Szukaj

Ocena kierowcy - Audi 80 B4 Sedan

mlk@autograf.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 90KM 66kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 0 tys. km
Audi 80 B4 Sedan 2.0 90KM 66kW 1991-1994 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto uratowało mi życie! I tego już nigdy mu nie zapomne. Uderzyłem z prędkością okolo 100km/h w betonowy wiazd i poza siniakami od pasów nic mi nie jest. Miałem już kilka wypadków i wiem że w aucie typu golf III lub astra nie było tak wesoło. Moje auto miało system Protekt coś tam tz. silnik ze skrzynią biegów były opasane stalowymi linkami co w przypadku uderzenia ciągneło jednostke pod spud auta oraz kierownice w deske. Auto poza tym bardzo proste w budowi tz. wszystkie naprawy robiłem sam choć nie jestem mechanikiem a mam tylko troche pojęcia o tym.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik dosyć dynamiczny, aczkolwiek do mocy człowiek szybko sie przyzwyczaja i mi jej już tam brakowało.
3,0
Skrzynia biegów
Pracowala dobrze choć delikatnie czulem zmiane nie wiem jak bylo gdy auto wyszło z fabryki bo w poruwnaniu do nowszych aut nie jest to to.
5,0
Układ jezdny
Prowadziło mi sie bardzo dobrze. Auto nawet wybaczało mi moje błędy. Tak było na fabrycznym zawieszeniu, po zmianie na sportowe tz. sprężyny o 60mm w dół amortyzatory Bilstain auto stało sie bardzo czułe na na moje decyzje. Musiałem przerobić układ wydechowy by przejeżdzać przez "spiących policjantów" , koleiny to było coś okropnego gdyż auto dosłownie wklejalo sie w nie. Jeśli ktoś nie lubi twardych aut to nie polecam choć auto dużo lepiej wygląda , lepiej trzyma sie drogi, szybciej wchodzi w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
bez komętarza
3,0
Ergonomia
nie wiem co macie na myśli
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oj ciepło to było często jeżdziłem z otwartym szyberdachem w zime. Dodatkowym atutem były nawiewy pod siedzeniami. Nie miałem klimatyzacji ale szyberdach doskonale spelnial swoją funkcje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to A8 ale ja czulem sie sfobodnie z przodu jak i styłu
4,0
Wyciszenie
Trudno mi powiedzieć gdyz mialem przerobiony uklad wydechowy i było troche glośniej lecz słuchając auta z zewnącz było wiadomo że jednak to wyciszenie dziala
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gazu na mieście paliła mi 18 l w trasi 12l ale zaznaczam że ja nie umiem jeździć ekonomicznie i te auto powinno spalać o conajmiej 2l miej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze ni sądze by można bylo kupić równie trwale,łatwo dostępne, bezpieczne,przestronne, nie korodujące auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Myśle że jak w każdym aucie jakieś drobiazgi zawsze są
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Większość usterek jakie miałem były spowodowane instalacją gazową tz. rozwalilo mi przepływomież, przepustnice, gume dolotu powietrza. Dlatego teraz bez zastanowienia założył bym sekwęcje.Nagminnie strzelaly mi przewody z cieczą chłodząca co w rezultacie doprowadziło do pęknięcia głowicy (choć podobno wtych autach nie pękają, mi pękła gdy czekalem aż ostygnie mi silnik po kturejś już z kolei wymianie węż)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi 80 B4 Sedan 2.0 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
11,7
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi 80 B4 Sedan