Szukaj

Informacje o Nissan Patrol III 2.8 TD 116KM 85kW 1988-1997

Lata produkcji: 1988 – 1997
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Samochód terenowy (segment I), flagowy model Nissana w tej klasie. Rodowód auta sięga 1951 roku, kiedy na zamówienie armii japońska marka stworzyła Datsuna 4W60. Nazwa Nissan Patrol pojawiła się dopiero 1984 roku. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja samochodu, która w 2004 roku została poddana gruntownej modernizacji. W Australii zmodyfikowana wersja Patrola sprzedawana jest jako Ford Maverick. Natomiast w Europie auto przez krótki czas funkcjonowało jako Ebro Patrol.
Powagosław
Rasowa terenówka, która nią jest, a nie tylko na nią wygląda. Patrol jest niezastąpiony na bezdrożach, a na utwardzonych drogach oferuje zaskakująco duży komfort. Wygląd budzi respekt, choć już chyba czas na kurację odmładzającą. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrol jest trochę jak nieokrzesany, nieogolony facet w skórze i ćwiekach, od którego zionie gorzałą. Może i wygląda jak skrzyżowanie traktora z przystankiem autobusowym. Ale wolę jego, niż autka, które przypominają dziewczyny upiększane na zdjęciach w photoshopie. ~Luzacjusz
Produkowany od 1988 do 1997 roku
Pojemność skokowa 2826 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 235 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Silnik

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~M.
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
W teorii samochód doskonały. Jak dobry przyjaciel. Nie zawiedzie, zawsze pomocny. Auto z duszą. W praktyce nie jest już tak dobrze ze względu na słaby silnik (o tym niżej). Jednak ogólne wrażenie jest bardzo dobre. Daje ogromną frajdę z jazdy. Po każdym terenie. Wszędzie wjedzie, zazwyczaj też wyjedzie. Super na wakacje czy wypady ze znajomymi. Do tego po przeróbkach (lift, światła, duże koła, zderzaki, wyciągarka, snorkel) wygląda świetnie - ludzie się oglądają. Jeśli ktoś szuka prawdziwego samochodu terenowego, będzie używał go zgodnie z przeznaczeniem to ciężko o lepsze auto niż Patrol. Bardzo szkoda, że już takich nie robią. Ogólnie świetny samochód. Po zaakceptowaniu wad - auto doskonałe. Do tego mam wrażenie że auto wytrzyma nawet wojnę atomową. Ze względu na pompę rzędową - można zatankować go byle czym i też będzie jechał.
3,9
~BPuzoń
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
To nie jest auto dla osób, które sprawdzają ile auto pali. On po prostu pali tyle ile mu wlejesz. To nie jest auto szosowe. Ale w terenie zachowuje się jak mały czołg. To jest jedyne auto za, którym każdy się obejrzy - praca silnika jest wspaniała. Można go albo kochać albo nienawidzić a w terenie naje ogrom frajdy. To jedne z niewielu aut, które na rajd jedzie na własnych kołach i na własnych kołach z niego wracam.
3,6
~animo@op.pl
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Za krótko jeżdżę tym , ale sprawia mi olbrzymią radość przy jeździe zarówno w terenie jak i na szosie. Przy włączonych dwóch napędach i blokadzie tylnego mostu wyjeżdżam gdzie chcę, ale dużo zależy od rodzaju ogumienia
Nissan Patrol III