Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mitsubishi Colt

Model należący do segmentu B produkowany w latach 1978-2012. Przez wiele lat najpopularniejszy samochód Mitsubishi w Europie. W ofercie japońskiej marki Colt zastąpił model Precis. Początkowo był blisko powiązany z modelami Mirage i Lancer, które stanowiły czterodrzwiowe odmiany Colta. Do 1993 roku zaliczano go do klasy kompaktów (segment C). Swoją nazwą samochód nawiązywał do linii Colt (modele 600, 800, 1000, 1100 i 1500) z lat sześćdziesiątych. Po siódmej generacji Colt został wycofany z rynku i zastąpiony nowym modelem Space Star, który poza Europą oferowany jest pod nazwą Mirage.

Generacje Mitsubishi Colt

  • Wybierz generację: Mitsubishi Colt VII (2008 - 2011)
    Mitsubishi Colt VII
    Mitsubishi Colt 2009 - lewy przedni reflektor - włączony Mitsubishi Colt 2009 - spoiler Mitsubishi Colt 2009 - prawy tylny reflektor - wyłączony Mitsubishi Colt 2009 - deska rozdzielcza Mitsubishi Colt 2009 - pełny panel przedni Mitsubishi Colt 2009 - pełny panel przedni

    Mitsubishi Colt VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała na rynku w 2008 roku. Colt VII został częściowo oparty na swoim poprzedniku. Zmiany widoczne są głównie z zewnątrz. Od Colta VI, nowy model odróżnia zastosowanie nowej koncepcji designerskiej...

    więcej o Mitsubishi Colt VII

  • Wybierz generację: Mitsubishi Colt VI (2004 - 2008)
    Mitsubishi Colt VI
    Mitsubishi Colt VI Hatchback - widok z tyłu Mitsubishi Colt VI Hatchback - prawy bok Mitsubishi Colt VI Hatchback - widok z tyłu Mitsubishi Colt VI Hatchback - widok ogólny wnętrza Mitsubishi Colt VI Hatchback - konsola środkowa Mitsubishi Colt VI Hatchback - konsola środkowa

    Mitsubishi Colt VI

    Szósta generacja modelu produkowana w latach 2004-2008. Przełomowa w historii Colta, głównie z powodu zmiany segmentu z C na B. Model otrzymał nowe nadwozie zaprojektowane przez Francuza Oliviera Boulaya. Był pierwszym owocem współpracy Mitsubishi oraz...

    więcej o Mitsubishi Colt VI

  • Wybierz generację: Mitsubishi Colt V (1996 - 2003)
    Mitsubishi Colt V

    Mitsubishi Colt V

    Piąta generacja modelu debiutowała na rynku w 1996 roku. Colt V nieznacznie różnił się od swojego poprzednika zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Była to ostatnia generacja modelu klasyfikowana w segmencie C, kolejne zostaną przesunięte...

    więcej o Mitsubishi Colt V

  • Wybierz generację: Mitsubishi Colt IV (1992 - 1996)
    Mitsubishi Colt IV

    Mitsubishi Colt IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała w 1992 roku. W porównaniu do Colta III, samochód zyskał bardziej opływowe, aerodynamiczne nadwozie. Dzięki atrakcyjnej sylwetce, a także niezawodności, model umocnił swoją pozycję na rynku. Dobre wyniki sprzedaży osiągał...

    więcej o Mitsubishi Colt IV

  • Wybierz generację: Mitsubishi Colt III (1988 - 1992)
    Mitsubishi Colt III

    Mitsubishi Colt III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1988-1992. Pod względem stylistycznym, samochód znacznie wyraźniej różnił się od swojego poprzednika niż było to w przypadku wcześniejszej generacji. Wyglądem nadwozia nawiązywał do Mitsubishi Galanta. Tradycyjnie...

    więcej o Mitsubishi Colt III

  • Wybierz generację: Mitsubishi Colt II (1984 - 1988)
    Mitsubishi Colt II

    Mitsubishi Colt II

    Druga generacja Colta została zaprezentowana w 1984 roku. W jego przypadku trudno mówić o stylistycznym przełomie, swoim pudełkowatym nadwoziem auto mieściło się w designerskich kanonach lat osiemdziesiątych. Podobnie, jak jego poprzednik, Colt II był...

    więcej o Mitsubishi Colt II

  • Wybierz generację: Mitsubishi Colt I (1978 - 1984)
    Mitsubishi Colt I

    Mitsubishi Colt I

    Pierwsza generacja Colta, jeszcze jako kompakt debiutowała w 1978 roku podczas Geneva Motor Show, zastępując model Precis. Nawiązywał też do aut powojennej serii Colt. Stylistycznie samochód praktycznie nie różnił się od czterodrzwiowego Mitsubishi Mirage....

    więcej o Mitsubishi Colt I

Chętni na Mitsubishi Colta VI mają do wyboru trzy wersje nadwoziowe tego modelu - zaprojektowanego z polotem 3-drzwiowego hatchbacka, powstałego z myślą o rodzinach 5-drzwiowego hatchbacka oraz najbardziej oryginalny kabriolet. Na ulicy najłatwiej spotkać wariant z dwiema parami drzwi, który kształtami niczym w minivanie nie przyciąga do siebie estetów, ale zapowiada bardzo praktyczne wnętrze. Auto przeszło w 2008 roku face-lifting, w ramach którego całkowitą metamorfozę przeszedł pas przedni, zyskując potężny grill o nazwie Jet Fighter.

Choć przy okazji wspomnianego restylingu projektanci Mitsubishi odświeżyli nieco miejsce pracy kierowcy, nawet po modernizacjach kokpit z daleka wieje nudą. Oczekiwanej poprawie nie uległy też materiały wykończeniowe - pod względem jakości plasują się one w dolnych sferach segmentu B. Ale kokpit ma też garść bardzo istotnych zalet - przede wszystkim został on znakomicie dopracowany w dyscyplinie ergonomii obsługi, poza tym otrzymał czytelne zegary, a wszelkie jego elementy poskładano z typową dla samochodów japońskich starannością.

Jeśli zależy nam na przestronności, jak ognia unikajmy wersji ze składanym dachem - owszem, dysponuje tylną kanapą, lecz nawet krótka podróż w drugim rzędzie okazuje się katorgą. Znacznie lepiej prezentuje się pod względem ilości miejsca 3-drzwiowy hatchback, natomiast prawdziwym mistrzem w tej kategorii jest model 5-drzwiowy. W przedniej części jego kabiny właściwie każdy powinien poczuć się swobodnie, z kolei przestronnością z tyłu samochód wręcz deklasuje swoich rywali. Negatywnie wpływa to na pojemność bagażnika, ale w razie potrzeby możemy przesunąć tylną kanapę do przodu, zyskując tym samym więcej miejsca na pakunki. Colt ma komfortowe siedzenia, jednak nie każdemu przypadną do gustu ich przeciętne wyprofilowanie oraz montaż na znacznej wysokości.

Konstruktorzy układu jezdnego małego Mitsubishi starali się wypracować kompromis pomiędzy prowadzeniem na zakrętach a skutecznością tłumienia nierówności. W efekcie niezbyt ostre łuki i mniejsze dziury samochód pokonuje bez żadnych oporów. Gdy jednak zakręty stają się ciaśniejsze, auto mocno się przechyla, a gdy równa droga zamienia się w coś na kształt powierzchni Księżyca, samochód zaczyna zachowywać się niestabilnie. W jego opanowaniu nie pomaga niestety układ kierowniczy, który okazuje się za mało precyzyjny. Wygodzie jazdy nie sprzyja przeciętne wyciszenie kabiny pasażerskiej.

Wszelkie słabostki, o jakich wspomnieliśmy, Mitsubishi Colt VI nadrabia niezawodnością - przez lata model ten zapracował sobie na opinię samochodu całkowicie bezproblematycznego. Jeśli nie zwlekamy z wymianami typowo eksploatacyjnymi, nie powinniśmy mieć żadnych problemów. Co prawda lakier jest podatny na odpryski i zarysowania, żarówki potrafią się zużywać w błyskawicznym tempie, a wrzucanie biegu wstecznego wiąże się z napotkaniem oporu, jednak są to drobnostki. Na koszty napraw pozytywnie wpływa prosta konstrukcja japońskiego modelu, negatywnie zaś - wysokie ceny części. Ceny samego auta są akceptowalne, radzimy tylko nie decydować się na egzemplarz z dieslem - pokaźne przebiegi i obecność filtra cząstek stałych zwiastują spore wydatki w przyszłości.

Komentarze redakcji

Powagosław: Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe.
Luzacjusz: Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta.

Silniki Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt VII - jaki silnik wybrać?

W tym aucie jest silnik, który idealnie dogada się zarówno z autem, jak i kierowcą. Spożywa benzynę, ma 1.3l i zgrane stado 95KM, które zazwyczaj trzeba pogonić wysokimi obrotami i pedałem gazu. Fakt, przy wyższych obrotach motor jest trochę za głośny, ale pozwala na sprawne poruszanie się autem w każdych warunkach i to, co ucieszy właśnie kierowcę – jest oszczędny. Podstawowa jednostka 1.1 wyciąga aż 75KM, ale wszystko jest osiągnięte kosztem sposobu pracy. Na niskich obrotach nie ma ona bladego pojęcia, co tak naprawdę ma robić – ożywa dopiero w drugiej połowie obrotomierza, zresztą podobnie jak 1.3l. Flagowy motor ma już 1.5l i 109KM – wyraźnie czuć, że jest elastyczniejszy. Do tego jest też dostępny w wersji hot – 150-konnej!

Publikacje o Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt VI - na każdą okazję
 
Nasz test Mitsubishi Colt VI – na każdą okazję

Samuel Colt stworzył imperium, które obecnie jest jedną z największych firm produkujących broń palną. Jego dopracowane konstrukcje pozwoliły wygryźć większość konkurencji, przez co dzisiaj z produktów Colta chętnie korzysta choćby amerykańska policja i armia. W świecie motoryzacji też można kupić sobie...

Czy warto kupić: używany Mitsubishi Colt (od 2004)

Najmniejszy z oferowanych w Europie modeli Mitsubishi stanowi doskonałą propozycję dla osób, które ponad wszystko cenią bezproblemową eksploatację. Samochód kusi też oszczędnymi silnikami i przestronnym wnętrzem. Atutem używanych egzemplarzy są też rozsądne ceny.

Przegląd rynku nowych samochodów: tanie auta z LPG

Kupując tani samochód zależy nam na możliwie jak najniższych kosztach użytkowania. W najtańszych samochodach dostępnych na naszym rynku wykorzystywane są silniki bez turbodoładowana, które lepiej znoszą gaz niż skomplikowane jednostki napędowe ery downsizingu. Dziś przyglądamy się nowym samochodom zasilanym...

Podwójne uderzenie

Mitsubishi Colt debiutuje w wersji trzydrzwiowej - oszczędnej CZ3 i usportowionej CZT.

Debiutant

Połączenie cech auta segmentu B i minivana, czyli Mitsubishi Colt.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mitsubishi Colt

Społeczność kierowców Mitsubishi ColtautoWcentrum - społeczność Mitsubishi Colt

najwyższe oktanyAuta - Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt 54,88

Mitsubishi Colt Misiak 58,95

Mitsubishi Colt 1.3 GL 98r 50,45

Mitsubishi Colt 56,92

Mitsubishi Colt 52,85

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mitsubishi Colt

dedektyw 30,12

alicja101 30,10

TomekNR 30,15

Wieszak_2007 50,69

rrakso 69,35

magma5 30,11

szczepen13 30,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mitsubishi Colt

Wtopa
Wtopa Piszę dopiero dziś, choć auto po miesiącu wróciło do poprzedniego właściciela. D...
o Colcie słów kilka...
o Colcie słów kilka... postanowiłem w kilku zdaniach przedstawić moje auto. Kupiłem je 4 lata temu prz...
problem zdiagnozowany:) - oby
problem zdiagnozowany:) - oby Wczoraj podjechałem do warsztatu poleconego przez osobę związaną z jednym ASO, k...
Jak podłączyć AUX w CZx
Jak podłączyć AUX w CZx Z pomocą forów, a przede wszystkim użytkownika grasshopper z coltmania.pl (dzięk...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mitsubishi Colt

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mitsubishi Colt
 

Najpopularniejsza wersja Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mitsubishi Colt
 

Mitsubishi Colt najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Mitsubishi Colt Inform Mitsubishi Colt Inform
Rocznik: 2012. Przebieg: 60 524 km. Silnik: 1.1 55KM .
Cena: 26 900 zł 26 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Mitsubishi Colt Inform Mitsubishi Colt Inform
Rocznik: 2012. Przebieg: 70 819 km. Silnik: 1.1 55KM .
Cena: 26 900 zł 26 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt
1.5 diesel 95 KM
155 000 km, 2008
19 500 PLN
Mitsubishi Colt
1.3 benzyna 95 KM
22 000 km, 2011
23 999 PLN
Mitsubishi Colt
1.3 benzyna 75 KM
196 000 km, 1997
2 999 PLN
Mitsubishi Colt
1.3 benzyna 95 KM
168 000 km, 2004
7 400 PLN

Ocena auta Mitsubishi Colt

Wybrane opinie

Mitsubishi Colt Hatchback 1.2 EL,GL (60 KM)

Ogolnie auto jest bardzo mobilne.Zwiedzilem nim Alpy,Niemcy i zachaczyle o Francje (w 4 osoby). Przeszkadza maly bagaznik, no i przy takim obciazeniu, nie jest on juz mistrzem sprintu (przy tej pojemnosci, nigdy nie bedzie:) ) Przy pelnym obciazeniu, rozpedza sie do stosunkowo zwawo do 120, potem juz trzeba poczekac.Predkosc max.to 145 km/h i tyle udaje sie osiagnac w 3-4 osoby. Tylko z kierowcą doszedlem na niemieckiej autostradzie do 160, ale trwa to wieczność.... Przewaznie opisuje jego zalety, więc czas na wady: Rdzewiejące tylne blotniki.Wystepuja model mocno zjedzone przez rdze, jak i takie ktore sie trzymaja calkiem nizle.Blacharce dalbym 3 - trzeba o nie dbac. Podwozie jest pokryte warstwa kataloficzna i teoretycznie nie powinno rdzewiec, ale w wyniku jakiegos bledu technologicznego potrafi mocno rdzewiec na na zgrzewie z progiem (oczyscic i zakonserwowac wnetrze progow i po klopocie - o ile jest co zakonserwowac ;-) ). Jesli jestes zainteresowany tym modelem, to napisz do mnie,...

dodał: smmpg@wp.pl
Mitsubishi Colt Hatchback 1.6 (90 KM)

Trochę brakuje książek naprawczych na temat Mitsubishi (zbyt drogie i czasochłonne jest tłumaczenie ich z jęz.japońskiego) i dlatego czasem przy drobnych nawet usterkach trzeba udać się do mechanika, tym bardziej, że lepiej jeśli już zauważy się, że coś jest nie tak to warto się tym zająć bo jak w każdym samochodzie od małej usterki mogą być później poważne problemy (a "japończyki" mają kosztowne naprawy i stosunkowo mało jest u nas takich mechaników, którzy do końca się na nich znają) Colt jednak nie stwarza większych problemów. Silnik jest niezawodny, ogrzewanie super, nawet gdy silnik jest bardzo zimny w samochodzie szybko robi się ciepło. Jeśli chodzi o wspomaganie też nie mam nic do zarzucenia, bardzo lekko się kręci. Zużycie paliwa, no cóż jeśli jeździ się w miarę ekonomicznie to nie jest źle, jednak mając takie możliwości jakie dają silniki Mitsubishi czasem aż "grzechem" jest ich nie wykorzystać (to wiedzą chyba wszyscy posiadacze tego samochodu) wtedy stację benzynową trzeba "odwiedzać"...

dodał: daddygirl@interia.pl
Mitsubishi Colt Hatchback 1.1 i 12V (75 KM)

samochod jest OK. Bardzo pojemny i ma duzo gadgetow- podnoszone siedzenia, duzo zakamarkow na mapy i inne drobiazgi, chlodziarka na napoje. Niezadowolony jestem ze skrzyni biegow ktora nie zawsze da sie przelozyc na wsteczny bez podwojnego wciskania sprzegla. Zmienilbym tez kat nachylenia slupkow przedniej szyby strasznie duzy slepy punkt. Mozna sie przyzwyczaic ale oby przed wypadkiem. Alarm podobno czuly na jakies pola magnetyczne. Samochod zawiodl mnie juz trzy razy w ciagu pol roku. Bez zadnej przyczyny wlacza sie autoalarm. Czasem przy wyjsciu z samochcodu czasem po otwarciu drzwi, Raz samochod zostal sciagniety do servisu gdzie cos pogrzebali i zaczal dzialac, ale przyznali sie ze nie wiedza co to bylo. Raz przyjechal gosc zeby samochod sciagnac a ten niby sam sie nareperowal. Innym razem zaczalem klikac pilotem nad konsola i tez alarm sie cudem ustawil i wylaczyl. Dobrze jezdzi po kaluzach prawie go nie sciaga.

dodał: dbronisz@neostrada.pl
Mitsubishi Colt Hatchback 1.2 EL,GL (60 KM)

Japoniec, stara ale i dość ładna sylwetka jak na czasy nam wspólczesne. W końcu to 17 lat, a czas robi swoje. Problemy z dostępnością części zamiennych, czasmi trzeba się mocno potrudzić. Najlepsze modele z wiadomego źródła i z małym przbiegiem. Auta źle eksploatowane mogą stwarzać poważne problemy- np. z zawieszeniem. Należy robić uważne przeglądy, zabezpieczać podwozie i uważać na siadające elementy układu hamulcowego w poszczególnych kołach. Z raz na rok niedomaga hamulec ręczny, nawet przy jego znikomej eksploatacji. Aha należy się też martwić szybko występująymi objawami korozji. Tak pozatym wszystko gra. I na koniec- trzeszczenia tapicerki potrafią denerwować, ale to upływ lat:) całokształt- tak między 3 i 4, czyli 3+. Lepszy od Koreańców i niejednego Francuza a trochę z tyłu za Niemcami:)!

dodał: akocu@interia.pl
Mitsubishi Colt Hatchback 1.3 GLi 12V (75 KM)

silnik na piątce ciągnie jak szalony. na trasie pali mi ok 5,5l. Ostatnio na 45l zrobiłem 850km po Polsce!!! Żadnych problemów, jeżeli chodzi o części i obsługę. Po 30tys km złamała się śruba w kole pasowym. Wada fabryczna. Bez szemrania ściągneli auto z kutna do Pasewalku, wymienili silnik i dali auto zastępcze. Skrzynia pracuje lekko, mały zkok lewarka. Zawieszenie wytrzymałe po 150tys 8% zyżycia amortyzatorów, Trzyma na zakrętach i w koleinach jak po szynach. Auto niewielkie, nie ma problemów z parkowaniem. Widoczność super. Lusterka zewnętrzne wspaniałe. prawie brak martwego pola. Szczerze polecam colta rok prod.96- wzwyż

dodał: oderman@poczta.onet.pl

Galerie Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt CZC Mitsubishi Colt CC Concept Mitsubishi Colt Mitsubishi Colt VI Hatchback Mitsubishi Colt 1.3 Invite - galeria redakcyjna Mitsubishi Colt Hatchback 5D Ralliart Mitsubishi Colt Hatchback 3D Ralliart Mitsubishi Colt Hatchback 3D Mitsubishi Colt V Hatchback - galeria społeczności Mitsubishi Colt 2001
Zobacz inne galerie Mitsubishi

Opinie o instalacji LPG

Mitsubishi Colt

  • 1.
  • 5,00 Mitsubishi Colt VII 1.3 MIVEC (95KM) 2008r.
    dodał: Voytec, 30.06.2014

    Ja jestem bardzo zadowolony niskie spalanie..- niewiele niższe od spalania na benzynie... Ale jak planujecie zakup tego samochodu bez instalacji i chcecie ją założyć, to warto sprawdzić w salonie na podstawie numeru VIN, czy jest to wersja z "podwyższoną wytrzymałością"- "durability up" z komorą silnika wykonaną z wytrzymalszych materiałów.-przystowowanych do gazu...- wtedy będzie mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia problemów z popychaczami...

  • 2.
  • 4,50 Mitsubishi Colt VII 1.3 MIVEC (95KM) 2012r.
    dodał: Radosław, 12.08.2013

    Montowałem dwa Mitsubishi Colt w tym samym czasie,autka prawie fabrycznie nowe.Na gazie jeżdżą super,instalacja założona bardzo profesjonalnie.Spalanie ciut wyższe od spalania benzyny,przełącza bardzo płynnie,nie szarpie.I tu ciekawostka,ostatnio będąc na przeglądzie w market Polu widziałem Mitsubishi Lancera prosto z salonu,bez nr.rejestracyjnych ,do którego mechanicy zakładali gaz.

  • 3.
  • 5,00 Mitsubishi Colt V 1.6 i (90KM) 1997r.
    dodał: kolej, 01.12.2010

    Jak na razie to super, brak odczucia przełączenia na gaz. Spalanie minimalnie większe niż benzyny. Mówi się, że japońce nie lubią gazu, ale jednak się z tym nie zgodzę - nie lubią źle zamontowanej instalacji co najwyżej:)

  • 4.
  • 5,00 Mitsubishi Colt V 1.3 i (75KM) 2001r.
    dodał: witek, 12.07.2009
  • 5.
  • 5,00 Mitsubishi Colt VI 1.1 i 12V (75KM) 2004r.
    dodał: trzymiasto, 19.06.2011
  • 6.
  • 5,00 Mitsubishi Colt VI 1.1 i 12V (75KM) 2004r.
    dodał: trzymiasto, 21.06.2011
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt

80 komentarzy

74 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Anna~Anna

Witam, posiada ktoś może instrukcję do Colta VII w wersji elektronicznej?

~ww~ww

Do ~HIJ: Również posiadam Colta z 2009 r. i mam problemy ze skrzynią biegów a konkretnie z pierwszym który trzeba wkładać z siła i szukać go ale czytałem opinie i wielu właścicieli tego pojazdu pisze podobnie skrzynia bez kultury jak w wartburgach i trzeba się przyzwyczaić lub zmienić auto to jego największa z wad reszta spoko mam go od nowości i nie próbowałem tego naprawiać.

~Artur D~Artur D

jeżeli chodzi o rok 2001 polecam zakupiłem z Niemiec jako 1 właściciel rewelacja wymieniać na bieżąco olej rozrząd TO AUTO JEST DO CZYSTEJ I PŁYNNEJ JAZDY NIE DOŚCIGANIA SILNIK 1,3 60 KM
JA TYLKO ZROBIŁEM KONSERFACJE PODWOZIA WYMIENIE TEZ PROGI TAKIE PIERDOŁY I WYCIERACZKI DO SZYB AKURAT UDAŁO MI SIĘ KUPIĆ PO PRZERÓBCE WERSJA SPORTOWA REWELKA MUZYKA I JAZDA :D ZAKŁDAM GAZ SEKWENCYJNY OD WIOSNY

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mitsubishi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 014
Przejechany dystans
6 102 442 km
Zatankowanego paliwa
426 426 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 448
Wydanych pieniędzy
590 504 zł
Średnie wydatki na auto
1 254 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 550
Wydanych pieniędzy
878 898 zł
Średnie wydatki na auto
1 866 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mitsubishi (471)

Testy zderzeniowe Mitsubishi Colt

Najnowsze testy zderzeniowe Mitsubishi Colt przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mitsubishi

Zużycie paliwa Mitsubishi Colt

Na podstawie 641 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: flea, dodano: 02.11.2012 11:31

Przeglądy: ASO - bardzo drogie i chyba nie warte swej ceny, za te pieniądze oczekiwał bym więcej; wszystko inne znośne. Ceny części dla pewnych modeli, czy marek po prostu takie są i trzeba się z tym liczyć. Oryginalne części są drogie, z zamiennikami może być trudno. Ale (odpukać) puki co działa bez zarzutu. Spalanie - zależy od kierowcy. Auto jest wysokie, spalanie dość mocno rośnie wraz ze wzrostem prędkości. Zwiększone obciążenie nie robi na nim takiej różnicy. Jeżdżąc zgodnie z zasadami jacy ekonomicznej spala Mało. Jednak jest to auto miejskie i przy jeździe autostradą spali nie 8 lpg a 10-11. Gaz:min-7l (spokojna trasa), max-11l (dynamiczna jazda). miasto-7-8l (w korkach to i 10)

pełny raport Mitsubishi Hatchback 1.3 i 16V

autor: Tomek_82, dodano: 05.07.2011 19:17

Ja jeżdżę tym autem 70% dystansu w mieście a 30% poza miastem. Pali mi 6 litrów (pomiary przy dystrybutorze po tankowaniu pod korek). Zaznaczam jednak że jeżdżę spokojnie i prawie zawsze sam. Po drugie mam szczęście jeździć po takiej trasie w mieście gdzie nie ma większych korków (ale za to jest dużo świateł ustawionych na czerwoną falę :-)) W każdym razie wlewam około 39 litrów (tankuję jak tylko zapali się 1-sza rezerwa, czyli w baku jest jeszcze około 7l) i starcza mi to na 630-650 km. Co do przeglądów, za wymianę oleju i filtra oleju po 2 tys. km zapłaciłem 350 zł. Dużo, bo to tylko koszt oleju i filtra, natomiast robocizna była gratis. Przegląd gwarancyjny to 800 zł, nie wiem jeszcze co jest w tej cenie.

pełny raport Mitsubishi Hatchback 5d 1.3 MIVEC

autor: Ashkief, dodano: 24.09.2013 20:21

Olbrzymia wadą colt´a jest słaba blacha... Chocbym go konserwował na wiosne i zimę to i tak rdza go pochłania ponad standard. Poza tym, nie zanotowałem zadnych usterek od 6 lat uzytkowania. Niedawno odbyłem wycieczke po Polsce i przejechałem na jednym tankowaniu 675,3km (2 kreski na liczniku w zapasie), średnie spalanie w 2 osoby i bagażem wyszło 5,23l/100km. Max to krotkie 2-3km przebiegi w mroźną zimę po mieście. Średnio poniżej 8l w mieście. Autko super i długo jeszcze go nie sprzedam. Ceny czesci w ASO- straszne...

pełny raport Mitsubishi Hatchback 1.3 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi Colt

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mitsubishi Colt

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mitsubishi Colt
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mitsubishi Colt, oglądali także