesta ST - definicja fajnego auta
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Rodzinne kombi są przestronne, funkcjonalne i ... rodzinne. Mdłe i pozbawione emocji kompakty są racjonalne i potrzebne. SUV-y i Crossover`y nie zawsze są przestronne i rzadko racjonalne, ale są modne. Małe miejskie Hot Hatche? One są po prostu fajne. Czy należąca do tego wywołującego emocje gatunku...

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - radość z jazdy
 
Nasz test Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

Fiesta przeszła kompleksową kurację odmładzającą. Poza nowym, bardziej wyrazistym obliczem otrzymała paletę nowych silników. Najciekawszym motorem jest litrowy EcoBoost, który ma zapewniać dobre osiągi przy śladowym zużyciu paliwa. Czy optymistyczny scenariusz faktycznie ma miejsce?

Czy warto kupić: używany Ford Fiesta (od 2008)

Nowocześnie stylizowany, przyjemny w prowadzeniu i ponadprzeciętnie trwały. Miejskie auto spod znaku błękitnego owalu ma wiele zalet. Szkoda, że znalezienie ciekawego egzemplarza na rynku wtórnym nie jest łatwe. Czy warto kupić używanego Forda Fiesta?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Ford Fiesta ST - szybka zmiana zdania
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Podobno człowiek z wiekiem nabiera rozumu i doświadczenia. Dlatego właśnie jeśli tylko go stać, to za swój środek transportu wybiera auta duże, wygodne i bezpieczne. Często nawet wmawia sobie, że małe, ciasne i szybkie samochody już dawno go nie kręcą. Potem wsiada do Fiesty ST i całe doświadczenie życiowe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Fiesta

Ford Fiesta na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FiestaautoWcentrum - społeczność Ford Fiesta

najwyższe oktanyAuta - Ford Fiesta

Ford Fiesta 59,38

Ford Fiesta Dźwięko-strzał 59,29

Ford Fiesta czarna perełka 74,48

Ford Fiesta White lightning 71,12

Ford Fiesta Eko pasażer na gapę 76,15

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Fiesta

Krzema 67,77

dba38 79,07

pawsaw 65,47

focus_konin 42,82

skago 60,76

elfer 83,83

jodakl 43,79

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Fiesta

Podsumowanie Fiesty - 2 lata użytkowania. Jak ten czas leci..
Podsumowanie Fiesty - 2 lata użytkowania. Jak ten czas leci.. ojjj... hm :) czas się fieścinki pozbyć i zakupić coś bardziej pakownego. Co d...
Cykanie na zimnym silniku
Cykanie na zimnym silniku Witam autka wprawdzie już nie mam, ale odnalazłem dwa zdjęcia z pewnej nietypowe...
mała kolizja
mała kolizja Wymuszenie pierszeństwa na skrzyżowaniu i puknięcie rozwalnona prawa strona deli...
Zakup
Zakup Dziś zakupione auto. I pierwsza jego podróż do domu. Pierwsze 94 km - wrazenia ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Fiesta

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Fiesta
 

Najpopularniejsza wersja Ford Fiesta

Ford Fiesta

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Fiesta
 

Ford Fiesta najczęściej porównywane z:

Opel Corsa
1.4 Twinport ECOTEC (100 KM)
Volkswagen Polo
1.2 TSI BlueMotion Technology (110 KM)
Audi A1
1.6 TDI (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Fiesta

Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
60 000 km, 2009
21 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 50 KM
51 000 km, 2009
24 000 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
98 000 km, 2008
18 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 benzyna 80 KM
151 929 km, 2003
11 888 PLN

Ocena auta Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT

  • Średnia ocena
    na podstawie 137 opinii
  • 3,84
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT (60 KM)

miałem problemy oczywiście z zamkami oprócz tego szlak trafił regulator wolnych obrotów koszt wymiany tego urządzenia w serwisie to ok 400 zł pozatym niewielkie wycieki oleju, problem jest z częściami zamiennymi najpierw trzeba wymątować iść do sklepu sprawdzić w katalogu i kupić ale i tak można dostać część która może nie pasować np: amortyzator tylny, klocki hamulcowe, uszczelki na zawory(niby rocznik pojemność się zgadza ale jest kilka rodzjów różniących się w szczegółach) przy wiEkszym obciążeniu robi się straszny mół, potrafi też nieźle spalić w zimie nawet 10l, problem z kołem zapasowym aby wyciągnąć i włożyć, oraz części zamienne są drogie a tak ogólnie to małe autko na miasto 2 osoby i mały bagaż 4-5 lat można tym jeździć ale ppotem śą same problemy .

dodał: gepard78@poczta.onet.pl
Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT (60 KM)

Kiedys z autka bylem bardzo zadowolony ze wzgledu na jego bezawaryjnosc. Dzisiaj z zalem tego podtrzymac nie moge, fiestunia ma juz swoj przebieg, swoje lata i przygody. Silnik wiadomo slabawy lecz on akurat najmniej awaryjny. Zawieszenie w miare dobre w przeciwienistwie od francuskich aut twardo trzyma drogi wiec dla mnie to dodatkowy plus lecz czasem potrafi przestraszyc pochylem :D. Samochod polecam jednak bardziej do jazdy w miescie niz na trasy z jednego waznego powodu, Silnik przy 110 juz zaczyna sie robic glosny przy 140 bardzo glosny az radia czasem nie slychac :/ Pocieszenie dla nowych nabywcow to fakt ze w dobrym stanie sprowadzonym z niemiec mozna juz kupic chociazby taki rocznik jak ja posiadma 94´ za 3,5 tys z rejestracja :) Pozdrawiam

dodał: Kamil D
Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT (60 KM)

pierwszy samochód w naszej rodzinie po kilku latach fakt, trochę za mały, lecz jak dla 1-2 osób idealny. posiadam dość nietypową wersję z 96 roku z nadwoziem starszego i moim zdaniem jest to najbardziej uroczy model ze wszystkich fiest. autko wyjątkowo "babskie" (nawet lusterko w osłonie po stronie kierowcy) kupione od dobrego sprzedawcy i zadbane może służyć baaardzo długo i wyglądać elegancko. osobiście nie potrzeba mi nic więcej :)

dodał: mazoq
Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT (60 KM)

Autko dużo traci głównie z dwóch względów: archaiczną konstrukcję silnika (dot. 1.1 i 1.3), który jest mało żywotny, ma fatalną dynamikę i kulturę pracy starego diesla. Drugą sprawą jest blacharka niestety podatna na korozję - niby tylko dwie sprawy ale zasadnicze. Myślę, że użytkownicy ZETEC´ów mają więcej frajdy z jazdy. Poza tym fajne autko do miasta za przystępną cenę, bywa nieźle wyposażone.

dodał: Paweł
Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT (60 KM)

Auto kupiłem w Niemczech od drugiego właściciela. Trochę przepłaciłem. Po roku eksploatacji nie żałuję jednak tej decyzji. W momencie zakupu Fiesta miała 61 tys km (!) przebiegu-posiadam książki serwisowe. Przez rok przejechałem 30 tys km. Byłem w górach, nad morzem i zawsze dojechałem bez problemu. Do tego przy instalacji LPG i spalaniu Fiesty moje podróze są naprawdę tanie.

dodał: Kamias

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Fiesta

Ford Fiesta VII ST 1.6 EcoBoost 182KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta 2008 Ford Fiesta VII Facelifting sedan Ford Fiesta VII Facelifting Red Edition (2014) Ford Fiesta 2006 Ford Fiesta VII Facelifting - galeria redakcyjna Ford Fiesta VII Hatchback 5d Ford Fiesta Van Ford Fiesta VII ST 1.6 EcoBoost 182KM - galeria redakcyjna (2) Ford Fiesta ST2 1.6 EcoBoost - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Fiesta

  • 1.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.4 16V (80KM) 2006r.
    dodał: Zbyszek, 13.04.2014

    Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski na węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy!

  • 2.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (60KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 30.12.2008

    Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna zbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Ford Fiesta VII 1.25 Duratec (82KM) 2010r.
    dodał: RAFIK, 17.12.2011

    Bardzo profesjonalny zakład z dużym doświadczeniem w zakładaniu instalacji gazowych .To moja druga instalacja założona w tym warsztacie i zapewne nie ostatnia.Polecam firmę AUTO GAZ RAWA

  • 4.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.3 (58KM) 2003r.
    dodał: Bogdan, 19.01.2013

    Polecam w 100% pelen profezjonalizm aprawili to co inni w radomsku u domagalskiego zepsuli. Mila i kultularna obsloga i co wazne wiedza co robia!!!

  • 5.
  • 4,50 Ford Fiesta VI 1.25 i 16V (75KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz z Zabrza, 08.03.2014

    Silnik na gazie pracuję nawet ciszej niż na benzynie. Zawory delikatnie bardziej ciche. Sterownik STAG Q-BOX. Wtryskiwacze Hana2000.

  • 6.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (50KM) 2003r.
    dodał: bogdan, 04.01.2013

    nie polecam nikomu !!!! oszusci i tyle zepsoli mi komputer od gazu i umywaja rece zero profezjonalizmu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Fiesta

Ford Fiesta

288 komentarzy

227 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~horhe~horhe

chwilowe to nie średnie+komputer przekłamuje, zatankuj do pełna, zrób 100km i zatankuj ponownie, po kilku razach wyciągnij średnią spalania

~Maggda~Maggda

Jako pierwszy samochód wybrałam Fieste 1.25 82KM 2009r. i jestem bardzo zdzwiona ze chwilowe spalanie pokazuje mi ok.9.2 9.5 ? Nie wiem od czego to zależy... Czy wszystko okej z samochodem?

~horhe~horhe

kasia bieri raczej 1.4 albo 1.6 spalanie prawie to samo a auto bardziej dynamiczne, 1.25 to za mało na te masę auta

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
59 949
Przejechany dystans
39 236 853 km
Zatankowanego paliwa
2 046 061 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 472
Wydanych pieniędzy
3 223 715 zł
Średnie wydatki na auto
1 386 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 785
Wydanych pieniędzy
4 223 630 zł
Średnie wydatki na auto
1 816 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 326)

Testy zderzeniowe Ford Fiesta

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Fiesta przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Fiesta 1.25 petrol 'Trend', LHD
2012

Ford Fiesta
Ford Fiesta 1.25 ´Trend´

Ford Fiesta
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT

Na podstawie 143 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciej, dodano: 15.10.2014 01:59

Nigdy w zyciu nie kupujcie fiesty. Oprocz tego ze tym samochodem tragicznie sie jezdzi. Jest niepewny w prowadzeniu. Caly czas trzeba wprowadzac korekty w kierownicy. To nie jest auto ktore pozwala na spokojna jazde jak vw czy pewne prowadzenie jak u hondy. Zawieszenie jest tak mdłe i spreżyste ze robi sie niedobrze. Poza tym calym nieszczesciem samochod z silnikiem wielkosci silnika fiata pandy w miescie pali 10 litrow nie zaleznie czy jazda jest szybka czy stoimy w korku czy wyjezdzamy z parkingu. Oprocz tego wrazenie z kabiny jest tragiczne. Przyciski sa tak totalnie idiotycznie nie praktyczne ze ich obsluga przyspaza kietowce o bol glowy. Samochod z powodu cienkiej blachy wydaje sie byc jak z papieru. ODRADZAM KOMUKOLWIEC KUPNO FORDOW ! Raz na kilka dni tankuje za 50 pln. Kto mi zwroci pieniadze?

pełny raport Ford Hatchback 5d 1.4 Duratec

autor: Marcin, dodano: 22.03.2006 17:27

Jazda głównie miejska, w warunkach zimowych, opony Frigo2, czasem włączona klimatyzacja żeby odparować szyby spalanie 8l/100km. Dosyć pozytywny wynik gdyż auto waży prawie 1100kg, Seicento 1.1 paliło 7,5. W lecie auto spala więcej paliwa, chociaż jest wyposażone w opony ekonomiczne (montaż fabryczny) zużycie na poziomie 8,6l z tym, że dosyć intensywne użytkowanie klimatyzacji. Oczywiście to dotyczy jazdy miejskiej. Bez klimy udaje się obniżyć do 8,1. W trasie, w górach z pełnym obciążenie i 5 osobami oraz czasami włączoną klimatyzacja spalanie wyniosło poniżej 6 l/100km. Jazda w granicach do 90-100km/h.

pełny raport Ford Hatchback 1.25 i 16V

autor: hustucz@wp.pl, dodano: 23.04.2008 10:41

Coz, przede wszystkim trzeba miec na uwadze, ze wskaznik zuzycia paliwa jest bardzo niedokladny,i trzeba zuzycie sprawdzac po ilosci wlanego paliwa. A z tym jest lepiej niz sie mowi:). Na trasie w Polsce, 450 km, z 3 osobami i pelnym bagazem, przy predkosci do 120km/h tam gdzie mozna bylo tyle jechac, spalila mi tylko 6l/100 km, co nie jest zlym wynikiem,biorac pod uwage czeste wyprzedzanie ciezarowek na wiekszoci dlugosci tej trasy. Jadac autostrada na odcinku 900 km, z predkosciami 140-150 km/h, spalila mi rowno 7 litrow, ponownie z 3 osobami na pokladzie i pelnym obciazeniem. Ten silnik nie jest az takim mulem, jak sie go opisuje, nie sprawdzi sie moze w sprintach ze swiatel, ale jego charakter mi odpowiada - nisko polozony moment obrotowy sprawia,ze nie trzeba go krecic na wysokie obroty, a dzieki temu da sie zejsc ze spalaniem. Jest dosc elastyczny. Podejrzewam,ze raporty o duzym spalaniu biora sie : 1) po czesci z opierania sie na wskazaniach wskaznika; 2) jazdy na wysokich obrotach, ktorych ten silnik nie wymaga do sprawnej jazdy (poza wyprzedzaniem, bo wtedy to moze trwac wiecznosc bez porzadnej redukcji)

pełny raport Ford Hatchback 1.3

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Fiesta Hatchback 1.3 KAT

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Ford Fiesta III Hatchback 1.3 KAT 60KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Fiesta, oglądali także