Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI

Model należący do segmentu D produkowany w latach 1995-2004. Jego nazwa powstała z połączenia angielskiego słowa „car” oraz greckiego „kharisma” („boski dar”). Samochód został stworzony we współpracy z Volvo, dzielił podwozie z pierwszą generacją Volvo S40. Carismę była przeznaczona wyłącznie na rynek europejski, gdzie sprzedano ok. 420 tys. jej egzemplarzy. W 2001 roku auto zostało poddane modernizacji. W ofercie Mitsubishi model został umiejscowiony między Galantem i Lancerem, który zastąpił Carismę po zakończeniu jej produkcji.

Wersje nadwozia Mitsubishi Carisma

Silniki Mitsubishi Carisma Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Mitsubishi Carisma

Prawie z Japonii - Mitsubishi Carisma (1995-2004)

Przed laty wszystko było proste. Osobom potrzebujących trzydrzwiowego auta Mitsubishi proponowało Colta, dla zwolenników limuzyn miało w ofercie Lancera, natomiast komfort podróżowania zapewniał Galant. Na początku lat 90. XX wieku japoński koncern intensywnie zaczął zabiegać o względy wymagających klientów...

Opis techniczny Mitsubishi Carisma

Samochód na rynek został wprowadzony w połowie lat 90, a dokładnie w 1995 r. Spotykane wersje to nadwozie pięciodrzwiowe i czterodrzwiowe. Jest kilka wersji silnikowych 1600 ccm,1800 ccm benzynowe i 1900 ccm diesel. Silniki 1800 ccm występują w trzech wariantach : DOHC, HDI, SOHC przy jednakowej pojemności,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mitsubishi Carisma

Społeczność kierowców Mitsubishi CarismaautoWcentrum - społeczność Mitsubishi Carisma

najwyższe oktanyAuta - Mitsubishi Carisma

Mitsubishi Carisma 60,27

Mitsubishi Carisma 45,46

Mitsubishi Carisma 51,05

Mitsubishi Carisma Kobaltowy pocisk 54,61

Mitsubishi Carisma Misiek 45,76

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mitsubishi Carisma

yuppyavd 30,17

grogol 70,17

wojteh 34,18

MaSti89 30,19

lifesgood93 30,07

carisma02 30,09

powertomek 50,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mitsubishi Carisma

Szklarska Poręba - Jelenia Góra
Szklarska Poręba - Jelenia Góra Taki krótki filmik, wyjazd ze Szklarskiej Poręby drogą DK3 w kierunku Jeleniej G...
Silniczek do spryskiwacza
Silniczek do spryskiwacza Nowy silniczek do spryskiwacza (przód) koszt 70zł. Nie wiem jakiej marki. Zosta...
Gotowy do jazdy
Gotowy do jazdy Trochę się narobiłem przy tym aucie ale w końcu mogę go spokojnie oddać żonie w ...
Awaria akumulatora
Awaria akumulatora Akumulator był oryginalny i niestety po 10 latach(też nie wierzyłem) wysiadł... ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mitsubishi Carisma

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mitsubishi Carisma
 

Najpopularniejsza wersja Mitsubishi Carisma

Mitsubishi Carisma

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mitsubishi Carisma
 

Mitsubishi Carisma najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mitsubishi Carisma

Mitsubishi Carisma
1.8 benzyna 125 KM
132 161 km, 2000
10 400 PLN
Mitsubishi Carisma
1.8 benzyna 125 KM
223 400 km, 1998
5 500 PLN
Mitsubishi Carisma
1.8 benzyna 120 KM
174 124 km, 1997
5 200 PLN
Mitsubishi Carisma
1.8 benzyna 125 KM
118 000 km, 1999
7 600 PLN

Ocena auta Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 207 opinii
  • 4,62
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI (125 KM)

Slowo do "Misia", najbardziej japonczykiem jest Carisma z silnikiem GDI bo i silnik i skrzynia biegow oraz osprzet jest produkcji Japonskiej. Zadna europa, zadne licencje. Projekt samochodu i wnetrza rowniez jest japonski. A po lifcie bardzo duzo poprawek, unowoczesnien jest wlasnie made in Japan. Wiec z GDI nie masz racji. Dla porownaia Toyota, Honda czy Nissan(silnik dci itp) tez robia auta w europie i wcale nie robi z nich to samochodow bardziej usterkowych czy europejskich. Wracajac Rewelacja pod kazdym wzgledem.Polecam

dodał: Artek
Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI (125 KM)

Samochod swietnie dopracowany z rewelacyjnym i innowacyjnym-(nie zapominajmy ze to Mitsubishi stworzylo pierwszego benzyniaka z bezp. wtryskiem) silnikiem benzynowym gwarantujacym swietne osiagi przy relatywnie niskim zuzyciu paliwa. Mimo 2 lat posiadania samochodu zawsze wsiadam do niego z checia i usmiechem na twarzy. Poza tym mimo 7 latek na karku we wnetrzu nic nie skrzypi, nie piszczy, materialy wykonczeniowe miekkie, skora dodaje szlachetnosci. Goraco polecam ten samochod

dodał: szczesliwy posiadacz Cari
Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI (125 KM)

Ogólnie mogę każdemu to auto polecić. Nie szukałem tego auta, trafiłem na nie przez przypadek i od początku go polubiłem. Nie spodziewałem się, że za tak małe pieniądze można kupić tak ciekawy samochód. Jest ładny, dobrze wykonany, zwinny, komfortowy i ekonomiczny. Można go polubić. Jeżdżę nim rok i jeszcze pewnie z rok pojeżdżę, a może dłużej (a lubię zmieniać auta). Zastanawiam się czy nie kupić znów carismy ale trochę młodszej.

dodał: saracen
Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI (125 KM)

Na poczatku do "wózdrabiniasty - carisma niby japan" twoja Cari owszem malo ma wspolnego z jak to napisales made in Japan ale GDI to juz calkiem inna sprawa. Poczawszy od silnika, poprzez skrzynie, elektryke a konczac na zawiasie to robota Japoncow. Wracajac swietne materialy wykonczeniowe, miekknie w dotyku, skora na fotelach, nic nie skrzypi nic nie puka, Wspaniala fura

dodał: Patryk J.
Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI (125 KM)

goraco polecam ten samochod, szczegolnie z dynamicznym silniczkiem GDI. Jest swietny pod kazdym wzgledem, ma piekna ponadczasowa linie nadwozia, wnetrze wykonane ze swietnych materialow (u mnie skora) nic nie trzeszczy nic nie piszczy revelka

dodał: robson867@wp.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Opinie o instalacji LPG

Mitsubishi Carisma

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Carisma

Mitsubishi Carisma

978 komentarzy

557 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~monika~monika

Sądziłam,że tutaj będą wypowiadać się kulturalni ludzie,a nie same debile.W komentarzach tylko zarozumiałość,pycha,wyzwiska i wyśmiewanie się.A ta co się tak wyśmiewa z carismy pewnie na swoje auto sama nie zarobiła.Carisma jestem zmuszona dojeżdzać do pracy,nie każdego stać na drogie auto.Też zauważyłam,że ludzie się śmieją jak jadę tym autem jednak mam to w dup...e!A te wasze golfiki to są dopiero żałośnie śmieszne!Szczególnie żal golf III.

~carisma łopel~carisma łopel

Do ~bomber:twoja fura:nie zapomnij gazu zatankować

~carisma łopel~carisma łopel

Do ~bomber:oglądają się i sie śmieją,że taka furmanka jedzie.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mitsubishi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 585
Przejechany dystans
5 947 023 km
Zatankowanego paliwa
412 755 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 416
Wydanych pieniędzy
567 976 zł
Średnie wydatki na auto
1 221 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 489
Wydanych pieniędzy
861 985 zł
Średnie wydatki na auto
1 854 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mitsubishi (465)

Testy zderzeniowe Mitsubishi Carisma

Najnowsze testy zderzeniowe Mitsubishi Carisma przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mitsubishi Carisma

Mitsubishi Carisma
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mitsubishi

Zużycie paliwa Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI

Na podstawie 241 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Marcin, dodano: 07.07.2013 11:11

Autko pali bardzo mało. Przy włączonej klimie w lecie na trasie, ok. 80-110 km/h pali poniżej 5 litrów. Ostatnio przy 1000 km, gdzie prawie połowę jechałem z klimą, spalił 4,85 litra. Bez klimy przy eco jeździe, realne jest ok. 4,3 litra. Jeżeli ktoś nie osiąga takich rezultatów, to znaczy, że nie musi podszkolić oszczędną jazdę, którą podkreślam z całą świadomością, można osiągnąć bez większych wyrzeczeń. Dynamiczna jazda na autostradzie, w granicach licznikowych 160-170 km/h to ok. 5,9- 6,2 litra. Przy 130-140- 5,6-5,7. Maksymalne spalanie w zimie- niecałe 6,6 litra (ostatnia zima, czyli -15 - -20 stopni czasem). Co do jazdy w mieście (Kraków), najwyższe spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 6,2 litra (dystans 612 km), na co skadały się straszne korki+ w miarę dynamiczna jazda poza miastem. Reasumując- po roku użytkowania i fatalnej zimie, średnie spalanie za cały rok tego dieselka to ok. 5,5- 5,6 litra/100km. Wszystkie dane, jakie umieściłem pochodziły z obliczeń tankowania do pełna i liczby przejechanych kilometrów, nie z komputera.

pełny raport Mitsubishi Hatchback 1.9 DID

autor: konrado2, dodano: 15.12.2012 14:35

no i tu pojawia sie pierwszy problem - kupilem auto sugerujac sie opiniami na tym forum - tak wiec 7-8 litrow w miescie mozna zapomniec, ja nie schodze ponizej 10 l i to nie wazne czy zima czy lato, czy szybko, czy wolno. po prostu tankuje 30 litrow i jak dobija do 300 km to zapala sie "komornik". kupilem to auto, bo myslalem, ze jest w miare ekonomiczne, ale okazalo sie inaczej. moze dodam, ze kolega ma volvo 170 ps w automacie i spala mu mniej niz mi... jedyny plus to jak do tej pory bezawaryjnosc i niskie jak dla mnie koszty wymiany plynow, filtrow itd. i to jest bardzo duzy plus. spalanie: tragedia awaryjnosc: rewelacyjnie (auto ma 12 lat i nic)

pełny raport Mitsubishi Sedan 1.8 16V GDI

autor: ener, dodano: 28.07.2013 00:19

Największy plus auta: małe spalanie. Kilkakrotnie jeździłem w długie trasy, np. 1200 km do Niemiec: 5 dorosłych osób w aucie, pełny bagażnik, klimatyzacja włączona 1/3, może nawet połowę trasy, prędkość 130-150 km/h i spalanie 6,7 litra/100km. W lecie: pełne auto, trasa po drodze krajowej więc mniejsza prędkość, jakieś 100km, klimatyzacja włączona cały czas, spalanie 6,2. Zima, Kraków - Rzeszów, błoto pośniegowe na ulicy, a więc znacznie większe opory, 5 osób w aucie, spalanie 6,9. Jeżdżąc tym autem normalnie w jeździe mieszanej można spokojnie zejść poniżej 6litrów. Chyba że ktoś ma bardzo ciężką nogę i jeździ bardzo agresywnie to i 8 wyjdzie. Na początku jak jeździłem spokojnie to rzadko kiedy przekraczałem 6 litrów. Teraz jeżdżę znacznie dynamiczniej, w trasie prawie zawsze 100-110 km/h, autostrady ok. 140km/h i nie udało mi się przekroczyć 7 litrów, zawsze jest to 6,5 - 6,8. Oczywiście np. w zimie na ssaniu zrobienie kilku km to spalanie wychodzi większe, ale to nie jest dobre porównanie.

pełny raport Mitsubishi Hatchback 1.8 16V GDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Mitsubishi Carisma

Samochód na rynek został wprowadzony w połowie lat 90, a dokładnie w 1995 r. Spotykane wersje to nadwozie pięciodrzwiowe i czterodrzwiowe. Jest kilka wersji silnikowych 1600 ccm,1800 ccm benzynowe i 1900 ccm diesel. Silniki 1800 ccm występują w trzech wariantach : DOHC, HDI, SOHC przy jednakowej pojemności,...

Zobacz dane techniczne Mitsubishi Carisma Hatchback 1.8 16V GDI 125KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mitsubishi Carisma, oglądali także