Szukaj

Informacje o Hyundai i10 II Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Auta najmniejsze
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu. Druga generacja, tak jak i10 I, zaprojektowano w niemieckim Russelsheim, w centrum designu Hyundaia i tak samo jak poprzednio, odpowiedzialnym za stylistykę auta był Thomas Burkle. Choć nowy Hyundai i10 od modelu I generacji jest trochę większy, to podobnie jak on, powstał na bazie bliźniaczej Kii Picanto. Auto w Malezji sprzedawane jest jako Inokom i10, natomiast w Indiach dostępna jest także wersja powiększona – Grand i10.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 II Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,2 m
Promień skrętu 5,1 m
Długość 3665 mm
Szerokość 1660 mm
Wysokość 1500 mm
Rozstaw osi 2385 mm
Rozstaw kół - przód 1467 mm
Rozstaw kół - tył 1480 mm
Prześwit 149 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1070 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1008 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 820 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 960 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1306 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1301 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1246 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1251 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1046 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 252 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~fxx
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
Samochód z automatyczną skrzynią biegów idealny do miasta. Silnik wolnossący i klasyczna skrzynia biegów to chyba jeden z ostatnich tego typu przypadków na rynku (i to rozumiane jako bardzo duża zaleta). Spalanie mogłoby być mniejsze, ale przy typowo miejskim sposobie użytkownika (bardzo krótkie odcinki) chyba ciężko oczekiwać więcej (Tak, tak, jakaś hybryda byłoby dużo lepsza, ale i 2 razy droższa). 4 lata bez absolutnie żadnych problemów. Głównie używany przez żonę, ale sam chętnie wsiadam do niego na krótkie trasy (po przysłowiowe bułki). Nie ma wrażenia "taniości" - jak w innych samochodach tego segmentu.
4,7
~Sebastian
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.0 Kappa 66KM 49kW
I10 w wersji Comfort zamówiłem w czerwcu 2019, a odebrałem w październiku. Samochód wbrew pozorom oferuje dużo miejsca w środku. Silnik w danych technicznych wyglada słabo, jednak w praktyce jest wystarczający do sprawnego poruszania się i zadowala się 4.8l/100 - spodziewałem się większego spalania, także jestem pozytywnie zaskoczony. W środku dobrze spasowany bez metalowych powierzchni co jest dla mnie wielkim plusem.
4,4
~Pavlik
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
To mój drugi i10 w rodzinie. Auto, podobnie jak poprzednie użytkuje żona. Widać duży postęp w porównaniu do poprzedniej wersji, podobnie jak w innych modelach hyundai-a. Ten jest dużo ładniejszy od poprzednika i wreszcie fajnie jeździ. Silnik 1.2 BEZ TURBO - rewelacja pod względem dynamiki i przede wszystkim spalania.
Hyundai i10 II Hatchback Facelifting