Szukaj

Lista ocen Citroen C4 II Hatchback 5d (73) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mariusz.k80
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.2 e-THP 130KM 96kW
nie jest źle.. pojemność to pojemność szału nie ma przy ruszaniu na światłach jak czasami chce się sprawdzić jak idzie.. ale gdy już jedziemy w trasie, jestem mile zaskoczony dynamiką... tak powyżej 2tyś obrotów daje się odczuć kopa.. do codziennej jazdy głównie w mieście nie narzekam, w trasie też nie jest źle... jak napisałem pojemność mogłaby być chociaż te 1.4 to już na pewno inne odczucie... Co do spalania - patrze głównie na komputer i...
4,0
~elanski2
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Jednostka 120 KM rodem z BMW jest bardzo elastyczna. Nie wymaga wkręcania wysokich obrotów do zmiany biegu na wyższy, Silnik dobrze radzi sobie na 4-biegu w mieście, w zakresie prędkości 40-50 km/h, ale trzeba 4-kę szybko wrzucić. Elastyczność jest odczuwalna, bo wymaga od kierowcy redukcji przy mniejszych prędkościach. Silnik pracuje bardzo cicho, co jest też zasługą dobrego wyciszenia kabiny. Podczas jazdy silnika niemalże nie słychać do...
4,0
~elanski2
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Jednostka 120 KM rodem z BMW jest bardzo elastyczna. Nie wymaga wkręcania wysokich obrotów do zmiany biegu na wyższy, Silnik dobrze radzi sobie na 4-biegu w mieście, w zakresie prędkości 40-50 km/h. Jest to odczuwalne, bo nie wymaga od kierowcy częstych redukcji przy mniejszych prędkościach. Silnik pracuje bardzo cicho, co jest też zasługą dobrego wyciszenia kabiny. Podczas jazdy z muzyką w tle silnika niemalże nie słychać, ale wymaga zerkania...
4,0
~kumar
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Silnik jest relatywnie oszczedny jak na silnik wolnossacy. W trasie krajowej spalam 6.4 litra, ale udalo sie zejsc do 5.5. W miescie od 7.5 do 8.5, raczej nigdy wiecej. Autostrada 7.5 - 8.5, ale srednio na trasie 1500km wyszlo 7.2. Dynamika: moment obrotowy jest zbyt slaby na niskich obrotach. Jednak, jak umie sie autem jezdzic, to da sie dosc sprawnie wyprzedzac (redukcja na 4 bieg, obroty na 5000 tys) i 120 koni zaczyna dzialac....
5,0
~GJI
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
C4 jest naprawdę dobrze wyciszony, przyjemny w środku, silnik wydaje się mocniejszy niż jest - HDI pod względem kultury pracy w porównaniu do Octavii II TDI PD to dzieło sztuki. Auto jest bardzo elastyczne i czuć że te niutonometry robią dobrą robotę. Przekonałem się też że konie koniom i niutonometry niutonometrom nierówne. Bardzo mocno rozważałem Kia Ceed 1,6 CRDI 128 KM. C4 ze swoimi 92 KM jest zrywniejsze i mówię to z pełną...
4,0
~ernest_pierwszy
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Silnik jest mocny na papierze, ale nie bardzo to czuć w normalnej jeździe. Wiele psuje skrzynia biegów, ale to opiszę poniżej:) Wybralem silnik benzynowy 1.6 całkowicie świadomie. Jego kultura pracy jest bardzo wysoka. Na postoju nic nie słychać, nie ma żadnych wibracji. Perfekcyjnie! Z ciężarem auta radzi sobie doskonale, zapakowane auto pod sufit z 4 osobami na pokładzie jest w miarę dynamiczne. Wysoki moment obrotowy niweczy słabo...
5,0
~Adam
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Wbrew powszechnym opinią na temat tego silnika nie miałem z nim żadnych problemów. Jak na silnik benzynowy samochód pracuje dosyć głośno, za to bardzo przyjemnie brzmi na wyższych obrotach. Ogromnym plusem jest na pewno małe spalanie. Przy delikatnej jezdzie da się wycisnąć 6l na 100, a przy sportowej jezdzie spalanie nie powinno przekroczyć 8 litrów na 100 kilometrów. Moim zdaniem jest to duży plus patrząc na nowoczesne silniki z turbiną...
5,0
~ozzyic
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 HDi 92KM 68kW
Niby 92km, ale do normalnej jazdy w tym przypadku wystarcza, przynajmniej mi. Piratem drogowym nie jestem, lubię dynamicznie przyspieszać, a później jechać ze stałą prędkością. Przy takiej jeździe cytryna odwdzięcza się niskim spalaniem. W zeszłym roku po 9000km spalanie z komputera wychodziło 4.3. W tym roku (więcej miasta) po 7000km mam 4.4. Wskazania porównane z tankowaniem pod kurek. Różnica wyszła 0,1l (przy komputerowym 4.8 wyszło 4,9)...
4,0
~STANLEY Brzeszcze
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Silnik pracuje cicho z lekkim pomrukiem przy przyspieszaniu,elastyczność wystarczająca do normalnej jazdy,nie jest to żaden sportowiec chociaż temperamentu mu nie brakuje.Wybrałem benzynę bo robię więcej kilometrów po mieście i na krótszych trasach więc diesel z filtrem cząstek stałych to zły wybór w moim przypadku.Ja oceniam ten silnik jako dobrze dobraną i optymalną jednostkę napędową,która powstała we współpracy z BMW.Ważne że w silniku...
Dziennik kosztów dla Citroen C4 II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
5,6
l/100km
7,6
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~adam_VaV
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Samochód ma przejechane 700 km. Co prawda silniki docierane są na hamowni, ale postanowiłem "oszczędzać" go przez pierwszy 1000. Koni mechanicznych nigdy za wiele, ale jak na samochód kompaktowy 120KM jest ok. Włączanie się do ruchu w porządku. Wyprzedzanie po redukcji i wprowadzeniu na wyższe obroty też wystarczające. Do tej pory nie "doszedłem" do czerwonego pola na wskaźniku obrotów, zaktualizuje ocenę i wrażenie po 1k km.
Citroen C4 II Hatchback 5d