Szukaj

Informacje o Jeep Renegade SUV

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mały crossover SUV (segment I), najmniejszy w ofercie marki, produkowany od 2014 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był dwuosobowy prototyp o tej samej nazwie zaprezentowany w 2008 roku. Wzorem jeśli chodzi o nadwozie auta był klasyczny Jeep Wrangler. Samochód powstał we współpracy z Fiatem, zbudowano go na płycie podłogowej Small US Wide 4x4 architecture, zmodyfikowanej wersji płyty GM Fiat Small platform, na której powstał m.in. Fiat 500L i Grande Punto. Bliźniaczym modelem Renegade’a jest Fiat 500X.
czytaj więcej
Powagosław
Ten mały Jeep jest dostosowaniem się do wymogów współczesnego rynku motoryzacyjnego. Zgrabnym dostosowaniem. Chyba najciekawsza w tej chwili propozycja w klasie „baby SUV-ów”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ktoś wyjął mi to z ust: „Jak dorośnie, zostanie Wranglerem”. Jeep uratował trochę tę swoją chińską zabaweczkę, sięgając po klasyczną formę swojego klasycznego przeboju. Tylko dlatego wygląda lepiej niż Fiat 500X. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Promień skrętu 5,35 m
Długość 4232 mm
Szerokość 1804 mm
Wysokość 1667 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Prześwit 175 mm
Prześwit 4x4 198 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1297 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 270 l
Kąt natarcia 17,9 stopnie
Kąt rampowy 21,2 stopnie
Kąt zejścia 29,7 stopnie
Głębokość brodzenia 482 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,6
~Romek
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Wersja Longitude. Byłem bardzo pozytywnie nastawiony do samochodu. Jednakże musiałem zweryfikować swoją opinie. Auto generalnie jest niedopracowane. Podczas pięcioletniej eksploatacji 9 krotnie byłem w serwisie. Mimo spokojnej jazdy auto trapiły liczne usterki. Między innymi wymiana turbosprężarki, awaria sprzęgła, uszkodzona osłona tarczy hamulcowej (zgniła !). Auto rdzewieje ! Radio to porażka. Poza tym (co nie jest winą producenta) serwis na niskim poziomie. NA SZCZĘŚCIE DOKUPIŁEM 5 LETNIĄ GWARANCJĘ. Inaczej bym zbankrutował. To jest po prostu FIAT a nie JEEP ! I o tym trzeba pamiętać kupując ten samochód. Mimo dużej sympatii do samochodu - sprzedałem.
3,8
~Cezary
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Moje ocena jest raczej pozytywna głównie przez frajdę z jazdy autem które mi się bardzo podoba. Choć trzeba się liczyć z tym że nie jest to marka premium i jak mi powiedział ostatnio serwis Jeepa : proszę nie oczekiwać że to lepsza marka. Auto pali raczej znośnie.. na trasie przy spokojnej jeździe 80-90 spalanie udało sie uzyskac 5,9. Ogólnie mieście się w 8-10 litrach a gazu spala 1-2 L więcej. O plusach napisałem teraz minusy: - Fatalna obsługa serwisowa ( byłem w 3 serwisach ) więc chyba wszędzie tak jest. Sprzedawca super ale jak tylko opuści się salon to już w serwisie inna rozmowa, zresztą tak pewnie jest i w innych markach. - po 29 tys. poduszka pod silnikiem do wymiany, niby zrobili na gwarancji ale przegląd okazał się o 200 zł droższy niż miał być :) :P. - od 8000 tys km zaczeły trzeć hamulce, rano jeszcze można to zrozumieć ale trą cały czas, słychac tracie jak przy braku klocków. Tłumaczenia serwisu w kolejności wizyt: nic nie słyszę, poczekajmy sie wytrze, za słabo Pan hamuje trzeba mocno (sic!), muszą trzeć bo są ekologiczne, to normalne w tym aucie. Moja ocena fatalna jakość klocków i pewnie tarcz, zobaczymy co będzie dalej pewnie czekają aż się skończy gwarancja. - sytuacja z hamulcami powoli postępuje, doszło lekkie drżenie całego auta podczas ostrego hamowania oraz brak hamulców przy porannym ruszaniu...trzeba kilka razy przytrzec klocki by zaczynały hamować. Nawet patrząc na tarcze widać mocną rdzę więc jakość ich jest kiepska. - Słaby lakier, lepiej nie myć na szczotkach - osłona przeciwsłoneczna nie ma mozliwość przekręcenia na boczną szybe - cos stuka z tyłu, wyjmuje juz wszystko z bagaznika a i tak słychać ..chyba półka ale jeszcze nie doszedłem co to, czasem wydaje mi się ze gdzieś pod spodem - kilka razy rano piszczał juz pasek ! .. w moim dawnym 15 letnim oplu przez 4 lata nigdy nie zapiszczał a nie był nowy. - szybko brudzi się tapicerka na drzwiach po obu stronach - nie wygodna pozycja ręki..trudno dopasować regulacje i trzymać kierownice lewą ręką ..oparcie pod łokieć na drzwich za wysoko - brak dobrej osłony silnika pod spodem... po zimie cały silnik biały od soli - przy mocnym skręcie np na rondzie słychać wycie z zawieszenia... przegóby, łozyska..nie wiem co to moze być, serwis wzrusza ramionami - pas kierowcy ma za słabą sprężyne, często się nie zwija - klapka wlewu paliwa zaczeła odstawać Ogólnie sporo upierdliwych rzeczy które wkurzają jednak bryła auta i przyjemność jazdy to rekompensuje... jak kiedyś zmienie tarcze i klocki na nieorginalne pewnie wszystko będzie ok :)
4,3
~Juggler
Jeep Renegade
SUV 2.4 MultiAir 2 Tigershark 185KM 136kW
Posiadam wersje trialhawk i byłem bardzo zaskoczony, że seryjny samochód jest w stanie sobie tak dobrze radzić w terenie. Kupiłem samochód w stanach lekko uszkodzony z silnikiem którego nie ma w opcji polskich salonach choć jest najmocniejszy ze wszystkich montowanych. W czasie jego sprowadzania dowiedziałem się również, że na tą wersje w Polsce trzeba czekać aż 3 miesiące bo jest ona robiona na zamówienie oczywiście tylko z dieslem ale naprawdę warto sama różnica we wzroście to 4cm między przednio napędówką (17cm) a trialhawk (21cm).
Średnie spalanie dla Jeep Renegade SUV
8,0 – 10,3
l/100 km
6,5 – 7,0
l/100 km
8,8 – 13,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Jeep Renegade
SUV 2.4 MultiAir 2 Tigershark 185KM 136kW
Jestem zadowolony. Użytkuję wersje LIMITED z USA. Założyłem jedyną dobrą instalacje BRC do tego silnika. Nie jest najtansza ale spisuje sie znakomicie. Spalanie podane na założonych kołach 18 cali. Auto dosc dynamiczne, ciekawie spisuje sie 9 biehowy automat. Amerykanska wygoda za rozsadna cenę. Wrazenia z jazdy autem bezcenne, odczucie w srodku jakbysmy prowadzili 3x wiekszego suva z usa. Silnik o dosx dużej pojemności, bez turbo wiec niewysilony i nie ma sie co psuc. Dzieki duzej pojemności, praca automatu jest tez gladka, fajny moment obrotowy i sporo koni. Jak na amerykanskie auto przystalo reakcja na gaz jest nieco dłuższa niz w europejskich Ecoboostach. Auto najlepiej sprawdza sie przy codzidnnym spokojnym i dostojnym cruisingu po ulicach miasta. Ilosc miejsca w srodku jest ok. Bagażnik moglby byc wiekszy. Jednak moim wczesniejszym autem byla skoda superb combi - stad prawdopodobnie ciezko mi teraz dogodzic pod wzgledem bagaznika. Styl prowadzenia i poczucie za kierownica bez porownania do europejskich nudnych passatów, octavii czy innych renault. Auto ma.charakter
8,4
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Generalnie fiatowskie silniki są wrażliwe na jakość paliwa. Im lepsze paliwo, tym osiągi są lepsze. W tym modelu bardzo ważny jest też styl jazdy. Im bardziej ciśniemy pedał przyspieszenia, tym spalanie jest wyższe. A rozpiętości potrafią być bardzo duże. Co ciekawe używanie systemu star/stop wcale nie musi wpłynąć na obniżenie spalania. To trochę jak z żarówką energooszczędną (w trakcie rozruchu żarówki zużycie energii jest chwilowo większe, niż podczas eksploatacji). Jeżeli stoimy w korku dłużej niż 40 sekund, to opłaca się silnik wyłączyć. Przy częstym włączaniu i wyłączaniu zużycie paliwa wzrośnie. Moje spostrzeżenia są oparte na kilku letniej obserwacji (przejechałem Jeep-em około 50 000 km.
7,3
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Spalanie jak na taką dużą gablotę bardzo przyzwoite. Na autostradzie przy tempomacie ustawionym na 150km/h jazda przez 2 godziny non stop, spalanie 9 litrów. To lepiej niż niejedna Toyota. W cyklu mieszanym ok. 7 litrów. I to nie jakieś mułowate jeżdżenie, tylko normalne, gdzie trzeba to i przyłożyć do podłogi gazu nie szczędząc. Kupując ten samochód myślałem że to będzie smok, ale tak nie jest. Jesteśmy zadowoleni, a komfort jazdy bezcenny.
Jeep Renegade SUV