Szukaj

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting

Podsumowanie 17 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting - Oceń swoje auto
4,42
średnia ocena z 17 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
76%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting

4,8
~Patryk2020
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Kupione roczne przy 21tys - 5 lat 330tys przejechane. Wszystko trasy regularne wymiany oleju. Silnik dopeiro teraz wymaga wkładu finansowego - wcześniej zrobiłem EGR i kolektor. Po 330tys remont skrzyni 6tys zł. Jedynym problemem który się powtarzał to poduszki pneumatycznego zawieszenia i ich sterowania. W zawieszeniu wymieniłem Jakieś tanie drobnostki. Ogólnie auto SUPER dynamiczne, prowadznie rewelacja, na minus to stosunków mało miejsca...
4,0
~Adam
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Auto kupiłem w salonie BMW jako Premium Selection i przejechałem nim ponad 100 tys km. Zawieszenie jest zbyt miękkie - samochodem strasznie buja. Dużo drobnych usterek - cztery razy robiłem regenerację napędu xDrive, każda po 3 tys złotych - znany problem zbyt małej powierzchni tarcz w sprzęgle wielopłytkowym. Szybko zużywające się przeguby (koszt naprawy 1 strony na zamienniku ponad 1000 zł). Auto bardzo słabo wyciszone - nie ma porównania do...
4,8
~Tomek JG
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Bardzo wygodny samochód dla rodziny 2+2. Sporo przestrzeni na dziecięce duperele. Zdecydowanie długie trasy nie stanowią w nim wyzwania. Chcesz 1000 km dziennie; wciskasz start i docelowo stop.... już! Tak to wygląda w tej "5-ce". Wersja Luxury oferuje bardzo bogaty pakiet wyposażenia, więc co chwila cieszysz się z nowych gadżetów. Począwszy od prognoz pogody na daną lokalizację w ramach ConnectedDrive aż po HUD i aktywny tempomat, kontrolę...
4,7
~radek
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Po podniesieniu mocy do 225 KM można powiedzieć że teraz to naprawdę jedzie w porównaniu do oryginalnej mocy 186 KM ( powinno być 190 KM ale hamownia pokazała co innego ) . Cichy wręcz bardzo cichy . Spalanie przy x-drive nie całe 10 litrów ropki .
4,3
~Rob
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Po roku używania jestem pozytywnie zaskoczony. Wszyscy odradzali ze względu na koszty utrzymania i ewentualne usterki. Jak na razie auto sprawuje się świetnie, wygląd ponadczasowy, gdy tylko do niego wsiadam automatycznie cieszy mi się mordeczka.
4,5
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Mocny diesel. Ciche, praktyczne nadwozie kombi z zawieszeniem Adaptive Drive - duży komfort i stabilność. Jedno z najlepszych aut na autostrady dla rodziny. Minus za nadwagę 2t+ to ciut za dużo. I za cenę.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Mocny diesel. Ciche, praktyczne nadwozie kombi z zawieszeniem Adaptive Drive - duży komfort i stabilność. Jedno z najlepszych aut na autostrady dla rodziny. Minus za nadwagę 2t+ to ciut za dużo. I za cenę.
3,9
~Piotr_31
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
Samochód super dla tych co mają kasę i nie straszne im wydać 10 tys. zł/rocznie na jego utrzymanie. Gdybym kupował w przyszłości to z silnikiem diesla ale 3l.
4,3
~Piotr
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Auto pozytywnie mnie zaskoczyło pod względem prowadzenia, kierowca czuje się pewnie a auto jest posłuszne
4,1
~Wojciech
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
Auto w każdym calu idealne jeśli ktoś chce więcej miejsca to tylko x5
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting