Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Ford Fiesta

Lata produkcji: 1976 - teraz
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany od 1976 roku. W momencie wprowadzenia na rynek, Fiesta była pierwszym autem w tej klasie w historii amerykańskiej marki. Do dziś jest nie tylko najmniejszym, ale i jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Forda w Europie. Fiesta odniosła wielki sukces rynkowy, który obrazuje liczba prawie 15 milionów sprzedanych egzemplarzy oraz liczne nagrody zdobyte w trakcie ponad 30 lat produkcji (ostatnia – International Design Award w 2009 r.). Obecnie na rynku dostępna jest siódma generacja Fiesty.

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
Luzacjusz: Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

Fiesta VII

Nie wiemy, czy projektując Fiestę, designerzy Forda korzystali z czarodziejskich sztuczek, ale wiemy, że naszkicowali samochód mający w sobie pewną dozę designerskiej magii. Jest to bowiem jedno z najbardziej urodziwych aut w klasie, które nie dość, że wygląda dynamicznie nawet podczas postoju, to na dodatek okazuje się szalenie ponadczasowe. Pewne kontrowersje budzi jedynie wprowadzony w ramach liftingu pas przedni, który zamiast łagodnej, wysublimowanej formy zaproponował wybitnie agresywne, nachalne wręcz kształty.

Projektanci postanowili wypuścić wodze fantazji także przy stylizowaniu wnętrza. W efekcie miejsce pracy kierowcy prezentuje się niepowtarzalnie, a niezłe materiały wykończeniowe tylko podkreślają jego wysublimowany charakter. Szkoda tylko, że awangardowy styl nie poszedł w parze z ergonomią - zastrzeżenia budzi zarówno rozplanowanie elementów obsługi, jak i wielkość samych przycisków. Ładnym i czytelnym zegarom towarzyszy niestety zbyt mały wyświetlacz komputera pokładowego.

Ford Fiesta VII. generacji nie jest już najmłodszą konstrukcją, co da się dostrzec, zajmując miejsce na tylnej kanapie - przestrzeń wygospodarowana na nogi jest tam mocno ograniczona. Nad głową miejsca jest na szczęście wystarczająco, a przestronny pierwszy rząd siedzeń i odpowiednio pojemny bagażnik zdecydowanie cieszą. Powody do zadowolenia dają też dopracowane fotele oraz łatwość, z jaką zajmujemy wygodną pozycję do jazdy. Do poprawki kwalifikuje się natomiast widoczność do tyłu, utrudniająca manewrowanie.

Jeżeli potrzebujecie “malucha”, który będzie prowadził się jak marzenie, bez uszczerbku na komforcie jazdy, to trafiliście w dziesiątkę. W dyscyplinie prowadzenia na zakrętach model spod znaku błękitnego owalu pozostawia większość rywali daleko z tyłu, na co wpływ ma zarówno świetnie zestrojone zawieszenie, jak i doskonały układ kierowniczy. Co ważne, jego układ jezdny jest na tyle udany, że oferuje niedościgniony przez wielu konkurentów poziom resorowania nierówności.

Pomimo garści latek na karku, Ford Fiesta trzyma się dziarsko, nie bojąc się konkurencji ze strony dużo młodszych rywali. A jak na ich tle wypada pod względem cenowym? Nieźle, choć na pewno nie jest okazją stulecia, bo lepiej wyposażone odmiany dopiero po uwzględnieniu ewentualnych promocji mają rozsądne kwoty zakupu. Co do samego wyposażenia, to standardowe jest satysfakcjonujące, zaś lista dodatków okazuje się długa i obfituje w nowoczesne elementy, znane do niedawna z samochodów plasowanych oczko wyżej.

Fiesta VI

W odróżnieniu od następcy, Ford Fiesta VI. generacji nie zachwyca swoim wyglądem - nadwozie jest proste aż do bólu. Niestety, złe wrażenie pogłębia podatny na odpryski lakier i coraz częstsza korozja. O wiele lepiej prezentuje się wnętrze - jest całkiem przestronne, wystarczająco pakowne, funkcjonalne za sprawą masy schowków i skrytek, a z punktu widzenia kierowcy także czytelne i łatwe w obsłudze. Do pełni szczęścia brakuje lepszego wykończenia - tworzywa są kiepskie, a montaż bywa niestaranny.

Bazowy silnik "naszej" Fiesty - 1,3-litrowy motor benzynowy - to stara, niemal pancerna konstrukcja, która jako jedyna dobrze współpracuje z LPG, ale jest powolna i niezbyt oszczędna. Podobne spalanie gwarantują wersje 1.25 i 1.6, a są przy tym odczuwalnie bardziej dynamiczne i również niezawodne. Z diesli polecamy natomiast udany motor 1.4 TDCi - bardzo oszczędny i nieprzesadnie skomplikowany. Jeszcze prostsze okazuje się zawieszenie, które przyzwoicie resoruje nierówności, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy serpentynami.

"Maluch" Forda to samochód oparty na sprawdzonych podzespołach, jest dopracowany i dość solidnie wykonany, dzięki czemu może poszczycić się wysokim poziomem niezawodności. Podatniejsze na awarie są odmiany wysokoprężne (w których problemy sprawiają turbosprężarki i układy wtryskowe), ale i one trzeba uznać za trwałe. Czasem może zawieść elektryka, ale już np. zawieszenie jest niemal bezobsługowe. Na korzyść auta przemawiają dodatkowo niskie ceny napraw oraz niewygórowane ceny aut na rynku wtórnym (w którym dominują niestety słabo wyposażone egzemplarze).

Dane techniczne Ford Fiesta

Silniki

Moc silników 40-182 KM

Poj. silników 957-1 999 cm3

Prędkość maks. 137-223 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,9-19,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Ford Fiesta

Średnia ocena modelu

na podstawie 1312 opinii

3.95

Średnia dla segmentu: Auta małe 3.96

Zalety

+ Widoczność

+ Układ jezdny

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (77%)
NIE (23%)

Wybrane oceny kierowców Ford Fiesta

To maly ale pojemny, zwrotny i dobry pojazd. Bardzo popularny w wielu krajach a przedewszystkim w Wielkiej Bryt, Wloszech, Danii, ... więcejBelgii. Ceny serwisow (co 20.000 Km) i napraw sa tanie. Samochod trwaly i jak na razie niezawodny, jesli cos sie ma popsuc to to cos dlugo daje o sobie oznaki. Materialy wykonczenowe fiesty, plastyki, filce, panele raczej sa tanie ale trwale, jakos wykonania samochodu dobra, jakos wyposezenia seryjnego raczej uboga. ukryj
dodano 21.12.2009 przez
Ford Fiesta ST 2,0 jest samochodem dającym bardzo dużo za tak niewielkie pieniądze. Pełne wyposażenie wraz ze skórą na fotelach. ... więcejWspaniałymi osiągami i prowadzeniem. ukryj
dodano 31.01.2008 przez
Mimo pewnych bzdetów dam "5", bo liczy się przede wszystkim radość z jazdy i funkcjonalność auta, a do tego biorąc ... więcejpod uwagę stosunek jakość/cena, śmiem twierdzić, że fiesta mk6 jest na prawdę udanym modelem ukryj
dodano 27.05.2007 przez
Ogólnie super i ładna sylwetka. Samochód na miasto i poza miasto dla 2 osób jest w sam raz. Z tyłu ... więcejpoza miasto w długie trasy raczej tylko dla dzieci albo niskich osób ukryj
dodano 17.10.2013 przez
Zobacz oceny Ford Fiesta Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Ford Fiesta

Pb
4,60 - 14,33
Na podstawie 966 raportów spalania
ON
3,93 - 8,33
Na podstawie 274 raportów spalania
LPG
4,63 - 12,53
Na podstawie 136 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Ford Fiesta

Długi czas zwlekałem z napisaniem tej opinii o mojej Fieścince ale oto nadszedł ten dzień... Na początek przedstawię historie mojego ... więcejegzemplarza. Jest to rocznik ´96 1.3 Benzyna 60KM. Autko zakupione w lutym 1996, wówczas kosztowało ono równoważność 2 fiatów punto, co bawi mnie do dziś. Wyboru nigdy nie żałowałem od początku Fiesta była dzielnym autem. Od nowości prowadzona była tylko przez 3 osoby. Wpierw należała do mojego Tatka, następnie ofiarował ją mojej Mamci, po czym trafiła w moje dłonie. Autko przy przebiegu 70 tys. km otrzymało instalacje LPG (miało to miejsce już 11 lat temu) i wykonało na nim dzielnie aż 140 tys. km i będzie grubo więcej, gdyż nigdy nie zamierzam Fiesty sprzedawać nikomu i będę nią jeździł dokąd tylko będzie się dało. Autko przez 13 lat było garażowane, wówczas nie było na nim żadnych znak korozji. Jednak niestety od 4 lat stoi pod chmurką przez co blacharka się troszku posypała. Mechanicznie perfekcyjna (wizualnie również-kosmetyka wykonywana na bieżąco), nigdy nie oszczędzaliśmy na niej. Przez 14lat co roku przechodziła oprócz kontroli na stacji diagnostycznej, kontrole w autoryzowanej stacji forda (od 4 lat zaniechałem tego, gdyż przestało się to kalkulować przy jej wartości rynkowej). Przez cały czas eksploatacji w aucie wymieniony został jedynie katalizator (nie wliczając tarcz, klocków hamulcowych, opon i innych elementów eksploatacyjnych). Autko dość fajnie zestrojone i wykonane jak na tamte czasy, względem mk6( na tym portalu znwanym nie wiedzieć czemu mk7) czyli najnowyszej generacji jest ogromna różnica. Jednak miło popatrzyć jak na podwórku jak stoją obok siebie jak równy z równym. Może pora kończyć już odnośnie historii i przejść do konkretów które tutaj mają być opisane. Mianowicie autko pali mało. Wiadomo demon szybkości to to nie jest szczególnie na tak zestrojonym gazie jak ja to zrobiłem (jest dość mocno przykręcony) ale odwdzięcza się na stacjach paliw. Minimalne spalanie to 6,3 odnotowane w zimie na trasie 350km z czego 40km to było miasto Kraków. Maksymalne spalanie przy gonieniu BMW serii 5 w 3.0 dieslu to 12,5/100km też na trasie, jednak droga wojewódzka. Średnio autko pali 8 litrów przy zachowaniu zasad ecodrivingu na trasie i przy ruszaniu jako 1 spod świateł (wiem może to się wydawać śmieszne ale wbrew pozoru niejednemu już odjechała). Wszystkie wyniki są obliczone na podstawie realnego spalania. Pozdrawiam ukryj
dodano 16.06.2013 przez
Auto kupiłem w marcu 2009 za 3 tys zł. Zasugerowałem się opiniami z tego serwisu za które b dziękuję bo ... więcejjestem zadowolony z zakupu. Ogólnie średnie minimalne i maksymalne spalanie nie odbiega od danych podawanych tutaj, jednak bardzo zaskoczyło mnie spalanie przy prędkośći 80-90 km/h bo wynosi jakieś 4,5l/100 km. Zalałem niecałe 12,5 litra E95 i przejechałem na tym niecałe 300 km (dokładnie 280 z groszami). Myślę że taki wynik udało mi się uzyskać dzięki: 1. niskiemu poziomowi oleju w silniku (niższy niz minimalny) a co za tym idzie małym oporom wewnętrznym 2.wyższemu niż zalecane ciśnieniu w oponach (opona na kamyk) 3. jechałem sam więc na każde przyspieszenie nie potrzeba tyle mocy 4.jechałem późną nocą więc ruchu praktycznie nie było a jeśli już ktoś jechał to mnie wyprzedzał :D Ogólnie jest bezawaryjne ale więcej nie mogę powiedzieć bo mam je nieco ponad dwa miesiące. Kosztowało mnie tylko tyle co regulacja zaworów a raczej jej próba bo okazało się że luz jest ok i to nie on jest przyczyną głośnej pracy silnika tylko jego wiek i przebieg. Ktoś już tu pisał i ja potwierdzam że auto jest głośne przy małych i dużych prędkościach (poniżej 40 i powyżej 110km/h). Maksymalna prędkość jaką udało mi się osiągnąć przy jeździe "w tamtą stronę" to jakieś 163 km/h ale już od około 150 bujał się baaaaardzo długo. Tym razem również potwierdziła się opionia kogoś kto już pisał o tym - mianowicie nie wiem ile spala przy takiej prędkośći ale po przejechaniu ok 25 km wstazówka baaardzo spadła. Mówią że fort gówno wort ale ja tam jestem zadowolony. Jeśli ktoś lubi się rozkoszować spokojną jazdą i pięknymi widokami to polecam auto. Odwdzięczy się wam niską awaryjnością i niskim zużyciem paliwa. PS Przy następnej takiej eskapadzie spróbuję poskładać lusterka zewnętrzne i zdemontować antenę :D Może jeszcze pokusze się o zdemontowanie klamek. Pozdrawiam. ukryj
dodano 14.05.2009 przez
Witam auto jak na 68 KM to jest nawet dynamiczne ale spalanie to już inna bajka. Spodziewałem się spalania dużo mniejszego ... więcejauto spaliło mi najmniej 5.0 na 100, tak średnio to 5.5-6.0 na 100, maksymalnie to 7.5-8.0. Przeważnie jeżdżę w 3-4 os może stąd tak duże spalanie, nie wiem? Posiadam jeszcze 3 auta i żadne z nich nie jest tak niewygodne jak to. Z przodu podróżuje się fajnie ze względu na widoczność jest b.dobra fotele są w miarę wygodne ale, sterowanie z kierownicy to masakra komu chce się tam wkładać rękę, przejdźmy do tyłu i znowu rozczarowanie fotele są tak nie wygodne że odechciewa się jazdy w żadnym z aut nie miałem tak niewygodnych foteli Citroen Xsara ma wygodniejsze fotele ma 1.9 i 75 KM i spala średnio 5.5 L Fiat Punto ma 1.4 i 75 KM spalił mi raz na trasie 5 L a średnie to 6.5 L a to benzyna Opel Vectra ma 1.8 i 115 KM jest najwygodniejsza i prawie najcichsza jedynie to fiat ją przebija ale fiat to 2012 a Vectra to 1999 spalanie jak na benzyniaka przystał mieści się w 8 L Z tych aut co miałem i mam a wiele ich było to najbardziej polecam OPLE. Vectrę ma 4 lata i nic się nie zepsuło. Dla wszystkich którzy szukają auta w tej cenie polecam OPLA ASTRĘ H lub CORSĘ z silnikiem 1.3 90 KM oraz 1.7 80 KM lub 100 KM OPLE są lepiej wykonane i ekonomiczniejsze. SZKODA ŻE CZŁOWIEK UCZY SIĘ NA WŁASNYCH BŁĘDACH FIESTY NIE POLECAM PS. Ludzie nie piszcie głupot w stylu spalanie 5 L bo to są dane z komputera który ma swój świat i swoje spalanie mój pokazuje 5.1 L a real to 6 L ukryj
dodano 26.01.2013 przez
Spalanie średnie wyliczone po roku eksploatacji. Nie dajcie się zwieść opowieściami o spalaniu ~3L/100km bo i takie słyszałem. Silnik wcale ... więcejnie jest elastyczny! Przecież ma on tylko 105Nm więc do elastyczności to mu duuuużo brakuje!!!!! Większość dystansu przejechana w mieście na krótkich odcinkach. Co do samochodu posiadam wersje 5-cio drzwiową, mimo to na przednim fotelu jakoś dziwnie mało miejsca. Zawsze muszę odsuwać fotel do tylu żeby wygodnie wysiąść. Na tylnych siedzeniach szału nie ma ale przeciętny osobnik nie będzie narzekał. Bagażnik bardzo przyzwoity. Samochód ma 150 000 przebiegu po kupnie wymieniłem wszystkie filtry,olej, napełniłem klime, wymieniłem elementy typu przeguby itp oraz rozrząd. Jedyną awarią jaka mi się przytrafiła to zepsuł się zawór wpuszczający ciepły płyn do nagrzewnicy. Koszt wymiany na nowy z montażem 150zł. Bardzo dużą zaletą silnika jest to, że śmiga na oleju roślinnym. Można lać śmiało ja tankuje 10L ON oraz dolewam OR do pełna. Jak masz dobry akumulator to nawet na mieszance z OR odpala, moja zapaliła przy -27. Co prawda było wówczas około 20L ON i 15L OR. Nie odpaliła od razu musiałem z 5 razy zakręcić ale... cel osiągnięty. Podsumowując samochód dla rodziny z jednym dzieckiem OK! Jak już masz dwoje dzieci to ciężko pomieścić się z fotelikami. Fiesta z tym silnikiem 150kmh poleci ale wówczas jest juz baaaardzo głośno w samochodzie. Ten samochód najbardziej lubi jazdę w okolicy 80kmh. Jeżeli szukasz małego nieawaryjnego samochodu to mogę Fieste z czystym sumieniem polecić. ukryj
dodano 24.02.2010 przez
Ten samochód jest taką padaką, że tylko ford Ka jest wstanie przebić go ilością rzeczy, które się w nim psują ... więcejautko przejechało 133000 ponad 120tys na niemiecki drogach kupione od starszej pani, i po około pół roku użytkowania zaczęły wyłazić bąbelki- samochód garażowany,kierunkowskaz zaczął się sypać- koszt modułu 300 zł, zaciski na tarczach przestały puszczać gdy zdejmuje nogę z hamulca i pedał nie chcę się wcisnąć głębiej niż 2 cm. Momentami mam też dziwne spadki mocy 4 - 70km/h gaz w dechę a tu nic jedziemy przyspieszamy po 30 sek 71km/h :D należy też dodać, że zdążył się popsuć moduł związany z obrotami? gdy wrzucam na luz silnik po prostu gasł, wymieniłem ale i tak nadal coś jest nie tak bo gdy zrzucam bieg i nie wcisnę lekko gazu silnik nadal gaśnie. Skrzynia biegów też coś się dzieje 1 wchodzi z oporem i mogę wyrzucać biegi bez sprzęgła łał ;D I te spalanie! + mały bak = bardzo szybko opadająca wskazówka ale co się dziwić po silniku który był konstruowany w latach 80 ? i jeszcze taki szczegół czasami jak wysoko go kręcę na 1, 2 mam fenomenalne przyspieszenie według prędkościomierza 2-3 sek do 120 hm/h bardzo intrygująco to wygląda. Podsumowując jak na auto, które ma jedynie 133tyś. km przejechane ilość i rodzaj usterek jest po prostu przerażająca! mdli mnie na samą myśl co z tym autem dziać się będzie gdy zbliży się przebiegiem tych 200tyś. tak numerów to nawet w fiacie siennie? porażka kompletna NIE POLECAM! omijać szerokim łukiem! ukryj
dodano 12.05.2010 przez
Zobacz raporty spalania Ford Fiesta Dodaj raport spalania

Publikacje o Ford Fiesta

Przeczytaj pozostałe 24 publikacje o Ford Fiesta

Newsy o Ford Fiesta

Przeczytaj pozostałe 26 newsów o Ford Fiesta

Generacje Ford Fiesta

Nowe Ford Fiesta

nowe Ford Fiesta
Ford Fiesta
ceny od 40 780 zł do 79 500

Ford Fiesta VII Hatchback 3d Facelifting 1.25 Duratec 60KM od 2012

w pakiecie ambiente

w cenie katalogowej brutto

45 100 zł

Wyposażenie standardowe
Poduszki powietrzne – poduszki czołowe dla kierowcyi pasażera z przodu
Elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi – szybakierowcy opuszczana i podnoszona jednym naciśnięciemprzycisku
Przednie fotele – z zagłówkami regulowanymiw 2 kierunkach
Wyposażenie opcjonalne
Pełny pakiet stylizacyjny nadwozia (3 700 zł)
Pakiet dla palących (40 zł)
Pakiety dealerskie
Pełny pakiet stylizacyjny nadwozia (3 700 zł)
Pakiet dla palących (40 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 73 oferty Ford Fiesta

Dealerzy Ford

EURO CAR

EURO CAR Sp. z o.o.

pomorskie, Gdynia, Owsiana 13

Więcej

AUTO MOTIVE

AUTO MOTIVE Ford Tarnów

małopolskie, Tarnów, Krakowska 13

Więcej

AUTO SKAR Sp. z o.o.

AUTO-SKAR FORD Kielce

świętokrzyskie, Kielce, Radomska 164

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS Ford Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Warszawska 299

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS O/CHORZÓW Ford Chorzów

śląskie, Chorzów, Drogowa Trasa Średnicowa 51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Ford Fiesta

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

7 392

Przejechany dystans

997 091 zł

Zatankowanego paliwa

203 708 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

681

Wydanych pieniędzy

197 860 zł

Średnie wydatki na auto

697 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 757

Wydanych pieniędzy

400 702 zł

Średnie wydatki na auto

1 411 zł

ZOBACZ 284 dzienniki kosztów Ford Fiesta Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Ford Fiesta

Liczba wpisów: 35
komentarzy(3)
komentarzy(1)
komentarzy(6)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
komentarzy(5)
Zobacz inne typowe słabe punkty Ford Fiesta dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Ford Fiesta

Liczba wpisów: 49
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Ford Fiesta Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Ford Fiesta

Liczba wpisów: 21
Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski ... więcejna węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy! ukryj
dodano 13.04.2014 przez
widziałem wiele samochodów z instalacjami Lpg jednak instalacja mojego auta perefekcyjna , pod względem wizualnym i technicznym bez zastrzeżeń wszystko ... więcejładnie pochowane . Samochód spala w granicach 8-9 litrów lpg . Zmieniałem tylko filtry i Olej Polecam ! ukryj
dodano 12.02.2015 przez
Witam. Założyłem gaz w 2013 roku. Do dzis zrobiłem 30tys. km. Polecam w 100%, auto chodzi bez zarzutów. Benzyny pali ... więcejmi 7 litrów, gazu 8 litrów, spadek mocy nieznaczny. Jestem bardzo zadowolony. W razie pytań proszę pisać, na pewno odpowiem :). ukryj
dodano 22.07.2015 przez
Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna ... więcejzbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze. ukryj
dodano 30.12.2008 przez
Bardzo profesjonalny zakład z dużym doświadczeniem w zakładaniu instalacji gazowych .To moja druga instalacja założona w tym warsztacie i zapewne ... więcejnie ostatnia.Polecam firmę AUTO GAZ RAWA ukryj
dodano 17.12.2011 przez
Moja Mała Fiestka świetnie sobie radzi na Lpg , jestem bardzo zadowolona , spalanie naprawdę świetne chyba najbardziej ekonomiczny samochód ... więcej. Wszystko działa płynnie. ukryj
dodano 16.11.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Fiesta

Skarbnica wiedzy o Ford Fiesta

Ciekawostki
dodano 09.08.2011 przez
We wczesnych latach siedemdziesiątych, popyt na małe samochody ze strony konsumentów mocno wzrósł. Konkurencja wypuściła na rynek modele samochodów "miejskich" Fiat 127, Renault 5 czy…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą