Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Picasso II Picasso

Bubson3, 9 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C4 Picasso II Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Fantastyczny samochód. zdecydowanie polecam
5,0
Całokształt
Samochód bardzo przyjemny do jazdy i estetycznie wykonany. Nowoczesny i elegancki. Wyróżnia się w tłumie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 BlueHDi 370 nm w tej wersji. Znany, mocny, sprawdzony i solidny. Ekonomiczny i ekologiczny. Zdecydowanie najlepszy do tego samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Mam 6-cio biegowy automat. Zmienia biegi płynnie. Wajcha zmiany biegów jest ulokowana w fajnym miejscu, jak w amerykańskich samochodach - nad kierownicą. Zapewnia to świetny dostęp do dźwigni i oszczędza wiele miejsca na potężny schowek między siedzeniami.
5,0
Układ jezdny
Jest bardzo komfortowo zestrojony. Samochód dobrze trzyma się drogi, chociaż na zakrętach lekko się wychyla. Ale jest to wpisane w specyfikę marki i przeznaczenia samochodu. Ma być wygodnym środkiem transportu dla rodziny.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest tak samo wspaniała jak w poprzednim modelu C4 Picasso. Nie ma pod tym względem lepszego samochodu. przynajmniej ja nie znam takiego.
5,0
Ergonomia
Super. Kierownica wielofunkcyjna wygodna i czytelna. Natomiast jeśli ktoś pisze, że obsługa z tabletu to jakiś problem chyba go po prostu nie używał. Bardzo fajne, wygodne rozwiązanie, na czasie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów, cicho i skutecznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełen komfort i wygoda. U mnie jest po prostu pięknie, jasne karmelowe wnętrze, dwukolorowa skóra Nappa, delikatne aluminiowe wykończenia. Regulowane elektrycznie, podgrzewane, fotele z przodu, dodatkowo funkcja masażu. Wysuwany podnóżek dla pasażera. Tylne fotele z regulacją oparcia. Wszystko co trzeba.
5,0
Wyciszenie
Na bardzo dobrym poziomie. W poprzedniku było głośne zawieszenie. Nowa płyta w tym modelu pracuje bez zarzutu. Silnik słychać tylko przy gwałtownym przyspieszaniu. Potem tylko cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie ciężko powiedzieć. Jednak to mój kolejny Citroen i sądzę, że tak jak w poprzednim będą do zaakceptowania. Przynajmniej nie ma takiej głupoty jak przeglądy co 15 tys. jak w niektórych markach. Tu co rok lub co 30 tys
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry. Mój samochód to full wersja. Nie ma jedynie dachu panoramicznego. Kupiłem za 120 tys. Nie sądzę by taki ładny i znanej bądź co bądź marki samochód z tak dużą ilością dodatkowych akcesoriów można by było kupić w podobnych pieniądzach. A dodatki te to np. tapicerka skórzana, parka assist, kontrola martwego pola, automatyczna zmiana świateł drogowych, alarm niezamierzonego przekroczenia linii, system hifi JBL, kamery z możliwością widoku z "lotu ptaka" czy automatyczna klapa bagażnika. Oczywiście nie wspominam o tym wszystkim co Citroen "daje" w standardzie, a jest tego dużo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak. Ale w mojej rodzinie to 6 nowy Citroen i nigdy nie było problemu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak. Ale w mojej rodzinie to 6 nowy Citroen i nigdy nie było problemu. Nadmierna usterkowość marki jest mitem właścicieli niemieckich samochodów. Nie mnie oceniać ich intencje.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Citroen C4 Picasso II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Citroen C4 Picasso II Picasso