Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mercedes Klasa M

Średniej wielkości luksusowy SUV (segment I) produkowany od 1997 roku. W ofercie Mercedesa, zajmuje miejsce pomiędzy mniejszym modelem GLK oraz większą Klasą GL, z którą jest technicznie spokrewniony. W 2005 roku zaprezentowano drugą generację Klasy M, która w 2008 roku została poddana faceliftingowi. Od 2011 roku dostępna jest trzecia generacja modelu oznaczona symbolem W166. Auto odniosło duży sukces głównie w Ameryce, gdzie m.in. w 1998 roku wygrało plebiscyt North American Truck of the Year. W sumie, na całym świecie sprzedano dotychczas ponad 370 tys. egzemplarzy Klasy M.

Generacje Mercedes Klasa M

Mercedes klasa M W166

Agresywne kształty, ekstrawaganckie przetłoczenia i krzykliwe detale już na stałe zadomowiły się w segmencie SUV-ów sprawiając, że auta tej klasy z daleka zwracają na siebie uwagę. Ale nie Mercedes klasy M - co prawda, jego znaczące gabaryty budzą respekt, jednak sama stylizacja nadwozia należy do nadzwyczaj spokojnych. Statecznych kierowców ucieszy zarówno klasyczna bryła pozbawiona wąskich szyb czy dynamicznych linii, jak też komplet prosto zaprojektowanych szczegółów pozbawionych zbędnych udziwnień. Jak przystało na samochód z gwiazdą na masce, całość prezentuje się bardzo elegancko.

Dostojny styl karoserii znajduje swoje odzwierciedlenie w środku - deska rozdzielcza okazuje się istną oazą spokoju i równowagi, nie zmąconą żadnymi niepotrzebnymi "świecidełkami". Co więcej, proste formy sprawiają, że kierowca nie musi wpatrywać się we wskaźniki, aby odczytać żądane informacje, a przyciski pokładowe może obsługiwać niemal z zamkniętymi oczami. O szlachetny wizerunek wnętrza dba oczywiście wysoka jakość wykończenia - staranność montażu i klasa użytych materiałów (włącznie z drewnem czy aluminium) to typowa dla Mercedesa ekstraliga.

Atmosferze spokoju sprzyjają warunki podróżowania, jakimi obdarowuje swoich użytkowników wnętrze. Niezależnie od tego, gdzie usiądziemy, Mercedes klasy M serwuje nam wysoką pozycję siedzącą pozwalającą obserwować innych użytkowników drogi z góry, otacza nas wolną przestrzenią gwarantującą dużą swobodę ruchów, proponuje ultra-wygodne siedzenia nie męczące w najdłuższych podróżach, a na dokładkę funduje doskonałe wyciszenie kabiny izolujące od tego, co dzieje się na zewnątrz. Jeśli chodzi o możliwości przewozowe, bagażnik ma sporą pojemność, a po złożeniu tylnej kanapy życia nie utrudnia nierówna podłoga.

Aby podróżni mogli delektować się każdym kilometrem, oprócz wygodnego wnętrza niezbędne jest też - zwłaszcza w polskich warunkach drogowych - komfortowe zawieszenie. Na szczęście, i w tej kwestii spece ze Stuttgartu spisali się na medal - nieprawdopodobną wręcz skutecznością resorowania wybojów niemiecki SUV posyła na łopatki nie tylko swoich rywali, ale i szereg luksusowych sedanów. Niestety, każdy kij ma dwa końce - super-miękkie nastawy zawieszenia negatywnie wpływają na właściwości trakcyjne, przez co dynamiczne pokonywanie zakrętów jest mocno niewskazane. Spokojną jazdę sugeruje zresztą także układ kierowniczy. Bać nie trzeba się za to lekkiego terenu, bo na takie warunki opisywany Mercedes jest bardzo dobrze przygotowany.

Pytanie tylko, czy użytkownicy klasy M będą skłonni do szaleństw po wertepach wiedząc, że zapłacili za samochód tyle, co za... niezłe mieszkanie. Już bazowa wersja kosztuje majątek, a po wybraniu którejś z wyższych specyfikacji cena podnosi się do niebotycznych kwot. W samochodzie tej klasy nie jest to zaskoczeniem, ale faktem jest, że wielu konkurentów można kupić za mniejsze pieniądze. Wyposażenie standardowe "emki" pozwala ze spokojem myśleć o bezpieczeństwie i wygodzie podróży, ale dopiero to, co znajdziemy na liście opcji, robi prawdziwe wrażenie.

Mercedes klasa M W164

Opracowując drugie wcielenie ML-a, styliści Mercedesa poszli na łatwiznę – zamiast projektować nadwozie od podstaw, doszli do wniosku, że wystarczy zapożyczyć karoserię z pierwszego modelu i jedynie ją mocno unowocześnić. W efekcie, powstał samochód, który nie grzeszy świeżością linii czy dynamiką przetłoczeń, ale za to ma bardzo „szlachetny” wizerunek. Pokaźne rozmiary, wysoki prześwit i mocno zaznaczone nadkola nadają mu dodatkowo muskularny styl, typowy dla luksusowych SUV-ów. Auto przeszło w 2008 roku face-lifting, który przyniósł nadwoziu przemodelowane zderzaki i nowe światła.

Nieco „barokowy” wygląd zewnętrzny znalazł swoją kontynuację w kabinie pasażerskiej. I tu zamiast sportowych form designerskich pojawił się elegancki styl dopasowany do reprezentacyjnego charakteru ML-a. Do tego wizerunku dopasowano też materiały wykończeniowe oraz staranność montażu – w tych kwestiach widać, dlaczego auto tyle kosztuje. Na pochwałę zasługuje również łatwy odczyt wskazań zegarów oraz bezproblemowa obsługa urządzeń pokładowych.

Wnętrze ML-a zapewnia podróżnym wyśmienite warunki jazdy. W obu rzędach siedzeń nie brakuje wolnej przestrzeni, a zastosowane fotele okazują się nadzwyczaj wygodne. Nie bez znaczenia jest również znakomite wyciszenie i świetna widoczność uzyskana dzięki wysokiemu umieszczeniu siedzeń. Możliwości przewozowe wnętrza prezentują się natomiast dość przeciętnie – bagażnik do wielkich nie należy, a ładowność jest zbyt niska, jak na samochód tej klasy. Plus należy się jednak masie przyczepy, jaką może pociągnąć za sobą Mercedes.

Trójramienna gwiazda zdobiąca grill sugeruje, że mamy do czynienia z autem, które jest przede wszystkim komfortowe. I tak też jest w istocie. Wysoko zawieszony i komfortowo zestrojony ML świetnie amortyzuje wszelkie nierówności, pokonując bez wstrząsania pasażerami nawet największe wyrwy. Z własnościami trakcyjnymi nie jest już tak idealnie – auto, co prawda, zachowuje się przewidywalnie i zapewnia odpowiednią stabilność, ale szybka jazda krętą trasą zdecydowanie nie jest jego specjalnością. Z tzw. pakietem terenowym na pokładzie, niemiecki SUV dzielnie radzi sobie na bezdrożach, pokonując nawet poważniejsze przeszkody.

Tak jak inne auta tej samej klasy, Mercedes klasy M W164 jest propozycją dla bardzo bogatych. Niestety, zarówno kupno tego modelu, jak i jego późniejsza eksploatacja wymagają nieprzeciętnie grubego portfela. Na szczęście, pod względem bezawaryjności samochód prezentuje się zadowalająco – pomijając benzynowy motor 3.5 V6, silniki są niezawodne, karoseria dzielnie broni się przed korozją, a standardowe zawieszenie (bez pneumatyki) wytrzymuje starcie z polskimi drogami. Kłopoty sprawiają głównie automatyczne skrzynie biegów i elektryka.

Komentarze redakcji

Powagosław: To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone.
Luzacjusz: Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje.

Silniki Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M W166 - jaki silnik wybrać?

Diesel jest dobrym wyborem w takim aucie, choć podstawowy wariant ML250 BlueTec o mocy 204KM wydaje się być nieco za słaby. Owszem - szczególnie poniżej prędkości autostradowych dobrze radzi sobie z samochodem i pozwala na bezstresową jazdę w większości przypadków, ale brakuje mu rezerwy mocy. Wariant 258-konny wypada pod tym względem dużo lepiej. A silniki benzynowe? To już są monstra. Najtańszy ML350 o mocy 306KM w zupełności wystarcza do codziennej jazdy - zarówno spokojnej, jak i nerwowej. ML500 i 65 AMG o mocach odpowiednio 408 i 525KM to już propozycje dla fanatyków wgniatania w fotel.

Mercedes Klasa M W164 - jaki silnik wybrać?

W drugiej generacji modelu ML Mercedes zrobił jeden, dobry ruch – wywalił z oferty motory, które po wciśnięciu pedału gazu do oporu krzyczały: „nie zabijaj mnie!”. W ten sposób wszystkie jednostki są obecnie niezłe. Benzynowe cieszą dynamiką i już najsłabszy ML350 o mocy 272KM idzie przed siebie jak burza. Z delikatnym pomrukiem. Półkę wyżej jest dopiero 5-litrowe monstrum z 306KM na pokładzie. Jego elastyczność powala, podobnie jak zużycie paliwa, ale dla koneserów i tak przeznaczona jest wersja ML63 AMG. Moc? Ponad 500KM... . Z dieslami sprawa ma się trochę inaczej. ML300CDI jest trochę przysłaby. 190KM w sporym, terenowym aucie brzmi tak sobie i jeździ też tak sobie – ale i tak o niebo lepiej niż poprzedni ML 270CDI. Idealny jest za to 350CDI 224KM – mógłby być cichszy, ale jego elastyczność jest niesamowita, bo ciągnie tą ciężarówkę już od najniższych obrotów. Flagowy diesel 450CDI jest idealny dla tych najbardziej wymagających – drogi, ale czyni z tym wozem cuda.

Publikacje o Mercedes Klasa M

Mercedes-Benz ML - SUV nie tylko na asfalt
 
Nasz test Mercedes-Benz ML 350 BlueTec 4Matic

Ekskluzywny SUV spod znaku trójramiennej gwiazdy najlepiej czuje się na asfalcie. Nawet gdy nawierzchnia jest mocno sfatygowana, zapewnia komfort na miarę najdroższych limuzyn. Opcjonalny pakiet On&Off-Road pozwala na opuszczenie ubitych szlaków.

Nowy Mercedes ML350 - pierwsza jazda z dreszczykiem (film)
 
Nasz test

Na prezentacjach nowych samochodów dziennikarze dostają zwykle książeczkę z dokładną trasą do pokonania, a także z zaznaczonymi miejscami, gdzie można zrobić zdjęcia. Kiedy organizator nie oponuje, część załóg próbuje jednak pojechać inną trasą, aby "zrobić zdjęcia inne, niż wszyscy". Tak było...

Mercedes ML

Ponad dwie tony żywej masy, wysokość Pałacu Kultury i zawrotna cena. ML Mercedesa przyjął się na europejskim rynku pomimo typowo amerykańskiego stylu. Modele używane pierwszej serii o oznaczeniu W163 można już kupić dużo taniej, co nie znaczy, że okazyjnie. Czy ma to jednak jakikolwiek sens?

Premiery Mercedesa

Prezentacja nowej klasy M stała się jednym z ważniejszych wydarzeń tegorocznego salonu w Detroit.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mercedes Klasa MautoWcentrum - społeczność Mercedes Klasa M

najwyższe oktanyAuta - Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M Junior 32,51

Mercedes Klasa M 270 CDI 64,46

Mercedes Klasa M Emeil 39,47

Mercedes Klasa M Szybki Mesio 4x4 48,85

Mercedes Klasa M 30,75

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mercedes Klasa M

strzelec55 30,03

andik35 31,31

kubasz 30,13

swellxxl 30,13

marianmerc 30,11

rainmate 30,00

zielutek 30,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mercedes Klasa M

Po zimie
Po zimie Niestety na dziurach pozimowych poległ lewy łącznik stabilizatora z przodu. Wym...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mercedes Klasa M

od 278 200 zł do 526 300

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (306 - 525 KM): 350 BlueEFFICIENCY 4MATIC, 500 4MATIC BlueEFFICIENCY, 65 AMG 4MATIC

 

Diesel (204 - 258 KM): 250 BlueTEC 4MATIC, 350 BlueTEC 4MATIC

Skrzynie biegów

automatyczna: , 7-stopniowa

 

Katalog nowych aut Mercedes Klasa M
 

Najpopularniejsza wersja Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M 350 BlueTEC 4MATIC 258KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
skórzana tapicerka
podgrzewane fotele
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet pamięci dla fotela pasażera - 0
Pakiet pamięci dla fotela kierowcy - 0
Pakiet lusterek - 2 954
Pakiet utrzymania pasa ruchu - 4 102
Pakiet pamięci - 4 868
Pakiet sportowy - elementy wewnętrzne - 6 154
Pakiet oświetlenia - ILS - 8 533
Pakiet zimowy - 10 284
Pakiet ON&OFFROAD - 12 393
Pakiet asystentów jazdy - 12 308
Pakiet sportowy AMG - 13 676
Pakiet Edition 1 - 51 969

Cena katalogowa

288 800

Zobacz ofertę Mercedes Klasa M 350 BlueTEC 4MATIC 258KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Mercedes Klasa M najczęściej porównywane z:

Volvo XC90
2.4 D5 (200 KM)
Land Rover Range Rover
3.0 TDV6 (258 KM)
BMW X5
xDrive30d (258 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Ford Fiesta Trend Silver X 1.25 60 Ford Fiesta Trend Silver X 1.25 60
Rocznik: 2014. Silnik: 1.3 60KM, benzynowy.
Cena: 51 950 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 7 050 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Mercedes Klasa M

Wybrane opinie

Mercedes Klasa M Terenowy 3.2 V6 (320) (218 KM)

ESP w Mercedesie ktory ma naped 4x4 nie dziala poprawnie!Wpadajac w poslizg (zima)samochod leci prosto i to marde ESP odcina nam wtedy gaz i zamias wykorzystac 4x4 i skontrolowac posliz jestesmy zdani na to marne ESP ktore wcale dobrze sie nie sprawdza!Zawieszenie troche za miekie bo samochod sie wychyla na zakretach.Najgorsza rzecza jest w modelach 99r ze nie ma klimytronik.Tylko mamy ,,korbke"do zmiany temperatury.Wstyd!Posiadam wersje amerykanska.Brak xenonow to tez minus.Chociaz ja posiadam xenony od 55AMG ML.Serwis chcial za swiatla z ok 1000zl a ja mam za 3400zl!Klima wcale za dobrze nie chodzi.Jak na ta cene auto jest nie warte tych pieniedzy!Skrzypiace niektore detale sa tez denerwujace.Hamulce sa przecietne.Skrzynia automatyczna troche sie ociaga jak chcemy nagle naduscic szybko pedal gazu do konca(zastanawia sie,redukuje i dopiero mamy pelna pare)troche denerwujace.

dodał: mercml430@wp.pl
Mercedes Klasa M Terenowy 3.2 V6 (320) (218 KM)

Silnik: za mały, ale dla przeciętnego człowieka wystarczający. Z racji zakupu nowego modelu (równierz salon, ale już nie W-Ż), 320 CDI, widać wszystkie niedopracowania poprzedniego modelu. Polecam poprzednią generacje ML-a. Jest to bardzo bezpiecznie auto (doświadczenie) za co bardzo go cenie. Polecam roczniki od 2000r. które były delikatnie liftingowane w stostunku do 1998-1999roczników. A jeżeli ktoś się już skusi to poleciłbym 270CDI lub 430. Takie jest moje zdanie. Materiały wysokiej klasy, skórzana tapicera przy 350.000+ wyglądała, że była używana, ale nie wyglądała na zużytą, ani wytartą, poprzecieraną. Poprostu nosiła ślady użytkowania. Kierownica równierz w super stanie, biorą pod uwage licznik kilometrów.

dodał: Skinon
Mercedes Klasa M Terenowy 4.3 V8 (430) (272 KM)

Całokształt jest na bdb- bo zawsze ktoś się do czegoś przyczepi.Auto waży ponad 2tony i silnik poniżej 3,5 litra to porażka.Prawda jest taka że jak ktoś nie dba o takie auto to nie ma co liczyć na bezawaryjność,tylko orginaly żadnych zamienników.Wiecie jak ktoś kupuje takie auto to niech nie patrzy na tanią okazję bo żle trafi,a póżniej tylko narzeka.Jeżeli chodzi o jazdę w terenie to Patrole i Landy sie chowają bo nie mają takie mocy jak ML i tam gdzie one nie dają rady tam on idzie,tylko opony mają być na teren a nie na asfalt,wiem bo sprawdziłem osobiście.

dodał: dryjer.maria@neostrada.pl
Mercedes Klasa M Terenowy 4.0 V8 (400 CDI) (250 KM)

To jest subiektywna ocena, powstała na podstawie tylko własnych a nie zasłyszanych doświadczeń!!! Auto jest bardzo miodne i prestiżowe. Jako jedno z niewielu innych "prawie terenówek" pozwala normalnie i szybko jeździć po autostradach i jest wystarczająco "dzielne'" w lekkim terenie". Ale paliwożerność oraz koszmarne ceny części i usług serwisowych mocno ograniczają zadowolenie z jazdy :)

dodał: nity@polnet.cc
Mercedes Klasa M Terenowy 3.2 V6 (320) (218 KM)

AUto jest naprawdę super!!miałem juz kilka terenówek np. Nissan-a Patrola z 2003 roku, czy Toyote Landcrisuer z 2004 albo BMW X5 czy to Volvo Terenowe XC90, ale żadne nie oddają takiej przyjemności z jazdy jak ten Mercedes, tu się czuje przyjemność z jazdy podczas deszczu czy na śniegu.....Tu jest poprostu komfort jazdy....żadne auto nie jest w stanie pobić tego Mercedesa ML

dodał: M!S!IEK

Galerie Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M 2008 Mercedes ML 350 Vilner Mercedes Klasa M AMG 2008 Mercedes Klasa M W166 350 BlueTEC 4MATIC 258KM - galeria redakcyjna Mercedes Klasa ML 63 AMG Mercedes Klasa M 2012 w Krynicy-Zdroju Mercedes Klasa M 63 AMG Mercedes klasa M 2012 Mercedes Klasa M W166 350 BlueTEC 4MATIC 258KM - galeria redakcyjna Mercedes Klasa M 2002
Zobacz inne galerie Mercedes

Opinie o instalacji LPG

Mercedes Klasa M

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mercedes Klasa M

Mercedes Klasa M

54 komentarze

42 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~kowalmerc~kowalmerc

Porsche to taureg lub jak kto woli to odwrotnie, o bmw nie śpiewaj. Spróbuj lexusa. Mercedes rzeczywiście nie powala obecnie jeżdzę 500. Jeżdziłem tutaj wymienionymi wszystkimi. LEX jest najlepszy.

~sa~sa

Merc to szmelc dlatego ceny używanych 1 generacji zaczynają się obecnie już od 15 tyś. Prawdziwy SUV którym da się pojeździć dobrze również po asfalcie to tylko i wyłącznie BMW i Porsche. Reszta to szajs sami sprawdźcie i porównajcie.

~lolek~lolek

Mam 350 ML wersja kanadyjska /usa silnik 3.7cm jak sprawdzić ile ma koni i czy warto założyc instalacje gazowa a jeśli tak to jaką? przejechane mam autentycznie 147tys mil bardzo prosze o rzeczowe odpowiedzi podaje meila rockmuz@tlen.pl

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mercedes

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
10 481
Przejechany dystans
7 526 009 km
Zatankowanego paliwa
369 867 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 608
Wydanych pieniędzy
655 685 zł
Średnie wydatki na auto
1 247 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 545
Wydanych pieniędzy
739 230 zł
Średnie wydatki na auto
1 405 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mercedes (526)

Testy zderzeniowe Mercedes Klasa M

Najnowsze testy zderzeniowe Mercedes Klasa M przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC 4MATIC, LHD
2011

Mercedes Klasa M
Mercedes Benz M-Class

Mercedes Klasa M
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mercedes

Zużycie paliwa Mercedes Klasa M

Na podstawie 116 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Użytkownik w164, dodano: 26.07.2012 22:24

Model 320cdi po liftingu 2008. Dane o spalaniu przy dość ciężkiej nodze. Zastanawiam się czasami czy mój nie pali za dużo patrząc na wpisy innych.

pełny raport Mercedes Off-roader Facelifting 3.0 V6 (350 CDI)

autor: ML55 2002r 2200, dodano: 22.07.2013 23:19

Jeżeli chodzi o minimalne spalanie to jadąc 100km/h na tempomacie komputer chwilowo najmniej pokazuje ok 13-14L. Jeżeli chodzi o jazdę bardziej dynamiczną to wskazówka od poziomu paliwa jakby w oczach leciała. Bardzo ale to bardzo złudne wrażenie że to auto może niewiele spalić na trasie (nie bardzo wskazówka pokrywa się z informacją na komputerze). Nawet przy bardzo spokojnej jeździe i tak pali jak smok. Pomijając spalanie kocham dźwięk tego silnika o przyspieszeniu nie wspomnę. Podsumowując, gdybym posiadał na podwórku własną rafinerię to ten samochód byłby nr 1!! Póki co od czasu do czasu można po wypłacie się przejechać :)

pełny raport Mercedes Terenowy 5.4 V8 (55 AMG)

autor: SZYMON BUNIO JA, dodano: 15.01.2006 13:11

PRZY TAKIEJ MOCY 250KM I 4 LITRÓW POJEMNOŚCI TO NIECAŁE 15 LITRÓW NA 100KM W MIEŚCIE PRZY OSTREJ JEZDZIE TO IMPONUJĄCY WYNIK . TYLKO TAKIE AUTO Z TAKIMI WŁAŚCIWOŚCIAMI I SPORTOWYMI NIEMAL OSIĄGAMI WARTO JEST KUPIĆ I TO Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA.A PRZY SPOKOJNEJ

pełny raport Mercedes Terenowy 4.0 V8 (400 CDI)
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mercedes Klasa M

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mercedes Klasa M

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Mercedes Klasa M
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mercedes Klasa M, oglądali także