Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

rico, 10 lat temu
Silnik 2.5 523i 170KM 125kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.5 523i 170KM 125kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,77
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
przy tej ocenie biore pod uwage komfort ,ktory jest bardzo dobry, ale tez ceny utrzymania wozu,i nie chodzi tu o lanie do baku...
Wrażenia
4,0
Silnik
na wyzszych obrotach mozna powiedziec ,ze leci, z tym zeby go rozruszac to na 1 czy 2ce szału nie ma , ale 3 ka juz daje konkretna frajde z jazdy
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzezen , biegi dobrze spasowane ,
4,0
Układ jezdny
auto bardzo dobrze sie prowadzi, przy dobrych oponach i niskim profilu kleji sie do jezdni
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko ladnie widac ,jesli sobie dobrze wszystko uregulujemy pod swoja sylwetke, nawet bez parktornicu nie ma wiekszych problemow
4,0
Ergonomia
spalanie na gazie nie jest najgorsze ,nie ma co sie rozpisywac, silnik 2,5 litra swoje musi lyknac ,ale cuda zaczynaja sie jak mamy ciezka noge, i wtedy wszelkie rubryki o spalaniu nie maja sensu heh 12-15 litrow na gazie przy umiarkowanej jezdzie nie jest najorsze, a pb ciagnie duzo szczegolnie na zimnym silniku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trzeba przyznac ,ze 5tka jest naprawde obszernym wozem ,i komfort jak i przestrzen w srodku jest naprawde spora, co na dalszych trasach daje piekne odczucia.
5,0
Wyciszenie
nawet przy sporej predkosci w aucie za wiele nie slychac :)
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiem ,ze duzo zalezy od kogo kupimy auto,ale w duzym stopniu jest to loteria i to kazdy przyzna, bo ile osob ma znajomego dziadke w niemczech ktory garazowal auto jezdzil do serwisu i chce sprzedac to cudo wlasnie nam...?niewielu...! trzeba wziac pod uwage ,ze jest to auto z 97 roku i to juz powinno dac do myslenia. duzo czesci z zawieszenia jeszcze oryginalnych ,no i trzeba wziac sie za ich wymiane ,a uwierzcie ,ze nawet ceny zamiennikow potrafia mocno przestraszyc,do tego zeby cos rozebrac potrzeba sporo nerwowo i cierpliwosci bo wielowachaczowe zawieszenie ma swoje plusy ale i minusy..wyciagnac czujnik absu jesli sie uszkodzi to kaplica...a nowy czujnik w serwisie (bo tylko takie dobrze dzialaja) 400zl? o co tu chodzi do tego doliczyc zaplate specjaliscie mechanikowi ,ktorych o dziwo dobrych nei jest za wiele ,szarpie budzet juz konkretnie. dolozyc do tego prpblemy z kaprysna elektronika i kolejne kilkaset zl leci w siną dal. ogolnie jezdzie sie naprawde pieknie,ale tez pieknie placi... i to glupie powiedzenie ,ktore mi mowiono przed kupnem: B edziesz M iał W ydatki... niestety okazalo sie szczere do bólu.. takze jesli zastaniawiasz sie nad kupnem dobrze to przemysl ,bo w imie czego placic tyle kasy? no chyba ,ze ktos z was ma jej nadmiar, sprzedalem auto bo nie chcialem juz pakowac tam ani zlotowki !
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.5 523i 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E39 Sedan