Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 (114) - Silnik

Na liście zabraknie 63 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michał
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Silnik o mocy 143 km jest wystarczająco dynamiczny (mimo masy 1400 kg). Dobrze przyspiesza od najniższych obrotów (brak efektu turbo dziury), trudno go zgasić startując nawet z niskich obrotów. Silnik N47d20c - poprawiona wersja w której rzadziej słychać o zerwanych łańcuchach rozrządu. Mimo braku słyszalnego szurania postanowiłem wymienić kpl rozrząd. Po rozebraniu okazało się, że oryginalny przy wskazanym przebiegu nie wykazywał...
5,0
~mekanik
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Silnik najmniej skomplikowany z gamy. Nie posiada systemu valventronic, ani dodatkowych wałków wyrównoważających. Oczywiście nie jest wolny od wad (które pochodzą w większości od zbyt rzadkiej wymiany oleju), ale wszystkie da się tanim kosztem wyeliminować. Rozrząd znajduje się z przodu silnika (koszt części to 300-400 zł), uszczelniacze zaworowe to koszt 50-100 zł + wymiana i w większości to tyle z typowego serwisu w kilkunastoletnim aucie :)...
3,0
~eRni
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Silnik, jak na swoją moc i pojemność, wystarczy przeciętnemu kierowcy do normalnego poruszania się. Nie mam zarzutów co do kultury pracy tej jednostki czy jej ogólnej charakterystyki. Na minus należy zaliczyć wpadki producenta. Po zakupie udałem się do ASO celem wymiany napinacza rozrządu i sprawdzenia kondycji całego mechanizmu-koszt był niewielki, a spałem spokojnie. Wadliwy napinacz, rozciągnięty łańcuch czy łuszcząca się struktura ślizgów...
4,0
~jayzet@gmail.com
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 122KM 90kW
Moje komentarze będą wyczerpujące. Przyłożę się bo... uwielbiam to autko ;) Silniki diesla w BMW są bezkonkurencyjne w testach. Najmniej palą, najlepiej przyspieszają, nie psują się. To aż dziwne a ja wcale jestem aż takim zaślepionym miłośnikiem marki by wychwalać pod niebiosa... ale w 1-series wszystko to znajduje potwierdzenie. Benzynowce też kozackie. Np. silnik z 135i tworzy z tego autka najszybszego kompakta lat 2007-2009....
4,0
~moltobene@op.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Bardzo przyjemny silnik. Kultura pracy na przyzwoitym poziomie (choć inni popisali się jeszcze lepiej - np honda), silnik sprawia wrażenie nieco szorstkiego, na szczęście wnętrze jest bardzo dobrze wyciszone, Wrażenia akustyczne bardzo przyjemne. Ani przez moment nie mamy wątpliwości, że prowadzimy najprawdziwsze BMW. System start-stop wymaga dopracowania. Każdy rozruch silnika powoduje solidny wstrząs, powinno być bardziej miękko,...
4,0
~Marcin
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Ok, tylko te wtryskiwacze... Generalnie w tym aucie nic się nie psuje poza wtryskami które są słabej jakości, potrafią się zaciąć. (Tak naprawdę to one się po prostu zużywają w expres tempie a nie psują). Silnik gdy zimny klekocze jak diesel gdy jest mało oleju dlatego trzeba pilnować oleju by był zawsze na max! wtedy mniej klekocze. mam wersję 2.0 która ma 185nm a nie 1.6 160nm a to jest duuuża róznica. Generalnie silnik ten jest konstrukcją...
2,0
~Mik
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
1600 cm3 i 115km to bardzo mało dla tego auta. Wyprzedzać idzie, ale trzeba wziąć duża poprawkę i zapas. Spalanie dość duże jak na taki motor, bo w okolicach 10l/100km, w trybie mieszanym. Trochę więcej latem, gdy klima wchodzi do użytku. Przy 237tys km stary silnik odmówił posłuszeństwa, zerowa kompresja także blok do wymiany. Cały remont pochłonął kwotę rzędu prawie 10tys zł. I to jeszcze u znajomego mechanika który dość tanio policzył...
4,0
~ukasz65
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Bardzo ciekawy silnik.Do tej pory miałem do czynienia z 2.0TDI w A3 i pózniej w leonie-oba miały 140KM.Tam był nagły,odczuwalny zastrzyk mocy.Tutaj jest inaczej.Cały czas płynnie,bez jednorazowego uderzenia.Na początku nie podobało mi się to,ale teraz rozumiem-w 2.0TDI góra była pusta,tutaj można kręcić go jak benzyne i nadal przyspiesza tak samo i jak się okazuje jest szybszy od konkurentów.
5,0
~michalek140@wp.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Dałbym 4 ale skłoniłem się na 5, dlatego że zaryzykowałem z chipowaniem i zrobiłem sobie 184 km i jest świetnie.Lubię sobie przycisnąć pedał gazu, do normalnej jazdy spokojnie wystarczy podstawa 143km. Na początku irytowało mnie, że nie ma takiego kopa w jednym momencie, moment ma rozłożony równomiernie,ale później człowiek się przyzwyczaja i tylko czerpie radość z jazdy.
5,0
~Dare
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Największym atutem tego auta to jego silnik i zawieszenie. Silnik jest wyjątkowo udany. Zachęca do dynamicznej jazdy. Trzeba się przyzwyczaić do systemu Start-Stop i czasem go odłączyć, bo w korku przy każdym wybraniu luzu silnik się wyłączy. Cichy jak na diesla ale w środku czuć jego wibracje. Niewielkie zużycie paliwa. Nic tylko wcisnąć przycisk START i poczuć radość jazdy.
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87