Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW 1999-2005 (97) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Klamor74
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Przód ładnie tłumi nie pracuje zbyt głośno nawet powiedziałbym ze znacznie ciszej niż w moim poprzednim Mondeo Mk II przy zakupie zwrócić szczególnie uwagę na tylną belkę kosztowne naprawy - czy nie jest już zmęczona koła powinny stać prosto i nie powinny wahacze leżeć na odbojnikach (bardzo zmęczona belka) przy zakupie dobrze podjechać na jakąś stację kontroli lub mechanika od Francuzów.
5,0
~darekk
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Uważam, że doskonale zestrojone to tego samochodu. Czasami trochę tłucze na naszym azfalcie. Genialna tylna oś oskrętna, aż chce się skręcać. Na suchym chłopaki w Bmkach, czy innych dresowozach zostają w tyle. Zawieszenie w miarę trwałe, ale trzeba raz w roku zaglądnąć w celu wymiany łączników stabilizatora. Tarcze hamulcowe w oryginale wytrzymały 70 tkm.
4,0
~teikoi@pro.onet.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Alfa Romeo to nie jest :o) Bardzo podsterowna. Tzn w zakręty można wchodzić bardzo szybko, ale trzeba wyjechać mocno na zewnątrz na początku zakrętu i ... ku naszemu zaskoczeniu zakończymy zakręt dokładnie tam gdzie powinniśmy. Broń Boże ścinanie, kończy się w rowie, albo na przeciwległym pasie. Do 150km/h bez problemowo. Powyżej zaczyna bujać.
3,0
~Greg jgma.krysiaki@neostrada.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Jest miękki, więc wygodny - ale to pozory, które dają o sobie znać na zakrętach. Jest za miękki i za bardzo przechyla się na szybko pokonywanych łukach. Tylne zawieszenie odzywa sie nieprzyjemnie na poprzeczych uskokach pokonywanych w mieście (wiadomo - Polska) z pasażerami.
5,0
~W1983
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Moim zdaniem od takiego żuczka roboczego nie można oczekiwać niczego więcej niż sensownego tłumienia nierówności i bezpiecznej jazdy w zakrętach z umiarkowanymi prędkościami. Zawieszenie zdaje egzamin i jest proste w budowie i eksploatacji.
5,0
~Radzio
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Typowe autko rodzinne, zawieszenie komfortowe, beż przesady sztywne.Przesiadłem sie voklswagena i powiem że tam jeździło sie jak w czołgu, twardo i sztywno.Farncuskie auto ma zupełnie inny komfort podróżowania ! Póki co chyba już nie wrócę do niemca. ;-)
3,0
~Andrzej
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Amortyzatory rewelacja. Po 150 tys. km niecałe 35 procent zużycia.Beznadziejna za to instalacja wspomagania kierownicy. Po 4 latach (ok.100 tys. przebiegu) musiałem wymienić pompę wspomagania, przewody (ciekły) i zawory. Koszt ok. 3000 zł.
4,0
~maranatha59@o2.pl
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
autko trzyma sie drogi bardzo dobrze aczkolwiek nie jest to samochód na śląskie dziurawe drogi, bo staje się poprostu drogi!! sypią sie elementy zawieszenia moim zdaneim za szybko.na utostradach bajka nie auto! poprostu sie płynie nie czując prędkości
4,0
~+++
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Jak na samochód rodzinny to nie jest źle.Duże gabaryty powodują wrażliwośc na podmuchy wiatru. Tylna belka komfortowa ale szybko wyrabiają sie łozyska i koła się rozjeżdżają. Regeneracja starczyła na 20 tys km czyli koło 1 roku czasu.
4,0
~stachukrak
Citroen Xsara Picasso
Picasso 1.8 i 16V 116KM 85kW
Dałbym najwyższą ocenę, ale drażni mnie promień zawracania. Trzeba trochę pokręcić przy parkowaniu i ciasnych uliczkach. Komfort super (dziury, progi) Hamulce wspaniałe. Zakręty bierze pewnie, nie kładzie się jak cadillac.
Citroen Xsara Picasso