Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Fiesta

Model należący do segmentu B produkowany od 1976 roku. W momencie wprowadzenia na rynek, Fiesta była pierwszym autem w tej klasie w historii amerykańskiej marki. Do dziś jest nie tylko najmniejszym, ale i jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Forda w Europie. Fiesta odniosła wielki sukces rynkowy, który obrazuje liczba prawie 15 milionów sprzedanych egzemplarzy oraz liczne nagrody zdobyte w trakcie ponad 30 lat produkcji (ostatnia – International Design Award w 2009 r.). Obecnie na rynku dostępna jest siódma generacja Fiesty.

Generacje Ford Fiesta

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VII (2008 - teraz)
    Ford Fiesta VII
    Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - bagażnik Ford Fiesta VII  KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika

    Ford Fiesta VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja Fiesty debiutowała w 2008 roku. Zgodnie z panującym trendem, samochód nawiązuje do stylistyki większych aut Forda – Focusa i Mondeo w ramach koncepcji „kinetic design”. Model oparty jest...

    więcej o Ford Fiesta VII

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VI (2001 - 2008)
    Ford Fiesta VI

    Ford Fiesta VI

    Szósta generacja Fiesty produkowana w latach 2002-2008. Podobnie, jak jego poprzednik, stylistycznie nawiązuje do linii Focusa. W roku 2005 Fiesta VI została poddana face-liftingowi, który objął m. in. przednie i tylne światła, zderzaki oraz wnętrze....

    więcej o Ford Fiesta VI

  • Wybierz generację: Ford Fiesta V (1999 - 2003)
    Ford Fiesta V
    Ford Fiesta - widok z przodu Ford Fiesta - widok z tyłu Ford Fiesta - widok z przodu Ford Fiesta - widok z góry Ford Fiesta - kierownica Ford Fiesta - widok ogólny wnętrza z przodu

    Ford Fiesta V

    Fiesta piątej generacji pojawiła się na rynku w 1999 roku. Stylistycznie auto zbliżyło się do standardów wyznaczonych przez model Focus. Natomiast pod względem technicznym praktycznie nie różniło się od swojego poprzednika. W roku 2000 w takich krajach,...

    więcej o Ford Fiesta V

  • Wybierz generację: Ford Fiesta IV (1995 - 1999)
    Ford Fiesta IV

    Ford Fiesta IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Zmiany stylistyczne, które tym razem dotknęły ten samochód były największe w historii Fiesty. Zupełnie zmienił się przód auta, a także jego wnętrze wzorowane na włoskim stylu. Podobnie, jak jego poprzednik,...

    więcej o Ford Fiesta IV

  • Wybierz generację: Ford Fiesta III (1989 - 1997)
    Ford Fiesta III

    Ford Fiesta III

    Trzecia generacja Fiesty uważana za najpopularniejszą w historii modelu (do dziś bardzo chętnie kupowana również w Polsce). Na rynku pojawiła się w roku 1989. Po raz pierwszy auto dostępne było również w wersji pięciodrzwiowej, a także w wersji towarowej...

    więcej o Ford Fiesta III

  • Wybierz generację: Ford Fiesta II (1983 - 1989)
    Ford Fiesta II

    Ford Fiesta II

    Fiesta II pojawiła się na rynku w 1983 roku. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, wyróżniała się nowocześniejszymi kształtami nadwozia (zmieniony został szczególnie przód auta), choć jej rozmiary pozostały niemal identyczne. Podobnie, jak Fiesta I, model...

    więcej o Ford Fiesta II

  • Wybierz generację: Ford Fiesta I (1976 - 1983)
    Ford Fiesta I

    Ford Fiesta I

    Pierwsza generacja Fiesty debiutowała w 1976 roku jako pierwszy samochód Forda w tym segmencie. Było to również najmniejsze auto w historii amerykańskiej marki. Fiestę zaprojektowano z myślą o europejskim rynku. Prototyp modelu nosił nazwę Bobcat, ale...

    więcej o Ford Fiesta I

Fiesta VII

Nie wiemy, czy projektując Fiestę, designerzy Forda korzystali z czarodziejskich sztuczek, ale wiemy, że naszkicowali samochód mający w sobie pewną dozę designerskiej magii. Jest to bowiem jedno z najbardziej urodziwych aut w klasie, które nie dość, że wygląda dynamicznie nawet podczas postoju, to na dodatek okazuje się szalenie ponadczasowe. Pewne kontrowersje budzi jedynie wprowadzony w ramach liftingu pas przedni, który zamiast łagodnej, wysublimowanej formy zaproponował wybitnie agresywne, nachalne wręcz kształty.

Projektanci postanowili wypuścić wodze fantazji także przy stylizowaniu wnętrza. W efekcie miejsce pracy kierowcy prezentuje się niepowtarzalnie, a niezłe materiały wykończeniowe tylko podkreślają jego wysublimowany charakter. Szkoda tylko, że awangardowy styl nie poszedł w parze z ergonomią - zastrzeżenia budzi zarówno rozplanowanie elementów obsługi, jak i wielkość samych przycisków. Ładnym i czytelnym zegarom towarzyszy niestety zbyt mały wyświetlacz komputera pokładowego.

Ford Fiesta VII. generacji nie jest już najmłodszą konstrukcją, co da się dostrzec, zajmując miejsce na tylnej kanapie - przestrzeń wygospodarowana na nogi jest tam mocno ograniczona. Nad głową miejsca jest na szczęście wystarczająco, a przestronny pierwszy rząd siedzeń i odpowiednio pojemny bagażnik zdecydowanie cieszą. Powody do zadowolenia dają też dopracowane fotele oraz łatwość, z jaką zajmujemy wygodną pozycję do jazdy. Do poprawki kwalifikuje się natomiast widoczność do tyłu, utrudniająca manewrowanie.

Jeżeli potrzebujecie “malucha”, który będzie prowadził się jak marzenie, bez uszczerbku na komforcie jazdy, to trafiliście w dziesiątkę. W dyscyplinie prowadzenia na zakrętach model spod znaku błękitnego owalu pozostawia większość rywali daleko z tyłu, na co wpływ ma zarówno świetnie zestrojone zawieszenie, jak i doskonały układ kierowniczy. Co ważne, jego układ jezdny jest na tyle udany, że oferuje niedościgniony przez wielu konkurentów poziom resorowania nierówności.

Pomimo garści latek na karku, Ford Fiesta trzyma się dziarsko, nie bojąc się konkurencji ze strony dużo młodszych rywali. A jak na ich tle wypada pod względem cenowym? Nieźle, choć na pewno nie jest okazją stulecia, bo lepiej wyposażone odmiany dopiero po uwzględnieniu ewentualnych promocji mają rozsądne kwoty zakupu. Co do samego wyposażenia, to standardowe jest satysfakcjonujące, zaś lista dodatków okazuje się długa i obfituje w nowoczesne elementy, znane do niedawna z samochodów plasowanych oczko wyżej.

Fiesta VI

W odróżnieniu od następcy, Ford Fiesta VI. generacji nie zachwyca swoim wyglądem - nadwozie jest proste aż do bólu. Niestety, złe wrażenie pogłębia podatny na odpryski lakier i coraz częstsza korozja. O wiele lepiej prezentuje się wnętrze - jest całkiem przestronne, wystarczająco pakowne, funkcjonalne za sprawą masy schowków i skrytek, a z punktu widzenia kierowcy także czytelne i łatwe w obsłudze. Do pełni szczęścia brakuje lepszego wykończenia - tworzywa są kiepskie, a montaż bywa niestaranny.

Bazowy silnik "naszej" Fiesty - 1,3-litrowy motor benzynowy - to stara, niemal pancerna konstrukcja, która jako jedyna dobrze współpracuje z LPG, ale jest powolna i niezbyt oszczędna. Podobne spalanie gwarantują wersje 1.25 i 1.6, a są przy tym odczuwalnie bardziej dynamiczne i również niezawodne. Z diesli polecamy natomiast udany motor 1.4 TDCi - bardzo oszczędny i nieprzesadnie skomplikowany. Jeszcze prostsze okazuje się zawieszenie, które przyzwoicie resoruje nierówności, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy serpentynami.

"Maluch" Forda to samochód oparty na sprawdzonych podzespołach, jest dopracowany i dość solidnie wykonany, dzięki czemu może poszczycić się wysokim poziomem niezawodności. Podatniejsze na awarie są odmiany wysokoprężne (w których problemy sprawiają turbosprężarki i układy wtryskowe), ale i one trzeba uznać za trwałe. Czasem może zawieść elektryka, ale już np. zawieszenie jest niemal bezobsługowe. Na korzyść auta przemawiają dodatkowo niskie ceny napraw oraz niewygórowane ceny aut na rynku wtórnym (w którym dominują niestety słabo wyposażone egzemplarze).

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
Luzacjusz: Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

Silniki Ford Fiesta

Ford Fiesta VII - jaki silnik wybrać?

Jest z czego wybierać, ale jeśli dokładniej się przyjrzeć, to tylko do garstki silników pasuje słowo „fajny”. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 82-konną, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Oba spalają średnio 7-8l benzyny na 100km, ale ten drugi lepiej rozwija moc i jest trochę dynamiczniejszy. Wśród diesli dostępne są trzy silniki i już ten najsłabszy o mocy 68KM i pojemności 1.4l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Do miasta idealny, ale poza terenem zabudowanym dużo lepszym wyborem będzie 1.6l o mocy 90KM. Jeśli szukacie bardziej uniwersalnego auta, to warto trochę poczekać i uzbierać te kilka tysięcy złotych więcej na tą mocniejszą wersję.

Publikacje o Ford Fiesta

Ford Fiesta ST - definicja fajnego auta
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Rodzinne kombi są przestronne, funkcjonalne i ... rodzinne. Mdłe i pozbawione emocji kompakty są racjonalne i potrzebne. SUV-y i Crossover`y nie zawsze są przestronne i rzadko racjonalne, ale są modne. Małe miejskie Hot Hatche? One są po prostu fajne. Czy należąca do tego wywołującego emocje gatunku...

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - radość z jazdy
 
Nasz test Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

Fiesta przeszła kompleksową kurację odmładzającą. Poza nowym, bardziej wyrazistym obliczem otrzymała paletę nowych silników. Najciekawszym motorem jest litrowy EcoBoost, który ma zapewniać dobre osiągi przy śladowym zużyciu paliwa. Czy optymistyczny scenariusz faktycznie ma miejsce?

Czy warto kupić: używany Ford Fiesta (od 2008)

Nowocześnie stylizowany, przyjemny w prowadzeniu i ponadprzeciętnie trwały. Miejskie auto spod znaku błękitnego owalu ma wiele zalet. Szkoda, że znalezienie ciekawego egzemplarza na rynku wtórnym nie jest łatwe. Czy warto kupić używanego Forda Fiesta?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Ford Fiesta ST - szybka zmiana zdania
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Podobno człowiek z wiekiem nabiera rozumu i doświadczenia. Dlatego właśnie jeśli tylko go stać, to za swój środek transportu wybiera auta duże, wygodne i bezpieczne. Często nawet wmawia sobie, że małe, ciasne i szybkie samochody już dawno go nie kręcą. Potem wsiada do Fiesty ST i całe doświadczenie życiowe...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Fiesta

Ford Fiesta na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FiestaautoWcentrum - społeczność Ford Fiesta

najwyższe oktanyAuta - Ford Fiesta

Ford Fiesta Mocne kopnięcie 78,68

Ford Fiesta      Srebrna Foczka 66,62

Ford Fiesta suka 69,38

Ford Fiesta XR2'i  1.6  103 KM 60,58

Ford Fiesta  IttP Rally 65,18

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Fiesta

imracora 36,21

speedi 75,49

autre2003 94,91

d1010mm1 43,12

medion 42,00

Michal29Kotera 85,86

dba38 80,31

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Fiesta

Zakup
Zakup Dziś zakupione auto. I pierwsza jego podróż do domu. Pierwsze 94 km - wrazenia ...
U znajomego na stacji diagnoz..
U znajomego na stacji diagnoz.. Wyszedłem zadowolony :) zawieszenie ocena -4 jeden z amortyzatorów wylewa o...
Lamka ostrzegawcza zespołu napędowego...
Lamka ostrzegawcza zespołu napędowego... zapala sie po przekreceniu lub właczeniu zapłonu lub po kilku km przejechanych ...
Zaciśnięte szczęki i zapchany przewód hamulcowy
Zaciśnięte szczęki i zapchany przewód hamulcowy Jadę sobie swoim autkiem po mieście nagle zaczyna coś mi nie grać... Ja w gaz a ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Fiesta

od 35 850 zł do 74 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (60 - 182 KM): 1.0, 1.0 EcoBoost, 1.25 Duratec, 1.4 Duratec, 1.6 Duratec, 1.6 EcoBoost

 

Diesel (75 - 95 KM): 1.5 Duratorq TDCi, 1.6 Duratorq TDCi

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa
Katalog nowych aut Ford Fiesta
 

Najpopularniejsza wersja Ford Fiesta

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
ESP
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Cool and Sound 6 - 5 550
Pakiet Cool and Sound 5 - 4 800
Pakiet Cool and Sound 4 - 3 900
Pakiet Leather Charcoal - 3 500
Pakiet Partial Leather Chelsea - 2 600
Pakiet Easy Driver 1 - 1 000
Pakiet Winter - 990
Pakiet dla palących - 40

Cena katalogowa

58 300

Zobacz ofertę Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Ford Fiesta najczęściej porównywane z:

Seat Ibiza
1.2 TDI CR (75 KM)
Lancia Y
1.2 8v (69 KM)
Dacia Sandero
1.5 dCi (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Fiesta

Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
60 000 km, 2009
21 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 50 KM
51 000 km, 2009
24 000 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
98 000 km, 2008
18 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 benzyna 80 KM
151 929 km, 2003
11 888 PLN

Ocena auta Ford Fiesta

  • Średnia ocena
    na podstawie 1280 opinii
  • 3,95
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Ford Fiesta Hatchback 1.1 (50 KM)

Ogólnie stawiam Fieście 1,1 czwórkę. Sam samochód jest bardzo sympatyczny, wygodny i poręczny w codziennym użytkowaniu. Szkoda tylko, że ma tak słaby silnik. Co prawda w mieście to jeszcze nie tragedia, bo np. maluchy czy ciquecento zostają w tyle, ale w trasie wyprzedzanie z prędkością powyżej 100-110km/h jest po prostu niebezpieczne. Powyżej takiej prędkości rozpędzanie idzie na prawdę mozolnie. Skoro już o prędkości - max co udało mi się z Fiesty wycisnąć to 140km/h, ale ulubiona szybkość autka to jakieś 90-100km/h. Wtedy silnika prawie w środku nie słychać, jedzie się płynnie i przyjemnie, no i zostaje pewna rezerwa mocy na wszelki wypadek. Przy 140km/h robi się głośno i nerwowo - silnik wyje, bardzo odczuwalny jest każdy podmuch wiatru (np. od TIRów), trzeba pilnować toru jazdy. Jeżeli szukacie Fiesty Mk3, to polecam wersję 1,3 60KM albo 1,8D 60KM (Diesel) - niby moc niewiele większa niż z 1,1, ale rozwijana w korzystniejszy sposób. No i konieczne wyposażenie to wspomaganie kierownicy...

dodał: kierownik
Ford Fiesta Hatchback 1.3 (70 KM)

Jak każdy samochód najnowsza Fiesta nie jest pozbawiona wad. Tapicerka niskiej jakości łatwo łapie kurz (chyba za dużo w niej sztuczności) i grzeje. Poza tym brak podziału tylnego siedziska i niewielki próg w podłodze bagażnika po jego złożeniu. Nieco za małe lusterka zewnętrzne. Na tym lista "istotnych" wad się na razie zamyka. Oczywiście samochód ten posiada wiele zalet. Jest cichy, pojemny, ładny, dobrze zaprojektowany i równie dobrze wykonany przez fabrykę w Koloni. Najwspanialsze w nim to zawieszenie co powoduje ogromne poczucie bezpieczeństwa (+4 poduszki powietrzne i ABS). Świetne hamulce, znakomite rozmieszczenie świateł, doskonałe radio fabryczne (model 3500) z bajerem automatycznego wyciszania i podwyższania dźwięku czynią ten samochód lepszym aniżeli nieco przestarzały Peugeot 206 czy nawet nowa C3. Ogólnie można stwierdzić, że Ford wypuścił na rynek model zupełnie nowej klasy, nie mający nic wspólnego z dotychczasowymi modelami Fiesty. Ten samochód warto mieć!

dodał: jbrzost@spinet.com.pl
Ford Fiesta Hatchback 1.3 i (60 KM)

nie oszczędzam mojej fieściny, auto nie jest garażowane, nie omijam dziur, czesto jeżdze na wysokich obrotach, czesto z dużymi prędkościami (dużymi jak na fieste. max na prostej 180 km/h). z większych rzeczy wymianiałem : sprzęgło, termostat, zawieszenie/łozyska z tylu. troche rdzewieje na nadkolach z tyłu. Oppukać, nic sie nie dzieje z silnikiem, chodzi stabilnie, bez problemów, umiarkowane zużycie paliwa, minimalnie w trasie 4.9 l/100km. maks przy planowym niszczeniu opon 8.9 l/100km. Przy jednakowo zużytych oponach auto całkowicie neutralne, jak traci przyczepmośc to wszystkimi kołami na raz, łatwo sie wyprowadza z poślizgów. fatalny ABS, stuka zdecydowanie za wolno, na zimę radze wyciągnąć bezbiecznik od ABS´u. Pomimo że auto jest małe, to zaskakująco pojemne, bez bagaznika dachowego zabiera 4 ospby ze sprżetem na narty/deski :).

dodał: spinacz@op.pl
Ford Fiesta Hatchback 1.3 (70 KM)

Samochód oceniam dobrze, choś design tyłu auta mógłby być ciekawszy- zabrakło weny. Materiały użyte w desce rozdzielczej nie najlepszej jakości- żeby pozbyć się kurzu trzeba przetrzeć co najmniej 3 razy wilgotną szmatką. Brak rączek w suficie, utrudnione wsiadanie do tyłu w wersji 3-drz., poważna wada to brak dzielonego siedziska!!!!!!!!! Zalety: fajny design wersji 3-drz., dobra kierownica i super zegary (z aluminiową otoczką, w nocy robi wrażenie!), wygodne fotele, masa miejsca z przodu, wielka szyba poprawia wrażenie przestronności, podróżowanie w 4 osoby i pełnym bagażnikiem nie sprawia problemów, spory bagażnik. Miewałem trudne sytuacje na drodze, a zawieszenie nie zawiodło, silnik dobrze brzmi i przyspiesza powyżej 3200 obrotów. Polecam i mam nadzieje, że przydadzą się te porady!!!!!P.o.z.d.r.o.

dodał: robert
Ford Fiesta Hatchback 3d 1.0 (45 KM)

Ogolnie fiesciuch wypada dobrze, mozna kupic za male pieniadze, jednak odradzam silnik 1.0 z gaznikiem. Ludzie sobie chwala 1.3i. Dynamiczny i tak samo oszczedny. Czescie tanie. Jak na samochod tych gabarytow calkiem pojemny (jak sie przeprowadzalem z mieszkania to caly przedpokoj byl zalawony rzeczami - nie wierzylem, ze to sie zmieci, a jednak:) co prawda nic nie widzialem z tylu... Kuzyn mial fieste i przewiozl dwa rowery. Spalanie ok. Jednak jak juz wczesniej wspomnialem silnik 1.0 pozwoli jedynie/az przewiezdz z puntkow A do B bez zadnych rewelacji. Teraz dysponuje kwota okolo 7 tys. zl. Za takie pieniadze kupilbym fieste z 96 r. (ta "smutna"), nie jest zla, jednak potrzebuje troche wiekszy samochod z wiekszym silnikiem i wyposazeniem (w tej chwili mam tylko radio).

dodał: Bakin
  • Zalety
  • + widoczność
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Fiesta

Ford Fiesta VII Facelifting - wersja 5-drzwiowa Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting 1.4 Duratec 96KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta 2008 Ford Fiesta VII Facelifting Red Edition (2014) Ford Fiesta ST Concept Ford Fiesta ST Ford Fiesta VII Facelifting - galeria redakcyjna Ford Fiesta VII Facelifting - wersja 3-drzwiowa Ford Fiesta Ford Fiesta VII ST 1.6 EcoBoost 182KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Fiesta

  • 1.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.4 16V (80KM) 2006r.
    dodał: Zbyszek, 13.04.2014

    Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski na węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy!

  • 2.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (60KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 30.12.2008

    Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna zbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Ford Fiesta VII 1.25 Duratec (82KM) 2010r.
    dodał: RAFIK, 17.12.2011

    Bardzo profesjonalny zakład z dużym doświadczeniem w zakładaniu instalacji gazowych .To moja druga instalacja założona w tym warsztacie i zapewne nie ostatnia.Polecam firmę AUTO GAZ RAWA

  • 4.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.3 (58KM) 2003r.
    dodał: Bogdan, 19.01.2013

    Polecam w 100% pelen profezjonalizm aprawili to co inni w radomsku u domagalskiego zepsuli. Mila i kultularna obsloga i co wazne wiedza co robia!!!

  • 5.
  • 4,50 Ford Fiesta VI 1.25 i 16V (75KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz z Zabrza, 08.03.2014

    Silnik na gazie pracuję nawet ciszej niż na benzynie. Zawory delikatnie bardziej ciche. Sterownik STAG Q-BOX. Wtryskiwacze Hana2000.

  • 6.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (50KM) 2003r.
    dodał: bogdan, 04.01.2013

    nie polecam nikomu !!!! oszusci i tyle zepsoli mi komputer od gazu i umywaja rece zero profezjonalizmu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Fiesta

Ford Fiesta

288 komentarzy

227 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~horhe~horhe

chwilowe to nie średnie+komputer przekłamuje, zatankuj do pełna, zrób 100km i zatankuj ponownie, po kilku razach wyciągnij średnią spalania

~Maggda~Maggda

Jako pierwszy samochód wybrałam Fieste 1.25 82KM 2009r. i jestem bardzo zdzwiona ze chwilowe spalanie pokazuje mi ok.9.2 9.5 ? Nie wiem od czego to zależy... Czy wszystko okej z samochodem?

~horhe~horhe

kasia bieri raczej 1.4 albo 1.6 spalanie prawie to samo a auto bardziej dynamiczne, 1.25 to za mało na te masę auta

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
59 619
Przejechany dystans
39 096 559 km
Zatankowanego paliwa
2 032 037 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 409
Wydanych pieniędzy
3 181 694 zł
Średnie wydatki na auto
1 374 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 643
Wydanych pieniędzy
4 198 403 zł
Średnie wydatki na auto
1 814 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 315)

Testy zderzeniowe Ford Fiesta

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Fiesta przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Fiesta 1.25 petrol 'Trend', LHD
2012

Ford Fiesta
Ford Fiesta 1.25 ´Trend´

Ford Fiesta
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Fiesta

Na podstawie 1344 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciek, dodano: 03.02.2011 14:14

Spalanie nie powala. Jak na 900kg masy i silnik 1,3 (1,25) to można powiedzieć, że to smok pierwszej wody. Spalanie najczęściej wychodzi 7,8 (jazda 50-50 miasto-poza miastem), ale jeżdżąc średnio dynamicznie, jeśli w ogóle w tym samochodzie można mówić o dynamice. Jeżdzę też ponad półtoratonowym Cougarem V6 2,5 170KM i biorąc pod uwagę masę/osiągi/komfort to spala on relatywnie mniej niż ten mały smok. Minimalne podane spalanie to jazda bocznymi drogami, zwykle 70km, bez stawania i rozpędzania się co chwilę. 9l/100km to jazda tylko po Warszawie. Nie pamiętam, czy miałem większe spalanie.

pełny raport Ford Hatchback 1.3 i

autor: mota1000@o2.pl, dodano: 26.10.2007 20:50

miasto + zarżnięty silnik = 9 litrów/100km poza maistem można sie zamknąć w 5 a nawet jeżeli jedzie sięz ze stąłą prędkoscią bez wyprzedzania (jakiegokolwiek przyśpieszania to 4,5 upragnione z danych fabrycznych ceny przeklądów a kto by go tam przeglądął więcej niż raz w roku do wpisu do dowodu naprawy no cóż elementy ekspoatacyjne są dośc drogie (dobre elementy ekspoatacyjne, a nie polskie filtry które zapychają sie po 5000km i podbiojają zużycie paliwa) naprawy da sie wykonać samemu o ile ma sie kupe czasu i ciepły gararz i troche narzedzi jakcihś

pełny raport Ford Hatchback 1.1

autor: Marcin, dodano: 22.03.2006 17:27

Jazda głównie miejska, w warunkach zimowych, opony Frigo2, czasem włączona klimatyzacja żeby odparować szyby spalanie 8l/100km. Dosyć pozytywny wynik gdyż auto waży prawie 1100kg, Seicento 1.1 paliło 7,5. W lecie auto spala więcej paliwa, chociaż jest wyposażone w opony ekonomiczne (montaż fabryczny) zużycie na poziomie 8,6l z tym, że dosyć intensywne użytkowanie klimatyzacji. Oczywiście to dotyczy jazdy miejskiej. Bez klimy udaje się obniżyć do 8,1. W trasie, w górach z pełnym obciążenie i 5 osobami oraz czasami włączoną klimatyzacja spalanie wyniosło poniżej 6 l/100km. Jazda w granicach do 90-100km/h.

pełny raport Ford Hatchback 1.25 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Ford Fiesta

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Fiesta

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Fiesta
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Fiesta, oglądali także