Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Hyundai i10

Miejski samochód segmentu A produkowany od 2008 roku. W ofercie koreańskiej marki i10 zastąpił model Atos. Od początku jest technicznie spokrewniony z Kią Picanto. Był jednym z pierwszych aut Hyundaia z nowym nazewnictwem (złożenie litery „i” oraz liczby dwucyfrowej). Model został zaprojektowany w europejskim biurze designu Hyundaia w Niemczech. Nagrodzony tytułami Samochodu Roku 2008 przez m. in. magazyny „AutoCar”, „Overdrive” oraz „BS Motoring”. W 2013 roku na rynku debiutowała druga generacja i10.

Generacje Hyundai i10

  • Wybierz generację: Hyundai i10 II (2013 - teraz)
    Hyundai i10 II
    Hyundai i10 II - galeria redakcyjna - widok z przodu Hyundai i10 II - galeria redakcyjna - widok z tyłu Hyundai i10 II - galeria redakcyjna - prawy bok Hyundai i10 II - galeria redakcyjna - kokpit Hyundai i10 II - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu Hyundai i10 II - galeria redakcyjna - tylna kanapa

    Hyundai i10 II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Podobnie jak jego poprzednik, samochód został zaprojektowany w centrum designu Hyundaia w niemieckim Russelsheim. Jego stylistykę, tak jak w przypadku i10 I, odpowiadał...

    więcej o Hyundai i10 II

  • Wybierz generację: Hyundai i10 I (2008 - 2013)
    Hyundai i10 I

    Hyundai i10 I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2008-2013. Koncepcyjnym pierwowzorem i10 był prototyp o nazwie Hyundai PA, samochód początkowo przygotowywano z myślą nie tylko o rynku europejskim, ale i indyjskim, gdzie dużą popularnością cieszył się jego...

    więcej o Hyundai i10 I

i10 II

Europejczycy lubią wybredzać, więc nawet kupując samochód klasy A, chcą dostać coś, co będzie budzić zazdrość u sąsiada. Mając to na uwadze, Hyundai przyłożył się do wystylizowania drugiej odsłony i10. W rezultacie stworzył auto, które za sprawą zgrabnej linii, interesujących detali oraz rozsądnej dawki nowoczesności potrafi wyróżnić się na parkingu. Zwłaszcza, jeśli ozdobimy je którymś z jaskrawych lakierów.

W środku koreański “maluch” prezentuje już się mniej finezyjnie, choć nadal pozostaje miły dla oka. Niezbyt miłe w dotyku są natomiast materiały użyte do wykończenia wnętrza - okazują się twarde, ale na szczęście nie wieją “taniochą” i zostały solidnie poskładane. Miejsce pracy kierowcy trzeba uznać za dopracowane w dyscyplinie ergonomii, bo ani rozmieszczenie przycisków, ani czytelność zegarów nie budzą zastrzeżeń.

Zajęcie miejsca za “kółkiem” Hyundaia i10 ułatwia wysoko zamontowany fotel z szerokim zakresem regulacji. Przednie siedzenia okazują się obszerne i należycie wyprofilowane, co w połączeniu z wystarczającą ilością przestrzeni w pierwszym rzędzie zachęca do podróży. Z tyłu pochwalić możemy wygodną kanapę, skrytykować natomiast przeciętną ilość miejsca na nogi. W kabinie pasażerskiej znalazło się sporo miejsca na drobiazgi, a pod pokrywą bagażnika - bardzo pojemny kufer.

Podczas jazdy bohater naszego opisu potrafi zaskoczyć, na szczęście w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Trakcja podczas pokonywania zakrętów, praca układu kierowniczego i komfort resorowania każą zastanowić się, czy przypadkiem nie jedziemy autem pozycjonowanym oczko wyżej. O dojrzałości konstrukcji znakomicie świadczy wyciszenie wnętrza - trudno o samochód tej klasy, który byłby równie przyjemny dla ucha.

Do przedstawionej wyżej beczki miodu musimy niestety dodać łyżkę dziegciu. Mieszczą się w niej cyfry, jakie oglądamy w cenniku - Hyundai i10 II. generacji okazuje się jednym z najdroższych modeli segmentu A. Po części wynika to z chęci uniknięcia wewnętrznej konkurencji z Kią Picanto, a po części z niezłego wyposażenia seryjnego. Kupujących ucieszyć powinna długa gwarancja fabryczna.

i10 I

O stylistyce Hyundaia i10 I. generacji trudno się wielce rozpisywać. Wygląd zewnętrzny charakteryzują bowiem proste kształty, detale nadwozia pozbawione jakichkolwiek ekstrawagancji oraz gabaryty typowe dla aut tej klasy. Za ich sprawą koreański samochód nie wyróżnia się z tłumu, ale ma ponadczasowy charakter. Nieskomplikowana forma czy znaczna wysokość mają również inne zalety.

Te ujawniają się po zajrzeniu do kabiny pasażerskiej. Spore powierzchnie przeszklone zagwarantowały odpowiednią widoczność, a prosta bryła nadwozia pozwoliła na wygospodarowanie niemałej przestrzeni dla podróżnych. Podczas gdy z przodu miejsca jest po prostu dużo, przestrzenią zaoferowaną na tylnej kanapie auto deklasuje sporą część konkurentów. Ci są jednak lepsi w ocenie pojemności bagażnika.

Stonowany wygląd wnętrza, obfitujący w krągłości, okazuje się przyjemny dla oka. Prosta faktura zegarów gwarantuje jej perfekcyjną czytelność, a odpowiednie rozplanowanie przycisków ułatwia ich obsługę. Na tym jednak atuty wnętrza się nie kończą. Kabinę wykończono materiałami bardzo dobrej jakości (oczywiście jak na tę klasę), wszystko solidnie zmontowano, a podróżnym zaoferowano znakomite fotele - i wygodne, i odpowiednio podpierające ciała na zakrętach.

Jeśli już o zakrętach mowa, zawieszenie Hyundaia i10 I sprawuje się na nich całkiem przyzwoicie. Nie bez znaczenia jest również niezły komfort resorowania. Duże pochwały należą się skuteczności hamulców, zaś krytykę skierować trzeba ku charakterystyce działania układu kierowniczego.

Na domiar złego wspomniana przekładania kierownicza oraz jej elektryczne wspomaganie okazują się zawodne, a ich awarie niestety nie należą do tanich w naprawie. Na szczęście to właściwie jedyna znacząca usterka na liście powtarzalnych dolegliwości koreańskiego “malucha” - poza nią trzeba liczyć się z niezbyt poważnymi defektami elektryki, problemami z załączaniem niektórych biegów w skrzyni manualnej, jak również miękkim lakierem. Pomijając łączniki stabilizatora, trwałe są elementy zawieszenia, a próbę czasu dobrze znoszą też silniki. Auta dostępne na rynku nie są drogie, sporo z nich jest w świetnym stanie, wystrzegać trzeba się jednak egzemplarzy z początku produkcji, które trapiły tzw. choroby wieku dziecięcego.

Komentarze redakcji

Powagosław: Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.
Luzacjusz: Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

Publikacje o Hyundai i10

Hyundai i10 - w azjatyckim sosie
 
Nasz test Hyundai i10 – w azjatyckim sosie

Duży czy mały? Z samochodami wcale nie jest tak prosto, jakby się mogło wydawać. W zadanym budżecie większe auta są zwykle starsze, ale i lepiej wyposażone. Choć z drugiej strony młody i mały samochód też potrafi się bronić. Jaki jest Hyundai i10 z drugiej ręki?

Czy podstawowa wersja ma sens: segment A

Kiedy zapada decyzja o zakupie nowego samochodu, rozpoczyna się wertowanie prospektów i cenników. Tylko niektórzy dysponują nieograniczonym budżetem. Większość zastanawia się, czy za rozsądne pieniądze może otrzymać nieźle wyposażone auto.

Hyundai i10 - z dala od tandety
 
Nasz test Hyundai i10 – z dala od tandety

Gdyby ludzie nie lubili otaczać się przyjemnościami, to choćby Hugh Hefner przeprowadziłby się do leśniczówki zamykanej na kłódkę, a nie balował w fioletowym szlafroku po swojej potężnej willi wypełnionej "króliczkami". Właśnie dlatego Hyundai chce odejść od wizerunku budżetowej marki i zaoferować...

Czy warto kupić: używany Hyundai i10 (od 2007)

Względnie nowy samochód, który będzie tani w zakupie oraz późniejszej eksploatacji to marzenie wielu kierowców. Miejskie auto z Korei może przypaść im do gustu. Czy warto kupić używanego Hyundaia i10?

Rewolucja na rynku Mini
 
Nasz test

Sprzedaż w Polsce samochodów segmentu Mini w roku 2011 była zdominowana przez firmę FIAT. Model Panda zakupiło 6133 klientów, co dało firmie 41% rynku. Drugie miejsce, ze sprzedażą 2098 (czyli ok. 14% rynku), zajął Hyundai i10. Trzecie przypadło Chevroletowi Spark (1363 modele i 9% udziału w rynku),...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Hyundai i10

Hyundai i10 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Hyundai i10autoWcentrum - społeczność Hyundai i10

najwyższe oktanyAuta - Hyundai i10

Hyundai i10 43,76

Hyundai i10 50,09

Hyundai i10 Bambino 30,38

Hyundai i10 52,75

Hyundai i10 Mieszczuch 33,67

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Hyundai i10

danielu2501 30,14

krako 61,59

tmmich 30,14

retty 30,04

lila40 93,53

rafmed 30,01

donkichus 30,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Hyundai i10

Biedy nie chodzą parami tylko stadami ...
Biedy nie chodzą parami tylko stadami ... Chyba nad moją Pchłą w tym roku wisi jakaś klątwa czy fatum, albo ktoś na nią ur...
Niechybnie idzie ku pełnoletniości ...
Niechybnie idzie ku pełnoletniości ... [bigok] Tak, tak jeszcze 14 lat ;) i moja [auto] Pchełka będzie pełnoletnia. Z t...
Życie Pchełki
Życie Pchełki Dawno nic nie pisałam, bo jakoś nie było o czym. Od nieszczęsnych wydarzeń z zes...
dobre wiadomości dla właścicieli ......
dobre wiadomości dla właścicieli  ...... Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego (GTU) opublikowało najnowszy rapo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Hyundai i10

od 35 900 zł do 47 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (66 - 87 KM): 1.0 LPGi, 1.0 MPI, 1.2 MPI

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

Katalog nowych aut Hyundai i10
 

Najpopularniejsza wersja Hyundai i10

Hyundai i10 1.2 MPI 87KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
wspomaganie kierownicy
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet - 4 500

Cena katalogowa

37 900

Zobacz ofertę Hyundai i10 1.2 MPI 87KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Hyundai i10 najczęściej porównywane z:

Fiat 500
0.9 TwinAir (105 KM)
Seat Mii
1.0 (75 KM)
Volkswagen up!
1.0 MPI (75 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.0 48KM .
Cena: 42 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Hyundai i10 Comfort Hyundai i10 Comfort
Rocznik: 2014. Silnik: 1.0 48KM .
Cena: 46 900 zł 42 700 zł
Zyskujesz: 4 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Hyundai i10

Hyundai i10
1.0 benzyna 66 KM
2013
35 900 PLN
Hyundai i10
1.1 benzyna 69 KM
400 km, 2013
26 500 PLN
Hyundai i10
1.0 benzyna 66 KM
2013
46 900 PLN
Hyundai i10
1.1 benzyna 69 KM
27 650 km, 2012
29 500 PLN

Ocena auta Hyundai i10

  • Średnia ocena
    na podstawie 55 opinii
  • 4,09
  • Średnia dla segmentu
    Auta najmniejsze: 3,91
  • Zalety
  • + widoczność
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Hyundai i10

Hyundai i10 2011 Hyundai i10 II 1.2 (2014) Hyundai i10 II - galeria redakcyjna Hyundai i10 II (2014) Hyundai i10
Zobacz inne galerie Hyundai

Hyundai i10

13 komentarzy

12 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Ziutek~Ziutek

Narzekają ci, którzy kupując i10 spodziewali się Mercedesa klasy S!Jeżdżę od IX.2010, przejechałem >27.000km(silnik 1,1- 69 KM).Fakt, że bez szaleństw, ale też i bez przesadnej ostrożności.Parkuję "pod chmurką".Jak dotąd bez najmniejszych problemów!Poza przeglądami - tylko leję paliwo(max.6,6 l/100km w zimie) i JEŻDŻĘ!Więcej nie oczekuję!Życzę Wam tego samego!

~Genia~Genia

Do krako: dziękuje ale pojechałam w tym czasie do Hyundaia i powiedzieli że jest preparat do kluczyków bo zima mimo wszystko dostają się zabrudzenia zastosował ten preparat i kluczyki działają ale zasugerował żebym założyła zamykanie na pilota mam centralny zamek to koszt tego kosztowało by mnie 300

~krako~krako

Do ~genia: Posmaruj kluczyki świeczką. U mnie pomogło, zimą tak bywa.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Hyundai

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 934
Przejechany dystans
6 843 205 km
Zatankowanego paliwa
410 679 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 199
Wydanych pieniędzy
413 199 zł
Średnie wydatki na auto
908 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 026
Wydanych pieniędzy
1 028 384 zł
Średnie wydatki na auto
2 260 zł
Zobacz dzienniki kosztów Hyundai (455)

Testy zderzeniowe Hyundai i10

Najnowsze testy zderzeniowe Hyundai i10 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Hyundai i10 1.0 petrol Comfort, LHD
2014

Hyundai i10
Hyundai i10 1.1 GLS

Hyundai i10
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Hyundai

Zużycie paliwa Hyundai i10

Na podstawie 87 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: bartek, dodano: 30.09.2010 01:04

nie można narzekać, mieści się pomiędzy 5,5-6,3. ubawiły mnie oceny o 8 litrach

pełny raport Hyundai Hatchback 1.2 DOHC

autor: Waldemar72, dodano: 15.02.2010 19:37

wymiana oleju po 2000 tys km na mój koszt fe 240 w plecki. pierwszy przegląd bardzo fe 490 zł serwis drogi ale szybki i konkretny nie czekałem długo nigdy jak w dewoo i fiacie szyby przednią (kamyczek)i tylną jakiś skurwiel na parkingu wyszklił wymienili szybciutko na raz .

pełny raport Hyundai Hatchback 1.1 SOHC

autor: wiesiek958, dodano: 22.04.2014 19:25

Witam - moje auto to HYUNDAI i10 rocznik grudzień 2012 - kupiony w styczniu 2013. Do dnia dzisiejszego (22.04.2014r.) jestem ogólnie zadowolony - jednak co do zapewnień przez producenta o jego super ekonomiczności to coś się chyba nie zgadza. Zejść poniżej 7,00 litrów na 100 km w cyklu miejskim to jest NIEMOŻLIWE. Wiem że wielki wpływ na to mają nasze kochane światła na skrzyżowaniach - a przede wszystkim ich brak synchronizacji oraz brak tzw. TIMERÓW czasu do załączenia zielonego światła. Ogólnie wydaje mi się że gdyby było mniej zatrzymań i ruszań na światłach spalanie średnie na 100 km. na pewno by zmalało - może nawet do tych wartości które wskazuje producent. Po 9 tys. km. wymieniono prawy przedni łącznik stabilizatora (trochę zaczął klekotać). Po za tym przegląd OK - świeży olej i zobaczymy co będzie po następnym roku - na razie jest lepiej jak dobrze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i10. (I innych aut też :) ).

pełny raport Hyundai Hatchback Facelifting 1.1 SOHC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Hyundai i10

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Hyundai i10

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Hyundai i10
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai i10, oglądali także