Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mitsubishi Lancer Sedan 1.5

Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia) produkowany od 1973 roku. Kompaktowy sedan Mitsubishi był pierwszym samochodem japońskiej marki masowo sprzedawanym w Europie. Początkowo był tylko czterodrzwiową odmianą modelu Colt. Jego powodzenie na rynku dało jednak Lancerowi odrębną pozycję w ofercie Mitsubishi. Obecnie jest najpopularniejszym autem marki – przez prawie 30 lat kupiło go ponad 6 milionów klientów. W tej chwili na rynku dostępna jest szósta generacja modelu. W różnych krajach Lancer był również oferowany pod nazwami Carisma, Mirage oraz Fiore.

Generacje Mitsubishi Lancer

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer IX (2007 - teraz)
    Mitsubishi Lancer IX

    Mitsubishi Lancer IX

    Dziewiąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja Lancera trafiła na rynek w 2008 roku. Model bazuje na prototypie Concept-X z 2006 roku. We wzornictwie Mitsubishi samochód zapoczątkował koncepcję „Jet Fighter” zastosowaną również w nowym...

    więcej o Mitsubishi Lancer IX

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer VIII (2003 - 2008)
    Mitsubishi Lancer VIII

    Mitsubishi Lancer VIII

    Ósma generacja Lancera debiutowała na rynku w 2000 roku. W Europie pojawiła się jednak dopiero trzy lata później, zastępując i wypierając model Carisma, na bazie którego został zresztą zbudowany. W Japonii Lancer VIII był oferowany pod nazwą Lancer Cedia,...

    więcej o Mitsubishi Lancer VIII

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer VII (1995 - 2000)
    Mitsubishi Lancer VII

    Mitsubishi Lancer VII

    Siódma generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Lancer VI został unowocześniony i uatrakcyjniony stylistycznie, choć wprowadzone zmiany nie były rewolucyjne. Na niektórych rynkach, w tym w Europie Lancer został zastąpiony przez bliźniaczy model Carisma....

    więcej o Mitsubishi Lancer VII

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer VI (1992 - 1996)
    Mitsubishi Lancer VI

    Mitsubishi Lancer VI

    Szósta generacja modelu produkowana w latach 1991-1995. Sylwetka nowego Lancera stała się znacznie zgrabniejsza i opływowa. W Stanach Zjednoczonych samochód oferowano jako Eagle Summit, zaś w Malezji – jako Proton Wira (na licencji Mitsubishi)....

    więcej o Mitsubishi Lancer VI

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer V (1988 - 1994)
    Mitsubishi Lancer V

    Mitsubishi Lancer V

    Piąta generacja Lancera debiutowała w 1988 roku. Stylistycznie auto upodobniło się do modelu Galant, dzięki czemu otrzymało znacznie unowocześnioną i bardziej aerodynamiczną sylwetkę. Jej autorem jest znany japoński projektant Masaru Furukawa. Na niektórych...

    więcej o Mitsubishi Lancer V

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer IV (1988 - 1992)
    Mitsubishi Lancer IV

    Mitsubishi Lancer IV

    Czwarta generacja modelu była produkowana w latach 1983-1988. Pod względem stylistycznym Lancer IV nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Wprowadzenie go do sprzedaży było związane z kompleksową zmianą związanego z nim modelu Mirage. Lancer IV...

    więcej o Mitsubishi Lancer IV

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer III (1983 - 1987)
    Mitsubishi Lancer III

    Mitsubishi Lancer III

    Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w 1982 roku. Technicznie samochód oparty był na czterodrzwiowym sedanie Mitsubishi Mirage, a w większości krajów sprzedawano go pod nazwą Mitsubishi Lancer Fiore. Nazwa Fiore funkcjonowała również samodzielnie...

    więcej o Mitsubishi Lancer III

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer II (1979 - 1983)
    Mitsubishi Lancer II

    Mitsubishi Lancer II

    Druga generacja modelu została zaprezentowana w 1979 roku. Lancer został odświeżony wizualnie, co więcej oferowany był wyłącznie w wersji sedan i do tego jako samodzielny model. W 1980 roku jego ofertę wzbogacono o usportowioną serię EX, której dynamiczną...

    więcej o Mitsubishi Lancer II

  • Wybierz generację: Mitsubishi Lancer I (1973 - 1979)
    Mitsubishi Lancer I

    Mitsubishi Lancer I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1973 roku. W katalogu Mitsubishi Lancer miał wypełnił lukę między modelami Minica oraz Galant. W praktyce był on odmianą sedan popularnego modelu Colt. Lancer dobrze przyjął się na zagranicznych rynkach. W 1975...

    więcej o Mitsubishi Lancer I

Choć to Evolution jest modelem, który przyciąga wzrok jak magnes, również bazowe odmiany Lancera wyglądają lepiej niż dobrze. Dotyczy to zarówno 4-drzwiowego sedana, jak i 5-drzwiowego hatchbacka o nazwie Sportback. Oba warianty nadwoziowe mają do zaoferowania agresywnie zaprojektowany przód, dynamiczną linię boczną oraz masywny tył opatrzony w charakterystyczne lampy. Wielbicieli jeszcze bardziej wyrazistych kształtów zainteresuje model Lancer Ralliart ozdobiony maską z licznymi wlotami powietrza, zmienionymi felgami oraz dwiema końcówkami wydechu.

Pomimo, że swoimi wymiarami model spod znaku trzech diamentów aspiruje nieco do klasy średniej, wewnątrz oferuje tyle miejsca, co standardowe kompakty. Dotyczy to zarówno całkiem przestronnej kabiny pasażerskiej, w której wygodnie usiądzie nawet 5 osób, jak i wystarczająco pojemnego kufra. Określenie „pojemny kufer” pasuje jednak wyłącznie do 5-drzwiowego Sportbacka, bo sedan zasługuje w tej dziedzinie na krytykę – zwłaszcza, że dostęp do jego bagażnika nie należy do idealnych.

W prawidłowym zajęciu miejsca za „kółkiem” Lancera przeszkadza brak osiowej kalibracji kierownicy. W fotelu siedzi się wygodnie, choć jego projektanci mogli postarać się o lepsze podparcie boczne. Jeśli chodzi o kokpit, został on zaprojektowany w zgodzie z zasadami ergonomii obsługi, jak i normami dotyczącymi czytelności instrumentów. I choć brak mu nieco stylistycznego polotu, został wykonany z całkiem niezłych materiałów, które ponadto dobrze zmontowano.

Mimo, że bez przydomku Evolution, Lancer prowadzi się bardzo pewnie utrzymując odpowiednią stabilność podwozia i nie generując nadmiernych przechyłów nadwozia. Wielbicielom sportowej jazdy spodoba się ponadto bezpośredni układ kierowniczym, jak też odpowiednio skuteczne hamulce. Co ważne, konstruktorzy zdołali połączyć wysoką przydatność podczas pokonywania krętej drogi ze zdolnością sprawnego pochłaniania większości dziur.

W kategorii „warunki zakupu” popularne Mitsubishi ma się czym pochwalić. Bo pomimo, że oferuje wysoki standard wyposażenia (w serii jest 7 airbagów, ESP, klimatyzacja, jak i pełna „elektryka”), kosztuje nawet mniej niż wielu klasowych rywali. Nie bez znaczenia jest również fakt, że daje do dyspozycji atrakcyjne warunki gwarancyjne.

Komentarze redakcji

Powagosław: Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii.
Luzacjusz: Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota.

Silniki Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer IX - jaki silnik wybrać?

Lancer to jedno z niewielu aut w klasie o silnej tradycji rajdowej. Oczywiście z toru przeniósł ją na zwykłe drogi. No, może nie za pośrednictwem podstawowych motorów. Benzynowe 1.5l o mocy 109KM pozwoli wam wmieszać się w tłum, 1.8l 143KM uchyli namiastkę sportu, a diesel 2.0l 140KM – to samo, co 1.8l z tym, że będziecie szczęśliwsi na stacji benzynowej. Zabawa zaczyna się wśród benzynowych 2.0l. Najsłabszy ma 240KM i jak na taką moc nie pochłania w jakimś zastraszającym tempie paliwa z baku. Podczas dynamicznej jazdy motor trzeba jednak kręcić do wysokich obrotów, żeby dobrnąć do możliwości zapisanych na papierze – wtedy z paliwem jest gorzej. Można się jednak w nim zakochać. Mocniejsze wersje już tylko potęgują emocje – 295 oraz 350KM z pojemności 2.0l to szaleństwo, które zniewala, a zarazem dziwi.

Publikacje o Mitsubishi Lancer

Czy warto kupić: używany Mitsubishi Lancer (od 2007)
 
Nasz test Mitsubishi Lancer (od 2007)

Made in Japan. W świecie motoryzacji taka informacja ma ogromną wartość. Samochody z Kraju Kwitnącej Wiśni uchodzą za solidnie wykonane i niezawodne, co przekłada się na zainteresowanie nimi oraz wysokie ceny na rynku wtórnym. Czy warto kupić używane Mitsubishi Lancer?

Kompaktowe hatchbacki: Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6
 
Nasz test Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6

Samochody segmentu C są złotym środkiem pod względem ceny zakupu, komfortu, funkcjonalności oraz przestronności wnętrza. Świetnie sprawdzają się podczas jazdy po mieście, ale nie straszna im również wakacyjna eskapada.

Stary znajomy w limitowanej odsłonie - Mitsubishi Lancer
 
Nasz test Mitsubishi Lancer 1.6 Inspire

Lancer to bardzo ważny model w gamie Mitsubishi, który był prekursorem wyglądu obecnej gamy japońskiego producenta. Pomimo pięciu lat bytności na rynku nie słychać nic na temat liftingu, ale na pocieszenie już niebawem pojawi się limitowana edycja Inspire, którą mieliśmy okazję przetestować.

Mitsubishi Lancer i berlińskie upały
 
Nasz test Mitsubishi Lancer 1.6 Inspire

Znowu nadeszły wakacje i wreszcie można zaplanować wymarzony urlop. Najpierw jednak trzeba rozwiązać odwieczny spór, czy jechać nad morze, czy też w góry, a także czym tam pojechać. Bycie dziennikarzem motoryzacyjnym ma to do siebie, że najczęściej ten drugi dylemat rozwiązuje się sam - w tym konkretnym...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Mitsubishi Lancer - to spojrzenie...

Gdy 3 lata temu pojawiły się pierwsze zdjęcia długo zapowiadanego kompaktu japońskiego producenta niemal cały motoryzacyjny światek zwrócił głowy ku stoiskom Mitsubishi. Bo oto koncern, którego ostatnie dokonania stylistyczne zdumiewały równie mocno, co styczniowy śnieg w Alpach, zaprezentował auto,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mitsubishi LancerautoWcentrum - społeczność Mitsubishi Lancer

najwyższe oktanyAuta - Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer 43,33

Mitsubishi Lancer Misiek 44,29

Mitsubishi Lancer 54,21

Mitsubishi Lancer 69,29

Mitsubishi Lancer 52,88

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mitsubishi Lancer

QaDoz 30,15

Pakop 30,06

Pe_Ha 30,01

byrol 53,98

rytmuss 30,17

kgebczyk 89,97

Mat444 30,10

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mitsubishi Lancer

pierwsze wrażenia
pierwsze wrażenia Witam Zaczne od tego że na autko musiałem się troche naczekać. od momentu zamówi...
Instalacja gazowa BRC Sequent 24
Instalacja gazowa BRC Sequent 24 Dziś w Misi została zainstalowana instalacja gazowa marki BRC Sequent 24. W kole...
Kabelek AUX :)
Kabelek AUX :) Ostatnio zakupiłem kabel AUX, dzięki któremu można podłączyć w aucie dowolny odt...
c.d. usterki numer 1
c.d. usterki numer 1 A więc tak autko oddane do ASO 16.05.2011,po wielu testach przez ASO otrzymałem ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mitsubishi Lancer

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Mitsubishi Lancer
 

Najpopularniejsza wersja Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Mitsubishi Lancer
 

Mitsubishi Lancer najczęściej porównywane z:

Seat Leon
2.0 TDI CR (150 KM)
Audi A3
2.0 TDI clean diesel (184 KM)
Hyundai i30
1.6 GDI (135 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Qashqai ACENTA Nissan Connect 2.0 Nissan Qashqai ACENTA Nissan Connect 2.0
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 89 700 zł 87 200 zł
Zyskujesz: 2 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer
2.0 benzyna 240 KM
65 000 km, 2009
64 900 PLN
Mitsubishi Lancer
1.8 benzyna 143 KM
23 000 km, 2009
37 500 PLN
Mitsubishi Lancer
2.0 diesel 140 KM
104 802 km, 2009
31 900 PLN
Mitsubishi Lancer
1.8 benzyna 143 KM
90 000 km, 2010
24 999 PLN

Ocena auta Mitsubishi Lancer Sedan 1.5

Galerie Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer IX Sportback - galeria społeczności Mitsubishi Lancer 2.0 Sport - galeria redakcyjna Mitsubishi Lancer Ralliart Mitsubishi Lancer IX Sportback Inspire 1.6 MIVEC 117KM - galeria redakcyjna Mitsubishi Lancer 2007 Mitsubishi Lancer IX Sedan - galeria społeczności Mitsubishi Lancer Ralliart Sportback Mitsubishi Lancer 1.6 Comfort Plus - galeria redakcyjna Mitsubishi Lancer IX Hatchback
Zobacz inne galerie Mitsubishi

Opinie o instalacji LPG

Mitsubishi Lancer

  • 1.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer IX 1.8 MIVEC (143KM) 2010r.
    dodał: damian, 08.06.2011

    może to nie wersja EVO ale 1.8 mivec i jeździ się nią naprawdę przyjemnie:) w gazie oczywiście! instalacja BRC S24 została zamontowana praktycznie tuż po wyprodukowaniu bez utraty gwarancji producenta, na benzynie zdarzyło mi się kilka razy pojeździć ale różnica po przełączeniu na lpg jest nie odczuwalna więc nie ma potrzeby tankowania benzyny, no jedynie na rozruch:) auto bardzo komfortowe, pewne w prowadzeniu, gaz nie przerywa ani nie szarpie, nie zdarzyło mi się nigdy aby silnik nagle zgasł albo przymulił. Tankuje tylko na Shellu, wdg mnie mają najlepszy gaz i przy nim pozostaje. Co do innych stacji to mam wątpliwości co do jakości oferowanego przez nich gazu gdyż poprzednie samochody nie pracowały poprawnie po zatankowaniu butli. Na obecnej instalacji przejechałem już 25 tyś kilometrów, koszt samej instalacji oczywiście zwrócił się bardzo szybko (około roku). Serdecznie polecam! Kumpel się ze mnie śmiał, że szkoda samochodu a teraz sam montuje gaz do swojego nowego Ceeda :)

  • 2.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer VIII 1.6 i 16V (98KM) 2006r.
    dodał: kgebczyk, 07.06.2010

    cóż komentować... koszt przejechania 100km spadł o niemal 50% w porównaniu do benzyny, a problemów nie stwierdzam i nawet jak się jakieś pojawią to wiem że i tak mi się to będzie opłacać ;) pozdrawiam wszystkich LPGmaniaków ;)

  • 3.
  • 4,50 Mitsubishi Lancer VIII 2.0 i 16V Sport (135KM) 2006r.
    dodał: Piotr, 13.01.2013

    Profesjonalnie zamontowana instalacja, fachowe podejście jak najbardziej polecam! Samochód chodzi na gazie jak trzeba, wogole nie trzeba sie dotykać.

  • 4.
  • 4,50 Mitsubishi Lancer VII 1.3 12V GL (75KM) 1996r.
    dodał: ojrzyk, 07.03.2013

    Spalanie w trasie 6l benz lub 7l gazu. Spadku mocy praktycznie nie ma, przełączanie zupełnie nie zauważalne. Serwisowanie co 12 tyś km.

  • 5.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer VIII 1.6 i 16V (98KM) 2005r.
    dodał: krzysiek, 11.10.2013

    zdecydowanie polecam warsztat tomgaz w łodzi auto zagazowane jednego dnia cena bardzo dobra

  • 6.
  • 5,00 Mitsubishi Lancer VIII 1.6 i 16V (98KM) 2007r.
    dodał: Marcin G, 24.01.2014

    Spalanie w cyklu mieszanym miasto, trasa 50\50 oscyluje w granicach 8 litrów.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer

108 komentarzy

90 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~p4bLo~p4bLo

Do ~M.R.: dla emeryta stara fabia nowa octawia dla bogatego emeryta

~p4bLo~p4bLo

Do ~Anna: bordowy metalic?

~p4bLo~p4bLo

Do ~Janek z Łodzi: zmień serwis coś w tym twoim śmierdzi skończy sie gwarancja to bedziesz musiał silnik kupić nowy, uciekaj stamtąd tankowanie najdrożeszego paliwa nic nie pomoże jak serwis kantuje

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mitsubishi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 791
Przejechany dystans
6 010 325 km
Zatankowanego paliwa
418 342 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 437
Wydanych pieniędzy
580 372 zł
Średnie wydatki na auto
1 240 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 523
Wydanych pieniędzy
871 586 zł
Średnie wydatki na auto
1 862 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mitsubishi (468)

Testy zderzeniowe Mitsubishi Lancer

Najnowsze testy zderzeniowe Mitsubishi Lancer przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Invite, LHD
2009

Mitsubishi Lancer
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mitsubishi

Zużycie paliwa Mitsubishi Lancer Sedan 1.5

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Ostry, dodano: 03.11.2013 21:02

Po 22 tys. km, w maju 2012 roku zamontowalem instalacje LPG. Mamy poczatek listopada 2013 roku. Za miesiac moje auto bedzie mialo 2 lata a juz ma 79 500 km przebiegu. Pokonuje duze odcinki w trasie. W miescie tyle co do pracy i na pizze ;-) Na baznynie przed montazem onstalacji najnizsze spalanie jakie zanotowalem na krajowej 7ce to r.u na odcinku Radom Gdans gdzie na kbwodnicy trojmiasta wzroslo dk 4.8 - przy czym zaznaczam ze jechalem po polnocy kilka wyprzedzen i cala trase srednio 80km/h gdzie srednia wyszla duzo mniejsza. Pisze po dlugiej nieobecnosci gdyz na gazie przestalem sie interesowac spalaniem :-) Cos mnie dzisiaj naszlo i pomyslalem ze sie podziele spalaniem na LPG... Na dystansie Radom Gdynia pali mi srednio 7.5 l przy120km/h 7 przy 100km/h i w miescie przy spokojnej jezdzie. Jadac 80 km/h mozna uzyskac 6 litrow i ponizej tego spalania jeszcze nie udalo mi sie zejsc na dystansie wiekszym niz 100km. 6.5 litra mozna utrzymywac spokojnie jadac 80-90 km/h tylko ze juz nie kireci mnie niskie spalanie bo tankuje LPG. Auto na lpg potrafi spalic i powyzej 10 litrow ale to trzeba smigac 160 czy 170. Spalanie powyzej 120km/h rosnie wykladniczo! Nie liniowo :-) na lpg jedzie max na rowni pochylej 195 podszas gdy na benzynie 210 jakos. Wiec wystepuje utrata mocy nawet przy najnowoczesniejszej sekwencji. Nawet jak reduktor wyrabia j wtryskj to paliwo jest chyba mniej kaloryczne :-) W miescie natomiast pali tak jak napisalem najmniej 7 a w srodku dnia bez wiekszych korkow 8. W korkach najwiecej ile mi spalil to 8.5. Niech nawet bedzie 9 litrow gdybym jechal w korkach jak wszyscy koncza prace to juz wiecej LPG w miescie nie wezmie. Po zamontowaniu instalacji bardzo usrednilo mi sie spalanie z tras i miasta..... Wynosi 7-7.5 l/100km jestem zadowolony. Jeszcze co mi sje nasuwa po montazu instalacji to tk ze nie czuc roznicy w rozpedzaniu do 120km/h i ze zmienne fazy rozrzadu juz nie maja az tak duzego wplywu na spalanie i dynamike jak przy pracy na benzynie. W tablicze obok wpisalem tak jak opis autocentrum nakazuje :-)

pełny raport Mitsubishi Sedan 1.6 MIVEC

autor: konrado:), dodano: 08.06.2010 14:59

Spalanie wysokie (jak na takie osiągi i silnik). Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 5,7 l/100km (przy 80km/h ze stałą prędkością)- ale to nie jazda. W trasie pali ok. 7,5-8,5 l/100km ze średnią prędkością 72-75 km/h na drogach krajowych (bez większych korków). W mniejszym niezakorkowanym mieście 13,0-16,0 l/100km. Średnio ok 10-11 l/100km. Zaznaczam że powyższe wartości podane przy jeździe bez klimatyzacji w porze wiosennej.

pełny raport Mitsubishi Sportback 1.8 MIVEC

autor: Mobil, dodano: 26.11.2010 22:32

Tu jest fa-ta-lnie. Bardzo duza rozbieznosc - mozna w trasie spalic 7-8l (przy emeryckiej jezdzie, patrzac caly czas na wskaznik spalania), lub tez 10l przy niewielkiej zmianie stylu jazdy. Nie mniej jednak robiac ok 500km (trasa/miasto) na pelnym baku (59l) bije po kieszeni. Powyzej 120km/h apetyt na paliwo rosnie, rosnie i rosnie... Stojac w korku spalanie dramatycznie idzie w gore! Spalanie w miescie? Powiem tak - to nie jest samochod na miasto.

pełny raport Mitsubishi Sedan 1.8 MIVEC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi Lancer Sedan 1.5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mitsubishi Lancer Sedan 1.5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Mitsubishi Lancer III Sedan 1.5 75KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mitsubishi Lancer, oglądali także