Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Fiesta

Model należący do segmentu B produkowany od 1976 roku. W momencie wprowadzenia na rynek, Fiesta była pierwszym autem w tej klasie w historii amerykańskiej marki. Do dziś jest nie tylko najmniejszym, ale i jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Forda w Europie. Fiesta odniosła wielki sukces rynkowy, który obrazuje liczba prawie 15 milionów sprzedanych egzemplarzy oraz liczne nagrody zdobyte w trakcie ponad 30 lat produkcji (ostatnia – International Design Award w 2009 r.). Obecnie na rynku dostępna jest siódma generacja Fiesty.

Generacje Ford Fiesta

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VII (2008 - teraz)
    Ford Fiesta VII
    Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - bagażnik Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika

    Ford Fiesta VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja Fiesty debiutowała w 2008 roku. Zgodnie z panującym trendem, samochód nawiązuje do stylistyki większych aut Forda – Focusa i Mondeo w ramach koncepcji „kinetic design”. Model oparty jest...

    więcej o Ford Fiesta VII

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VI (2001 - 2008)
    Ford Fiesta VI

    Ford Fiesta VI

    Szósta generacja Fiesty produkowana w latach 2002-2008. Podobnie, jak jego poprzednik, stylistycznie nawiązuje do linii Focusa. W roku 2005 Fiesta VI została poddana face-liftingowi, który objął m. in. przednie i tylne światła, zderzaki oraz wnętrze....

    więcej o Ford Fiesta VI

  • Wybierz generację: Ford Fiesta V (1999 - 2003)
    Ford Fiesta V
    Ford Fiesta - widok z przodu Ford Fiesta - widok z tyłu Ford Fiesta - widok z przodu Ford Fiesta - widok z góry Ford Fiesta - kierownica Ford Fiesta - widok ogólny wnętrza z przodu

    Ford Fiesta V

    Fiesta piątej generacji pojawiła się na rynku w 1999 roku. Stylistycznie auto zbliżyło się do standardów wyznaczonych przez model Focus. Natomiast pod względem technicznym praktycznie nie różniło się od swojego poprzednika. W roku 2000 w takich krajach,...

    więcej o Ford Fiesta V

  • Wybierz generację: Ford Fiesta IV (1995 - 1999)
    Ford Fiesta IV

    Ford Fiesta IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Zmiany stylistyczne, które tym razem dotknęły ten samochód były największe w historii Fiesty. Zupełnie zmienił się przód auta, a także jego wnętrze wzorowane na włoskim stylu. Podobnie, jak jego poprzednik,...

    więcej o Ford Fiesta IV

  • Wybierz generację: Ford Fiesta III (1989 - 1997)
    Ford Fiesta III

    Ford Fiesta III

    Trzecia generacja Fiesty uważana za najpopularniejszą w historii modelu (do dziś bardzo chętnie kupowana również w Polsce). Na rynku pojawiła się w roku 1989. Po raz pierwszy auto dostępne było również w wersji pięciodrzwiowej, a także w wersji towarowej...

    więcej o Ford Fiesta III

  • Wybierz generację: Ford Fiesta II (1983 - 1989)
    Ford Fiesta II

    Ford Fiesta II

    Fiesta II pojawiła się na rynku w 1983 roku. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, wyróżniała się nowocześniejszymi kształtami nadwozia (zmieniony został szczególnie przód auta), choć jej rozmiary pozostały niemal identyczne. Podobnie, jak Fiesta I, model...

    więcej o Ford Fiesta II

  • Wybierz generację: Ford Fiesta I (1976 - 1983)
    Ford Fiesta I

    Ford Fiesta I

    Pierwsza generacja Fiesty debiutowała w 1976 roku jako pierwszy samochód Forda w tym segmencie. Było to również najmniejsze auto w historii amerykańskiej marki. Fiestę zaprojektowano z myślą o europejskim rynku. Prototyp modelu nosił nazwę Bobcat, ale...

    więcej o Ford Fiesta I

Fiesta VII

Wzornictwo to jedna z tych cech, którymi Fiesta wyróżnia się na tle konkurentów. Projektując auto wg koncepcji stylistycznych „kinetic design”, Ford stworzył nadwozie, które wygląda dynamicznie niezależnie od tego czy jedzie, czy też stoi. Odważną stylistykę trudno pomylić z rozwiązaniami wizualnymi jakiegokolwiek innego przedstawiciela segmentu B.

Niepowtarzalnym designem, zaprojektowanym z dużą dozą odwagi, może pochwalić się również wnętrze miejskiego Forda. Deska rozdzielcza, konsola centralna, zegary, boczki drzwi… trudno o element kabiny, który nie prezentowałby się oryginalnie. Szkoda tylko, że awangardowy design nie poszedł w parze z prostotą obsługi – przyzwyczajenia wymaga zarówno rozplanowanie kokpitu, jak i ciasne rozmieszczenie niektórych przełączników. Na szczęście, zegary i inne wskaźniki pokładowe są czytelne. Wysoki poziom reprezentuje też jakość wykończenia.

Przednie fotele Fiesty zachęcają do pozostania we wnętrzu jak najdłużej. Pozycja za kierownicą okazuje się właściwie perfekcyjna, pochwalić należy także samą ilość miejsca wygospodarowaną z przodu. W tylnej części kabiny pasażerskiej nie jest już niestety tak wygodnie – jadące tam osoby mogą poczuć się przytłoczone za sprawą brakującej przestrzeni i bardzo małych szyb bocznych. Na domiar złego, niewygodne okazuje się wsiadanie do tyłu. Cieszy natomiast pojemna część bagażowa, choć ładowność pojazdu ogranicza jej wykorzystanie.

Dynamiczny wygląd oraz bardzo wygodna pozycja za „kółkiem” zachęcają kierowcę do sprawdzenia, co ma do zaoferowania układ jezdny. Nawet krótka przejażdżka Fiestą wystarczy, aby docenić wysiłki konstruktorów Forda. Auto niesamowicie pewnie pokonuje ostre zakręty i mimo sportowych ustawień zawieszenia zapewnia bardzo dobry komfort resorowania. Do szybkich manewrów zachęca ponadto układ kierowniczy, który działa niezwykle bezpośrednio. Do doskonałości brakuje jedynie nieco lepszych hamulców.

Do zakupu niemieckiego „malucha” zachęcają rozsądnie skalkulowane ceny oraz przyzwoite wyposażenie standardowe (w którym przydałoby się jednak elektrycznie sterowanie przednich szyb). Plus za szeroki wachlarz różnego rodzaju elementów ozdobnych, pozwalających stworzyć z Fiesty auto jeszcze bardziej oryginalne.

Fiesta VI

W odróżnieniu od następcy, Ford Fiesta VI. generacji nie zachwyca swoim wyglądem - nadwozie jest proste aż do bólu. Niestety, złe wrażenie pogłębia podatny na odpryski lakier i coraz częstsza korozja. O wiele lepiej prezentuje się wnętrze - jest całkiem przestronne, wystarczająco pakowne, funkcjonalne za sprawą masy schowków i skrytek, a z punktu widzenia kierowcy także czytelne i łatwe w obsłudze. Do pełni szczęścia brakuje lepszego wykończenia - tworzywa są kiepskie, a montaż bywa niestaranny.

Bazowy silnik "naszej" Fiesty - 1,3-litrowy motor benzynowy - to stara, niemal pancerna konstrukcja, która jako jedyna dobrze współpracuje z LPG, ale jest powolna i niezbyt oszczędna. Podobne spalanie gwarantują wersje 1.25 i 1.6, a są przy tym odczuwalnie bardziej dynamiczne i również niezawodne. Z diesli polecamy natomiast udany motor 1.4 TDCi - bardzo oszczędny i nieprzesadnie skomplikowany. Jeszcze prostsze okazuje się zawieszenie, które przyzwoicie resoruje nierówności, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy serpentynami.

"Maluch" Forda to samochód oparty na sprawdzonych podzespołach, jest dopracowany i dość solidnie wykonany, dzięki czemu może poszczycić się wysokim poziomem niezawodności. Podatniejsze na awarie są odmiany wysokoprężne (w których problemy sprawiają turbosprężarki i układy wtryskowe), ale i one trzeba uznać za trwałe. Czasem może zawieść elektryka, ale już np. zawieszenie jest niemal bezobsługowe. Na korzyść auta przemawiają dodatkowo niskie ceny napraw oraz niewygórowane ceny aut na rynku wtórnym (w którym dominują niestety słabo wyposażone egzemplarze).

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
Luzacjusz: Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

Silniki Ford Fiesta

Ford Fiesta VII - jaki silnik wybrać?

Jest z czego wybierać, ale jeśli dokładniej się przyjrzeć, to tylko do garstki silników pasuje słowo „fajny”. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 82-konną, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Oba spalają średnio 7-8l benzyny na 100km, ale ten drugi lepiej rozwija moc i jest trochę dynamiczniejszy. Wśród diesli dostępne są trzy silniki i już ten najsłabszy o mocy 68KM i pojemności 1.4l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Do miasta idealny, ale poza terenem zabudowanym dużo lepszym wyborem będzie 1.6l o mocy 90KM. Jeśli szukacie bardziej uniwersalnego auta, to warto trochę poczekać i uzbierać te kilka tysięcy złotych więcej na tą mocniejszą wersję.

Publikacje o Ford Fiesta

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - radość z jazdy
 
Nasz test Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

Fiesta przeszła kompleksową kurację odmładzającą. Poza nowym, bardziej wyrazistym obliczem otrzymała paletę nowych silników. Najciekawszym motorem jest litrowy EcoBoost, który ma zapewniać dobre osiągi przy śladowym zużyciu paliwa. Czy optymistyczny scenariusz faktycznie ma miejsce?

Czy warto kupić: używany Ford Fiesta (od 2008)

Nowocześnie stylizowany, przyjemny w prowadzeniu i ponadprzeciętnie trwały. Miejskie auto spod znaku błękitnego owalu ma wiele zalet. Szkoda, że znalezienie ciekawego egzemplarza na rynku wtórnym nie jest łatwe. Czy warto kupić używanego Forda Fiesta?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Ford Fiesta ST - szybka zmiana zdania
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Podobno człowiek z wiekiem nabiera rozumu i doświadczenia. Dlatego właśnie jeśli tylko go stać, to za swój środek transportu wybiera auta duże, wygodne i bezpieczne. Często nawet wmawia sobie, że małe, ciasne i szybkie samochody już dawno go nie kręcą. Potem wsiada do Fiesty ST i całe doświadczenie życiowe...

Ford Fiesta ST - mocny zawodnik
 
Nasz test Ford Fiesta ST2 1.6 EcoBoost

W gamie Forda pojawił się nowy sportowiec. Maksymalne 182 KM i 240 Nm może nie wyglądają imponująco, ale 6,9 s do "setki" robi już wrażenie. Najważniejszego - genialnie zestrojonego zawieszenia, niezwykle precyzyjnego prowadzenia i fenomenalnej trakcji - można doświadczyć wyłącznie za kierownicą.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Fiesta

Ford Fiesta na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FiestaautoWcentrum - społeczność Ford Fiesta

najwyższe oktanyAuta - Ford Fiesta

Ford Fiesta 67,85

Ford Fiesta Fieścinka 67,79

Ford Fiesta XR2'i  1.6  103 KM 60,58

Ford Fiesta Felcia 66,63

Ford Fiesta      Srebrna Foczka 66,89

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Fiesta

elfer 82,69

d1010mm1 46,90

arajka 60,22

Franki100 42,37

dba38 80,30

grzegorzd8 90,91

qwertysun 81,36

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Fiesta

Lamka ostrzegawcza zespołu napędowego...
Lamka ostrzegawcza zespołu napędowego... zapala sie po przekreceniu lub właczeniu zapłonu lub po kilku km przejechanych ...
Zaciśnięte szczęki i zapchany przewód hamulcowy
Zaciśnięte szczęki i zapchany przewód hamulcowy Jadę sobie swoim autkiem po mieście nagle zaczyna coś mi nie grać... Ja w gaz a ...
Podsumowanie Fiesty - 2 lata użytkowania. Jak ten czas leci..
Podsumowanie Fiesty - 2 lata użytkowania. Jak ten czas leci.. ojjj... hm :) czas się fieścinki pozbyć i zakupić coś bardziej pakownego. Co d...
Wymiana maglownicy
Wymiana maglownicy Wymiana maglownicy ze wspomaganiem koszt czesci uzywanej 300zł wymiana 0zł bo na...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Fiesta

od 35 850 zł do 74 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (60 - 182 KM): 1.0, 1.0 EcoBoost, 1.25 Duratec, 1.4 Duratec, 1.6 Duratec, 1.6 EcoBoost

 

Diesel (75 - 95 KM): 1.5 Duratorq TDCi, 1.6 Duratorq TDCi

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa
Katalog nowych aut Ford Fiesta
 

Najpopularniejsza wersja Ford Fiesta

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Cool and Sound 6 - 5 550
Pakiet Cool and Sound 5 - 4 800
Pakiet Cool and Sound 4 - 3 900
Pakiet Leather Charcoal - 3 500
Pakiet Partial Leather Chelsea - 2 600
Pakiet Easy Driver 1 - 1 000
Pakiet Winter - 990
Pakiet dla palących - 40

Cena katalogowa

58 300

Zobacz ofertę Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Ford Fiesta najczęściej porównywane z:

Renault Clio
ENERGY Tce (90 KM)
Fiat Sedici
1.6 16v (120 KM)
Skoda Fabia
1.6 TDI CR DPF (75 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Fiesta

Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
60 000 km, 2009
21 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 50 KM
51 000 km, 2009
24 000 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
98 000 km, 2008
18 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 benzyna 80 KM
151 929 km, 2003
11 888 PLN

Ocena auta Ford Fiesta

  • Średnia ocena
    na podstawie 1280 opinii
  • 3,95
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Ford Fiesta Hatchback 1.1 (50 KM)

Ogólnie stawiam Fieście 1,1 czwórkę. Sam samochód jest bardzo sympatyczny, wygodny i poręczny w codziennym użytkowaniu. Szkoda tylko, że ma tak słaby silnik. Co prawda w mieście to jeszcze nie tragedia, bo np. maluchy czy ciquecento zostają w tyle, ale w trasie wyprzedzanie z prędkością powyżej 100-110km/h jest po prostu niebezpieczne. Powyżej takiej prędkości rozpędzanie idzie na prawdę mozolnie. Skoro już o prędkości - max co udało mi się z Fiesty wycisnąć to 140km/h, ale ulubiona szybkość autka to jakieś 90-100km/h. Wtedy silnika prawie w środku nie słychać, jedzie się płynnie i przyjemnie, no i zostaje pewna rezerwa mocy na wszelki wypadek. Przy 140km/h robi się głośno i nerwowo - silnik wyje, bardzo odczuwalny jest każdy podmuch wiatru (np. od TIRów), trzeba pilnować toru jazdy. Jeżeli szukacie Fiesty Mk3, to polecam wersję 1,3 60KM albo 1,8D 60KM (Diesel) - niby moc niewiele większa niż z 1,1, ale rozwijana w korzystniejszy sposób. No i konieczne wyposażenie to wspomaganie kierownicy...

dodał: kierownik
Ford Fiesta Hatchback 1.3 (70 KM)

Jak każdy samochód najnowsza Fiesta nie jest pozbawiona wad. Tapicerka niskiej jakości łatwo łapie kurz (chyba za dużo w niej sztuczności) i grzeje. Poza tym brak podziału tylnego siedziska i niewielki próg w podłodze bagażnika po jego złożeniu. Nieco za małe lusterka zewnętrzne. Na tym lista "istotnych" wad się na razie zamyka. Oczywiście samochód ten posiada wiele zalet. Jest cichy, pojemny, ładny, dobrze zaprojektowany i równie dobrze wykonany przez fabrykę w Koloni. Najwspanialsze w nim to zawieszenie co powoduje ogromne poczucie bezpieczeństwa (+4 poduszki powietrzne i ABS). Świetne hamulce, znakomite rozmieszczenie świateł, doskonałe radio fabryczne (model 3500) z bajerem automatycznego wyciszania i podwyższania dźwięku czynią ten samochód lepszym aniżeli nieco przestarzały Peugeot 206 czy nawet nowa C3. Ogólnie można stwierdzić, że Ford wypuścił na rynek model zupełnie nowej klasy, nie mający nic wspólnego z dotychczasowymi modelami Fiesty. Ten samochód warto mieć!

dodał: jbrzost@spinet.com.pl
Ford Fiesta Hatchback 1.3 i (60 KM)

nie oszczędzam mojej fieściny, auto nie jest garażowane, nie omijam dziur, czesto jeżdze na wysokich obrotach, czesto z dużymi prędkościami (dużymi jak na fieste. max na prostej 180 km/h). z większych rzeczy wymianiałem : sprzęgło, termostat, zawieszenie/łozyska z tylu. troche rdzewieje na nadkolach z tyłu. Oppukać, nic sie nie dzieje z silnikiem, chodzi stabilnie, bez problemów, umiarkowane zużycie paliwa, minimalnie w trasie 4.9 l/100km. maks przy planowym niszczeniu opon 8.9 l/100km. Przy jednakowo zużytych oponach auto całkowicie neutralne, jak traci przyczepmośc to wszystkimi kołami na raz, łatwo sie wyprowadza z poślizgów. fatalny ABS, stuka zdecydowanie za wolno, na zimę radze wyciągnąć bezbiecznik od ABS´u. Pomimo że auto jest małe, to zaskakująco pojemne, bez bagaznika dachowego zabiera 4 ospby ze sprżetem na narty/deski :).

dodał: spinacz@op.pl
Ford Fiesta Hatchback 1.3 (70 KM)

Samochód oceniam dobrze, choś design tyłu auta mógłby być ciekawszy- zabrakło weny. Materiały użyte w desce rozdzielczej nie najlepszej jakości- żeby pozbyć się kurzu trzeba przetrzeć co najmniej 3 razy wilgotną szmatką. Brak rączek w suficie, utrudnione wsiadanie do tyłu w wersji 3-drz., poważna wada to brak dzielonego siedziska!!!!!!!!! Zalety: fajny design wersji 3-drz., dobra kierownica i super zegary (z aluminiową otoczką, w nocy robi wrażenie!), wygodne fotele, masa miejsca z przodu, wielka szyba poprawia wrażenie przestronności, podróżowanie w 4 osoby i pełnym bagażnikiem nie sprawia problemów, spory bagażnik. Miewałem trudne sytuacje na drodze, a zawieszenie nie zawiodło, silnik dobrze brzmi i przyspiesza powyżej 3200 obrotów. Polecam i mam nadzieje, że przydadzą się te porady!!!!!P.o.z.d.r.o.

dodał: robert
Ford Fiesta Hatchback 3d 1.0 (45 KM)

Ogolnie fiesciuch wypada dobrze, mozna kupic za male pieniadze, jednak odradzam silnik 1.0 z gaznikiem. Ludzie sobie chwala 1.3i. Dynamiczny i tak samo oszczedny. Czescie tanie. Jak na samochod tych gabarytow calkiem pojemny (jak sie przeprowadzalem z mieszkania to caly przedpokoj byl zalawony rzeczami - nie wierzylem, ze to sie zmieci, a jednak:) co prawda nic nie widzialem z tylu... Kuzyn mial fieste i przewiozl dwa rowery. Spalanie ok. Jednak jak juz wczesniej wspomnialem silnik 1.0 pozwoli jedynie/az przewiezdz z puntkow A do B bez zadnych rewelacji. Teraz dysponuje kwota okolo 7 tys. zl. Za takie pieniadze kupilbym fieste z 96 r. (ta "smutna"), nie jest zla, jednak potrzebuje troche wiekszy samochod z wiekszym silnikiem i wyposazeniem (w tej chwili mam tylko radio).

dodał: Bakin
  • Zalety
  • + widoczność
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Fiesta

Ford Fiesta VII Facelifting sedan Ford Fiesta VII Facelifting Black Edition (2014) Ford Fiesta VII ST 1.6 EcoBoost 182KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta 2008 Ford Fiesta Ford Fiesta ST Ford Fiesta VII Facelifting Red Edition (2014) Ford Fiesta VII Facelifting - galeria redakcyjna Ford Fiesta ST Concept Ford Fiesta VII Hatchback 5d
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Fiesta

  • 1.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.4 16V (80KM) 2006r.
    dodał: Zbyszek, 13.04.2014

    Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski na węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy!

  • 2.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (60KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 30.12.2008

    Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna zbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Ford Fiesta VII 1.25 Duratec (82KM) 2010r.
    dodał: RAFIK, 17.12.2011

    Bardzo profesjonalny zakład z dużym doświadczeniem w zakładaniu instalacji gazowych .To moja druga instalacja założona w tym warsztacie i zapewne nie ostatnia.Polecam firmę AUTO GAZ RAWA

  • 4.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.3 (58KM) 2003r.
    dodał: Bogdan, 19.01.2013

    Polecam w 100% pelen profezjonalizm aprawili to co inni w radomsku u domagalskiego zepsuli. Mila i kultularna obsloga i co wazne wiedza co robia!!!

  • 5.
  • 4,50 Ford Fiesta VI 1.25 i 16V (75KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz z Zabrza, 08.03.2014

    Silnik na gazie pracuję nawet ciszej niż na benzynie. Zawory delikatnie bardziej ciche. Sterownik STAG Q-BOX. Wtryskiwacze Hana2000.

  • 6.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (50KM) 2003r.
    dodał: bogdan, 04.01.2013

    nie polecam nikomu !!!! oszusci i tyle zepsoli mi komputer od gazu i umywaja rece zero profezjonalizmu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Fiesta

Ford Fiesta

288 komentarzy

227 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~horhe~horhe

chwilowe to nie średnie+komputer przekłamuje, zatankuj do pełna, zrób 100km i zatankuj ponownie, po kilku razach wyciągnij średnią spalania

~Maggda~Maggda

Jako pierwszy samochód wybrałam Fieste 1.25 82KM 2009r. i jestem bardzo zdzwiona ze chwilowe spalanie pokazuje mi ok.9.2 9.5 ? Nie wiem od czego to zależy... Czy wszystko okej z samochodem?

~horhe~horhe

kasia bieri raczej 1.4 albo 1.6 spalanie prawie to samo a auto bardziej dynamiczne, 1.25 to za mało na te masę auta

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
58 307
Przejechany dystans
38 035 182 km
Zatankowanego paliwa
1 981 035 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 270
Wydanych pieniędzy
3 121 512 zł
Średnie wydatki na auto
1 379 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 376
Wydanych pieniędzy
4 103 661 zł
Średnie wydatki na auto
1 813 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 263)

Testy zderzeniowe Ford Fiesta

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Fiesta przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Fiesta 1.25 petrol 'Trend', LHD
2012

Ford Fiesta
Ford Fiesta 1.25 ´Trend´

Ford Fiesta
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Fiesta

Na podstawie 1341 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: miodek, dodano: 12.05.2010 09:03

Ten samochód jest taką padaką, że tylko ford Ka jest wstanie przebić go ilością rzeczy, które się w nim psują autko przejechało 133000 ponad 120tys na niemiecki drogach kupione od starszej pani, i po około pół roku użytkowania zaczęły wyłazić bąbelki- samochód garażowany,kierunkowskaz zaczął się sypać- koszt modułu 300 zł, zaciski na tarczach przestały puszczać gdy zdejmuje nogę z hamulca i pedał nie chcę się wcisnąć głębiej niż 2 cm. Momentami mam też dziwne spadki mocy 4 - 70km/h gaz w dechę a tu nic jedziemy przyspieszamy po 30 sek 71km/h :D należy też dodać, że zdążył się popsuć moduł związany z obrotami? gdy wrzucam na luz silnik po prostu gasł, wymieniłem ale i tak nadal coś jest nie tak bo gdy zrzucam bieg i nie wcisnę lekko gazu silnik nadal gaśnie. Skrzynia biegów też coś się dzieje 1 wchodzi z oporem i mogę wyrzucać biegi bez sprzęgła łał ;D I te spalanie! + mały bak = bardzo szybko opadająca wskazówka ale co się dziwić po silniku który był konstruowany w latach 80 ? i jeszcze taki szczegół czasami jak wysoko go kręcę na 1, 2 mam fenomenalne przyspieszenie według prędkościomierza 2-3 sek do 120 hm/h bardzo intrygująco to wygląda. Podsumowując jak na auto, które ma jedynie 133tyś. km przejechane ilość i rodzaj usterek jest po prostu przerażająca! mdli mnie na samą myśl co z tym autem dziać się będzie gdy zbliży się przebiegiem tych 200tyś. tak numerów to nawet w fiacie siennie? porażka kompletna NIE POLECAM! omijać szerokim łukiem!

pełny raport Ford Hatchback 1.3 i

autor: piccolo2007, dodano: 21.02.2010 10:48

Mój Dźwięko-strzał pali przyzwoicie :) Jeździ na tym co mu się wleje ON, BIOester, i nawet roślinny z "Biedronki" (ale wtedy to człowiek cały czas głodny jeździ bo frytkami i plackami ziemniaczanymi czuć :P ) Przy oszczędnej jeździe można bez problemu zejść poniżej 5l oleju, w trasie 75% i mieście 25% Zamość-Kraków-Krynica-Kraków spalił mi 36l więc nie jest źle. Miasto... hmmm... Jeżdżę teraz głównie w Krakowie wiec różnie jest z tym spalaniem od 5,7 do 6,5 przynajmniej u mnie... Samochód ma przejechane 450 000 i szczerze to większych zabiegów to nie robiono przy nim :)

pełny raport Ford Hatchback 3d 1.6 D

autor: dj-napster, dodano: 06.04.2010 03:16

Fiesta jest u mnie w rodzinie już 10 lat, średnio na trasie wychodziło mi 6.5-7 litrów (jeździłem 3 lata, prędkość 85-90 i solidny eco driving). Fiesta bardzo zaniedbana, oleju nie miała wymienionego przez 10 lat tylko dolewany był najtańszy. Silnik pracuje nadal przez cały czas niezawodnie. Wady to na pewno szybko kończące się łożyska kół, korozja tylnej klapy i tylnich błotników, szybko zużywające się elementy takie jak np krzyżak kierownicy, tuleje wahaczy itp. Jest to samochód w którym psuje się dużo drobnych rzeczy a pomimo ich zepsucia nadal jeździ i jeździ i jeździ..., przy odpowiednim dbaniu o ten samochód można poruszać się tanim kosztem bo te modele są tanie do kupna. Problemy były z obrotami bo gasła przy dojeżdżaniu do skrzyżowań itp, przez około 3 lata tak było i samo się naprawiło (krokowiec, CCP itp były czyszczone ale to nic nie dało). Do zalet na pewno zalicza się niezawodność, natomiast na dłuższe trasy nie warto ryzykować.

pełny raport Ford Hatchback 1.4

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Ford Fiesta

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Fiesta

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Fiesta
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Fiesta, oglądali także