Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C5 III Sedan

bogi, 14 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 2 tys. km
Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2008-2015 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : bardzo ladna linia nadwozia , przy full opcji w srodku , auto godne polecenia oczywiscie w/g mojej prywatnej opini
5,0
Całokształt
auto stylistycznie prezentuje sie doskonale ,bi-ksenony skretne,doswietlanie zakretow robi wrazenie a w srodku, moze dlatego ze wersja exlusive, prezentuje sie wrecz fantastycznie,tapicerka skorzana , wykonczenia drzwi,pulpitu prezentuja sie wybornie plus wszystkie dodatki typu kierownica wielofunkcyjna ,elektryczny hamulec ,duzy wyswietlacz umieszczony centralnie itd ,zamykaja calosc.
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na razie . tym samochodem to sie plynie po dziurawych polskich jezdniach , generalnie cichutki, wszystko pracuje niezawodnie ,auto jest bardzo elestyczne, na zakretach sie nie kladzie jak mowia kierowcy, przy tej masie 1600 kg i czterech osobach w srodku spokojnie ciagnie do przodu i jeszcze na zapas mocy
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia ma krotkie przelozenie , wchodzi bardzo miekko,a 6-ty bieg to juz marzenie , obroty spadaja,slychac tylko szum powietrza , moze dlatego ze szyby sa potrojnie klejone, oraz potrojne gumy w drzwiach,silnik pracuje sopkojnie zadnych szarpan przy docisnieciu gazu
5,0
Układ jezdny
na razie bez zadnych zastrzezen , auto jedzie w \"calosci\"a nie jak w innych autach kazde kolo osobno, mam na mysli dopasowanie elementow, nic nie puka i nie trzeszczy
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc w lusterku wstecznym,tutaj mogloby byc lepiejale tylne zaglowki do dolu i nie jest zle , taka uwaga do wkleslej szyby tylnej , odnosze wrazenie ze przez tą wkleslosc do srodka , ona ciagle jest czysta, sprawdzalem pare razy, auto brudne po calym dniu jezdzenia ,a byla juz odwilz ,a szyba z tylu czysta.?
4,0
Ergonomia
bez uwag, jak dla mnie to wszystko widoczne i w zasiegu reki,fotele bardzo wygodne,w kierownicy prawie wszystkie funkcje , trzy glowne zegary zawieraja wszystkie potrzebne informacje i sa ladnie podswietlone,,rowniez wszystkie klamki w drzwiach maja delikatna poswiate, oraz ciekawostka diodowe-punktowe centralne oswietlenie galki zmiany biegow, szeroki wygodny podlokietnik z regulacja
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybkie nagrzewanie wnetrza szczegolnie w zimie , nie ma co nastawiac na max , bo komputer i tak robi swoje, ale jest szybko cieplo,szyby nie paruja, funkcja podgrzewania foteli tez dziala blyskawicznie,wentylacjaa pracuje cichutko i plynnie, strefowo rowniez bez zadnych zastrzezen
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no tutaj to francuzi sie postarali, miejsca duzo szczegolnie z tylu. przy max odsunieciu do tylu . moj syn, ktory ma prawie 2 mtr , mowi ze jest spoko, z przodu natomiast bardzo wygodne ergonomiczne siedzenia, maja tyle funkcji ze dopasowac mozna do najbardziej wybredych lacznie z masazem dla kierowcy - a to jest super sprawa
5,0
Wyciszenie
za wyciszenie to daje od razu ocene 6, potrojnie klejone szyby , potrojne gumy w drzwiach, auto plynie sobie cichutko na autostradzie,slychac szum powietrza ,nawet przy 190 km/h jest cicho, byc moze to zasluga 6-go biegu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zawsze moze byc lepiej , ale dla mnie jest rewelacja , przy spokojnej jezdzie do 140 km/h na autostradzie spalanie 4,5-5,5 ltr, oczywiscie im szybciej tym wiecej,przy 190km/h bylo i tak ponizej 10 ltr , wiec nie jest zle , natomiast w miescie bez szalenstw, spokojnie 7-9 ltr, no ale byla ostra zima . zobaczymy jak bedzie w lecie ?
4,0
Stosunek jakość/cena
przy tym wyposazeniu C5 w wersji exlusive, raczej bym nie narzekal w stosunku do innych aut w tej klasie ktore sa jednak zdecydowanie uboższe w wyposazeniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zadnych usterek , tylko wlewac diesla i jezdzic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko pracuje bez zastrzezen, oby tak dalej

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Citroen C5 III Sedan