Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Avant

kierowca, 2 lata temu
Silnik 2.0 TDI 177KM 130kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 245 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Audi A6 C7 Avant 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,64
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Skrzynia biegów, miała być porażką a okazała się największą zaletą tego auta. Mam nadzieję, że Audi będzie produkowało multitronici jak najdłużej
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Skoro nic się nie popsuło przez 40tys km, to brak.
5,0
Całokształt
Mimo sporego przebiegu bliżej temu autu do auta świeżo wyprowadzonego z salonu niż do używki. Auto po tylu latach wciąż wygląda niesamowicie, elementy wykończeniowe są bardzo dobrej jakości. Na autostradzie cichutkie i to niezależnie od prędkości. Dużo zastanawiałem się, czy automatyczna skrzynia biegów multitronic będzie dobrym rozwiązaniem, a okazała się strzałem w dziesiątkę. Komfort z jazdy takim autem jest odczuwalny szczególnie dla pasażerów, płynność jazdy jest nieporównywalna. I właśnie dzięki temu + wyciszeniu, tym autem można bez zmęczenia pokonywać baaaaardzo długie trasy. Przyspieszenie nie wciska w fotel ze względu na mniejszy moment obrotowy, ale i tak ok. 9s/100 nie jest złe. W dodatku auto przy tym przebiegu bezawaryjne, czego chcieć więcej?
Wrażenia
4,0
Silnik
Drugi raz wybrał bym wersję 3,0 dla większej mocy i szukał auta dłużej. Problem w tym, że używane auta sprowadzane do Polski są z takimi silnikami często powypadkowe.... ze względu na większą akcyzę do zapłacenia. Handlarz musi na czymś zarobić. W każdym razie nie powiem też, że 2.0 i 177KM to za mało. Wolałbym więcej, ale tylko dla frajdy. Elastyczność tej wersji jest bardzo dobra przy każdej prędkości. No może zmniejsza się pomiędzy 200 a 220, ale to chyba nie problem ;)
5,0
Skrzynia biegów
Najlepsza skrzynia automatyczna z jaką miałem do czynienia, chciałbym mieć taką skrzynię w każdym przyszłym aucie. Warto jednak nie oszczędzać na regularnej wymianie oleju.
4,0
Układ jezdny
Jest bardzo dobry, ale teraz wolałbym quattro, dlatego oceniam na 4. Układ jezdny VW Passata dla porównania oceniłbym na 2/3 - zwykły.
4,0
Karoseria
Po regularnie pokonywanych dłuższych dystansach pojawiają się "kropki" na masce i przednim zderzaku od owadów itp. Ale jeśli chodzi o korozję to jej nie ma, po prostu.
Komfort
4,0
Widoczność
Hm widoczność dobra, Passat ma większą tylnią szybę, ale ten model Audi tak bardzo mocno nie odstaje.
5,0
Ergonomia
Na najwyższym poziomie, ktokolwiek wsiądzie do tego auta, wie bez tłumaczenia jak obsługiwać ten samochód.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, klima bez zarzutów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu - bardzo wygodnie. Z tyłu - bardzo wygodnie. Bagażnik - mógłby być większy, ale to sportowe kombi, coś za coś.
5,0
Wyciszenie
To jeden z powodów dla którego kupiłem to auto. Wyciszenie w tym aucie jest niesamowite i to świadczy najbardziej o jego klasie. Długie podróże to przyjemność, dosłownie!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zaskoczony jak tani jest serwis tego auta. Póki co nie miałem w nim żadnej awarii, ale wymiany eksploatacyjne to bardzo drobne pieniądze. W dodatku auto do naprawienia tak jak VW u każdego mechanika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Szukając używanego auta dla siebie uważam, że zrobiłem świetny interes. W określonej cenie dostałem auto ciche, bezawaryjne, wyglądające jak nowe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie popsuło, w końcu to Audi, nie ważne ilo letnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto polecił mi mechanik i miał racje. Bezawaryjne.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Avant