Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 E39 Sedan

carmax@op.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 520i 150KM 110kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 0 tys. km
BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 110kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
polecam szczególnie osobom chcącym korzystać z przyjemności samej jazdy i wszelkich udogodnień techniki (jak na 10 lat wstecz to brak mi tylko navi- choć są i takie modele ) ostrożnie z silnikami TDS oraz V - od kiepskiego poporzednika można kupic ładnie wyglądający złom, wszelkie usterki czy awarie powinny być usuwane na bieżąco -to daje gwarancje żywotności
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia automat tiptronic -w starszym modelu ciut ładniej mi zmieniała biegi
5,0
Układ jezdny
najlepiej zestrojone zawieszenie pod warunkiem ustawienia geometrii i zbieżności u fachowca
Komfort
4,0
Widoczność
po przesiadce z innego auta przy cofaniu ciężko wyczuć odległość tylnego zderzaka od przeszkody
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wersja ze słonecznej Italii posiada inny termostat- zimą długo się nagrzewa silnik,poza tym dosyć szybko zapychają się filtry kabinowe-ale klima jest 5+
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
we 2 można jechać tysiące km bez zmęczenia,niestety z pasażerami z tyłu wszyscy muszą liczyc się z brakiem miejsca na "wyciągnięcie" nóg- typowa limuzyna dla "szefa"nogi
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie przy silnikach 2,0-2,8 jest niemal identyczne- więc wiadomo ,ceny napraw i części nie odstraszają -np.wymiana wahacza przód raz na 200tys.km około 400 zł to nie wydatek ,chyba że ktoś woli co 6 m-cy wymieniac w passacie po 200 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
w uzywanych autach nie da się znaleźć za takie pieniądze lepszego auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klamka wewnętrzna (plastik chromowany) nie wytrzymuje,linka maski pęka -standard ,uszczelka szyby przód paskudztwo do potęgi ,pęka i kruszy się od "warunków atmosferycznych" oraz uszczelki i wewnętrzne listwy drzwiowe podatne na uszkodzenia- poza tym kable od Airbagu pod fotelami podatne na "odkurzanie" -trza raz na jakis czas wymieniać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 195,000 km przegub wału (automat) się rozsypał -moim zdaniem za szybko ,zawieszenie też poszło do poprawek -poza tym brak innych powaznych usterek
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 62

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 E39 Sedan