stylistyka i wykończenie na 5+.
Użytkowanie pogarszają szczegóły tj. trzaskające przy uszach uszczelki w drzwiach, szumy. Zmorą są częste naprawy zawieszenia oraz spadki mocy niemożliwe do wykrycia przez komputery w ASO a uciążliwe przy wyprzedzaniu innych kiedy samochód przestaje nagle przyspieszać.
W swoim samochodzie wymieniłem wiele elementów np.
podnośniki szyb we wszystkich drzwiach, część uszczelek drzwiowych, przednią szybę przez która nie było już nic widać, pasy bezpieczeństwa, "choinkę sterującą klimatyzacją, sterowniki od ksenonów, 1 lampa ksenonowa ok. 7 x wahacz, 3 x stabilizatory, 1 x drążek stabilizatora, tylny most, półośki itp. - uważam, że to nie jest normalne. W końcu ten samochód kosztował 137 tys. zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
podczas dużych przeciążeń wystepują spadki mocy
5,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
częste stuki w zawieszeniu, raz w roku wymiana stabilizatorów i wahaczy
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
na poczatku było dobrze, teraz szumi oraz "trzaskają" uszczelki w dźwiach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny przeglądów ok. 30 % wyższe niż normalnie
2,0
Stosunek jakość/cena
samochód nie jest warty ceny ale też nie jest stworzony na nasze drogi
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniłem juz b. dużo części np. podnośniki szyb we wszystkich drzwiach itp.