Szukaj

Lista ocen Audi (9224)

Pokaż filtry
4,8
~carambaras
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Bardzo dobre auto, 2-litrowy silnik pozytywnie mnie zaskoczył, ale - uwaga - tylko jako Quattro! Komfortowy, cichy i pojemny, wymaga jednak sporego doposażenia, aby sprawiać naprawdę dużo frajdy z jazdy (tylna oś skrętna, DCC, sportowe siedzenia, pełen pakiet asystentów jazdy (niestety, nie zawsze działają poprawnie), niskoprofilowe opony i przednia szyba akustyczna. No i koniecznie Bang&Olufsen :) Jeździłem tym autem w różnych wariantach -...
4,9
~Pablo Hiro
Audi Q7 II
SQ7 Facelifting 4.0 TFSI 507KM 373kW
Dla mnie spełnienie marzeń. 6-osobowa rodzina jedzie cicho i spokojnie z rowerami na haku i kufrem na dachu - pojemne rodzinne auto. Jadę do pracy - spokojny bulgocący V8. Podjeżdżam pod spotkanie biznesowe - prestiżowy suv. Budzi się dzieciak i chcę chwilę poczuć adrenaliny - sportowe auto. Wszystkie opcje oczywiście dopasowane do ustawień cicho miękko lekko, albo głośno agresywnie i sztywno, lub pomiędzy kilka opcji. Do całości po prostu...
4,9
~zen
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 35 TDI 163KM 120kW
Świetny samochód, mój jeszcze bez dotykowego ekranu z pokrętłem obok dźwigni zmiany biegów(ituicyjna obsługa bez odrywania wzroku.....), prowadzi się doskonale świetnie wyciszony , może nie wyścigówka ale 8,8 s do setki nie jest tragedią, a teraz łyżka dziegciu- zwłoka przy ruszaniu ..... tzw "lag" przy nastawie D - duża zwłoka , przy S zdecydowanie lepiej , niby ochrona skrzyni biegów ale w tej klasie nie powinno mieć miejsca a modyfikacji...
3,9
~Vaginiarz
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Przebueg 221 000km, salon pl. Z jednej strony świetnie, z drugiej tylko poprawnie. Materiały dobre, drzwi całe twarde ale z ładnego plastiku choć skrzypią troszkę uchwyty do zamykania. Pulpit miękki, obsługa mmi trochę upierdilwa- niby wszystko oczywiste ale bmw zrobiło to lepiej. Pokrętła działają w stronę przeciwną niż spodziewana. Wyciszenie do 130 dobre, powyżej przedziera się szum. Zawieszenie dla mnie trochę za twarde (bez s-line) ale...
4,6
~BulkyTommy
Audi A8 D4
Sedan 4.2 FSI 372KM 274kW
Gdyby nie problem z nagarem byłby to świetny samochód, a tak jest bardzo dobry. Nie jeździłem lepszym do tej pory. A było to między innymi BMW E39 530d, BMW E60 530xd, Toyota Avensis 2.0 itp
4,6
~BulkyTommy
Audi A8 D4
Sedan 4.2 FSI 372KM 274kW
Gdyby nie problem z nagarem byłby to świetny samochód, a tak jest bardzo dobry. Nie jeździłem lepszym do tej pory. A było to między innymi BMW E39 530d, BMW E60 530xd, Toyota Avensis 2.0 itp
4,8
~Mike
Audi A5 II
Sportback Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Najkrótsze podsumowanie: auto jest rewelacyjne. Wygląd - oczywiście subiektywna ocena ale w cenie do 300tyś absolutny TOP na rynku. Nikt kto kupuje świadomie nie będzie rozczarowany. Co to znaczy świadomie: - trzeba brać pod uwagę, że nie kupuje się nie dla przestrzeni we wnętrzu. Z przodu pełen komfort. Z tyłu wysoka osoba siedząca za wysoką osobą nie będzie rozpieszczona dostępnym miejscem - szczególnie brakuje nad głową. Ale kanapa bardzo...
5,0
~MIrek
Audi Q5 II
SUV 2.0 TDI 190KM 140kW
Auto zewnętrznie nie należało do moich preferowanych ale po testach BMW X3, Lexusa NX i RX, Volvo XC60, Mercedesa GLC, Skodę Kodiak okazało się najbardziej wyważone, przyjazne. Hasło "perfekcja w detalach" okazuje się prawdą- wszystko jest dopracowane w szczegółach, ma się poczucie bezpieczeństwa, komfortu, solidności choć nie ma żadnych wodotrysków. Zaskoczyło mnie bardzo małe spalanie- nie kasowałem średniego zużycia ze 100 000 km i jest to...
4,6
~ŁukaszB
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Bardzo wygodne auto, czym dłużej nim jeżdżę, tym bardziej doceniam. Jest to doskonałe auto uniwersalne, dla osób które nie lubią SUVów, a chcą uniwersalności. Napęd Quattro Ultra jest naprawdę bardzo sprawny, nigdy nie wiesz kiedy przełącza się na 1 oś a kiedy na 2. Gdy potrzebujesz przyczepności - zawsze jest. Błoto, śnieg, deszcz, szybka jazda po autostradzie, wypad nad jezioro i zjazd stromą górką, wysokie krawężniki w mieście - to wszystko...
Dziennik kosztów dla Audi
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,9
l/100km
10,7
l/100km
15,7
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~skalu
Audi A5 II
Sportback 2.0 TDI 190KM 140kW
Jeśli chcesz być zauważony to Audi a5 jest właśnie dla Ciebie. Bardzo ładnie narysowany samochód. Ergonomiczny, dynamiczny a przy tym oszczędny. Jak każdy samochód ma swoje plusy i minusy. Zapraszam do lektury.